Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 Dages Program; Uge 4, dag 1:

Jojo, et eller andet skal der åbenbart være galt, så igår brændte min skærm af efter kun nogle få år :sneaky2: Idag skulle jeg så se om jeg ikke kunne købe en ny, men i Odense kan det åbenbart ikke lade sig gøre at købe en 19 tommers CRT skærm :blink: Hvad fanden sker der så lige?? Ikke tale om jeg gider at have en ærwelig fladskærm til en trillion, som man ikke engang kan game ordentligt på :nonono: Så nu har jeg bestilt en som måske kan komme i morgen....forhåbentlig, men jeg har sq en fornemmelse om at der nok skal gå et eller andet galt alligevel :raisebrow:

Men tilbage til gårsdagens træning, så var den helt ok, selvom jeg var lidt uoplagt. Squatten tog som sædvanlig en krig at komme igennem, men resten var såmænd nemt nok. Bænkpressen er på vej op igen, så noget sheiko har hjulpet noget på elendigheden fra tidligere :laugh: Et par uger med lidt lav volumen og højere procenter, og så tilbage på noget lidt højere volumen igen...så burde det kunne ligne lidt igen snart måske :innocent:

Dagens tal:

Champ-VL Squat:

130x8

130x8

130x8

130x8

130x8

150x5

150x5

150x5

150x5

170x2

170x2

170x2

170x2

Bedst i starten, men så blev benene lidt trætte tilsidst.

Bænkpres:

100x5

130x5

140x3

150x1

155x1

155x1

140x5

Ok og en del bedre end sidst. Næste gang bliver det rene 5'ere og så lidt tungere vægte om mandagen.

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

30x10

30x10

ok.

Supported curls:

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+40x5

Stang+40x5

Stang+40x5

Ok.

Donkey calfraises:

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+60x9

Hele stakken+60x9

Hele stakken+60x9

Hele stakken+80x6

Hele stakken+80x6

Hele stakken+80x6

Udemærket.

Link to comment
Share on other sites

og du er sikker på det ikke er grafikkortet, eller den tilhørende blæser, der er røget ? :smile:

Rimelig sikker. Den har i de sidste dage slukket ind imellem, hvor den har skullet have et dask for at fungere og den laver heller ikke den rigtige lyd, som den skal når den starter ordentligt op.

Link to comment
Share on other sites

ok, for blæseren til sådan et grafik kort kan nemt stå af.

jeg har selv lige skiftet blæseren ud på mit eget. Skærmen begyndte at flimre ca. 10 minutter efter jeg havde startet computeren(den sagde også lyde en årgang, men det har nok været blæserens sidste krampetrækninger).

Jeg åbnede skidtet og mærkede på grafikkortet - det var brandvartm. Jeg ventede lidt og startede op igen - der så jeg at blæseren der sad lige under grafikkortet ikke kørte.

- ku jo godt være noget lignende - da det tit er den slags reservedele der skal udskiftes i løbet af maskinens levetid, og det er værd at checke hvis du ikke er sikker

Link to comment
Share on other sites

ok, for blæseren til sådan et grafik kort kan nemt stå af.

jeg har selv lige skiftet blæseren ud på mit eget. Skærmen begyndte at flimre ca. 10 minutter efter jeg havde startet computeren(den sagde også lyde en årgang, men det har nok været blæserens sidste krampetrækninger).

Jeg åbnede skidtet og mærkede på grafikkortet - det var brandvartm. Jeg ventede lidt og startede op igen - der så jeg at blæseren der sad lige under grafikkortet ikke kørte.

- ku jo godt være noget lignende - da det tit er den slags reservedele der skal udskiftes i løbet af maskinens levetid, og det er værd at checke hvis du ikke er sikker

Jeg har lige prøvet at sætte Englens bærbare på min skærm og der kan jeg godt få skærmen til at fungere. Så noget tyder på at det måske alligevel er grafikkortet, selvom blæseren kører. Nu skal jeg så lige lokalisere mit gamle grafikkort så jeg kan få prøvet det af. Nemmere sagt end gjort, når Englen, som alle andre kvinder, har en mani med t flytte rundt på ens ting, så man ikke har en anelse om hvor tingene er :mad:

Link to comment
Share on other sites

Din træning/Styrke er ved, at se ond ud :4thumbup: Har du nogle mål for bænken og Squat ? - Så lige dine gamle PR's - Heavy shit !

