Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Takker Spock :smile:

På et af dem, blev mine knæskaller udsat for hård påvirkning i rigtig lang tid og på et andet fik jeg mel i skallen i en time eller deromkring, men sålænge resultatet spiller, kommer der ingen brok herfra :bigsmile:

Rengøringen efter melbilledet var dog tæt på at tage livet af mig, men sådan er det jo med rengøring :laugh:

En anden ting var at jeg prøvede at dehydrere/carbe op på en anden måde og mere skånsom måde end ellers og det lodt til at fungere helt fint, så mæste gang burde det blive noget nemmere at få dehydreret/crabet op :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Takker Spock :smile:

På et af dem, blev mine knæskaller udsat for hård påvirkning i rigtig lang tid og på et andet fik jeg mel i skallen i en time eller deromkring, men sålænge resultatet spiller, kommer der ingen brok herfra :bigsmile:

Rengøringen efter melbilledet var dog tæt på at tage livet af mig, men sådan er det jo med rengøring :laugh:

En anden ting var at jeg prøvede at dehydrere/carbe op på en anden måde og mere skånsom måde end ellers og det lodt til at fungere helt fint, så mæste gang burde det blive noget nemmere at få dehydreret/crabet op :4thumbup:

Dehydrerede/carbede du også anderledes op op til VM? Hvordan adskiller den nye måde sig fra, hvad du har praktiseret tidligere? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Takker Spock :smile:

Rengøringen efter melbilledet var dog tæt på at tage livet af mig, men sådan er det jo med rengøring :laugh:

hæhæhæ

... det er sgu vist også tæt på sammenlagt at være noget nær det meste rengøring du har gjort i de 3½ år vi har været sammen Kragefar :wink:

... tror rent faktisk det er!!! SKRÆMMENDE :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dehydrerede/carbede du også anderledes op op til VM? Hvordan adskiller den nye måde sig fra, hvad du har praktiseret tidligere? :superman:

:smile:

Op til VM, var det nogenlunde samme fremgangsmåde som tidligere, men op til fotosession, har jeg fået mere væske i løbet af ugen og knap så meget på den dag man drikker mest. Bagefter har jeg så fået mindre carbs end tidligere på de dage med væskerestriktion og bare carbet op tidligere på ugen. Det virkede lige så godt :smile:

Everlast> Takker :bigsmile: Jeg træner lige så meget som tidligere, men det betyder jo ikke at man ikke også kan spille WOW :wink::tongue: så mange timer dagligt træner man jo heller ikke og TV ser jeg heller ikke så meget af....med mindre det er BBC food :laugh:

At jeg ikke har ført log, er bl.a. fordi det bliver alt for repetitivt, da træningen jo er ret ensformig og fordi jeg ikke synes jeg får noget ud af at skrive sæt og reps op. Fremover har jeg tænkt på at lave en verbal beskrivelse af træningen og hvilke elementer den har indeholdt, men uden slavisk at notere al vægt, sæt og reps osv :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Craw aka. WorldChamp!

Vil lige lige komme med et forsinket, dog stadig stort, TILLYKKE. Det er fandme super fedt at se, og må være endnu federe at stå på scenen og vinde..

Det er kraft'sus'me en alt for lækker form du har fået banket op. :devil: Virkelig et drømme resultat. Der er godt nok sket noget, siden de billeder fra 04 - dem i dit galleri.

Igen - STORT tillykke... Your tha man. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

hæhæhæ

... det er sgu vist også tæt på sammenlagt at være noget nær det meste rengøring du har gjort i de 3½ år vi har været sammen Kragefar :wink:

... tror rent faktisk det er!!! SKRÆMMENDE :blink:

Til andre læsere: Bemærk hvordan Craw meget belejligt "glemmer" at skrive noget til denne sviner fra øglen (øgle er her kærligt ment i betydningen "kæreste"). :laugh:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Hvaa' Kragefar!! Hvor finder man de tøser der der kan gøre rent og rydde op? Kunne godt bruge sådan en hjemme ved mig :w00t::laugh:

:tongue:

Tror ikke det er et spørgsmål hvor man finder dem Onkel Grafrakke ... nærmere bestemt hvad man gør tilgengæld for at få dem til at gøre det uden at brokkeri :boobs::tonguew:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:tongue:

... du har det godt :wink::innocent:

Forresten GLAD for at min Sdr. 3 kage :4mewantfood: faldt i god jord ... det er vel ekstra bonus til dig i sidste ende :w00t:

Jojo, selvsagt :wink: Der var invitation til Sdr.3 julefrokost mm. men da konceptet er noget alternativt, er det ikke sikkert det er en god ide :laugh:

Og jo, jeg har det slet ikke så ringe endda :innocent::tongue::wub:

Link to comment
Share on other sites

Jojo, selvsagt :wink: Der var invitation til Sdr.3 julefrokost mm. men da konceptet er noget alternativt, er det ikke sikkert det er en god ide :laugh:

Det glæder jeg mig da til at høre mere om :cool:

Og jo, jeg har det slet ikke så ringe endda :innocent::tongue::wub:

LIGE OVER :heartpump::blush:

Link to comment
Share on other sites

... det er maaaeget muligt :wink:

--> og nu da du er sådan en smuk mand :slut: så skulle det nok ikke tage dig mange øjeblikke at finde en frivillig til at efterprøve om du reelt kan klare det :tongue::wink:

:blush::w00t: Jojo, prøver jo også! Men går jo efter den eneste ene og så skal man være selektiv :wub::w00t:

Jeg er sikker på Moos melder sig frivilligt. :laugh:

Moos har utallige gange stået hjemme ved mig i huspige kostume og bar røv, mens jeg har hundset rundt med ham. Det har været virkeligt frækt :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Første comeback træning:

For første gang siden onsdag i forrige uge skulle der brændes idag. Den oprindelige plan var at supersætte bryst og ryg og så nuppe skuldre og arme imorgen og ben på onsdag. Dog var der rigelig med energi, så jeg nuppede også skuldre og arme, omend med færre øvelser end planlagt, så ben bliver imorgen istedet for på onsdag :bigsmile:

Som ventet, var de fleste øvelser tunge og føltes uvante, men sådan er det jo efter konkurrence/pause, så ingen overraskelser der. Kroppen fik dog hurtigt føling med øvelserne igen og det gik egentlig helt ok. Champen var i hulen, så jeg fik lidt input til noget rehab BP, som jeg regner med at afprøve, når jeg er lidt mere oppe i gear igen :smile:

Efter træningen blev det til lidt cardio.

Dagens træning:

Bænkpres supersættet med Pullups: 3 sæt af hver.

Incline flyes supersættet med OL-Rows: 3 sæt af hver.

Arnoldpresses supersættet med barbell-shrugs:3 sæt af hver.

Incline dumbbell curls supersættet med dips: 3 sæt af hver.

30 minutter på arctrainer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share