Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Bænkpres: ....3x1160, 165x1, 170 Fail :dead: (Der var desværre ikke samme mentale overskud som sidst, men tonagemæssigt har jeg løftet mere end sidst, så det er ok <_< NOT! :lol: ).

Dumbbell Preachercurls: 4x6@15 (17½) (Den føltes noget tung, men jeg tænkte at det fandme ikke kunne passe, og så tog jeg dem. Først efter den næste øvelse opdagede jeg, at jeg havde taget en håndvægt, der var 2½kg for tung :lol: Ikke noget at sige til at den føltes tung så :lol: ).

Nu må du da snart stille op til SL, Craw! :kickass: :respekt:

Så vidt jeg husker har du også squattet 1000kg+ på et tidspunkt. Selv med et forholdsvist normalt DL ville du altså gøre dig helt vildt godt.

Ang. dine preachers, så er det måske forklaqringen på dine rantins over "puny" arme uden power. Kan da godt forstå at du følte dig svag og ussel, hvis du løfter ca 15 % ekstra. Måske skal du lade os sætte dine vægte i BP næste gang.

Ja, hvis jeg kan få mine 1000+ løft til at lande samme dag, så skulle jeg få en total på omkring de 3500kg :lol: Det burde være ok.

Og det kan godt ske at jeg skal prøve at træne med bind for øjnene :lol:

Hippo> Tjah, den burde vel realistisk være på minimum: 200+160+220= 580 uden udstyr. Med tøseriet på eller en god gang sætten mig op, burde der vel være lidt mere i mig.-.....måske :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hippo> Tjah, den burde vel realistisk være på minimum: 200+160+220= 580 uden udstyr. Med tøseriet på eller en god gang sætten mig op, burde der vel være lidt mere i mig.-.....måske 

ja...mente os det var noget i den stil... :blink:

det burde os kunne udløse lidt metal... ;)

Link to comment
Share on other sites

Dagens tal, Pat & Gunz:

Bænkpres: 100x7, 130x5, 2x3@140, 2x2@150, 3x1@160, 165x1, 170 Fail :dead

Der er vel ikke så meget at sige til du ikke får 170kg, med den opvarmning du valgte!

Hvis du vil have en PR burde du så ikke løfte som en styrkeløfter og springe alle de tunge sæt over undervejs? Det vil alt andet lige påvirke dig at du løfter mange tunge singler og doubler inden du forsøger at makse.

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Dagens tal, Pat & Gunz:

Bænkpres: 100x7, 130x5, 2x3@140, 2x2@150, 3x1@160, 165x1, 170 Fail :dead

Der er vel ikke så meget at sige til du ikke får 170kg, med den opvarmning du valgte!

Hvis du vil have en PR burde du så ikke løfte som en styrkeløfter og springe alle de tunge sæt over undervejs? Det vil alt andet lige påvirke dig at du løfter mange tunge singler og doubler inden du forsøger at makse.

Vetö

Jeps, korrekt nok. Der ville uden tvivl være mere at køre med uden de mange forgående sæt, men de er jo nødvendige for massen. PR'er er kun af sekundær betydning, så er den der, så er den der. Ellers er den der en anden gang :)

Link to comment
Share on other sites

Det var såmænd ikke fordi jeg ikke synes han skulle body-builde, men han kan da lige så godt stille op, hvis han kan få metal uden at ændre på træningen? Det var selvfølgeligt også ment delvist i spøj oven på den abnorme registrerede vægt pga en tyrkfejl.

Link to comment
Share on other sites

1½ Split; Uge 3, dag 3:

En lidt blandet omgang. Squatten gik ret godt, men blev lidt tung i de sidste sæt. Det hjalp heller ikke at jeg, på en eller anden måde, fik forstrakt et eller andet i nakken, så det gjorde nas at squatte :cussing: Hovedet kan ikke lige dreje til højre uden at det gør ondt, og så fik jeg heller ikke mere end 5 sæt goodmornings :( Istedet nappede jeg så et højrep sæt i legpress, hvilket egentlig var fedt nok. Resten af træningen gik ok, bortset fra wristcurls, som jeg åbenbart ikke rigtig kan komme nogen vejne med :thumb_down:

Dagens tal; Wheels, Kalve & Undergunz:

Squat: 100x5, 2x5@130, 2x4@150, 2x3@170, 3x2@180 (Udemærket indtil de tunge sæt, nok for mange sæt indtil de tunge og så nakkeskaden).

