Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ang. læg - har du overvejet at stå i smith og med fødderne på en forhøjning - eks. et par skiver...og så kører dem relativt eksplosivt op og 3-4 sek. negativt..se det brænder og skærer samtidig ned på repsne... :devil:

Prøv at læse et eller to indlæg op:

Smithmaskine standing calfraises: stang+20x20, 3x17-15@stang+30 (udemærket, men lidt vissen , så det kan gøres bedre  ).
:lol:

Fist>

Du vejer nu 92 kilo. Og du stiller op i -80 igen til næste år?

Og du kommer vel til at tage mere på endnu? Hvornår begynder slankekuren så?

Det må da tage lang tid, hvis der skal smides 15kg?

Hvordan timer man slankekuren?

Håber det er ok med et par spørgsmål? 

Ps. Jeg snakkede forresten med en af dine konkurrenter forleden. Han mente du havde en meget pæn krop, men at du skulle stille op i fitness istedet!

Jeps jeg ligger på 92 lige nu, men formen er så markant bedre end sidst jeg lå på den vægt til at det slet ikke er noget jeg gider at tænke på. Der er ikke noget, der ikke er forbedret på mig, og det er nok heller ikke fordi jeg bliver mindre over det næste stykke tid ;)

Jeg tror ikke jeg skal bruge mere end max 4 måneder på diæt, hvilket er ca 3 måneder mindre end sidst, da jeg ikke har 15kg at smide.

Mht til timingen, så er det et spørgsmål om at vurdere hvor meget man skal smide, og så regne ud hvor meget der skal ryge om ugen. Når det er gjort lægger man bare ugerne sammen, og starte så man har lidt tid at give af.

Mht til Mr Fitness, så vil jeg tillade mig at citere JSC

NO!

Real men don`t do no fruity-ass dansing.

Uden dansemomenterne kunne det muligvis være tænkeligt at kontemplere om det var værd at overveje, meeeeen.......lad mig se......HEEEELL NO!! :tongue:

Morgencardio:

45 dejlige minutters swedig PW tidligt på morgenstunden, og så ellers igang med dagens dont :)

Link to comment
Share on other sites

Jeps jeg ligger på 92 lige nu, men formen er så markant bedre end sidst jeg lå på den vægt til at det slet ikke er noget jeg gider at tænke på. Der er ikke noget, der ikke er forbedret på mig, og det er nok heller ikke fordi jeg bliver mindre over det næste stykke tid 

Jeg tror ikke jeg skal bruge mere end max 4 måneder på diæt, hvilket er ca 3 måneder mindre end sidst, da jeg ikke har 15kg at smide.

Mht til timingen, så er det et spørgsmål om at vurdere hvor meget man skal smide, og så regne ud hvor meget der skal ryge om ugen. Når det er gjort lægger man bare ugerne sammen, og starte så man har lidt tid at give af.

7 måneders slankekur! Det er crazy stuff!?

Hvad lå din fedt% på før og efter?

Hvad var det, du vejede sidst? 78?

Så er der kun plads til 1,9kg forbedring. Det når du jo nok til næste gang, så vidt, jeg kan vurdere. Hvad så? -Så er du jo strandet!?

Med mindre du rykker op i vægtklasserne eler hvad?

Link to comment
Share on other sites

Jeps jeg ligger på 92 lige nu, men formen er så markant bedre end sidst jeg lå på den vægt til at det slet ikke er noget jeg gider at tænke på. Der er ikke noget, der ikke er forbedret på mig, og det er nok heller ikke fordi jeg bliver mindre over det næste stykke tid 

Jeg tror ikke jeg skal bruge mere end max 4 måneder på diæt, hvilket er ca 3 måneder mindre end sidst, da jeg ikke har 15kg at smide.

Mht til timingen, så er det et spørgsmål om at vurdere hvor meget man skal smide, og så regne ud hvor meget der skal ryge om ugen. Når det er gjort lægger man bare ugerne sammen, og starte så man har lidt tid at give af.

7 måneders slankekur! Det er crazy stuff!?

Hvad lå din fedt% på før og efter?

Hvad var det, du vejede sidst? 78?

Så er der kun plads til 1,9kg forbedring. Det når du jo nok til næste gang, så vidt, jeg kan vurdere. Hvad så? -Så er du jo strandet!?

Med mindre du rykker op i vægtklasserne eler hvad?

Jeg har ikke fået målt fedt% hverken før eller efter, så der må jeg være dig svar skyldig.