Og for dælen maaaan - hvor får du bare kørt rigtigt MANGE gode sæt i hus - Dine arme må snart være ved, at falde af.........

Nogen problems med kadaveret siden du har startet dette hæsblæsende program ????

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Ikke lige en gamer-maskine :wink: Nu ryger den på værksted imorgen, da det er udelukket at det er skærmen der er problemet. Havde den oppe en tur på Grinderens skærm og der var der heller ikke hul igennem :raisebrow: Rimelig fedt, når nu stumperne ikke er mere end et par måneder gamle :sneaky2:

Mr Bond>

Jo tak, det går da i den rigtige vej :smile:

Mht mål, så må det være at lave nogle nye PR'er og helst i forbindelse med stævne. Der er jo DM-A engang i foråret, så jeg vil da gerne lave noget der,som er bedre end sidste 3 kampstævne :smile:

Hvad programmet angår, så kan det da godt mærkes rundt omkring i leddene, men det går hurtigt over efter næste uge, hvor squatvolumen bliver kraftigt reduceret :firebounce::thumb: Lidt ømhed i albuerne har jeg da også, men ikke noget der er slemt eller noget. Det går også i sig selv med mindre BP osv :smile: Men ellers så synes jeg at jeg foreløbig er mindre smadret end jeg var sidste gang jeg var i denne del af champ-programmet......det kan selvfølgelig godt nå at komme endnu i de sidste 1½ uge af runde 1 :laugh:

Nåh ja, så er jeg rimelig hudløs i nakken efterhånden af al den squatten :laugh:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Man kan spille WoW på den, hvad mere har man (DU) brug for?!?! :w00t:

Tjahh hehe, nah, synes de er for trælse at have med at gøre....beklager :rolleyes:

4 Dages Prog; Uge 3, dag 3:

Efter at have fundet et sted, hvor min computer kunne blive fejlchecket, gad jeg ikke at køre hjem igen og så bare trille rundt indtil træning. Da jeg også havde træningstøjet med, kunne jeg lige så godt få lavet noget, så afsted gik det til endnu en marathon onsdagstræning :cry: Selvom jeg ikke skulle lave BP, var der mere squat og dødløft på programmet, så det tog lige så lang tid som sidst :raisebrow: Efter squatten og dødløften, hvor jeg fik squattet med champen himself, blev jeg nødt til at tage en 20min pause til at få spist noget, så jeg ikke var helt brændt aw :laugh: Et enkelt måltid, i form af morgenmad, var ikke lige brændstof nok åbenbart :laugh:

Men jeg fik da slæbt mig færdig engang ud på eftermiddagen og så er der ellers røet mad i skuffen lige siden. Forhåbentlig får jeg min comp tilbage snart, for det spiller ikke ret meget at sidde på sådan en bærbar djævel, selvom det altid er bedre end at være helt offline :smile:

Dagens tal:

VL-Champ squat:

130x8

130x8

130x8

130x8

130x8

150x5

150x5

150x5

150x5

150x5

170x2

170x2

170x2

170x2

Det tog 3 sæt at blive varmn i benene og 4 sæt efter var de døde..resten ved jeg ikke lige hvordan jeg fik :laugh:

Champ Dødløft:

150x10

150x10

150x10

150x10

150x10

150x10

150x10

Brændt aw bagefter, så 20 min pause og mad.

Pulldowns:

9 pladerx10

9 pladerx10

9 pladerx10

9 pladerx10

9 pladerx10

9½ pladex10

9½ pladex10

9½ pladex10

9½ pladex10

9½ pladex10

Yep, bedre end sidst, selvom jeg var wasted.

Dips:

24

24

23

Lidt flad.

