Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tjah, jeg har ikke været så flittig med loggen, men træningen kører fint og vægten er også helt fornuftig nu på ca 88kg, så alt i alt bliver det kun bedre :tongue:

88 kg ved at være godt rippet KRagefar :wub:

LÆKKER opdeling i quads, abs og ikke mindst det lede pattøj :4flex:

Skal nok snart tage nogle billeder af ham :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Slettet bruger
Hej Christian..

Ville bare lige sige, at det hyggeligt at få hilst på dig til DM..

Får vi ikke snart nogle diæt updates?? Pics osv :cool:

Ja kan kun sige det samme hyggeligt lige at kæve lidt... :4thumbup:

Også selvom jeg var lidt ophidset og gal over regnefejlen... :wink:

Jan og jeg havde i hvert et godt og sjovt stævne - det er hovedsagen... :tongue:

Vi ses... - iver

Link to comment
Share on other sites

Hey Craw

Jeg fik lige hele historien omkring Sovebjørn forleden af Ronni :laugh::laugh: Hans ånd lever videre i Equinox nu :tongue:

Sovebjørnen spillede max :laugh: Han havde også den onde omgang brok, men det forhindrede ham nu ikke i at sovebjørne den aw :laugh:

Svedbaronen> I lige måde :smile: Mht. opdateringer, så går det helt fint med at være på diæt og formen er da også ved at være rimelig hæderlig. Hvad billeder angår, så ved jeg ikke lige hvornår det kommer til at passe. jeg har slet ikke fået lavet nogle undervejs i diæten og synes egentlig heller ikke jeg har det helt store behov for det :tongue: Måske det kommer inden vi tager afsted til konkurrence og måske ikke?

Skader osv er et overstået kapitel og jeg synes egentlig jeg har haft ok fremgang overall siden sidst jeg stillede op :smile:

Træning kører via et lidt specielt system, hvor det væsentlige er dagene imellem træninger af forskellige muskelgrupper og ikke om det er mandag, onsdag eller en tredie dag træningen falder på. Det har fungeret rigtig fint og jeg kan få flere træninger presset ind i forhold til når man er bundet op af et 7 dages system, som dybest set ikke giver nogen mening rent fysiologisk :laugh:

Iver> Der er ikke noget at sige til at man kan blive skuffet over den slags på dagen, men det går jo hurtigt over :smile: Men det var da hyggeligt at hilse på dig samt alle de andre jeg løb på den dag.

Gennemgående var den del af stævnet som jeg så ganske fint, men det skal så siges at vi tog afsted efter den høje classic BB klasse, hvor Christian, som jeg har hjulpet lidt med træning, kost og posering vandt :4thumbup: Han var klart den bedste mand på scenen og, efter min mening, en af de bedste til stævnet :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Opdatering:

Det kører helt fint med diæt og træning for tiden, så formen burde være fin nok til VM i næste måned. Overkroppen ser fin ud, så nu mangler der stort set kun noget omkring lænd og nedefter på bagsiden og en smule på forsiden af benene. Med den tid der er tilbage, burde det kunne blive helt fornuftigt :smile:

Jeg har uppet cardio en lille smule i de sidste to dage samtidig med at have skåret en smule i kalorier. Til sammenligning med sidst, laver jeg kun halvt så meget cardio, men har så skruet ned på kalorierne istedet og det fungerer bedre.

Derudover har jeg fået lavet mit poseringsmusik færdigt og det er blevet helt vellykket synes jeg :tongue: Nu skal selve friprogrammet laves og så er der ikke så meget andet at lave end at øve på skidtet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Opdatering:

Det kører helt fint med diæt og træning for tiden, så formen burde være fin nok til VM i næste måned. Overkroppen ser fin ud, så nu mangler der stort set kun noget omkring lænd og nedefter på bagsiden og en smule på forsiden af benene. Med den tid der er tilbage, burde det kunne blive helt fornuftigt :smile:

Jeg har uppet cardio en lille smule i de sidste to dage samtidig med at have skåret en smule i kalorier. Til sammenligning med sidst, laver jeg kun halvt så meget cardio, men har så skruet ned på kalorierne istedet og det fungerer bedre.

