Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Stadig gode vægte!! Det er godt at se Craw, keep it up!! :)

Will do, og tak skal du have :) :wave:

Cardio & Posering:

Endnu engang to gode ture i godt gå-vejr :) Især på den anden tur blev der hamret godt igennem og hjulene kørte godt derudaf :firebounce: Poseringen bliver også lettere og lettere, så det passer nok meget godt med at det snart er tid til at få friprogrammet til at køre.

Morgencardio: 50 minutters PW med 15kgs oppakning.

Eftermiddagscardio: 50 minutters PW med 15kgs oppakning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter anden cardiotur.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er rigtigt der mangler lidt "cuts" på stængerne.. men til gengæld virker det virkeligt truende massive

Det "manglende" "cuts" på benene skyldes vel, som Craw er inde på, overvejende væske. En uge uden cardio og bentræning (den sidste uge før konkurrencen sker der meget) virker som regel underværker på stængerne, så det "manglende" "cuts" på nuværende tidspunkt er ikke noget problem..

-> Craw, regner du med at veje ind på mere denne gang? Hvor meget mere?

Spiser du inden din morgen-powerwalk? Hæmmer disse powerwalks med oppakning ikke bentræningen?

Med hensyn til formen ser det kanon ud :devil: . Intet tidspres...

Link to comment
Share on other sites

Ja, som du selv siger, mangler der noget endnu. Jeg ved godt at man ikke kan punktforbrænde, men jeg synes især at det er abs'ne som ikke er ordenligt markerede. Ellers ser det jo meget fornuftigt ud  :bigsmile:

:blink:

Kig lige efter igen!

Jeg kan heller ikke se at maven halter specielt meget efter resten af kroppen rent fedtprocentmæssigt.

Jeg synes det ser godt ud Craw. Håber jeg får mulighed for at se dig på scenen i år, nu det bliver holdt et anstændigt sted :D

Link to comment
Share on other sites

Mht maven:

Det kan godt være i har ret - i har trods mere forstand på dette end jeg har.

Jeg synes bare, at i forhold til de billeder jeg har set af deltagerne de andre år, synes jeg at crawdaddy's mave er mindre markere og, at det ser ud til at der mangler lidt for at nå denne 'standard'. (og jeg ved godt at der skal cuttes mere endnu)

Men det er jo selvfølgelig også forskelligt hvordan vi alle prioriterer de forskellige dele af kroppen..

Link to comment
Share on other sites

Smid dem ind! Vi vil have billeder! Jo flere deso bedre!

Det gør jeg så når weekenden er overstået... ellers knipser jeg lige et par under træning på mandag!! :w00t:

Dagslys er nu engang bedre - specielt på udvalgte steder i ÅBBC :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Thx alle sammen, det luner jo altid :)

Tue.Kjolhede>

Maven er rent faktisk fint nok med, men der er stadigvæk næsten 2 måneder tilbage, så den bliver en del skarpere inden der er lukket og slukket :) Som nogle af de andre er inde på, så er det nærmere benene der er uskarpe. Der er dog ret stor forskel på hvordan de ser ud på billeder og så den måde de ser ud på i spejlet. I spejlet er der tydelig opdeling af hele hjulet, mens der på billderne nærmest bare er en klods :lol:

Der er dog stadigvæk god tid og ca 5-6kg at smide, så ingen panik endnu :wave:

Kuldskær> Taark :)

Anywaaan> Det er lige før vi kan nappe det dømæne...eller også skal det være LEE'.dk hehe :) :wave:

Blackmoore> Thx :) Cutning følger tyngdekraften :lol: Det starter i toppen og går langsomt nedad.

Mr Fitness> Takker :) Jeg håber på at være ca 4 kvalitetes kg tungere denne her gang, så jeg satser på at ende på de 84-85kg...7...9....13 :angel2:

Mht. benene, så har du 100% ret! De er rimelig væskede, hvad man også kan se på sokkemærkerne på anklerne :)

Jeg spiser ikke før min morgentur, men nupper dog 15gr Glutamin inden jeg tager afsted. Foreløbig lader det ikke til at have haft specielt dårlig indflydelse på bentræningen at gå med oppakning, da jeg idag fik tangeret min RAW PR i Squat!!! Feee' :firebounce:

Playboy> Det er Valleprots fra Carbelac ;)

Hoos> Thx :wave:

TJ> Håber også Jagden kigger forbi :) Det bliver det helt store MOL'orama tyder det på!

Grafrakka & Don K> Englen fik mig til at skifte underhylere, da hun mente det ikke skulle være de samme som jeg brugte sidst....ikke at jeg har gået i dem siden :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 2, dag 3:

Jeg ved ikke helt hvorfor det gik så godt idag, som det gjorde, men det spillede stort set max i alle øvelser :devil::firebounce: Det startede med en tangering af min RAW squat PR og så kørte det ellers bare derudaf :) Fik også luret et par fif i powerclean/clean bevægelsen og fik kørt en smule kæwe med Bamzfaren, Jesper "Mr Jumping" T, Bøffen og Martin. Ganske hyggelig træning og ganske nasty powa i de 89kgs Krage idag :pumpin:

Dagens tal:

Squat:

Opv:

100x7

130x1

160x1

180x1

Worksæt:

190x1 Let :blink:

195x1 Heller ikke det store besvær :blink:

200x1 Damn! Meget bedre end sidst, hvor den var en grinder!

205x1 WTF :o

210x1 Tangering af PR :w00t::firebounce:

170x5

170x5

170x5

170x5

170x5

Holyyyyy Shiiiiaat :D Det kørte sq kanongodt idag!! Måske var det Jesper T's Plyometriske jumpingstunts, der gav lidt ekstra...jeg ved det ikke, men der var rigtig godt skub i hjulene idag :biggrinbounce:

OL-Rows:

130x5

140x5

150x5

150x5

155x5

Oven på sidste øvelse var jeg flyvende, så det var gode Roooouuuwwwz!

Reverse upright rows:

90x12

100x9

105x7

Woah, vægten føltes sq bare let :evillaughter:

Seated legcurls:

150x18

170x14

190x9

190x7

Nasty nok.

Closegrip BP:

110x10

120x10

130x7

130x6

Den eneste øvelse idag, der ikke var super.

Hammerstrenght curls:

30x17

35x13

35x12

40x8

Bortset fra sidste sæt, var det kanon!!

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutters PW med 15kg på ryggen.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Godt at se at diæten bærer frugt. Må vejen til dybe cuts, skårede delts og nasty guns være dig velsignet.. :)

BTW billeder er sku altid lidt utaknemmelige, bare vent til du står razor sharp på p-dag!

Takker og i lige måde :)

Du har sq ret! Billeder sux, med mindre lyset er helt i vinkel og man er super lee' :bawling: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share