Seated side laterals:

15x8

15x8

15x8

17½x7

17½x7

17½x7

20x4

20x5

Bedre end sidst :smile:

Donkey calfraises:

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+60x9

Hele stakken+60x9

Hele stakken+60x9

Hele stakken+60x9

Hele stakken+80x6

Hele stakken+80x6

Hele stakken+80x6

Ok.

Supported curls:

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+40x5

Stang+40x5

Stang+40x5

Wasted, men ok.

Link to comment
Share on other sites

4 Dages Prog; Uge 3, dag 3:

Før træning, var vi et smut i Liedl for at købe ind til poseringskurset. Nu er det hele næsten på plads og det skal nok blive et godt kursus. Det er jeg hvertfald ret sikker på :smile:

Træningen spillede egentlig ganske fint og selv squatten gik bedre end sidst, selvom det var den mest voluminøse omgang på programmet. Sidst kørte jeg også programmets sidste uge, men efter råd fra Champ'en, gør jeg det ikke i denne ombæring, da jeg er ved at være brændt noet aw i det :laugh:

Bænkpressen kørte rigtig godt, så der er da forhåbninger om at den kører endnu bedre på mandag. Ellers var der intet der var ringe og selskabet var også helt i top :4thumbup:

Dagens tal:

VL-Champ squat:

130x8

130x8

130x8

130x8

130x8

150x5

150x5

150x5

150x5

150x5

170x2

170x2

170x2

170x2

170x2

Sjovt nok var det bedre end sidste gang, hvor jeg hang noget med røven. De sidste sæt var da tunge osv, men stadig bedre end sidst.

Bænkpres:

(100x5)

120x5

125x5

130x5

135x5

140x5

Havde egentlig ikke regnet med at køre så tungt, så startede lidt konservativt ud.

T-rows:

Stang+80x10

Stang+80x10

Stang+80x10

Stang+80x10

Stang+80x10

Stang+80x10

Stang+85x10

Stang+85x10

Stang+85x10

Stang+85x10

Yep yep, bedre end sidst :4thumbup:

Reverse upright rows:

90x12

90x11

90x11

Ok, men flad i ryggen efter rows.

Legcurls:

150x10

170x10

190x6

190x5

Bedre end sidst.

Closegrip BP:

110x10

120x5

120x7

100x12

Mistede helt banen i 2 sæt, men kørte langt bedre i 3 sæt.

Link to comment
Share on other sites

4 Dages program; Uge 3, dag 4 (Lørdag):

I de sidste par dage, har vi haft en smule travlt, så logopdateringen er først kommet idag :rolleyes: Selvom det har været noget travlt og en rigtig lang dag igår, så var det også kanonhyggeligt og jeg fik set og genset en del fine folk i løbet af weekenden :smile:

Lørdagens træning var ellers en helt ok omgang omend i et fredeligt tempo. Der var stadig noget træthed i kroppen fra de sidste træninger, så det kørte bare i det tempo det nu gjorde. Kæwen fik lavet lidt og jeg fik spottet på et par sæt i BP, hvor Miss, som var på besøg i hulen, pressede den aw. Efter træningen røg vi en tur hjem og prottede den aw og så en masse fitness/BB film....ganske hyggeligt :smile:

Dagens tal:

Pres bag nakken:

70x5

75x5

75x5

75x5

75x5

75x5

80x5

80x5

80x5

80x5

Ok.

Pullovers:

52x10

52x10

54x10

54x9

Bleh, fik ikke sidste rep med i sidste sæt :mad:

Supported curls:

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+40x5

Stang+40x5

Stang+40x5

Stang+40x5

Bedre end i onsdags, men stadig lidt tungt tilsidst.

Donkey calfraises:

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+60x9

Hele stakken+60x9

Hele stakken+60x9

Hele stakken+60x9

Hele stakken+80x6

Hele stakken+80x6

Hele stakken+80x6

Hele stakken+80x6

Ok.

