Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

hvorfor venter du ikke med at stille op til DM 2005? Ellers har du da MEGET kort tid til at bygge masse på!?

:blink::blink: zoolander.....craw er da en pænt massiv mofu ?

Ja helt bestemt! Men det er de andre der stiller op jo også ;) og craw går vel efter den bedste placering muligt!?

Craw vinder 2004 - men hvis ikke, så tager man da stævnet med som erfaring; ingen grund til at vente 2 år sgu da.

Og med den fremgang han har haft efter DM 03, så ville det være fuldstændig tåbeligt ikke at stille op 2004.

Fitt har fat i det rigtige herMan kan altdi blive bedre, men der er flere grunde til at det ikke er en god ide at vente.

1) Det er mere motiverende at have et mål der er tæt på.

2) Når diæten skal igang, har jeg haft 1½ år til at bygge masse på.

3) Det er bedre at få lidt mere erfaring, som kun kan fåes ved at stille op.

4) Man gainer sq så godtefter en diæt er afsluttet ;)

Så summa summarum. Jeg stiller op i 2004. Jeg ved ikke hvilken vægtklasse det bliver, så jeg er indstillet på muligvis at få en mindre god placering, hvis jeg ender i -90.

Onkel T> Tak tak :) Men der er stadigvæk et stykke op til de 250 :devil::w00t:

1½ Split; Uge 1, dag 2:

En ganske fornøjelig træning, men kan det være anderledes, når man ikke skal lave andet end pecs og Ganz :tongue: Fik kørt en god gang bænk, som var rimelig overkommelig, og derudover var der tid til lidt BB snak med Jsc, der havde besøg af Boris. Jeg fik endda sneget 15 minuter på løbebåndet ind i programmet, og nåede at overvære Baardi's forsøg på at knuse Krøya's rekord i Clean & Press. Meget mere kan det næppe blive til :)

Dagens tal; Pat og Gunz:

Bænkpres: 100x7, 120x5, 130x5, 2x3@140, 2x2@150, 3x1@160, 100x20 (Fik lavet lidt flere sæt end planlagt, men det var sq så let at jeg ikke kunne lade være. De tre "tunge" singler var rimelig overkommelige, så måske burde jeg have forsøgt en PR....næste gang måske?)

Incline flyes:20x10, 22½x10, 25x10, 27½x10, 25x10 (De smalle håndtag på håndvægtene i OBBC snød lidt, så jeg fik startet for let ud).

Dips: 32,20,17 (Adios muchachos).

Incline dumbbellcurls: 15x13, 17½x8, 20x6, 20x5 (adios gunz :dead: ).

Preacher dumbbellcurls: 4x8@12½ (Ikke helt tosset).

Smugcardio: 15 minutter på gåbånd :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1) Det er mere motiverende at have et mål der er tæt på.

2) Når diæten skal igang, har jeg haft 1½ år til at bygge masse på.

3) Det er bedre at få lidt mere erfaring, som kun kan fåes ved at stille op.

4) Man gainer sq så godtefter en diæt er afsluttet ;)

Så summa summarum. Jeg stiller op i 2004. Jeg ved ikke hvilken vægtklasse det bliver, så jeg er indstillet på muligvis at få en mindre god placering, hvis jeg ender i -90.

Vidste ikke du havde haft 1½ år til at bygge masse på! Så kan jeg bedre forstå dig :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis Krag`far skulle gå rundt med sin gamle, fedtede rygsæt OG de to pinde dér, kunne han ligeså godt få sig en tophue og begynde at snakke norsk :)

Nej, seriøst, så kan det da godt ske der er noget i det, specielt hvis man går udelukkende for motionens skyld. Jeg ved også, at der er nogle der er meget hooked på at gå med vægte i hånden.

Link to comment
Share on other sites

Lol jeg ser tit disse folk vade rundt på vej op til mit foretrukne vintersted i norge, har bare altid troet at de havde glemt skiene :wacko:

Men der er altså en grund til det nu så...

Bortset fra det så er jeg ikke i tvivl om at det sikkert gir ligeså godt som normal powerwalking

HK

Edited by HansyKrunietZ
Link to comment
Share on other sites

Jeg regnede med at dit mundvand ville løbe, når du læste nedenstående.