Goodmornings: 5x5@130 (Duede slet ikke :( ).

Legpress: slæde+100x50 (Naaaasty burn og pump...tag den lousy stænger :tongue: ).

Legextensions supersætted med Legcurls: 190x12, 2x11@210 & 130x11, 2x10@150 (Nice nok).

Unilateral Rotary calfraises: 110x21, 2x21@90.

Hammerstrenght Seated Calfraises: 20x11, 2x15@10 (Bah humbug :thumb_down: ).

Wristcurls: stang+35x10, x6, 2x8@stang+30 (Godt nok var det en lidt større stang end sidst, men det var stadigvæk lousy :cussing: ).

Link to comment
Share on other sites

Squat: 100x5, 2x5@130, 2x4@150, 2x3@170, 3x2@180 (Udemærket indtil de tunge sæt, nok for mange sæt indtil de tunge og så nakkeskaden).
:( Surt forhåbentligt noget der går hurtigt over :(

Men så kan du snart lære det, du skal frontsquatte :tongue: :tongue:

Har du fuldstændig valgt at vrage og sjofle frontsquatten til fordel for back-squat?

Link to comment
Share on other sites

Squat: 100x5, 2x5@130, 2x4@150, 2x3@170, 3x2@180 (Udemærket indtil de tunge sæt, nok for mange sæt indtil de tunge og så nakkeskaden).
:( Surt forhåbentligt noget der går hurtigt over :(

Men så kan du snart lære det, du skal frontsquatte :tongue: :tongue:

Har du fuldstændig valgt at vrage og sjofle frontsquatten til fordel for back-squat?

Nej da :) Jeg alternerer Front og Backsquat fra uge til uge. Sidste uge var det frontsquat, så i den her uge er det backsquat. Næste uge er det frontsquat igen :tongue:

Nakken har det allerede bedre idag, så nu må vi se om jeg kan træne skuldre ordentligt :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nej da  Jeg alternerer Front og Backsquat fra uge til uge. Sidste uge var det frontsquat, så i den her uge er det backsquat. Næste uge er det frontsquat igen 
Godt så er jeg mere rolig, ved ikke hvorfor jeg har overset det <_<
Vi er nogen stykker fra Olympic der har hørt rygter om dig og styrkeløft  :4boxing: Tror du er kommet ud i snavs, og vi er lidt bekymrede for dig  :lol:

:w00t: Craw er lidt af en multi-atlet, i og for sig tror jeg godt Craw kunne hive medaljer hjem i BB, styrkeløft, vægtløfting på samme tid - hvis det var det han ville :w00t: Sådan er det når man træner BB orienteret men alligevel holder fast i gode funktionelle frivægtsøvelser og ikke forfalder til udelukkende at gøre brug af maskintræning.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Nej da  Jeg alternerer Front og Backsquat fra uge til uge. Sidste uge var det frontsquat, så i den her uge er det backsquat. Næste uge er det frontsquat igen 

Godt så er jeg mere rolig, ved ikke hvorfor jeg har overset det <_<

Vi er nogen stykker fra Olympic der har hørt rygter om dig og styrkeløft  :4boxing: Tror du er kommet ud i snavs, og vi er lidt bekymrede for dig  :lol:

:w00t: Craw er lidt af en multi-atlet, i og for sig tror jeg godt Craw kunne hive medaljer hjem i BB, styrkeløft, vægtløfting på samme tid - hvis det var det han ville :w00t: Sådan er det når man træner BB orienteret men alligevel holder fast i gode funktionelle frivægtsøvelser og ikke forfalder til udelukkende at gøre brug af maskintræning.