Link to comment
Share on other sites

Søndag: Poseringskursus i OBBC:

Tidligt op søndag morgen morgen og klar i OBBC kl 0900, med et halvt ton frugt, papirer, vand osv. Der gik ikke længe inden kursets dommer Michael Thomsen dukkede op og så fik vi lavet nogle sedler, som deltagerne skulle udfylde når de kom. Kort efter dukkede Peter Lagermand op, som havde taget Christina Dybdahl med, så vi nu havde dobbelt Bodyfitness Champs ombord :4thumbup: Lidt mere forberedelse imens folk begyndte at dukke op og så gik det ellers igang. Englen leverede en kort briefing om hvad der skulle ske og så gik den kvindelig del af kurset igang med at posere, mens vi andre kunne brænde aw indtil ca 12.30.

Eftersom jeg ikke selv skulle lave noget træningsmæssigt, var det jo en perfekt mulighed for at forstyrre andres træning, fx Rall, Peter Lagermand og Christina Dybdahl, samt Johnny Bravo, Lagoon, saintpauli og den del flere :laugh: Jeg fik kæwet den godt aw og fortsatte også med det i OBBC's forlokaler hvor der blev udvekslet info i stor stil :laugh: Peter L fik fortalt lidt om hvor god form Markus Ruehl havde været dagen forinden, da han brugte 5 min på at komme sig over at skulle gå en enkelt trappeopgang op til det seminar de havde været til med ham :cry::blink: Så må der være seriøse probs med kredsløbet, når der ikke skal mere til at brænde ham helt aw :laugh: Han havde også været lidt lettere underholdt af at Ruehl havde sagt at han lavede sin cykelcardio i et tempo han kunne holde til, hvilket, efter vurderingen af trappeepisoden, måtte være med stationære pedaler :laugh:

Da vi havde kæwet den aw længe nok, skulle je lave et oplæg om den frie rutine sammen med Peter L. Jeg havde ellers fået lavet nogle overheads til formålet, men da vi ikke kunne få lærredet til at fungere, måtte det foregå lidt mere fordragsagtigt istedet. Det gik vist også ok, men jeg havde da foretrukket at gøre det med OH's. Dernæst kiggede vi på overgange i posering og Peter tog os igennem hans frie runde fra DM, så vi kunne se hvordan den var bygget op osv...med flikflak og det hele :wink:

Så var det herrenes tur til at posere. Formen svingede meget, men da det jo var et offseason kursus er der jo ikke noget galt i det. Nogle af os er rundere end andre offseason, så ingen grund til at græde snot over det. Peter L fortalte bl.a. at han er et par kg fra konkurrenceform året rundt, hvilket jeg slet ikke ville kunne, fordi han skulle stille op 6 gange i år :dropjaw: Det er satme vildt imponerende at kunne holde til det :4thumbup:

For os andre småfede, er der ikke så meget andet at gøre end at smide det før konkurrence, men til gengæld har vi det lidt lettere resten af året :rolleyes: Generelt synes jeg at folk stod rigtig pænt i lineuppen og poseringerne kom også til at køre ganske fint.

Til allersidst var der en individuel vurdering af folk og det fungerede rigtig godt synes jeg. Desværre var det så sent på dagen at nogle havde nået at udvandre, så de ikke fik den del med. Man kunne da også godt mærke at det var sidst på dagen, men det var en ret vigtig del af det, så surt hvis man gik glip af det :tongue: Runden sluttede med Ivan Hansen der var lee' og så fik vi ellers ryddet op og sagt farvel til alle dem der var tilbage.

Kanonhyggelig dag og noget vi forhåbentlig får sat iværk igen i det nye år. Næste gang vil der også være nogle erfaringer at trække på så det kan blive endnu bedre, så det skal nok blive meget godt :4thumbup:

En stor tak til alle dem der mødte op og var med til at gøre kurset godt samt en stor tak til Michael for alt det gode arbejde samt Peter for hjælpen til det hele....så tog han også den lave BF champ med, og det skal han heller ikke høre noget for :tongue:

Link to comment
Share on other sites

4 Dages program; Uge 4, dag 1

Dagen startede med at jeg skulle ned at hente min comp, der var blevet lavet fejlfinding på. Problemet var åbenbart at bundkortet var røget, så jeg gik 200m ned af vejen til stedet hvor jeg havde købt det og sagde at det ikke duede. Det skulle de så checke selv, så imorgen ved de om det virker, hvilket det så ikke gør :dry: Så spurgte jeg om hvornår jeg så fik et nyt, når det ikke virkede. Klaphatten begyndte så at fable op om at de skulle sende det retur til deres forhandler og jeg først ville kunne få et nyt når forhandleren havde sagt god for det om 10-20 arbejdsdage :blink: WTF?? Det var jeg ikke helt enig i skulle være mit problem, da jeg ikke har købt skidtet af forhandleren, men i den butik jeg stod i. 10 minutters diskussion senere var linierne trukket rimelig hårdt op, så nu skal jeg lige have fat i forbrugerrådet og høre om den praksis er lovlig :mad:

Selve træningen var præget af lidt træthed efter igår og nok også pga at madforsyningen var rimelig sporadisk hele dagen igår. Jeg fik godt nok lavet alt det jeg skulle idag, men det var uden den store enthusiasme og jeg var en smule træt hele vejen igennem.

Dagens tal:

Champ SL-Squat:

132½x5

132½x5

132½x5

132½x5

132½x5

Nemt nok, selvom hjulene lige skulle varmes op først. Squattede med Champen, der reddede sig en forstrækning på en af hans sidste sæt...surt show

Bænkpres:

60x10

100x5

130x3

140x2

150x1

155x1

155x1

Gad ikke helt, så ikke mere end det.

Flyes:

25x10

30x10

30x10

30x10

30x10

Nice nok.

Donkey calfraises:

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+20x12

Hele stakken+60x9

Hele stakken+60x9

Hele stakken+60x9

Hele stakken+60x9

Hele stakken+80x6

Hele stakken+80x6

Hele stakken+80x6

Hele stakken+80x6

Ok.

Supported curls:

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+30x10

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+40x5

Stang+40x5

Stang+40x5

Stang+40x5

Bedre end sidst.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik kæwet den godt aw og fortsatte også med det i OBBC's forlokaler hvor der blev udvekslet info i stor stil Peter L fik fortalt lidt om hvor god form Markus Ruehl havde været dagen forinden, da han brugte 5 min på at komme sig over at skulle gå en enkelt trappeopgang op til det seminar de havde været til med ham Så må der være seriøse probs med kredsløbet, når der ikke skal mere til at brænde ham helt aw Han havde også været lidt lettere underholdt af at Ruehl havde sagt at han lavede sin cykelcardio i et tempo han kunne holde til, hvilket, efter vurderingen af trappeepisoden, måtte være med stationære pedaler

He, he :laugh::laugh::laugh::laugh:

Og tak for et glimrende beskrivelse af poseringenkursus dagen. Ses næste gang, hvis i banker et nyt kursus på banen.............

Og en leeeee omgang curls - av av av

Link to comment
Share on other sites

He, he :laugh::laugh::laugh::laugh:

Og tak for et glimrende beskrivelse af poseringenkursus dagen. Ses næste gang, hvis i banker et nyt kursus på banen.............

Og en leeeee omgang curls - av av av

Curls er jo nice :innocent::laugh:

Der kommer nok et kursus mere på et tidspunkt, så ses vi der :wink:

Doc H> Jeg dippede en 5-8 reps med 60kg i bæltet. Det gav dog lidt ballade med albuer og skuldre nogle gange, så jeg gik over til highrep dips istedet, som fungerer bedre over tid. Men det kan da godt være jeg skal have lidt semitung dip med ind imellem op til fx 10-15 reps :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Christian ...

Som sidst var det hyggeligt igen at hilse på dig.. :devil: En super lærerig dag du og No havde banket sammen... :wink:

Og så var det jo fedt at brænde i OBBC dejlige lokaler igen... :smile::superman:

:wink: -- iver

Link to comment
Share on other sites

Jeg har skrevet det et andet sted, men jeg vil også gerne lige sige tak for en rigtig god dag, hvor vi allesammen fik noget med hjem at arbejde med. Jeg ser frem til næste kursus, og så skal vi ha' planlagt det spisning noget bedre :newyear:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share