Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Btw Craw, så sødt ud da du bankede hovedet gentagne gange ind i beton-pillen :lol: Må have været lige før dit psyko løft. :devil:

Hehe hvad får dig til at tro det :confused2: Såan plejer jeg da altid at gøre :bigsmile: Gør alle ikke det da :unsure: :o :confused2:

WSB-BB; Uge 4, dag 3:

En ganske udemærket træning. Squat føltes ond, men ikke så ond som den plajer, og dødløft var overkommelig. Alt det andet gik fint lige indtil sidst, hvor jeg gik lidt ned i tempo.

Ellers var Johnny Bravo nede og lave en posedown mod sine delts, og det var svært at finde en vinder ;)

Dagens tal; DE i squat & dødløft:

Squat: 6x6@140 med 1 minuts pause (Nasty men overkommeligt).

Dødløft: 12 singler á 140kg med 30 sec. pause (overkommeligt).

Legcurls: 4x10-9@37½ (en smule bedre end sidst).

Flyes supersætted med dumbbell shrugs: 3x14-12@25 & 3x12@65 (jeg er sq blevet slap med de 65'ere :angry: det må der gøres noget ved).

Spider hammercurls supersætted med Flags: 2x13@12½, 2x9-8@15 & 9,9,9,7 (Bedre end sidst, og selv flags'ne var bedre :) ).

Smithmaskine standing calfraises: 4x30-50@22-14 (Lidt dårligt, da den "gode" smithmaskine var optaget og jeg måtte tage til takke med den dårlige :( ).

Link to comment
Share on other sites

WSB-BB; Uge 4, dag 4:

En let og hurtigt overstået gang DE uden hverken de store anmærkninger eller problemer :)

Bænkpres var meget let, og i det hele taget kørte det meste meget godt ;)

Dagens tal; DE i bænkpres:

Bænkpres: 12 singler á 120kg med -30 sec pauser (let og smertefrit).

Pulldowns: 4x12-10@80 (uh yeah, men nu skal jeg snart have nogle rows igen).

Reverse upright rows: 3x11@70 (yepper :) ).

Concentrationcurls supersætted med closegrip BP: 4x12-8@12½ og 15 & 4x10@110 (15'eren var lidt for tung til den ultrastrikte CT curl med ekstra twist i toppen).

50 reps toepresses: 3x50@slæde+120 (Hvad andet er der at sige end aaaaaaaaavvvv :lol: men for saaaatan et pump og burn det giver).

Morgencardio Søndag:

Det blev til en god gang Powerwalk i 45 minutter ved solopgang. Det var sq ikke helt tosset, og formen bliver da heller ikke ringere af det :)

Link to comment
Share on other sites

...Det blev til en god gang Powerwalk i 45 minutter ved solopgang. Det var sq ikke helt tosset, og formen bliver da heller ikke ringere af det :)

Forstår det ikke????

...har din form da på noget tidspunkt været ringe? ;) :wub:

Link to comment
Share on other sites

men ringere end den kunne og behøver at være

Hmmm...hvordan det Craw ? tænker du på fedtprocent eller hvad ? fordi din styrkeform er da way over the top for tiden.... :devil: !

Hvad for noget job skal du ud at søge ?

Fedt% mæssigt ja, men ikke så meget længere ;)

Mht. Job ved jewg det ikke endnu, så jeg snupper bare en chillpill og finder ud af hvad jeg vil :)

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med endnu en flot PR. :w00t: Du er da helt utrolig!!! :dropjaw: :respekt: Hvad lyder din all-time PR egentlig på?

Og held og lykke med jobsøgningen. :)

Jeg håber da så sandeligt at enhver PR han poster er en all-time rekord. Ellers er det da ikke en "Personal Record"!? :)

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med endnu en flot PR. :w00t:  Du er da helt utrolig!!! :dropjaw: :respekt: Hvad lyder din all-time PR egentlig på? 

Og held og lykke med jobsøgningen. :)

Jeg håber da så sandeligt at enhver PR han poster er en all-time rekord. Ellers er det da ikke en "Personal Record"!? :)

Der er vel en grund til han skriver "Post DM PR" ;)

Link to comment
Share on other sites

Så er han en opmærksomhedssøgende lille sæk, der skal spankes med en våd sok :4whip::tongue:

Mwuahahahaha :evillaughter:

Thx alle :)

Cilius> Jeg er ikke sikker på at jeg har lyst til at anlægge mig galloperende gyno og Rampant roidgut :lol: Men hvis nu der ikke er andre muligheder <_< :confused2:

Hoosier>

Foreløbigt hedder de:

Squat: 222½ (sandsynligvis ikke i SL-godkendt udførsel <_< )

Bænkpres: 170 (touch n' go).

Dødløft: 210 (touch n' go ;) :lol: ).

Link to comment
Share on other sites

...Det blev til en god gang Powerwalk i 45 minutter ved solopgang. Det var sq ikke helt tosset, og formen bliver da heller ikke ringere af det :)

Forstår det ikke????

