Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Nattevagter, føj for s.... :dry: Lyder ikke fedt, men hvordan er det nye job ellers?

Hvordan har champ programmet virket på læggene? :superman:

:smile:

Hej Rall :smile:

Jeg har ikke haft så meget tid til at få opdateret de sidste par dage, så jeg har først set dit indlæg nu her :blush:

Bortset fra nattevagterne, som man mestendels godt kan undgå, er jeg ganske glad for at være der. Vi har det ganske fint og selvom mange ting nok bliver rutine, ved man aldrig helt hvad dagen bringer. Kollegerne er gode osv, så jeg har ikke rigtig noget at brokke mig over :4thumbup:

Mht. læggene og champ programmet, så synes jeg mine lægge er blevet en del bedre pga programmet. De kan da sagtens blive bedre, bevares, men de er da knap så ringe som de har været :laugh:

Mht. resten af træningen, så går det fint over hele linien, selvom benene stadig brokker sig over at squatte. Jeg har så gjort det alligevel og min squat er da også blevet lidt bedre igen. Efter næste uge er det slut med opbygningsfasen på champen og så må vi se hvad der er i dem når reps'ne bliver færre :smile: Om de kan nå at blive klar til DM-A ved jeg ikke, men det må vi se :smile:

Der kommer noget mere fyldig opdatering fra på tirsdag, for jeg orker ikke at skulle opdatere de sidste 3 dage :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Krageprogram; Uge 4, dag 1:

Rigtig fin omgang og sidste uge var bestemt heller ikke ringe. Bænkpressen er blevet helt habil igen og jeg fik noget omkring en ny PR i Pullovers med mere i posen til næste gang :4thumbup: Idag var det så deload til hjulene efter en omgang opbygningsfase på Champ-programmet, så det var med let vægt og nemme reps :4thumbup:

Bænken kørte helt fint og resten af vejen kørte tingene også ganske fint. det eneste minus er en smule ømhed i hæftningerne ved albuen, så jeg valgte at deloade lidt for biceps idag også og bare gå efter pump og lidt højere reps :smile: Det gav et ondsindet pump i æ gunz, så det spillede max :4thumbup:

Dagens tal:

Champ SL-Squat:

130x5

130x5

130x5

130x5

130x5

Tiltrængt med lidt let vægt :smile:

Sheiko BP:

140x3

140x3

150x2

150x2

150x2

140x3

140x3

Nemt nok :smile:

Flyes:

(25x10)

27½x10

30x10

32½x10

32½x10

Den var rigtig nem lige indtil de 32½, så klart bedre end i det sidste lange stykke tid :smile:

Champ Donkeys:

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+40x12

Alt+80x9

Alt+80x9

Alt+80x9

Alt+100x6

Alt+100x6

Alt+100x6

Kørte påklageligt :superman:

Maskin abs:

70x20

80x14

80x13

Bedre end sidst og den sad rigtig godt :4thumbup:

Spidercurls:

klods 11x12 reps

klods 11x12 reps

klods 11x12 reps

Nice :smile:

Widegrip supported curls:

stang+30x12

stang+30x12

stang+30x12

Nice og god føling :4thumbup:

Narrowgrip supported curls:

Stang+20x12

Stang+25x12

Stang+25x12

Yessir, nasty pump :devil:

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 4, dag 2:

Til trods for et habilt søvnunderskud over et par dage gik det helt fint igår :smile: Idag har jeg så fået kogt max igennem, så nu jeg er frisk igen :firebounce:

Det eneste der generede lidt igår var squatten, som var mærket af gener i hjulene :dry: Det kommer åbenbart til at tage en krig at komme af med det lort igen, men det er der jo ikke så meget at gøre ved :sneaky2:

Udover hjulene, synes jeg det går pænt fremad på alle andre områder og jeg synes især delts, lægge og biceps er blevet bedre. Derudover er jeg i bedre form end jeg var sidst med samme vægt, så lidt forbedringer er der da sket :4thumbup: Det skal nok blive fint når spæklaget ryger af :4thumbup:

Dagens tal:

Champ SL-Squat:

130x5

130x5

130x5

130x5

130x5

Nemt nok, men generer i bentøjet :unhappy:

Stifflegged DL:

140x10

160x10

160x10

Meget længe siden sidst, så jeg var allerede mør efter 3 sæt :laugh:

Pullups:

12

12

12

11

Den blev lidt tungere efter STL.DL end den plejer :laugh:

Sheiko BP:

127½x4

127½x4

127½x4

127½x4

127½x4

Nemt nok

Side laterals:

17½x10

20x10

22½x10

Yessir!

