Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De to på det slovakiske billede,der ikke er iført scene tøj, er da de pæneste :laugh::wub:

Ja, og dem fra Slovakiet var bestemt ikke de eneste, som ikke var helt ringe :innocent:

Keler> Tak for det :smile:

Tobsie> Mange tak :smile: Den med tanken om at være verdens bedste, så ved jeg ikke helt hvor jeg er henne endnu :laugh: Det er selvfølgelig super at vinde en sådan titel, men det er noget svært at forholde sig til synes jeg...jeg føler mig jo ikke anderledes end tidligere :laugh: Men det er da meget rart at uanset hvad der sker, så var man den bedste i 2006 :4thumbup: :superman:

Anders L> Hehe, ja lyserøde toiletter og mintgrønne håndvaske spiller max :laugh: Især når håndvasken var placeret i knæhøjde :laugh: Seriøst må man undre sig over om de har tænkt på at toiletter rent faktisk skal bruges af mennesker? :laugh:

Vægten har ligget et sted mellem 82-84 vil jeg tro, men det er svært at vide, når der ikke var en vægt :unhappy:

Rall> Takker Rasmus :smile: Formmæssigt vil jeg tro at det var det samme som til DC 2004, hvilket var bedre end DM 2004. På billederne ser jeg noget blød ud på ben og røv, men noget af det er lyset, de mange timers transport samt Dreamtan. Jeg ville da gerne have været bare 1kg skarpere, men sådan skulle det ikke være denne gang :unhappy:

Nu hvor vi er færdige, vil jeg holde formen noget bedre end de sidste par gange og da vi regner med at tage til EM i Maj, kommer det helt af sig selv. Sidst var jeg 1½ år om at tage alt fedtet på igen, så med 3-4 måneders træning max inden diæt,, skal der slet ikke så mange kg af næste gang :smile:

Martin G> Tak for det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

DJ John> Takker :bigsmile:

Garrish> Mange tak :smile: Overall'en blev vundet af et stort uhyre på 110kg fra Argentina mener jeg....han var hvertfald et ordentligt skrummel :laugh:

Blackmoore> Takker :w00t: Jeg kunne dog godt have brugt bare en enkelt uge mere for yderligere skarphed på benene, men det må blive næste gang.....så er der jo også noget at stræbe efter :innocent:

JonG> Hej Jon og tak for lykønskningen :smile:

DBM> Den russiske trafik var en dræber, men jeg er glad for at jeg klarede både den og konkurrencen :tongue: Thx :smile:

Don K> Tak for det Don K :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Anders L> Hehe, ja lyserøde toiletter og mintgrønne håndvaske spiller max :laugh: Især når håndvasken var placeret i knæhøjde :laugh: Seriøst må man undre sig over om de har tænkt på at toiletter rent faktisk skal bruges af mennesker? :laugh:

Vægten har ligget et sted mellem 82-84 vil jeg tro, men det er svært at vide, når der ikke var en vægt :unhappy:

:laugh:

Sikker på det ikke var et urinal..? :tongue: Eller et Bidet..? :laugh:

Anyways..!

Du ser fanme skarp ud på billederne..! :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Sikker på det ikke var et urinal..? :tongue: Eller et Bidet..? :laugh:

Anyways..!

Du ser fanme skarp ud på billederne..! :w00t::superman:

Jeg synes nu jeg ser en smule blød ud på dem, men sådan er det jo ofte med billeder :smile:

Men det kan da godt være at det var et urinal, nu hvor toiletbørsten var placeret lige ved siden af :laugh:

Mandag til idag:

Fra i mandags var det på lowcarb igen, på ca 100gr kulhydrater om dagen samt 2 gange daglig cardio og højt væskeindtag, for at få skudt noget af overskudsvæsken ud af kroppen :smile:

I mandags var jeg også inde at træne med en enkelt øvelse per muskelgruppesupersættet med dens agonist for 3 supersæt. Ikke noget vildt eller noget, bare lidt højreptræning for at få lidt gang i kroppen igen. Da der var fyldt godt op med carbs, var det meget fedt at træne, da der både var pump og det hele :4thumbup: Vi fik taget lidt billeder, som Englen har postet nogle af i sin log :mad:

Tirsdag var bentræning med supersæt og idag endnu engang supersæt til overkroppen. Allerede i tirsdags var jeg ved at være carbflad og er temmelig carbflad lige nu :laugh:

Op til fotografering i weekenden, vil jeg prøve at holde vandindtaget højt indtil fredag eftermiddag samtidig med at jeg carber up og så holde igen med vandet fra fredag eftermiddag og fortsætte med kulhydrater. Så må vi se om det giver et resultat der er værd at bruge film på. Formmæssigt ligger jeg mindst som jeg gjorde før vi tog afsted til Rusland, så forhåbentlig lidt mere fred og ro, kan give et bedre resultat?