Derudover har jeg fået lavet mit poseringsmusik færdigt og det er blevet helt vellykket synes jeg :tongue: Nu skal selve friprogrammet laves og så er der ikke så meget andet at lave end at øve på skidtet :tongue:

Billeder billeder billeder :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er sjældent at Englen og jeg er i OBBC samtidig, da jeg mest træner om morgenen, så det kommer nok til at ligge tungt med billeder :smile:

aahhhhh ... du gider jo ikke når jeg endelig har det med :dry:

Ang din poseringsmusik :crazy_pilot: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kæææft jeg glæder mig til at se din friposering - De plejer altid at være super coole!!! :w00t::w00t::w00t::w00t:

Det er Kragens hidtil bedste .. og det siger en hel del :wub:

Er ret sikker på at hans fri rutine nok også skal blive underholdende!!

Vi håber at kunne få lov at filme under stævnet men eftersom der bliver lavet fuld DVD fra stævnet og det australske firma har rettighederne så er vi lidt usikre på om det vil skabe problemer :unsure:

Men om ikke andet så skal jeg nok smide mig ud med kamera og blitze løs med mindre jeg self skal på lige efter Kragen... der er mange hvis'er og men'er i det her :blink:

Link to comment
Share on other sites

aahhhhh ... du gider jo ikke når jeg endelig har det med :dry:

Ang din poseringsmusik :crazy_pilot: :4thumbup:

Njah, jeg har ikke syntes at formen var til det, men det begynder så småt at hjælpe på det :smile: Synes også selv at det er den hidtil bedste musik jeg har lavet, så nu bliver udfordringen at få stykket noget sammen der paser til den :smile:

Svedbaron> Jeg skal forsøge at leve op til forventningerne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så dum som jeg jo er så aner jeg ikke hvad VM det er du stiller op til og hvor og i hvad og og og? :smile:

Nogen der lige kan forklare?

Det er WFF's VM i fitness, hedder det vel :smile:

Mht. formen ser det rimelig fornuftigt ud :smile: Idag er det frit-slag dag, hvad mad angår, så det skal nok blive nice :smile: Jeg var også ved at være kørt pænt godt ned og Englen sagde at jeg stank af amoiak eller noget andet ketonværk, så det var på tide at få fyldt lidt på igen :w00t: Efter 1½time med ekstra mad, begynder det da også at føles noget bedre, dvs det føles ikke som om jeg vejer 200kg og jeg har lyst til at lave andet end at ligge på sofaen og stirre ud i luften :laugh: :4thumbup: :4mewantfood: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er WFF's VM i fitness, hedder det vel :smile:

Mht. formen ser det rimelig fornuftigt ud :smile: Idag er det frit-slag dag, hvad mad angår, så det skal nok blive nice :smile: Jeg var også ved at være kørt pænt godt ned og Englen sagde at jeg stank af amoiak eller noget andet ketonværk, så det var på tide at få fyldt lidt på igen :w00t: Efter 1½time med ekstra mad, begynder det da også at føles noget bedre, dvs det føles ikke som om jeg vejer 200kg og jeg har lyst til at lave andet end at ligge på sofaen og stirre ud i luften :laugh: :4thumbup: :4mewantfood: :tongue:

PIC'S please

Link to comment
Share on other sites

Dagens omgang:

Efter gårsdagens højcarb, var der lidt mere energi i mig, men efter squat gik det lidt ned ad bakke :laugh: Bænk var ok og resten såmænd også fint, ja det blev sågar til en cardio PR i incline+hastighed, så det kunne ikke være voldsomt bedre. Desværre ser man noget væsket ud efter en highcarb dag, men det går så heldigvis hurtigt væk.

Poseringsmusikken er nu 100% på plads og jeg har også fået kigget lidt på Englens musik, så energien for idag er ved at være væk :tongue:

3 aftenvagter venter :cry: Så det bliver noget med morgentræning de næste 3 dage og så må friprogramskoreografien vente til jeg får tid til det :sneaky2: Aftenarbejde sutter røv, når man får for meget af det :dry: Det er som et frit fald...man har ikke tid til meget andet før man får helt fri igen :laugh:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Hold modet oppe Christian :superman:

Jeg glæder mig til at høre om stævnet og forhåbentligt se nogle billeder :devil:

Takker Sune og der skal nok komme noget og også nogle billeder, når vi lige rammer OBBC på samme tid :smile: Det er ikke sket ret tit det sidste lange stykke tid, men tjenestetidskontoret må åbenbart være glad for at give mig aftenvagter, for dem har jeg nok af :nonono::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share