Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Tror faktisk du har ret ved nærmere eftertanke :smile: Må jo bare tage dem på fredag så :wink:

CJ8000> Ja det begynder at ligne noget når man får næsen op af overtræningshullet :tongue:

MrBond> Ja det var lidt surt, men næste gang :bigsmile: Ang. mine legcurls, så har jeg kopieret Helge Adam Møllers teknik på dem, som forevist af Overarmen...de konservative resultater udeblev ikke :4thumbup: :tongue:

Synes sku det ser godt ud! Hvem der bare havde den form :4thumbup:

go bedring med ryggen....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey C

Har godt hørt rygterne om dit nye job ude i byen, så vil da lige ønske pøjpøj med det :smile:

Go' arbejdslyst :wink:

/B

Tak tak Bo :smile:

CJ8000> Thx :smile:

Miss> Takker og du skal nok få et referat :wink: Jeg havde ellers håbet på ne bedre nattesøvn idag, men det bepelsede vækkeur havde fornemmet at jeg havde stillet mit vækkeur til 7 og 8 og vækkede mig kl 6 istedet for kl 7 som normalt. Så når man lige at falde i søvn igen før de starter med at fræse vægge eller noget lignende i lejligheden ved siden af kl 7 :cry::rocketwhore::sleepy: Noget lort at der ikke forefindes nogen love på det område :dry: Man får jo ikke just ordensmagten ud hver dag, fordi de larmer på tidspunkter der er pisseirriterende og udlejer er også skideligeglad :mad:

Heldigvis ligger det kursuscenter på bøhlandet, så det kan måske lade sig gøre at få noget lukøje over de næste par dage?

Link to comment
Share on other sites

Tak tak Bo :smile:

CJ8000> Thx :smile:

Miss> Takker og du skal nok få et referat :wink: Jeg havde ellers håbet på ne bedre nattesøvn idag, men det bepelsede vækkeur havde fornemmet at jeg havde stillet mit vækkeur til 7 og 8 og vækkede mig kl 6 istedet for kl 7 som normalt. Så når man lige at falde i søvn igen før de starter med at fræse vægge eller noget lignende i lejligheden ved siden af kl 7 :cry::rocketwhore::sleepy: Noget lort at der ikke forefindes nogen love på det område :dry: Man får jo ikke just ordensmagten ud hver dag, fordi de larmer på tidspunkter der er pisseirriterende og udlejer er også skideligeglad :mad:

Heldigvis ligger det kursuscenter på bøhlandet, så det kan måske lade sig gøre at få noget lukøje over de næste par dage?

Hahaha -Bibi er uforbederlig :laugh: Hun er er jo bare tosset med dig.... :tongue:

Ang kursuscenteret på landet, skal du nok ikke regne med at sove til direktør-tid da der jo nok er et bare gårde i omegnen med nogle mogenfriske haner :crazy: -jeg VED da jeg jo selv bor på bøheren :laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha -Bibi er uforbederlig :laugh: Hun er er jo bare tosset med dig.... :tongue:

Ang kursuscenteret på landet, skal du nok ikke regne med at sove til direktør-tid da der jo nok er et bare gårde i omegnen med nogle mogenfriske haner :crazy: -jeg VED da jeg jo selv bor på bøheren :laugh::wink:

:tongue: Er lige et hurtigt smut hjemme, så jeg kan brænde imorgen fra 6-8 og køre tilbage til kursuscenteret så jeg er der senest kl 0900 når undervisningenb starter. Foreløbig har det været ret cool med en masse flinke folk, så selvom dagene på 12 timer er lidt lange i det, har det været meget fedt :4thumbup:

Ps. Haner var der ingen af, men så kunne nogle stive holdkammerater jo indøve brandøvelser kl ged om natten istedet :laugh: Godt man ikke drikker :smile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

:tongue: Er lige et hurtigt smut hjemme, så jeg kan brænde imorgen fra 6-8 og køre tilbage til kursuscenteret så jeg er der senest kl 0900 når undervisningenb starter. Foreløbig har det været ret cool med en masse flinke folk, så selvom dagene på 12 timer er lidt lange i det, har det været meget fedt :4thumbup:

Ps. Haner var der ingen af, men så kunne nogle stive holdkammerater jo indøve brandøvelser kl ged om natten istedet :laugh: Godt man ikke drikker :smile:

Hyyl sikke et program :sleepy: Men rigtig fedt at du syntes om opholdet indtil nu :4thumbup:

Fortsat god fornøjelse der u' på a' land :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nøøøøj jeg gad godt ha' sådan en bette fjerbold der.... hvornår skal mor Baxter ha' gang i ovnen igen :innocent:

btw... så røg garnet sq da.... det leeee'd :superman:

Hey Maaa'

Jeg ved ikke lige hvem hun har fundet det billede af, men det er ikke mig :laugh: Mit garn er 100% intakt, men de der små kugler kunne nu være nice nok at have kravlende rundt i huset :w00t: Bibi burde være rugeklar til foråret, men jeg er ikke sikker på vi tør lade det komme på en prøve endnu :tongue:

Link to comment
Share on other sites

arrrrrh troede liiiiiige...... :nonono::laugh:

bare få gang i Bibi pigen så.... maa' vil ha en uldtot til at lae ravage hjemme i cribben... bare den ikk æder mit prot, så blir den udstoppet... :rudolph:

lyder leee'd på det der kursus helvede... håber de har en beskidt kantine med BB food :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

arrrrrh troede liiiiiige...... :nonono::laugh:

bare få gang i Bibi pigen så.... maa' vil ha en uldtot til at lae ravage hjemme i cribben... bare den ikk æder mit prot, så blir den udstoppet... :rudolph:

lyder leee'd på det der kursus helvede... håber de har en beskidt kantine med BB food :4mewantfood:

Hehe, Vi må lige se om vi tør lade Bibi sætte afkom i verden eller om de bliver alt for vilde til at styre :laugh:

Kantinen var med et ord....LEE'!!! Tror ikke jeg har prottet den så meget aw længe som iden her uge :4mewantfood: :4thumbup: :laugh:

2-3 forskellige varme retter til hvert hovedmåltid, så spiller sagerne :wink: Masser af prots og både almindelige og tarwelige carbs i massevis. Kage og hele svineriet som mellemmåltider eller frugt, hvis man er til den slags :rudolph:

Men det har helt sikkert været en fed uge, selvom det er nasty med en 12 timers dag :cry: Vores instruktører i konfliktløsning var topklasse og især den ene var nærmest en blanding af Dolph og Stiffler fra Aemerican Pie...totalt griner begge dage vi havde det forløb :laugh: :4thumbup:

Men nu er jeg så hjemme igen og har en del opdatering af fyre af, så de kommer i spredt orden som jeg får mulighed for det...............

Link to comment
Share on other sites

4 Dages Program; Uge 5, dag 2:

Eftersom der skulle brædens, tog jeg til Odense tirsadg aften, fik 5 timer på øjet og stod frisk og frejdig klar udenfor OBBC onsdag morgen kl 6. Jeg skulle senest køre kl 8, for at kunne nå at være tilbage, så der skulle smæk på. langt de fleste øvelser kørte ganske fint, men desværre nåede jeg ikke at træne læg :sneaky2: På trods af en masse suppersætteri, kunne den ikke presses helt ind på de ca 2 timer der var til rådighed :crybaby: Men ellers vil jeg sige at det ikke er særlig sjovt at supersætte og især ikke i dødløft :laugh: Men jeg nåede da i det mindste det meste af det jeg skulle så det er helt ok :4thumbup:

Overodnet set var det en rigtig fin træning :smile:

Dagens tal (Onsdag):

Champ SL-Squat:

150x5

150x5

150x5

150x5

150x5

Nemt hele vejen, så det tog omkring 10 min :superman:

Champ Dødløft:

150x10

150x10

150x10

150x10

150x10

150x10

150x10

150x10

Supersættede den med de næste par øvelser for at minimere downtimeog det brændte sq :blink:

Dips:

29

25

25

God power i triceps :4thumbup:

Seated sidelaterals:

15x10

15x10

15x10

17½x8

17½x8

17½x8

20x6

20x6

Kørte også nice selvom det kunne mærkes at der var supersæt.

Pulldown:

9½ pladex10

9½ pladex10

9½ pladex10

9½ pladex10

9½ pladex10

9½ pladex10

9½ pladex10

9½ pladex10

9½ pladex10

9½ pladex10

Hårdere tempo end normalt, så lidt lavere vægt.....gav ellers modbydelige doms dagen efter :4thumbup:

Revers curls:

stang+20x10

stang+20x10

stang+22½x7

stang+22½x7

stang+25x5

Prøvede at overføre champ konceptet til reversecurls onsdag og så almindelige curls de andre dage, men jeg gør det nok på en anden måde alligevel.