Burns about 400 calories per hour (compared with 280 calories per hour for normal walking)

Hvis du er bekymret over at se dum ud med stave, så lyder du som min mor, som af samme grund aldrig ville vise sig udendørs i ført træningsdragt.

Edited by michael
Link to comment
Share on other sites

Jeg regnede med at dit mundvand ville løbe, når du læste nedenstående.
Burns about 400 calories per hour (compared with 280 calories per hour for normal walking)

Hvis du er bekymret over at se dum ud med stave, så lyder du som min mor, som af samme grund aldrig ville vise sig udendørs i ført træningsdragt.

Michael> Jeg ved ikke hvor meget mere det ville give, da man jo allerede svinger en del med armene når man powerwalker, Det kan da godt være det skal prøves :unsure: :)

1½ split; Uge 1, dag 3:

En hyggelig gang træning, hvor Big J eller Lummer J og jeg deltes om squatstativet :) Der blev snakket lidt Prof BB og ellers sqwaaattet. Senere kom J's kæreste, som skulle Dumbbell clean'e og snatch'e, Baardi og Pussermatic AKA Englen, og så var der jo næsten fuldt hus.

Squatten gik ok, og det meste var let nok indtil den sidste single, som egentlig også var fornuftig nok :) Underamene og kalvene fik en tur, og så var der ikke mere at komme efter :)

Dagens tal; Wheels, Kalve & underarme:

Squat: 100x5, 130x5, 130x5, 150x4, 150x4, 170x3, 170x3, 180x2, 180x2, 190x1, 100x20 (ganske ok, uden at være prangende. Næste gang skal jeg dog bruge det andet stativ, da det her var noget Lort :cussing: ).

Goodmornings: 100x5, 3x5@130, 3x5@140, 3x5@130 (140 blev lidt tungt tilsidst, så jeg gik tilbage til de 130).

Legextensions supersætted med seated legcurls: 170x12,170x12,190x12 & 90x15, 110x12,130x9 (Nasty afslutning på benene).

David-Seated calfraises: 3x25@40 (Bedre med mere vægt på, men der stod højrep på programmet :( ).

Rotary calfraises: 2x25@90, 210x20 (Igen bedre med mere vægt på).

Wristcurls: stang+30x15,11,7,6 (Utroligt så hurtigt mine underarme går døde. Enten er de spækket med de hurtige fibre, eller også er de bare gimped out :unsure: ).

Link to comment
Share on other sites

Det så godt nok nasty ud da du trænede lægge. Fyfor pyffer. Vi bruger det andet rack næste gang til squats. Gode squats forresten. :) :devil:

11 sæt squats og 10 sæt good mornings. Ikke noget at sige til, at du har to fede gange mørbrad strækkende sig op ad ryggen på dig :devil:

Link to comment
Share on other sites

Michael> Jeg ved ikke hvor meget mere det ville give, da man jo allerede svinger en del med armene når man powerwalker, Det kan da godt være det skal prøves

:lol: det vil jeg gerne se ..... helt seriøst, det gør du ikke craw; er helt klart på Michael's mor's side, nogle ting skal man ikke gå uden for de 4 vægge med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg regnede med at dit mundvand ville løbe, når du læste nedenstående.
Burns about 400 calories per hour (compared with 280 calories per hour for normal walking)

Hvis du er bekymret over at se dum ud med stave, så lyder du som min mor, som af samme grund aldrig ville vise sig udendørs i ført træningsdragt.

Mig bekendt er det nærmere omkring 500-600 kcal med Craws vægt og fart som forbrændes på en time (hvis ikke en del mere!!!)

Jeg ved, at med mit eget tempo, som ligger omkring 7.5-8.5 km/t på normal powerwalk, så brænder jeg snilt 600 kcal/t :)

Jeg har prøvet stavefinden!! Og finder det langt bedre bare at svinge med armene - stavene faldt jeg konstant over, fordi jeg havde indbygget en rytme i at svinge med armene, så det gjorde jeg også selvom jeg havde stavene med mig!!! :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved, at med mit eget tempo, som ligger omkring 7.5-8.5 km/t på normal powerwalk, så brænder jeg snilt 600 kcal/t 

seriøst - er det så meget ? :blink:

JEP

- nåede faktisk et tempo på 9.5 km en dag hvor jeg rigtigt gav den gas, men det tangerede også mere kampgang!!!