Champ Donkeys:

Alt+50x12

Alt+50x12

Alt+50x12

Alt+90x9

Alt+90x9

Alt+90x9

Alt+110x6

Alt+110x6

Alt+110x6

Satte vægten lidt op idag og det gik også fint nok.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

hey. Stiller du op til DM-A her d. 1-2 april?? Aner ikke om det står et sted i loggen, men orker ikke at lede

Ved det ikke rigtig, min squat sutter nok lidt røv, men jeg burde nok stadig kunne lave mere end sidst. Spørgsmålet er så om det er noget som det giver mening at forsøge på? Om ikke andet så for at lave et resultat som kval til næste gang. Men jeg summer stadig lidt over om det skal være eller ikke :smile:

Link to comment
Share on other sites

hvis du kan lave mere end sidst og dermed PR, så er det da bare om at komme afsted :devil:

der er heller ikke nok med i den 100kgs klasse :laugh:

Hehe, så må jeg ved til at finde alt mit grej frem igen......det har jo ikke set dagens lys i umindelige tider :laugh: Jeg ved ikke engang om jeg kan være i min gamle squatdragt og jeg har stadig en ny jeg end ikke har prøvet endnu :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 4, dag 3:

Selvom min logaktivitet antyder det modsatte, har jeg ikke ligget på den lade side :superman: Siden sidste opdatering er der liret 2 træninger af, men eftersom vi var et smut i KBH i lørdags for at høre et seminar med Udo Erasmus, familiebesøg i søndags og arbejde igår, har det ligget lidt tungt med opdateringen.

Begge træninger har ellers været rigtig gode og jeg ser ud til at være inde i en god stime igen :4thumbup: Hvad det helt præcis skyldes, er lidt svært at sige, men min nye kreatin og mere prot har nok en del af fortjenesten :smile: Men stort set alting går i den rigtige retning og selv gunz'ne vokser :4thumbup: Igår lå de på 46cm, så det varer ikke længe før de ser halvvejs hæderlige ud :bigsmile:

I søndags lykkedes det sågar at træne squat stort set uden at det gjorde ondt, så hvis det fortsætter på den måde, kan jeg måske begynde at lave noget halvvejs hæderligt squat igen snart :w00t:

Dagens tal (Søndag):

Champ squat:

130x5

130x5

130x5

130x5

130x5

Første gang i flere måneder uden for meget irritation i hjulene :4thumbup:

Sheiko CMS:

140x3

140x3

140x3

140x3

140x3

140x3

Ret let, så næste omgang sætter jeg vægten noget op :smile:

OL-Rows:

140x10

160x10

170x10

175x10

Rigtig fin fremgang siden jeg er begyndt på den igen og dagens omgang må være tæt på PR, hvis ikke det er PR :4thumbup:

Reverse upright rows:

100x12

100x12

110x10

Ok, men den føltes en smule akavet.

Ab-maskine:

70x18

80x10

80x8

Også store forbedringer her :smile: Det har også hjulpet en del på min lænd at træne mere mave, så det spiller max :4thumbup:

Legcurls:

150x10

170x10

190x5

190x5

Svært ikke at få tingene i klemme på denne maskine :dry: Cybex folkene burde vide bedre :laugh:

Dagens tal (Mandag):

Pres bag nakken:

80x6

85x6

85x6

Yep yep og delts'ne vokser endda af skidtet :smile:

Seated dumbbell extensions:

50x10

52x10

54x9

54x10

Yessir!

Dips:

25

30

30

Havde ikke kridt på nallerne i første sæt, så gled lidt rundt :mad:

Champ Donkeys:

Alt+50x12

Alt+50x12

Alt+50x12

Alt+90x9

Alt+90x9

Alt+90x9

Alt+110x6

Alt+110x6

Alt+110x6

Yepper!

Light hypers:

20

20

Wide supported curls:

Stang+35x10

Stang+35x10

Stang+37½x10

Sad fint.

Hammerstrenght curls:

35x9

35x8

35x9

Tjah, nok ikke noget der skal gentages.

Concentration curls:

12½x10

15x10

17½x8

Overraskende god føling og burde have startet en del tungere :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:tongue::laugh:

Doc H> Ja de er gode som variation for Pullovers, men Pullovers er stadig kongeøvelsen :superman::w00t:

Pull-overs til triceps? :smile: Mener jeg også godt Jagden kan lide. Eller rettere, KUNNE lide :tongue:

Har du oplevet albuebøvl på DB extensionsne, nu du smidder rundt med 50-60 kg... jeg har ikke mærket noget til albuerne ved 27,5 kg :tongue: men sådan vil jeg også gerne fortsætte, uden smerter..mærker du noget bøvl?