Link to comment
Share on other sites

Træner du stadig ikke abs?

Hvis ikke, så burde du jo næsten lave en pendant til dk-man's ekshibitionistartikel. Du ku kalde den: Sixpack - og hva så? :wink:

Jeg har ikke trænet abs i et par år tror jeg :laugh:

Så selv om jeg godt kan skrive en artikel om ab-træning, kan jeg ikke påstå at det er udfra egne erfaringer mine konklusioner drages :innocent:

Johnny B> Tak for det Deltmaster.....og husk at slippe din indre sovebjørn fri :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kristian, mange gange tillykke med titlen son verdens bedste... Du så ond ud :devil:

Hvordan synes du feltet var? Levede det op til det du forventede ved en så stor konkurrence etc.?

-Wasabi

Tak for det :smile:

Feltet var rimelig godt. Godt nok var der et par stykker der faldt helt udenfor, men overvejende var feltet betydeligt bedre end hvad man ser til fx et DM og der var også nogle rigtig gode imellem, hvilket det også burde. Jeg havde noget svært ved at overskue feltet i sin helhed, da jeg ikke har set alle deltagere i den lave klasse plus at jeg koncentrerede mig mest om hvad jeg selv lavede :smile:

Jeg havde ikke nogen forventninger til ret meget, så om det har levet op til noget er lidt svært at sige. Da der ingen steder var nogen spejle, ved jeg knap nok hvordan jeg selv har set ud, hvilket irriterer mig ret meget :mad:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det :smile:

Feltet var rimelig godt. Godt nok var der et par stykker der faldt helt udenfor, men overvejende var feltet betydeligt bedre end hvad man ser til fx et DM og der var også nogle rigtig gode imellem, hvilket det også burde. Jeg havde noget svært ved at overskue feltet i sin helhed, da jeg ikke har set alle deltagere i den lave klasse plus at jeg koncentrerede mig mest om hvad jeg selv lavede :smile:

Jeg havde ikke nogen forventninger til ret meget, så om det har levet op til noget er lidt svært at sige. Da der ingen steder var nogen spejle, ved jeg knap nok hvordan jeg selv har set ud, hvilket irriterer mig ret meget :mad:

At feltet var rigtig godt, gør det jo bare endnu federe at du løb med sejren. Jeg må sige at din form er noget af det fedeste jeg nogensinde har set, jeg så et par shots No havde taget og postet i sin log, damn det ser vildt ud.... :wink:

Føler man sig ikke lidt unbreakable efter sådan en sejr?

Link to comment
Share on other sites

At feltet var rigtig godt, gør det jo bare endnu federe at du løb med sejren. Jeg må sige at din form er noget af det fedeste jeg nogensinde har set, jeg så et par shots No havde taget og postet i sin log, damn det ser vildt ud.... :wink:

Føler man sig ikke lidt unbreakable efter sådan en sejr?

Ikke rigtig :laugh: Jeg har ikke rigtig selv kunnet se hvordan formen var til selve konkurrencen, pga spejlmangel, jeg er noget usikker på hvordan den egentlig var visuelt set, men udover det så er det da meget rart omend noget abstrakt at forholde sig til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det Pauli :smile:

Efter vores temmelig lange fotoshoot i weekenden 7 timer/dag ca, fik jeg noget influenzaagtig ærwelighed og ellers har jeg arbejdet på de tidspunkter, hvor jeg ikke har kogt :dry: Lidt surt at bruge sin træningsfri uge på at ligge mere eller mindre vandret, men det er da trods alt bedre end at det skete op til konkurrencen :smile:

Til gengæld fik jeg lavet nogle rigtig fede billeder i weekenden, så dem glæder jeg mig til at nærstudere, når vi får dem i hænde :4thumbup:

Som sagt foroven, ingen træning før på mandag eller måske i weekenden, hvis jeg er klar og så står den på lidt højrep træning i en uge eller to eller den tid det nu er nødvendigt for at være klar til at give den fuld pedal igen :superman::w00t:

Det bliver helt rart at træne lidt igen, nu hvor snottet snart er væk igen og kroppen er kommet sig over konkurrence og fotosession :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share