Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ser ud til at din WSB/BB-hybrid bekommer dig godt. Syntes at du øger godt i vægtene og får nye PR's revet hjem... :devil:

Dælme flot bænket btw. tillykke med PR'en champ! :wave:

(de 170kg skal nok komme næste gang, de kommer til at "flyve" fra patten :4whip: )

Hvad ligger kropsvægten på pt.? Du må alligevel ha' gainet godt det seneste stykke tid. :)

3 positioners standing calfraises: 3x30@hele baduljen (kæmpepump i lægbasserne, som ligefrem så helt hæderlige ud idag  ).

30 reps af hele skidtet må da også brænde noget så frygteligt i læggene... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw, flot løftet!

Jeg har lige et enkelt spørgsmål...

Incline dumbbellcurls supersætted med pullovers: 15x10 & 45x12, 18x6 & 45x12, 18x7 & 45x11, 15x7 & 45 x9 (farvel og tak til armene, det var hyggeligt at kende dem).

Når du kører supersættene, kører du dem så i forlængelse af det foregående sæt, eller holder du pause indimellem...? Har ikke helt fattet begrebet supersæt endnu... :bblush: kan du ikke forklare det?

Mvh Power Clauer

Link to comment
Share on other sites

Det ser ud til at din WSB/BB-hybrid bekommer dig godt. Syntes at du øger godt i vægtene og får nye PR's revet hjem...  :devil: 

Dælme flot bænket btw. tillykke med PR'en champ! :wave:

(de 170kg skal nok komme næste gang, de kommer til at "flyve" fra patten  :4whip: )

Hvad ligger kropsvægten på pt.? Du må alligevel ha' gainet godt det seneste stykke tid. :)

3 positioners standing calfraises: 3x30@hele baduljen (kæmpepump i lægbasserne, som ligefrem så helt hæderlige ud idag  ).

30 reps af hele skidtet må da også brænde noget så frygteligt i læggene... :blink:

En stor Tak til alle :wave: Det er sq lækkert med noget pat-ros, pads on the pat uden pat-ronisering :bigsmile: Ok nok med de dårlige pat-rim :bblush: :4oops:

Ja tunge singler ser ud til at være gode til at smække nogle PR'er på tavlen, det må jeg jo nok tilstå :) Jeg har aldrig rigtig trænet på den måde før, så det er både en ny og god oplevelse for mig :w00t: De 170? dem napper jeg næste gang ;) de burde have været der, hvis ikke jeg blev nødt til at tage de 167½ to gange <_<

Det der mangler er noget råweri og brystbankning før løftene :o Der mangler sq lidt noget adrenalin, men måske det er noget der kan ordnes med en Slemborg tur? Jeg har jo høert nawet um at der er nawe slemme knajte derneje ;)

For øjeblikket ligger jeg lige under 92kg, men jeg har trappet min cardio lidt op, da jeg synes de ikke sidder så pænt som de har gjort før.....nok for meget inaktivitet foran computeren, meen det kommer hurtigt igen :lol:

Hej Craw, flot løftet!

Jeg har lige et enkelt spørgsmål...

Incline dumbbellcurls supersætted med pullovers: 15x10 & 45x12, 18x6 & 45x12, 18x7 & 45x11, 15x7 & 45 x9 (farvel og tak til armene, det var hyggeligt at kende dem).

Når du kører supersættene, kører du dem så i forlængelse af det foregående sæt, eller holder du pause indimellem...? Har ikke helt fattet begrebet supersæt endnu...  kan du ikke forklare det?

Det skal forståes således, at jeg tager mit sæt curls, og uden pause snupper et sæt pullovers bagefter :)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den nye PR - flot løftet. :)

Generelt kan jeg se du bruger mange supersæt - fx dumbellcurl + pullover. Er det for at spare tid, eller er der en anden gevinst ved det jeg ikke kan få øje på ?? I lige det tilfælde er det jo ikke samme muskelgruppe som er målet. Ved fx squat + legextension er det et andet fomål, hvis det køres som supersæt (formålet jo i sidste ende det samme - hypertrofi - men... comprende??)