Thx :) Jeg tror nu jeg vil nøjes med BB i første omgang, og så lade døren stå på klem for det der Styrkeløfteri :lol: Vægtløftning er vist en helt anden historie, med en masse teknik der skal øves i en uendelighed osv :) Det må jeg vist hellere overlade til de mere kyndige såsom MVP :)

Efter næste uge kunne er overstået, kunne det være jeg skulle prøve at træne et styrkeløfter program en måneds tid, med en smule BB smidt ind for at holde den del af det kørende. Jeg har prøvet Sheiko og lidt WSB, hvoraf jeg egentlig bedst kan lide Sheiko, men balladen er bare at det er rimelig svært at smide ekstra ting ind i Sheiko, uden at skidtet kommer til at tage en halv dag :( Men måske forsøget skal gøres alligevel? :unsure:

1½ Split; Uge 3, Dag 4:

Nakke/halsskaden generede igen idag, og fik endda en ekstra gang hug under militarypresses. Jeg skulle nok have slappet lidt mere af i den, men næh nej, dum som man er bakser man bare på :( På mandag burde den dog være nogenlunde normal igen. Når det hele så starter med at noget ikke fungerer ordentligt, så går det som regel ud over resten, men det meste gik egentlig meget godt. Selvom det så gik ganske ok, er det alligevel som om det ikke var godt, fordi det ikke var det hele der var godt osv osv..bitch bitch moan whine LOL :chicken: :lol: Må vel bare tage mig sammen :angry:

Dagens tal; Delts & Gunz:

Militarypress: 60x5, 70x5, 75x5, 80x5, 90x1 (Den sidste duede slet ikke og halsen/nakken var gået i udu efter 4 sæt :cussing: ).

Reverse upright rows: 80x9, 80x10, 85x9 (OK, men den skal snart skiftes ud med noget andet da den ikke er så effektiv længere).

Cable sidelaterals: 15x15, 20x10 (Tjoh, ok vel).

Alternate Dumbbellcurls: 15x15, 17½x12, 20x8, 22½x6 (Joh, kan gå an).

Hammerstrenght machinecurls: 25x10, 20x11, 20x11, 20x11 (Jooh, kan gå an).

Closegrip BP: 100x12, 120x10, 130x7, 140x6 (Fik et spot af Onklen på den her, men det gik over al forventning, så optur der :) ).

Ez-Pullovers: stang+30x15, stang+40x11, stang+45x8, stang+45x8 (Egentlig meget godt, selvom nakken nassede som en MOFO. Måtte hyre Onklen til at række mig stangen, da jeg ikke selv kunne cleane den :chicken: :lol: ).

Johnny B> Folk i Olympic bekymrede? Det lyder ikke som det Olympic jeg kender :lol:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Closegrip BP: 100x12, 120x10, 130x7, 140x6 (Fik et spot af Onklen på den her, men det gik over al forventning, så optur der  ).

det er ik helt fair over for os andre at du starter med at pive og bede om en tudekiks,

og så river du lige sådan en serie :blink::devil:

;)

Link to comment
Share on other sites

1½ Split, Uge 4, dag 1:

Nakken har fået det en del bedre, men skidtet kunne stadigvæk mærkes på nogle af øvelserne. Da jeg ikke rigtig havde nogle forventninger til træningen er der hverken ret meget at juble eller tude over. Overordnet gik det dog ganske fint, så ikke noget tuderi andet end i dødløft, hvor nakken brokkede sig. Følgeligt blev den snuppet stille og roligt, uden det helt vilde.

Da jeg ville afprøve noget nyt for undergunz'ne (Se længere nede), fik jeg en ordentlig svada fra de selvsamme æsler, som generer den gode Jsc fra tid til anden :lol: De mente at det så helt sindsygt ud det jeg lavede osv osv og kom med alskens underlige kommentarer mm :blink: Man kan vel bare konstatere at nogle mennesker er usædvanligt lamme, eller bare ikke formår at tænke i nye baner, eller prøve noget nyt...himlen forbyde det. Der er heldigvis ikke så meget at gøre andet end at trække på smilebåndet over den slags klaphatte :lol:

Anyways, den her uge er sidste uge på det her program, så fra næste uge skal der ske noget nyt. Planen er at lave en form for SL prog, med lidt BB smidt ind. Fokus skal være på dødløft, som jeg gerne vil banke i vejret. Jeg har tænkt lidt på Sheiko, da det er det SL prog jeg har prøvet mest, men hvis nogen har nogle gode forslag, så er jeg lutter ører :)

Dagens tal; Ryg, læg & Undergunz:

Wide pullups: 11, 9,8,8 (En del sværere end med almindeligt greb).

Barbell rows: 120x13, 130x10, 140x7,140x7 (Sad ret godt idag :) ).

Seated Rows: 8pladerx20, 10plx13, 12plx10, 14plx7 (Det sidste sæt var lidt for tungt).

