Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

TILLLYKKE med fødselsdagen min

:heartpump:EEEEEELSKEEEEEDE :heartpump:

MAND :4flex:

¨Håber ikke fangerne vil være for slemme ved dig i morgen på job og du kan få lov at nyde kage med dine kollegaer i fred og ro som det hører sig til :4mewantfood: :w00t:

KÆMPE KYS

:wub::wub:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Tillykke :smile::smile:

Og kan du så sætte hende Norah på plads :bottom:

Og kan du så komme op og få de 200 RAW i bænk :cool:

Jeg er jo ikke nogen professor, men hvis du er inde i en periode med fremgang i styrken og massen synes jeg ikke du skal cutte...:)

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

46 cm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det lyder sgu fornuftigt. Jeg har luret lidt på din trænings stil, og med lidt undren, men den ser jo ud til at virke SUPER.

/Rothman

:tongue: Jah, jeg har nærstuderet gamle træningsmanualer fra Kriminalforsorgen og det har virket max :4thumbup: :smile: Men ellers så tror jeg at jeg har fundet ud af hvad der fungerer for mig på samtlige muskelgrupper nu, så nu er det sådan set bare at gøre arbejdet :smile:

Mvh

Chr :smile:

Engletøs> Takker :smile::wub: Der må nu godt være en smule action, men mon ikke vi får tid til at nyde lidt af den supergode kage :w00t: :4thumbup: Hvis ikke, må jeg jo så bare tage den med hjem i aften og spise den selv :innocent::tongue:

Bozne> Mange tak :smile:

Hoos> Tak for det :smile: Der er vild fest på afdelingen idag......eller noget i den dur :laugh:

DocH> Thx :smile: 200 raw er ikke lige i kortene lige nu :tongue: Men bænken er da klart i fremgang og ligeledes alt det andet, så om ikke andet tager jeg april med, før jeg begynder at skære i noget :smile: Det ville jo være synd og skam at lade fremgang gå op i røg :cry::nonono:

Bonebreaker> Tak og i lige måde :4thumbup: Vi ses deroppe :wink:

Lillen> Tak for det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Høppo> Takker :bigsmile: Ja hende Englen bager nu nogle sublime kager...næsten lige så søde som hende selv :wink: Jeg vil se om ikke jeg kan få bevilget en ekstra fødselsdag, så der kan blive mere kage :innocent:

Rall> Mange tak :smile: Jeg overvejer at stille op i år, men om det bliver DM eller noget andet, ved jeg ikke endnu :wink: Det vil vise sig :smile:

Jones> Tak for det :bigsmile::w00t:

Big J> Thx :smile: 28 var nu for 4 år siden, men kagen er nu god alligevel :innocent::tongue:

T> mange tak for det :superman::w00t:

Dagens morgentræning kommer på i aften efter arbejde eller imorgen tidlig :smile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Hmm nu troede jeg jo ellers lige at der kun var en der kunne have fødselsdag idag.... :4thumbup:

:tongue::smile:

Måås> Takker :wink::smile:

Ubergun> Mange konservative tak :smile:

Patrickgo> Tak for det :smile:

Lungebørste> tak for det Børste :4thumbup: :bigsmile:

Maaa> Takker :bigsmile: Der røg masser af kage ned i skabet, men selv efter en ihærdig indsats igår, er der stadig noget tilovers idag :dropjaw: Det spiller max :4thumbup:

Terndrup> Tak og lige over :smile: Masser af kage giver jo som bekendt store gunz, så det er bare om at sætte i værk :innocent:

Henning F> Takker :smile:

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 6, dag 1:

Tidlig morgentræning igår før arbejde, men modsat enhver forventning, blev det en kanongod omgang. Energien var der masser af og styrken fungerede også rimelig fornuftigt :4thumbup: Relativt hurtig omgang uden for meget spildtid :smile: Masser af powa' i hjul og patværk, så efter træning var det bare hjem og spise og så på arbejde :4thumbup: Imorgen bliver det også morgentræning, men der er så noget tungere squat på programmet. Så må vi se hvad hjulene siger til det. Noget der har hjulpet lidt på bentøjet, er, efter champens råd, at lave en del flere reps i opvarmningen så man bliver mere varm end nogle få sæt med 3'ere og 5'ere. Foreløbig ser det ud til at fungere efter hensigten uden at genere i den videre træning, så hvis det holder stik, burde det blive bedre hjultræning fremover :smile:

Dagens tal (Torsdag):

Champ squat:

130x5

130x5

130x5

130x5

130x5

Meget nemt.

Sheiko BP:

145x3

145x3

145x3

155x2

155x2

155x2

135x4

135x4

135x4

Jojo, nemt og overkommeligt :smile:

Flyes:

25x12

27½x12

30x10

32x10

Yessir!

Maskin abs:

80x20

85x15

90x11

Noget bedre end sidst :smile:

Champ donkeys:

alt+50x12

alt+50x12

alt+50x12

alt+90x9

alt+90x9

alt+90x9

alt+110x6

alt+110x6

alt+110x6

Måske skal der flere reps til, da det er ved at være for nemt.

Widegrip supported curls:

stang+35x12

stang+37½x10

stang+37½x10

Fin føling.

Supported EZ curls:

stang+27½x10

stang+30x10

stang+32½x10

Fremgang.

Concentration curls:

17½x10

20x10

22½x8

Bedre end sidst

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Opdatering 17/3- nu:

Jah, det er jo ved at være lidt tid siden jeg sidst har skrevet i loggen, men som i tilfælde med Englen, synes jeg at jeg har været kørt sur i opdateringerne som følgeligt har stået stille. Jeg har ikke fået det helt store ud af at skrive sæt og reps ned, da jeg efterhånden er der, hvor jeg ved hvad jeg skal lave i samtlige muskelgrupper og nu egentlig bare skal lave det arbejde der er i at få det hele til at hænge bedre sammen. Opdateringerne bliver så dermed bare noget der skal skrives ned og som jeg ikke selv synes er voldsom vigtigt :laugh:

Så istedet for slavisk at skrive hver træning ned, vil jeg hellere lave en lidt mere infrekvent opdatering, som i store træk beskriver hvad der foregår mm.

Nu hvor jeg har et par dage fri fra arbejde, får jeg lavet en over det sidste stykke tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Opdatering 17/3- nu:

Jah, det er jo ved at være lidt tid siden jeg sidst har skrevet i loggen, men som i tilfælde med Englen, synes jeg at jeg har været kørt sur i opdateringerne som følgeligt har stået stille. Jeg har ikke fået det helt store ud af at skrive sæt og reps ned, da jeg efterhånden er der, hvor jeg ved hvad jeg skal lave i samtlige muskelgrupper og nu egentlig bare skal lave det arbejde der er i at få det hele til at hænge bedre sammen. Opdateringerne bliver så dermed bare noget der skal skrives ned og som jeg ikke selv synes er voldsom vigtigt :laugh:

Så istedet for slavisk at skrive hver træning ned, vil jeg hellere lave en lidt mere infrekvent opdatering, som i store træk beskriver hvad der foregår mm.

Nu hvor jeg har et par dage fri fra arbejde, får jeg lavet en over det sidste stykke tid :smile:

hvor bliver de "infrekvente opdateringer" af ? :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share