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Supersæt er perfekte til at spare tid. Derudover så vil agonist/antagonist parring medvirke til (teoretisk) bedre styrke i øvelserne - kan ikke huske de nøjagtige mekanismer det virker igennem, men det har været diskuteret før... prøv evt. søgefunktionen :)

Link to comment
Share on other sites

Derudover så vil agonist/antagonist parring medvirke til (teoretisk) bedre styrke i øvelserne

Det drejer sig vil fortrinsvis om, at man ikke favoriserer én muskelgruppe frem for en anden - fx. mave frem for ryg og biceps frem for triceps. Supersæt er selvfølgelig en måde at træne det på - men ikke indbegrebet. :)

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

For længe siden har jeg ladet mig fortælle, at årsagen til en (minimalt) større styrke i supersets er, at antagonisten ikke kan opretholde den normale hviletonus når den er udmattet, og derfor ikke yder så meget modstand mod agonistens arbejde som en frisk antagonist ville gøre.

Muskler på folk med et normalt nervesystem har altid en vis grad af hviletonus, som gør at en antagonist ikke kan arbejde helt gnidningsløst.

BTW: Ondt bænkpres, Kragefar :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Det der mangler er noget råweri og brystbankning før løftene :o Der mangler sq lidt noget adrenalin, men måske det er noget der kan ordnes med en Slemborg tur? Jeg har jo høert nawet um at der er nawe slemme knajte derneje ;)

Craw > Vi er så hårde at vi råber af dig når du går op af trapperne til centeret og når du kører opvarmning.

Faktisk er vi så hårde, at når vi har kørt 20 reps breathing squat og vi bagefter står og ryster

og nogle espe-løv med blodsprængte øjne så siger vi 'LIGHTWEIGHT BAAABYYYY' yearrh

:devil::devil::devil:

Edited by Ice eye
Link to comment
Share on other sites

1 : Bænkpres: 100x5, 120x3, 130x3, 140x3, 150x1, 160x1, 165x1, 167½x (underkendt), 167½x1, 170 fail ....er det dig der er stand-in i den nye hulk film når der skal presses??

2 : Undskyld hvis jeg har overset det, men jeg har ledt efter den dersens wsb-bb hybrid du kører og syntes ikke rigtigt at kunne finde et regneark eller noget der minder om det nogen steder, vil du være venlig at henvise til information om dette plus evt regneark.

3 : Keep up the good work, det er satme nogle tunge vægte du svinger rundt med der :respekt:

på forhånd tak

HK

Link to comment
Share on other sites

2 : Undskyld hvis jeg har overset det, men jeg har ledt efter den dersens wsb-bb hybrid du kører og syntes ikke rigtigt at kunne finde et regneark eller noget der minder om det nogen steder, vil du være venlig at henvise til information om dette plus evt regneark.

3 : Keep up the good work, det er satme nogle tunge vægte du svinger rundt med der :respekt:

på forhånd tak

HK

Jeg tror ikke du decideret har overset noget regneark, for jeg har ikke et sådant. Den version af WSB Hybriden, som kører her for tiden er en noget modificeret udgave af TJ's orginalprogram, så det er nok ham du skal have fat i, hvis du vil se hvordan det oprindeligt har set ud. ellers kan du kigge på følgende link, men det er så den rendyrkede WSB der er tale om:

T-Mag

Og til alle lykønskere, bliver der sent et lyntak fra Dungeon Crawdaddy retreat..tak og igen tak :) :wave:

Ice eye>

Craw > Vi er så hårde at vi råber af dig når du går op af trapperne til centeret og når du kører opvarmning.