Norah> :bottom: behave! det må da være gode dage for dig, sådan en 46'er at kramme om :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Pull-overs til triceps? :smile: Mener jeg også godt Jagden kan lide. Eller rettere, KUNNE lide :tongue:

Har du oplevet albuebøvl på DB extensionsne, nu du smidder rundt med 50-60 kg... jeg har ikke mærket noget til albuerne ved 27,5 kg :tongue: men sådan vil jeg også gerne fortsætte, uden smerter..mærker du noget bøvl?

Norah> :bottom: behave! det må da være gode dage for dig, sådan en 46'er at kramme om :w00t::superman:

Pullovers er kongeøvelsen :wink:

Mht. albuebøvl, så har jeg prøvet at få det ved siddende dumbbell extensions, så jeg bruger den primært som afveksling fra pullovers og ikke som hovedøvelse i sig selv :smile:

Angel> Jeg arbejder på dunken, men ikke hårdt nok :crybaby::tongue:

Link to comment
Share on other sites

46 gaaaarnz....... :crazy: arh krafthelvede.... det alle de faarced og så sluser du Vault lige direkte ud i piberne din lømmel :laugh:

det fandme iorden Craw :4flex:

og ONDskabsfulde rows.... 175 ville knække mig midtover :blink::unhappy:

Yir :superman: Jeg får dog ikke faaarced, men Vaulten går da fint i piwe®n(e) :tongue: Lidt mere maa' på det ydre hovede og så begynder det at ligne noget :smile:

Rows'ne spillede max og 180 var nok også gået, men der var jo ikke flere sæt at gøre godt med :crybaby: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

46cm guns! Jeg kan huske du før har snakket om dine guns som dit svage led, det kan da vidst ikke være aktuelt mere. Når du nu har fået guns'ne så godt med, så ser vi dig vel på scenen til dm i september? :superman::poking: :4flex:

De er da bestemt blevet bedre, men de er stadig ikke helt med resten af korpuset. De burde dog forhåbentlig snart være så langt at det ikke er helt ved siden af :smile: Om det bliver DM eller noget andet vides ikke helt endnu, men et eller andet skal det hvertfald være :wink:

Link to comment
Share on other sites

De er da bestemt blevet bedre, men de er stadig ikke helt med resten af korpuset. De burde dog forhåbentlig snart være så langt at det ikke er helt ved siden af :smile: Om det bliver DM eller noget andet vides ikke helt endnu, men et eller andet skal det hvertfald være :wink:

Det lyder godt, jeg glæder mig til at se dig næste gang du stiller op til noget. Der plejer jo være garanti for en detaljeret og lærerig reportage af hele forløbet og krydret med en masse billeder af en super skarp krage. :superman:

btw. mener du skrev at du troede en af grundede til den seneste tids fremgang var øget protein, hvor meget ligger du på ca om dagen? Og hvad med kcal?

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt, jeg glæder mig til at se dig næste gang du stiller op til noget. Der plejer jo være garanti for en detaljeret og lærerig reportage af hele forløbet og krydret med en masse billeder af en super skarp krage. :superman:

btw. mener du skrev at du troede en af grundede til den seneste tids fremgang var øget protein, hvor meget ligger du på ca om dagen? Og hvad med kcal?

Jovist, billeder osv skal der nok komme noget af :wink: Så må vi jo se hvor god formen kan blive :smile:

Mht. protein, så har jeg ikke helt overblik over hvor meget jeg indtager lige nu. Det er hvertfald 275gr+ om dagen, men så er mit aftenprot også skiftet ud med kosttilskudsprot og jeg får en gainer efter træning, så der er skiftet lidt ud af proteinkilderne, som også kan have en indvirkning :smile: Mit generelle kcalindtag er nok ca det samme, selvom jeg muligvis får en lille smule mere efter træning.

KrageProgram; Uge 5, dag 1:

Jeg fik ikke lige opdatert igår pga arbejde, så den kommer så her istedet. Squatten gik ok og i de to sidste sæt spillede det ganske fint. Indtil da, skulle bentøjet lige varmes op, da det ikke er så squatlystent om morgenen. Bagefter var det så bænk.