Dødløft: 100x5, 140x5, 160x5, 2x3@180 (på de tunge vægte trak det lidt for meget i nakken, så længere gik den ikke).

Rotary calfraises: 250x20,17,16,15 (Yehaaa, sådanne sq).

Seated calfraises: 50x15, 60x13,12,12 (ok, uden at være prangende).

Håndvægtsdrej: 32½x40, 40x30, 50x19, 50x18 (Det her var så den øvelse, som åbenbart var helt sindsyg :lol: Man har håndvægten liggende foran sig. Griber fat i den og løfter den akkurat nok til at den kan drejes en halv omgang, hvorefter man gentager til man ikke kan mere. Den sidder meget godt i underarmene, men det vil vise sig imorgen præcis hvor god den har været :tongue: ).

Link to comment
Share on other sites

Da jeg ville afprøve noget nyt for undergunz'ne (Se længere nede), fik jeg en ordentlig svada fra de selvsamme æsler, som generer den gode Jsc fra tid til anden

Argghhhh....kan en af jer ikke nok sætte dem på plads. Jeg kan ikke klare den slags fyrer. De skal simpelt hen ikke have lov til at rende rundt og spille smart når de ikke har noget at have det i. Det som plejer at virker for mig, når folk spiller smart, er at gå hen og konfrontere dem med deres store træningsviden, og så køre diskussionen ind på noget træningsmæssigt meget kompliceret. Når de ikke længere kan følge med, så holder de kaje og generere ikke nogen herefter :devil:

Et godt eksempel var engang jeg kørte floor presses med min makker. Så stod der 2 pop-bodybuildere og grinte af os. Jeg fløj op og spurgte dem hvad det var som var så sjovt. De kunne ikke se meningen med at ligge at "bænke" på gulvet, når der var rigeligt at bænke til det. Jeg måtte så komme ind på en lang forklaring med brydning af den eccentriske og koncentriske bane, de forskellige former for styrke, startstyrke, eksplosiv styrke osv., neurale tilpasninger etc. Til sidst sagde de bare "nåh ja, det kan jeg da godt se", og så skred de. De har aldrig grint af noget af det jeg har lavet siden.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lavet en enorm omgang chili, og jeg regner med at lave noget mere når jeg har ædt det jeg har. Så næste gang de generer, lad os sige mine lunges, lunger jeg bare forbi dem. Alternativt kan jeg lave stivbenede d. DL i nærheden af dem. BEAN-POWER :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Det generer mig ikke synderligt at folk griner, men istedet for at grine som den første reaktion, kunne de måske spørgte hvad det er man laver inden de griner :unsure: Så kan de jo altid grine bagefter :lol:

TJ> Du må vel ligge inde med en idé til et SL Program med fokus på DL?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender de to paphoveder alt for godt. De skal sættes på plads før de dumsmarte kommentarer stopper. De er tilfældigvis ikke særligt stærke for deres størrelse i bænkpres(110 kg for et par tunge reps), så næste gang de bænkpresser, så kommer du helt tilfældigt til at køre samme øvelse, blot med lidt flere kg end dem og kommer samtidig til at spille smart. B)

Det samme kan du også gøre med squatten. ;)

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

)XAX:

..... så næste gang de bænkpresser, så kommer du helt tilfældigt til at køre samme øvelse, blot med lidt flere kg end dem og kommer samtidig til at spille smart. 

:devil: Ja - spørg om du ikke må køre "imellem" ;)

Når de så smækker deres 110 petty-ass-vægte på, så smækker du lige 1 20'er og en 10 på hver side :)

Så må du eller jsc lige sørge for at have et cam med, det ville være rart at se deres ansigter.

Link to comment
Share on other sites

Argh hele to opdateringer bagefter pga de skide Hackere :cussing:

1½ Split, Uge 4, dag 2 (Onsdag):

Da jeg overhovedet ikke havde nogen forventninger til dagens træning blev den rigtig god. Jeg havde besluttet mig for at prøve en Doug Hepburn routine, som jeg havde set i Ironman, og det fungerede ret godt. 5 tunge singler, efterfulgt af 5x5 med ca 20kg mindre på stangen. Måske bliver den næste måneds program baseret på det system, men nu må vi lige se.

