Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Ok.

Træner du aldrig chins, personligt synes jeg det er den bedst lat øvelse, fordi den er meget svær at snyde i :) Faktisk er det måske en fordel at prøve at snyde :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok.

Træner du aldrig chins, personligt synes jeg det er den bedst lat øvelse, fordi den er meget svær at snyde i :) Faktisk er det måske en fordel at prøve at snyde :tongue:

Som min log viser, så er der hver uge 6 sæt af en variant af chins på programmet ;)

Jsc>

Ikke endnu, men jeg arbejder hårdt på sagen :lol:

Planen om at blive federe er dog endnu engang slået fejl, da der er blevet cardio både lørdag og søndag, i form af PW á 45 minutter per gang.

Link to comment
Share on other sites

Return of Boris; Uge 4, Dag 1 (Mandag):

Da det ser ud til at jeg har glemt at opdatere mandagens træning, må den komme her. Jeg var ellers ret sikker på at jeg havde opdateret den :blink: Det må have været englens besøg, som må have fordrejet mit hovede, så jeg rent glemte at få det gjort :bblush: Jeg kan dog huske at min eftermiddagstræning var noget dårligere end om morgenen, og at der ikke var så meget energi i kragen <_<

Dagens tal; Morgen:

Squat: 102½x5, 122½x4, 2x3@142½, 2x3@162½, 2x2@172½, 2x1@182½ (Bortset fra de sidste 3 sæt, som var lidt skæve, så gik det hele udemærket).

Bænkpres: 85x5, 102½x4, 2x3@120, 2x3@137½, 2x2@145, 2x3@137½ (Alt var let, so very let).

Flyes: 5x10@22½ (Pefekt, intet mindre).

Dips: 30,25,17,15 (Udemærket pump og føl, men armene dør fuldstændig efter de to første sæt).

Incline Dumbbellcurls: 18x6, 20x6, 18x6, 18x6 (Cool nok, bortset fra 2 sæt, som var for tungt).

Dagens tal; Eftermiddag:

Squat: 112½x4, 132½x4, 5x3@152½ (Føles tungere end ellers).

Goodmornings:3x5@130, 2x5@140 (Ikke lige i goodmorningshumør <_< ).

Pullups/Chinups/Tri-chins: 6x8 (Ok uden at være super).

Reverse upright rows: 3x8@80 (Tjoh, ok vel).

Seated calfraises: 3x30@60 (hmmmm <_< ).

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Return of Boris; Uge 4, Dag 2 (Onsdag):

Onsdag var lidt en blandingsdag. Morgentræningen var god, mens eftermiddagstræningen var en sløv ugidelig omgang. Enten er det akkumuleret CNS belastning, eller også er det efterdønningerne fra Englens besøg. Uanset grunden, så synes jeg at jeg er ved at være en smule slidt <_< Heldigvis er det ved at være slut med kossakdans, fuldskæg og vodka 3 gange om ugen, så en enkelt dag mere, og så er det tid til noget nyt :)

Dagens tal; Morgen:

Dødløft til knæene: 105x3, 2x3@127½, 2x3@147½, 4x2@157½ (Det var meget let. Føltes jo nærmest som noget der skulle cleanes og ikke dødløftes :) ).

Bænkpres: 85x5, 102½x5, 2x4@120, 2x3@127½, 2x2@137½, 127½x4, 120x5, 110x6, 102½x7, 95x8, 85x9 (Nemt nok).

Ez-pullovers: 4x10@stang+40 (Fedt pump og som altid godt :) ).

Dumbbell preachercurls:2x15@10, 2x10@12½ (Hell yeah, perfekt udførelse, pump og det hele).

Unilateral toepress: slæde+120x20, 3x15@slæde+140 (Udemærket).

Dagens tal; Eftermiddag:

Dødløft: 105x4, 127½x4, 2x3@147½, 6x3@170 (Hårdt og tungt :dead: Fuldstændig modsat om morgenen).

Incline flyes: 5x10@22½ (Ok, men ugidelig).

Standing legcurls: 45x6, 3x6@45 (Ok power, men ingen vilje).

Padded cruch: 17,15,12 (30 sekunders pause).

Closegrip Bænkpres: 120x6, 3x6@130 (Udemærket pta. det hele).

Link to comment
Share on other sites

Return of Boris; Uge 4, Dag 3 (Fredag):

Sidste dag er altid en lidt vemodig afære, men da jeg er ved at være godt brugt, er det nok ved at være på høje tid. Da udsigten til at skulle med bussen to gange idag var lige i overkanten af hvad jeg gad, besluttede jeg mig for at tage begge træningssessioner på en gang om morgenen. Det var pænt nasty at lire de 55 sæt af, men det blev da gjort, og det var ikke engang så slemt som jeg havde troet.....siger jeg idag, men imorgen :cries:

Energien kunne have været bedre, men det var stadigvæk en ganske ok træning, selvom man føler sig som om man er blevet tævet af en russisk bjørn bagefter :) Jeg tænkte at det nok var bedst at få opdateret, inden post Sheiko koma'et rammer for alvor :lol:

Dagens tal:

Squat: 102½x5, 122½x4, 2x3@142½, 7x3@162½ (Det gik ok, og bedst når jeg ikke kigger i spejlet. Må hellere bruge bind for øjnene :lol: ).

Goodmornings: 5x5@130 (Noget mør i ryggen efter squat, hvorfor den lave vægt).

Seated rows: 90x8, 95x8, 3x8@100 (Udemærket og bedre end forventet).

Pulldowns: 75x8, 4x8@80 (ok, godt pump/føl i skidtet).