Pulldown:

Link to comment
Share on other sites

4 Dages Program; Uge 5, dag 3:

Efter endnu en fornøjelig dag på kursus var det tid til at komme hjem og så skulle der jo brændes igen :4thumbup: Helt fin træning hele vejen igennem, selvom der måske nok kunne have været en smule mere power hist og her. Min ene albue blev en smule molestreret under kurset, men den generede heldigvis ikke til træning, så heldigvis betyder det intet :smile: Igår, hvor det skete, var den lidt irriterende at gå rundt med, men idag har den det langt bedre, så det går nok snart væk :bigsmile:

Men kanon at være tilbage i OBBC på et normalt tispunkt af dagen, så lidt kæwe blev der også fyret af, det er jo så hyggeligt det skidt :innocent:

Dagens tal:

Champ SL-Squat:

132½x5

132½x5

132½x5

132½x5

132½x5

Kørte rigtig godt og det kunne tydeligt mærkes at hjulene havde fået en masse udstrækning og øvelser, som de ikke er vant til. Ingen irritation eller stivhed i højtebøjere og adductorer overhovedet, hvilket var topnice :4thumbup: Kunne være man skulle gøre mere i det udstræking.

T-rows:

80x10

80x10

80x10

85x10

85x10

85x10

90x10

90x10

90x10

90x10

Bænken var optaget, så nuppede rows først.

Bænkpres:

60x5

100x5

130x3

140x1

150x1

155x1

157½x1

130x5

130x5

130x5

130x5

130x5

Ok, på trods af en lettere kvæstet albue :smile:

Reverse upright rows:

90x14

100x12

110x8

God power i dem idag :bigsmile:

Closegrip BP:

100x10

100x10

100x10

100x10

Tjah, kunne såmænd godt have været bedre.

Legcurls:

130x12

150x12

170x10

190x7

Ok.

Link to comment
Share on other sites

4 Dages Program; Uge 5, dag 4:

Grundet lidt travlhed pga juletamtam nede hos Loonie og Kuldskær med alle de andre tosser, fik jeg ikke nået at opdatere loggen igår, så den kommer her.

Det var lidt en blandet omgang, hvor skulderpressen kørte fint, mens pullover var knap så god. Gunz kørte fint og læg var også ok, så alt i alt var det da fint nok, selvom det var lige lovlig lørdagsagtigt nok :laugh:

Bagefter fik jeg prottet en helvedes masse æbleskiver og en masse tarwelige carbs sammen med en flok af de sædvanlige hoveder, så det var kanonhyggeligt, selvom det blev lidt sent :innocent:

Dagens tal:

Pres bag nakken:

70x5

75x5

75x5

77½x5

77½x5

80x5

80x5

80x5

80x5

80x5

Bedre end sidste gang :smile:

Pullovers:

50x12

52x10

54x9

54x8

Lidt dårligere end sidst og så føltes den tung :dry: Er nok kørt lidt træt i den, så jeg skifter nok til en anden øvelse i de næste par uger.

Supported curls:

stang+32½x10

stang+32½x10

stang+37½x7

stang+37½x7

stang+42½x5

stang+42½x5

Tjah, ok, men kunne være bedre på 5'erne.

Champ donkeys:

alt+40x12

alt+40x12

alt+80x9

alt+80x9

alt+100x6

alt+100x6

Yep yep.

Link to comment
Share on other sites

4 Dages Program; Uge 5, dag 3:

Efter endnu en fornøjelig dag på kursus var det tid til at komme hjem og så skulle der jo brændes igen :4thumbup: Helt fin træning hele vejen igennem, selvom der måske nok kunne have været en smule mere power hist og her. Min ene albue blev en smule molestreret under kurset, men den generede heldigvis ikke til træning, så heldigvis betyder det intet :smile: Igår, hvor det skete, var den lidt irriterende at gå rundt med, men idag har den det langt bedre, så det går nok snart væk :bigsmile:

Men kanon at være tilbage i OBBC på et normalt tispunkt af dagen, så lidt kæwe blev der også fyret af, det er jo så hyggeligt det skidt :innocent:

Strækøvelser? Hmm. Er det ikke lidt Jane Fonda agtigt :nissetunge:

Hvornår skal du starte på dit nye arbejde? Og hvor? Held og lykke med det :newyear:

Link to comment
Share on other sites

>Crawdaddy, jeg har lige et spørgsmål vedr. din dødløft træning.

Jeg kan forstå på nogle af hvidovre-drengene at Nicolaj alias champen trænede hårdere, vildere og mere (herunder flere sæt og højere volumen) end mange andre styrkeløftere. Han var ganske enkelt et uhyre i træningscentret.

Hvordan kan det være, at du vælger et ganske, i mine øjne, vanvittigt dødløft program? Jeg forestiller mig, at det kræver ekstrem meget restitution.

Vetö

PS. Champen har sikkert kunne holde til det, men han skulle heller ikke have været menneskelig i sine unge dage. :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

>Crawdaddy, jeg har lige et spørgsmål vedr. din dødløft træning.