...har din form da på noget tidspunkt været ringe? ;) :wub:

Ikke decideret ringe.....men ringere end den kunne og behøver at være ;)

WSB-BB, Uge 5, dag 1:

Dagens træning var underligt nok meget god. Før træning var jeg til jobsøgningskursus hele dagen, har siddet på min røv og bare hørt efter. Efter sådan en omgang var jeg rimelig mør i bøtten, så jeg havde slet ikke lyst til at træne, og var mere klar til at lægge mig på langs. Kadaveret var klar, men det mentale var altså ikke. Jeg havde derfor ingen forhåbninger om noget som heslt da jeg gik igang :unsure:

Dagens tal; ME i squat:

Squat: 100x5, 140x5, 160x3, 170x3, 180x1, 190x1, 195x1, 200x1, 202½x1 (Post DM PR) (Well endnu en PR :w00t: Alt op til 200 var ret let, og det var først ved 200 at den blev lidt tung. Der var lidt knævandring med det ene ben på de to sidste, men ellers solidt nok :) ).

Goodmornings: 100x10, 110x10, 120x10, 125x10 (Let nok og bedre end sidst).

Flyes supersætted med Tri-chins: 4x15-10@25 & 14,12,11,11 (Gode flyes, men tung i røven i Tri-chins).

Strict dumbellcurls supersætted med ropecrunch:2x11@15, 2x6@18 & 4x15@forskellig vægt).

Highrep seated calfraises: 40x50, 40x45, 40x42, 40x40 (Fy for satan :dead: ).

Link to comment
Share on other sites

WSB-BB; Uge 5, dag 2:

Ak, så oprandt dagen hvor det ikke længere var muligt at smide flere kg på i bænk <_< Egentlig passer det nok meget godt med at øvelsen hænger mig og mit CNS langt ud af halsen. Den samme vægt som sidst lykkedes ikke, og så var den ligesom slået..altså skiden. Resten af træningen var egentlig meget god, men jeg var lidt småtræt, så den kunne have været bedre. Som på det sidste var kroppen i omdrejninger, men hovedet fulgte ikke helt med :unsure: Nok for lidt søvn, men noget der skal tages hånd om.

Dagens tal; ME i bænkpres:

Bænkpres: 100x5, 120x5, 130x3, 140x3, 150x1, 160x1, 165x1, 170 fail (Så gik den ikke længere :chicken: ).

Sidepress: 20x10, 25x10, 30x8 (Da øvelsen er helt ny, lagde jeg let ud. Den fungerede egentlig meget godt, men teknikken skal lige justeres lidt :)

Pullovers 45x14,13,12,11 (Godt pump og bedre end sidst :) ).

Barbellrows: 100x14, 120x10, 130x8, 130x9 (Udemærket).

Inclined dumbbellcurls: 2x9@15, 2x6@18 (rigtig godt føl og pump, men styrken var ikke overbevisende i Gunz'ne idag).

3 positioners standing calfraises: 3x30@hele baduljen (Vanen tro var de nasty som en MoFo :devil: ).

Morgencardio (Torsdag):

45 minutters PW kl. ged om morgenen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ak, så oprandt dagen hvor det ikke længere var muligt at smide flere kg på i bænk <_< Egentlig passer det nok meget godt med at øvelsen hænger mig og mit CNS langt ud af halsen. Den samme vægt som sidst lykkedes ikke, og så var den ligesom slået..altså skiden. Resten af træningen var egentlig meget god, men jeg var lidt småtræt, så den kunne have været bedre. Som på det sidste var kroppen i omdrejninger, men hovedet fulgte ikke helt med :unsure: Nok for lidt søvn, men noget der skal tages hånd om.

AHHHHH - nu er du ikke træt i morgen VEL :cries: :cries: :cries:

Link to comment
Share on other sites

Ak, så oprandt dagen hvor det ikke længere var muligt at smide flere kg på i bænk <_< Egentlig passer det nok meget godt med at øvelsen hænger mig og mit CNS langt ud af halsen. Den samme vægt som sidst lykkedes ikke, og så var den ligesom slået..altså skiden. Resten af træningen var egentlig meget god, men jeg var lidt småtræt, så den kunne have været bedre. Som på det sidste var kroppen i omdrejninger, men hovedet fulgte ikke helt med :unsure: Nok for lidt søvn, men noget der skal tages hånd om.

AHHHHH - nu er du ikke træt i morgen VEL :cries: :cries: :cries:

Han er fuldstændig brææændt aw'! :tongue:

"Nej skat, du kan godt drop' det, tag dit kluns på igen, Far Krage ska' hen og restituere sammen mæ' Luke Skywalker og guffe youghurt stænger! :D

Link to comment
Share on other sites

imponerende tal... the sky is the limit

Du ligger også meget solidt i bent over rows. Har du nogen fornemmelse af at støde mod et loft/begrænsning i forhold til det at bruge forholdsmæssigt mange kræfter på at skulle stabilisere og holde balancen, når nu du bruger så langt over din kropsvægt?

Hvad føler du at reverse uprigth row gir dig som andre øvelser ikke gir, jeg er i tvivl om jeg selv fortsat skal inkludere øvelsen i mit program?

off topic:

jeg står for snart at skulle ind og se "Pirates of the carebian" der er kommet op, som den gamle inkarnerede fan af Monkey Island spillene jeg er. Måske det er en film for Kragefar og alle hans Crawdaddies :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share