Bænkpres: 85x5, 102½x4, 2x3@120, 6x2@137½ (Let nok hele vejen igennem).

Flyes: 5x10@22½ (fly fuckin master, got my technique down and every thing :lol: ).

Smith milipres: stang+30x6, 2x6@stang+410, stang+50x6 (Nemt nok, hurtige og gode reps, selvom stativet ikke lige er min kop te. Var dog lidt CNS-zappet, så frie vægte var ikke lige sagen :chicken: ).

Dumbbell dragcurls: 15x15, 18x13, 22½x11, 28x10 (Noget nyt og anderledes, men det lader til at fungere ok).

Seated calfraises: 4x15@80 (udemærket, men jeg var træææt på det tidspunkt :dead: ).

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

1½ split program; Uge 1, dag 1:

Efter en nærmest fuldstændig komatøs lørdag gik den søndag sydover mod øen, englen og ÅBBC. Efter lidt mere restitution søndag, hvor englens comp. desværre ikke ville godtage SWG blev det til en gang nasty træning i OBBC :tongue: Det nye program jeg træner efter nu, er en slags splitprogram, der dog overlapper en del. Alt undtagen bisser og kalve får smæk en gang om ugen, mens gunz og kalve får 2 gange prygl. Ens for det hele er, at der er rigeligt med både sæt og øvelser, mens frekvensen er lavere end Sheiko.

Første træning på det nye program gik upåklageligt. Der kom en ny alltime PR i dødløft, og læggene fik høvl i den gode gamle rotarymaskine, så de rystede som gale på cykelturen hjem :devil:

Dagens tal; ryg, læg & underarme:

Peakcontraction Pullups Franco Columbo style: 8,7,7,6 (To sekunders peak contraction for hvert rep nedbringer repantallet drastisk, men den sad vildt godt :w00t: ).

Hammer pulldowns: 35x14, 45x9, 45x9, 45x8 (Nasty stræk, pump og burn :tongue: ).

Barbell rows: 100x13, 3x9@120 (Så funkede de små arme ikke længere, hvorfor det ikke blev til mere her <_< ).

Dødløft: 100x5, 140x5, 170x3, 190x2, 200x1, 210x1, 220x1 (Ny Alltime PR :bigsmile: Stilen var nok ikke det skønneste, men uden bue og alt det grimme :) +10kg til dødløft efter Sheiko kan vist kun være tilfredsstillende :w00t: ).

David seated calfraises: 40x18, 50x17, 60x15, 60x13 (I 3 sæt sidder den helt perfekt og også i 4 :w00t: Sådan skal det bare gøres hver gang ;) ).

Rotary calfraises: 230x15, 230x14, 210x15, 210x15 (Adios kalve.....).

Incline hammercurls: 12½x15, 15x10, 17½x8, 17½x8 (Sidder som de skal :) ).

Link to comment
Share on other sites

2 ting.

1) Mere volumen per muskelgruppe per træning og

2) Give det gamle kadaver noget variation, gennem noget der er en del anderledes end Sheiko og de "sædvanlige" fullbody programmer.

Derudover vil der være et vist overlap mellem muskelgrupperne, så frekvensen ikke vil være nær så lav, som det umiddlbart kan se ud. Fx får benene også smæk ved dødløft, og ryggen vil få tæv når jeg skal lave Clean & Press og goodmornings osv....

Link to comment
Share on other sites

Ja ok, men det overlap skal være også være nogenlunde synkront. Jeg kan forestille mig at det mediale skulderhoved ikke kommer til at nyde godt af dette overlap, ligeledes med bryst. Nu ved jeg godt at den lave frekvens tillader større volumen på den enkelte dag, men tvivler på den fordel overskygger den lave frekvens. :)

Selv hælder jeg mest til halvkropssplit. Det synes jeg selv giver et passende forhold mellem volumen og frekvens, og ja, jeg er glad for alt muskeltilvækst jeg kan få, så det er ikke bare et spørgsmål om træning for styrke. :)

Link to comment
Share on other sites

Et halvsplit kunne også være en mulighed, men ikke i den næste måneds tid :)

Der kommer også noget closegrip BP og dips senere på ugen, så den eneste muskelgruppe der måske, og jeg betoner måske, ikke får gavn af et overlap, bliver den mediale deltoid. Da jeg har lidt af et johnny Bravo luksusproblem med mine delts, går det nok lige at de kun får direkte tæv en gang om ugen :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg startede i Oktober, såvidt jeg husker, og brugte en 7 måneder på de sidst. Jeg regner med at bruge en 5-6 måneder på det den her gang. Det bliver nok noget lettere og fedttabet per uge nok noget lavere end sidst. Men jeg regner med at jeg stadig vil/skal bruge en 5-6 måneder :)

Morgencardio; Tirsdag:

Havde ikke lige fået mine løbebukser med til Odense, så det blev en lidt halvkølig powerwalk på ca 40 minutter. Hvis der er koldt, må man jo bare gå hurtigere :devil:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

hvorfor venter du ikke med at stille op til DM 2005? Ellers har du da MEGET kort tid til at bygge masse på!?

:blink::blink: zoolander.....craw er da en pænt massiv mofu ?

Ja helt bestemt! Men det er de andre der stiller op jo også ;) og craw går vel efter den bedste placering muligt!?

Link to comment
Share on other sites

Ja helt bestemt! Men det er de andre der stiller op jo også  og craw går vel efter den bedste placering muligt!?

Craw vinder 2004 - men hvis ikke, så tager man da stævnet med som erfaring; ingen grund til at vente 2 år sgu da.

Og med den fremgang han har haft efter DM 03, så ville det være fuldstændig tåbeligt ikke at stille op 2004.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share