Resten af træningen spillede også max, så fremover vil jeg end ikke skænke træningen en tanke før jeg står nede i centeret :lol:

Dagens tal, Pattøj & Gunz:

Bænkpres: opv. 100x5, 130x3, 150x2. Worksæt: 155x1, 4x1@160, 5x5@140 (Det gik rigtig godt, og der var helt sikkert til mere :) ).

Incline flyes: 25x10, 2x10@27½, 2x10@25 (Ikke helt tosset).

Dips: 33, 20x15, 40x7 (Jeg havde helt glemt at jeg skulle dippe, men heldigvis var Jsc der til at minde mig om det. Han fik mig også overtalt til at smide lidt vægt på den her gang....måske pga at jeg havde gjort det samme i hans rows :lol: ).

Simultaneous incl. dumbbellcurls: 3x8-7@20, 15x10 (En del sværere at tage dem på samme tid, men så må der jo bare øves).

Dumbbell spidercurls: 4x8@17½ (Ganske ok).

Der røg lige 15 minutters cardio i kurven, så jeg kunne være klar til fredagens tur på Jensens :lol:

Link to comment
Share on other sites

1½ Split, Uge 4, dag 3 (Fredag):

Efter en Torsdag med lidt småinfluenza, eller hvad fanden det nu var, var der absolut ingen, og jeg gentager ingen forventninger til dagens træning. Endnu engang viste det sig, at ingen forventninger betyder en god træning. Alle lebberne var i centeret, så der var nok at se til, og folk fyrede den ene PR af efter den anden. Kridtet fløj overalt og knæbindselastikkerne blev snørret ind til den store guldmedalje :lol:

Bagefter røg vi en tur på Jensens for at give "the window of oportunity" en ordentlig røvfuld prots :tongue:

Dagens tal; Wheels, Kalve og undergunz:

Frontsquat: opv. 100x3, 130x1, WS. 140x1, 4x1@150, 5x5@105 (Jeg prøvede Hepburn systemet på F.Squat, og det fungerede egentlig meget godt. Jeg skulle fdog nok have haft lidt mere vægt på).

Stifflegged DL: 120x5, 140x5, 150x5, 155x5, 160x5 (Det kørte bare for let, og det blev vist nok også til en tangering af en gammel 5RM :bigsmile: ).

David legextensions supersætted med legcurls: 51x15, 59x12, 59x12 & 150x10,9,6 (David legextensionmaskinen er klart bedre end Cybexmaskinen).

Seated calfraises: 3x24@50 (Av av av :lol: ).

Rotary calfraises: 190x24, 190x27, 210x19 (Hell yeah, godt føl).

Standing wristcurls: 40x22, 40x15, 50x10, 50x9 (thaj, tjoh, lidt svært at få den til at sidde perfekt <_< ).

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres: opv. 100x5, 130x3, 150x2. Worksæt: 155x1, 4x1@160, 5x5@140 (Det gik rigtig godt, og der var helt sikkert til mere :) ).

Det ser dælme godt ud Krawen, håber selv at jeg en dag kan sige at 5x5 med 140kg er overkommeligt efter et par tunge singles med 160kg.... :crazy::devil:

Ellers ser det rigtig godt ud med træningen, og jeg håber at du er ovre din lille nakke skade du pådrog dig.. :)

Mass :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn systemet
Hvad går det mere specifikt ud på?
Det generer mig ikke synderligt at folk griner, men istedet for at grine som den første reaktion, kunne de måske spørgte hvad det er man laver inden de griner  Så kan de jo altid grine bagefter

Kender det alt for godt. Har bl.a prøvet det når jeg laver hamstring-raises: Hvorfor bruger du ikke stativet til hyperextensions til at træne lænd er det evige spørgsmål jeg må svare på <_< Jeg spørger publikum: prøv en gang og se hvor bevægelsen foregår igen... Tilsidst prøver jeg gerne at provokere dem lidt for at få individerne til at prøve øvelsen for at fremme forståelsen. Det ser altid patetisk og hjælpeløst ud, og det bedste er at det har afsindigt ondt de efterfølgende dage.

Det er svært at være anderledes :( Who cares :tongue:

Noget helt andet er at det er overgået mig efter at have kørt en omgang dødløft: det var da lige godtnok imponerende at jeg kunne løfte SÅ meget :w00t: kun ved at bruge underarmene :lol: Ham der spurgte havde trænet i 6 år :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share