Faktisk har jeg flere gange overhalet joggere :lol: (PINLIGT :blink: for dem)

Link to comment
Share on other sites

- nåede faktisk et tempo på 9.5 km en dag hvor jeg rigtigt gav den gas, men det tangerede også mere kampgang!!!

Faktisk har jeg flere gange overhalet joggere  (PINLIGT  for dem)

Okay, troede ikke man brændte så meget, det er cool. Jeg tromler selv derudaf med en hastighed på cirka 8 km /t - alt derover, bliver som du siger kapgang.

Fedt, starter op imorgen på nogle ugers afbrænder - skal lige ned og have hakker igen.

Link to comment
Share on other sites

Michael> Jeg ved ikke hvor meget mere det ville give, da man jo allerede svinger en del med armene når man powerwalker, Det kan da godt være det skal prøves

:lol: det vil jeg gerne se ..... helt seriøst, det gør du ikke craw; er helt klart på Michael's mor's side, nogle ting skal man ikke gå uden for de 4 vægge med.

Der kan være noget om snakken :lol:

Jsc>

Det så godt nok nasty ud da du trænede lægge. Fyfor pyffer. Vi bruger det andet rack næste gang til squats. Gode squats forresten. 

11 sæt squats og 10 sæt good mornings. Ikke noget at sige til, at du har to fede gange mørbrad strækkende sig op ad ryggen på dig 

Thx, og den med det andet squatrack er jeg med på :) Skal for øvrigt selv frontsquatte næste gang, så det ender næsten i Tandemfrontsquat i Günther/Kevin style :lol:

Fitt & Angel> 280 kcal/time er hvertfald for lavt sat, med mindre det er søndags udflugt med bedstemor :tongue: På løbebånd bliver det til ca 550-600kcal/time, så mon ikke det er mindst lige så meget i den fri natur (Med rygsæk)? :unsure:

1½ Split; Uge 1, dag 4:

Endnu en nasty træning i gudecenteret. Ved ikke om det er stedet eller hvad, men det er nogle ganske udemærkede træninger, der ryger af samlebåndet her for tiden :) Delts'ne var gode, og det samme med gunz. Jeg ville prøve at maxe i Clean & Press, efter at Baardi havde gjort det i Onsdags, og det endte egentlig ganske ok når man tager i betragtning at jeg ikke har clean & presset siden dengang dinosaurerne herskede over jorden og jeg havde en infam gang DOMS i mine hams <_<

Dagens tal; Shoulders like boulders, Ballistic Bicpes & Titanic Triceps:

Clean & Press: 60x5, 70x5, 80x5, 90x3, 100x1, 105 fail :cussing: (De var egentlig lette nok indtil 100, hvor grebet var lidt fladt. 105 blev cleanet, men presset døde omkriong næsehøjde :dead: Næste gang, næste gang siger jeg ;)

Reverse upright rows: 3x8@80 (Tjoh, helt ok).

Side laterals: 12½x15, 15x9 (Ok, som laterals nu engang er).

Unilateral Dumbbell preachercurls: 4x12-11@12½ (Sidder ret perfekt).

Hammer machinecurls: 4x11-10@20 (Knap så god muskelkontakt som sidst jeg brugte den <_< ).

Closegrip BP: 2x8@120, 130x6, 135x6 (Yeeeep :) ).

Ez-pullovers: stang+30x11, +35x10, +40x9, +40x7 (AdiosCeps skiftede de navn til :tongue: ).

Ooog da jeg nu alligevel var der og det hele, så snuppede jeg lige 15 minuters PW på løbebåndet :)

Link to comment
Share on other sites

Nu er der alligevel så mange der sviner i denne log, så jeg vil lige følge op på de der kcal/t ved gang.

600 kcal. pr. time er altså lavt sat. Så må man antage at en rund tuzze kan være inden for rækkevidde med pindene. Det lyder jo helt vildt. Så skulle det jo ikke være nogen sag at tabe sig. Hvad så hvis man løber en time med forceret vejrtrækning - 80-90% intensitet, hvor meget giver det?

Jeg må lige nævne, at jeg ikke selv kunne drømme at svanse rundt, hverken med eller uden stave. Jeg har det med mine løbesko, som samuraierne havde det med deres sværd, hvis først det havde set dagens lys, skulle det smage blod.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share