Faktisk er vi så hårde, at når vi har kørt 20 reps breathing squat og vi bagefter står og ryster

og nogle espe-løv med blodsprængte øjne så siger vi 'LIGHTWEIGHT BAAABYYYY' yearrh

Det lyder sq godt :w00t: Det må prøves næste gang jeg kommer til Odense :)

WSB-BB hybrid; uge 3, dag 3:

En nogenlunde overkommelig dag, selvom den som udgangspunkt er ond nok. Af en eller anden grund gik squat bedre end forventet, hvilket selvfølgelig var fedt nok, og det tyder måske på at skidtet ligefrem virker :lol: Ellers ikke så meget at bemærke om en totalt gennemsvedig træning i et næsten gabende tomt center....hvor fanden bliver folk dog af???

Dagens tal; DE i squat & dødløft:

Squat 6x6@140 med så korte pauser som muligt, når der er to om at squatte (lidt bedre end sidst, så det var sq godt ;) ).

Dødløft: 12 singler á 140 med makkerstafet (ret grillet i lænden, men farten fejlede ikke noget).

Legcurls: 4x10-9@37½ (Lidt tungere end ellers, men kun en smule).

Flyes supersætted med Shrugs: 3x14-12@25 & 3x10@150 (bedre end sidst).

Lying cable spidercurls supersætted med Flags: 40x17 & 9, 45x14 & 4, 2x12@50 & 7,6 (Flagsne blev lavet med en flaske mellem fødderne i 3 og 4 sæt hvilket var ekstra nasty og jævnfør Pavel med til at give absne en ekstra røvtur. I 2 sæt prøvede jeg med en plastikdimmer, men det duede slet ikke, og derfor kun 4 reps <_< ).

Smithmaskine standing calfraises: stang+20x20, 3x17-15@stang+30 (udemærket, men lidt vissen , så det kan gøres bedre :kj: ).

Link to comment
Share on other sites

HMMMMMMMM....der er nogle ting der falder på plads nu... <_<

140 kg i squat x 25 reps = Smart hva´...!?

167,5 kg i bænkpres x 1 rep = Asshole...!

Tilsammen = SmartAss! <_<

:lol: :4whip:

Du er en gal mand!

Smartass og gal :lol: Jamen tak for det ;) :kj:

WSB-BB; Uge 3, dag 4:

Idag var der overhovedet ingen mennesker i centeret og jeg havde det hele for mig selv. Måske var det fordi jeg var der før kl 9, men det gjorde nada, for det var en rigtig energisk træning og der var fuldt tryk på, selvom der lå en 30 minutters PW forud for træningen. Forresten fik jeg også lavet 45 minutter igår, men glemte at skrive det ind :)

Dagens tal; DE i bænkpres:

Bænkpres: 12 singler á 120kg (Var ret lette og jeg kunne næsten lige så godt nappe dem i et sæt :evillaughter: ).

Pulldowns: 75x16, 80x10, 80x10, 80x9 (Heeel Yeah! fandt ud af at vinkle armene perfekt, så den sad sq :4whip: ).

Reverse upright rows: 60x12, 70x10, 75x8 (Langt bedre end sidst hvor det stank for vildt).

Unilateral Hammer spidercurls supersætted med Closegrip BP: 10x16, 12½x11, 12½x11, 15x8 & 4x10@110 (Hell yeah! superpump og hele lortet, rørt til tårer næsten :lol: ).

50rep Toepress: 3x50@slæde+120 (Argh at have en læg der skal tæskes på den her måde for at der sker noget :tongue: Det er ganske enkelt for modbydeligt LOL, men det virker sq ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Du vejer nu 92 kilo. Og du stiller op i -80 igen til næste år?

Og du kommer vel til at tage mere på endnu? Hvornår begynder slankekuren så?

Det må da tage lang tid, hvis der skal smides 15kg?

Hvordan timer man slankekuren?

Håber det er ok med et par spørgsmål? :)

Ps. Jeg snakkede forresten med en af dine konkurrenter forleden. Han mente du havde en meget pæn krop, men at du skulle stille op i fitness istedet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share