Jeg ved ikke hvad jeg vejede ind på sidste gang, udover at det var under 80. Om det ender i -80 eller -90 må tiden vise, og i det hele taget synes jeg det er lidt absurd af forsøge at afveje om det bliver det ene eller det andet. Jeg har ikke tænkt mig at træne ballettræning eller gøre andet for at blive mindre og svagere, så jeg bedre kan holde mig indenfor -80. Alternativet er at jeg skal lave dingsetræning og aldrig forbedre noget som helst, men det kan jeg ikke lige se perspektivet i. Hvis jeg ender i -90, må jeg bare tage det med. Få en dårlig placering, få noget lærerigt ud af det, og så lave flere forbedringer til den efterfølgende gang.

Ps. Jeg tror ikke jeg strander nogen steder, med mindre jeg bulker for vildt og tager et smut til vandet ;)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Hey Craw!

kan det passe at jeg så dig ude ved Outdoor Explore til en gang paintball i går?

jeg var lige steget ud af min bil, da jeg så en bil køre væk med Søren Ege og en der lignede dig!

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Hey Craw!

kan det passe at jeg så dig ude ved Outdoor Explore til en gang paintball i går?

jeg var lige steget ud af min bil, da jeg så en bil køre væk med Søren Ege og en der lignede dig!

BUSTED!!!! :lol:

hmmm.... der var vist nogen som var ude på skydetræning!!!

Man skulle jo ellers tro at han fik nok måltræning i Starwars :lightsabre:

Link to comment
Share on other sites

Hey Craw!

kan det passe at jeg så dig ude ved Outdoor Explore til en gang paintball i går?

jeg var lige steget ud af min bil, da jeg så en bil køre væk med Søren Ege og en der lignede dig!

Jeps højest sandsynligt. Jeg var derude og få nogle blå mærker til min fætters polterabend :lol: Jeg fik dog ikke øje på dig :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hedder din fætter Henrik?  :unsure:

Nixen Bixen, Patryk ;)

Her er i øvrigt et billede fra sidste træning, hvor der blev kørt highrep concentration kickbacks for at bræææænde stregerne ind i triceps :devil: Det gik lidt over gevind som det kan ses :bblush:

post-12-1061811341.jpg

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Får i ikke sådan nogle når i træner eller :confused2:

:evillaughter: Nah, Det er bare en gang brændemærkning fra polterabendturen :( Da vi kørte Gocart blev der bumpet lidt, og så fik jeg armen ind på et eller andet motorværk der var varmt som en MOFO :4oops::devil::tongue:

WSB-BB; Uge 4, dag 1:

ME i squat var en frygtet begivenhed efter ikke at have squattet tungt i mange uger. Nogle gange æder man squatten, og andre gange squatten én. Man/jeg finder næsten altid først ud af hvilken slags dag det bliver når jeg kommer derned. Idag blev squatten så den lille, og det var en god overraskelse at lave en post DM PR :w00t::4whip: Efter den flyvende start gik det bare fint ;)

Dagens tal; ME i Squat:

Squat: 100x5, 140x5, 160x3, 170x3, 180x1, 190x1, 195x1, 200x1 (Yeehaa ny Post DM PR, tag den dit skide squatstativ :kj: ).

Goodmornings: 100x10, 110x10, 120x10, 120x10 (Yep yep yep ;) ).

Flyes supersætted med Tri-chins: 25x15,14,13,12 & 14,12,11,11 (Det kørte fint på både patten og ryggen, så det spillede max :) ).

Strict curls supersætted med crunchvariant ala Pavel: 3x10@15 og 1x8@18 & 16,15,13,11 (I crunchen holder makkeren sine knytnæver mellem ens knæ, og så presser man mod hans næver mens man cruncher. Lyder lidt underligt, men fungerede meget godt :).

Peak contraction seatedcalfraises: 4x15-14@60, 2x13@65 (ikke dårligt, men 4 sæt er næsten for meget).

Link to comment
Share on other sites

ME i squat var en frygtet begivenhed efter ikke at have squattet tungt i mange uger. Nogle gange æder man squatten, og andre gange squatten én. Man/jeg finder næsten altid først ud af hvilken slags dag det bliver når jeg kommer derned. Idag blev squatten så den lille, og det var en god overraskelse at lave en post DM PR :w00t::4whip: Efter den flyvende start gik det bare fint ;)

Dagens tal; ME i Squat:

Squat: 100x5, 140x5, 160x3, 170x3, 180x1, 190x1, 195x1, 200x1 (Yeehaa ny Post DM PR, tag den dit skide squatstativ :kj: ).

Goodmornings: 100x10, 110x10, 120x10, 120x10 (Yep yep yep ;) ).

[

Du er godt nok nasty for tiden. Tillykke med endnu en PR.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share