Jeg har valgt at køre Sheiko CMS igen, da jeg synes det fungerede rigtig godt sidst. Jeg øger med 5kg på alle sæt og så må vi se om ikke det passer rimelig godt :smile:

Tilsidst fik gunz'ne en omgang hug, så de kan vokse en smule mere. Den nye måde at træne dem på fungerer ret godt synes jeg, så det er bare om at fortsætte med det indtil det ikke virker længere.

Dagens tal (Onsdag):

Champ squat:

150x5

150x5

150x5

150x5

150x5

Fint nok, når først benene var varme.

Sheiko CMS:

140x3

142½x3

145x3

145x3

145x3

Yessir, kørte fint!

Incline flyes:

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

Sad rigtig godt i patten :4thumbup:

Maskin abs:

80x13

80x13

80x10

Bedre end sidst.

Champ donkeys:

alt+50x12

alt+50x12

alt+50x12

alt+90x9

alt+90x9

alt+90x9

alt+110x6

alt+110x6

alt+110x6

Yep yep.

Widegrip supported curls:

stang+35x10

stang+37½x10

stang+37½x10

Ok.

Supported EZ curls:

stang+20x10

stang+25x10

stang+27½x10

Sidder rigtig godt, men skulle være startet tungere.

Concentration curls:

15x10

17½x10

20x7

Sidder godt og kørte bedre end sidst.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 5, dag 3:

Det lykkedes mig ikke at få opdateret i fredags, da vi skulle afsted til Rønbjerg feriecenter i weekenden. Følgeligt kunne jeg heller ikke brænde i weekenden, som jeg ellers skulle og istedet blev det igår og så senere idag :smile: Bortset fra squatten, kørte træningen da også rigtig fint, så de to ekstra fridage har ikke skadet nooget :wink: Bænken kørte fint, selvom den snart trænger til lidt deload for led og hæftninger og squatten kørte....ja som den plejer :dry: Til gengæld kørte mine rows rigtig godt og det samme med legcurls. Så det går helt sikkert den rigtige vej over hele linien med undtagelse af squatten :crybaby:

Champ squat:

155x5

155x5

155x5

155x5

155x5

De første 3 sæt var træge, men de sidste sæt gik langt bedre.....lorteben :laugh:

OL-Rows:

150x10

160x10

170x10

180x10

Yessir!

Sheiko CMS:

145x3

145x3

145x3

145x3

145x3

135x3

135x3

135x3

135x3

135x3

Yep yep...nemt nok, selvom albuerne godt snart kan tåle lidt ro :smile:

Reverse upright rows:

100x12

110x10

110x10

Ja, fint nok.

Maskin-abs:

80x15

85x10

85x8

Fremgang igen :smile:

Seated legcurls:

150x10

170x10

190x10

190x9

Yep yep, bedre end sidst :smile:

Link to comment
Share on other sites

Krageprogram; Uge 5, dag 4:

Som sædvanlig en dags forsinkelse, men udover at jeg er sent på den, var det en ganske fin træning igår :4thumbup:

Der var fremgang i både delts og pullovers og gunz og læg kørte også helt fint :smile: Imorgen bliver det så en tidlig omgang, da jeg skal arbejde aften, så opdateringen til den session kommer først engang fredag eftermiddag :blush: Mht. diætplaner, så starter jeg nok med lidt cardio/kaloriereduktion i april, for lige at høvle en smule af. Der er dog ikke så meget som sidst, men nu må vi se om jeg får lyst til at tage den videre derfra. I grunden ville det være en smule ærgeligt, da jeg synes jeg er ved at komme ind i en god periode træningsmæssigt, men nu må vi se :smile:

Dagens tal:

Pres bag nakken:

70x12

72½x12

75x12

Yessir!

Pullovers:

52x8

56x8

58x8

62x7

Fik ikke lige sidste rep med i sidste sæt :crybaby:

Rope pressdown:

15x18

17½x17

17½x15

Jeg var en smule medtaget i triceps i forvejen, så lidt reb istedet for dips :innocent:

Champ donkeys:

alt+50x12

alt+50x12

alt+50x12

alt+90x9

alt+90x9

alt+90x9

alt+110x6

alt+110x6

alt+110x6

Yep yep.

Light hypers:

20

20

For at få lidt rygpump.

Widegrip supported curls:

stang+35x12

stang+37½x10

stang+37½x10

Fin føling.

Supported EZ curls:

stang+27½x10

stang+27½x10

stang+27½x10

Sidder rigtig godt.

Concentration curls:

17½x10

17½x10

20x9

Bedre end sidst :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share