Jeg kan forstå på nogle af hvidovre-drengene at Nicolaj alias champen trænede hårdere, vildere og mere (herunder flere sæt og højere volumen) end mange andre styrkeløftere. Han var ganske enkelt et uhyre i træningscentret.

Hvordan kan det være, at du vælger et ganske, i mine øjne, vanvittigt dødløft program? Jeg forestiller mig, at det kræver ekstrem meget restitution.

Vetö

PS. Champen har sikkert kunne holde til det, men han skulle heller ikke have været menneskelig i sine unge dage. :devil::devil::devil:

Hej Vetö :smile:

Champen har utvivlsomt været lee' :devil: Han er det jo stadig, så han var nok ikke mindre lee' dengang :tongue:

Dødløftdelen har han lavet så den passer til squatdelen, så jeg tænkte jeg ville prøve at køre de to ting samlet. Foreløbig har det fungeret helt ok og jeg synes egentlig ikke det er mere restitutionskrævende end at køre i de højere procenter. De 8 sæt var da ganske onde, men nok mest fordi de skulle presses ind på så kort tid som de skulle. Jeg synes ikke at 10'ere slider så meget som de færre reps med højere kg, hvertfald ikke på mig og så dødløfter man jo også kun hver anden uge :smile: På de andre uger laver man rygbøjnijnger, så det er ikke nær så vildt som det måske kan forekomme :smile: Fx synes jeg at Sheikoagtig DL er langt hårdere end Champens version.

Mvh

C

Rall> Jeg starter rigtigt imorgen i Nyborg....det skal nok blive hård kost :tongue:

Ps. Strækøvelser styrer :superman::nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Mhs til champ-cyklus skal det lige nævnes at Nicolai vist har påbegyndt det fulde program (altså med squat og død) 6 gange men gennemført det 3 gange (er ret sikker på hvad det var han sagde til mig)... så jeg tror ikke han har været meget eller mere genetisk lee' end hans konkurrenter på daværende tidspunkt... han har derimod haft en jernvilje af stål og det har han stadig den dag i dag... man har fornemmelsen af at når han går op i noget så kan det ikke gøres halvt eller trekvart... det skal gøres 100% og det er de færreste mennesker der har den indstilling ikke bare til styrkeløft men til livet generelt... jeg mener det er svaret på dit spørgsmål Vetö men det er så blot hvad jeg mener :wink:

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Mhs til champ-cyklus skal det lige nævnes at Nicolai vist har påbegyndt det fulde program (altså med squat og død) 6 gange men gennemført det 3 gange (er ret sikker på hvad det var han sagde til mig)... så jeg tror ikke han har været meget eller mere genetisk lee' end hans konkurrenter på daværende tidspunkt... han har derimod haft en jernvilje af stål og det har han stadig den dag i dag... man har fornemmelsen af at når han går op i noget så kan det ikke gøres halvt eller trekvart... det skal gøres 100% og det er de færreste mennesker der har den indstilling ikke bare til styrkeløft men til livet generelt... jeg mener det er svaret på dit spørgsmål Vetö men det er så blot hvad jeg mener :wink:

Det er der vist meget sandhed i :smile:

4 Dages Program; Uge 6, dag 1:

Efter en lang dag igår, fik jeg ikke lige nået at opdatere loggen, så det kommer først idag.

På trods af overdådig kursusmad mm, gik jeg ca ½kg ned på den uge jeg var afsted og efter de sidste par dage ser det ud til at der skal mere mad indenbords, nu hvor aktivitetniveauet er den smule større end normalt :laugh: Rimelig vildt at der ikke skal mere til at sætte forbrændingen op, men så er det jo bare om at proppe mere mad indenbords :4mewantfood:

Træningen i mandags var såmænd ikke ringe, men det kunne mærkes at der ikke var helt mad nok i systemet, så der manglede lidt for at det var som det skulle være. Jeg skal nok lige vænne mig til mit nye aktivitetsniveau over et par uger og så skulle den køre 100% igen :smile:

Dagens tal (Mandag):

Champ SL-Squat:

155x5

155x5

155x5

155x5

155x5

Ok, men det kunne have været bedre.

Incline dumbbell press:

40x10

44x10

48x8

50x5

50x5

Tjah, lidt blandet omgang.

Flyes:

25x10

27½x10

30x10

30x10

32½x10

De første sæt var lidt fesne, men de sidste var meget gode :smile:

Supported curls:

Stang+32½x10

Stang+32½x10

Stang+32½x10

Stang+37½x7

Stang+37½x7

Stang+42½x5

Stang+42½x5

Den var sq noget tung idag :unhappy:

Champ Donkey Calfraises:

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+80x9

Alt+80x9

Alt+100x6

Alt+100x6

Ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share