Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

!½ Split (Mandag):

Dagens træning var ganske ok uden at være fantastisk. Benene var stadigvæk mærket af fredagens squat og især goodmornings, så der var ikke den store power i dødløftene :cussing: Resten var ok, med lidt maskinværk smidt ind, så ikke så meget at berette om der. Næste gang bliver der mere frivægtsstuff, så det føles som om man laver noget, og ikke maskinfiser den af :lol: Selvom det sidder godt osv, så er det ikke altid lige tilfredsstillende at træne i maskiner <_<

Ellers var Store J og Onklen på stedet og fik rykket lidt vægt, så det var meget hyggeligt. På vejen hjem mødte vi endog Baardi, der gik og pev over at skulle træne sent på eftermidagen ;) :poking:

Dagens tal; Ryg, læg, underarme:

Peak contraction Pullups: 10,8,6,6 (3 sec pause i toppen=nasty. I de to sidste sæt holdt jeg bredere, hvorfor de færre reps. Alt i alt var det alligevel bedre end sidst :) ).

Hammer Pulldown: 40x10,40x9, 2x11@35 (Tjah, ok, men den er ikke så god som jeg husker den <_< ).

Hammer rows: 40x12, 50x10x, 50x9, 60x7 (Bedre end den foregående :) ).

Dødløft: 120x5, 140x5, 160x3, 180x3, 190x1, 190x1, 200x1 (Ikke rigtigt noget legdrive idag :thumb_down: ).

Rotary calfraises: 230x24, 270x17, 290x15, 310x14 (Nice nok).

Seated calfraises: 4x15@60 (Sidder ikke helt suverænt :( ).

Zottman curls: 12½x15, 15x12, 17½x8, 17½x8 (lige i øjet her til gengæld :) ).

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...Resten var ok, med lidt maskinværk smidt ind, så ikke så meget at berette om der. Næste gang bliver der mere frivægtsstuff, så det føles som om man laver noget, og ikke maskinfiser den af :lol:

.... synes du da ikke maskinen er hård nok ved dig ;)

...Selvom det sidder godt osv, så er det ikke altid lige tilfredsstillende at træne i maskiner <_<

hmmmmm :( :unsure:

HVAD VIL DU SÅ TRÆNE I!!!!! ??????? :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

...Resten var ok, med lidt maskinværk smidt ind, så ikke så meget at berette om der. Næste gang bliver der mere frivægtsstuff, så det føles som om man laver noget, og ikke maskinfiser den af :lol:

.... synes du da ikke maskinen er hård nok ved dig ;)

...Selvom det sidder godt osv, så er det ikke altid lige tilfredsstillende at træne i maskiner <_<

hmmmmm :( :unsure:

HVAD VIL DU SÅ TRÆNE I!!!!! ??????? :angelgrin:

Deeeet vil vise sig :evillaughter:

1½ Split; Uge 2, dag 2:

Der var ikke en eneste MOL'er i centeret idag, hvilket jo var lidt trist. Men alligevel lykkedes det mig at få ristet både Pat & Gunz godt og grundigt af :) Patten kørte upåklageligt, og havde der været en kompetent spotter ville jeg nok have forsøgt en PR. Men ak nej. Det må endnu en gang vente. Gunz'ne var også habile nok, og overall fik jeg øget min overall Tonnage ift. sidst :) Bagefter nappede jeg 15 minutter på eclipse-træneren. Skidtet fik ristet min lænd godt og grundigt, så fremover holderf jeg mig nok til løbebåndet eller cyklen <_<

Dagens tal; Pat & Gunz:

Bænkpres: 100x7, 120x5, 2x3@140, 2x2@150, 4x1@160, 100x20 (Føltes noget lettere end sidst, og intet var til failure :) ).

Flyes: 22½x10, 4x10@25 (Bedre end sidst, og den sidder godt i pattøjet :) ).

Dips: 30, 22, 20 (samlet set er der 6 reps mere end sidst).

Incline Dumbbellcurls: 12½x15, 17½x8, 3x6@20 (Også lidt bedre end sidst).

Dumbbell preachercurls: 12½x10, 9, 9, 8 (Noget bedre end sidst :) ).

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ret imponerende stats må man sige. Har du nogle billede af dig selv som du kan vise? Kunne godt tænke mig at se hvad det kræver for at stille op i DM og hvor langt du er nået uden brug af AS.

Link to comment
Share on other sites

Ja, beklager. Ville gerne have været der i dag, men var nødt til at aflevere opgave. Næste gang er jeg game. Skulle du træne i morgen?

Først på Fredag, men så er jeg også med på en gang Frontsquat :o

Granhof>

Det skulle hvertfald være 170+, hvilket der nok også var energi til :)

Simoh>

Udover hvad Onkel T skriver, så er der også min gamle log, hvor der er en del pics, bl.a. fra DM :wave:

Link to comment
Share on other sites

1½ Split; Uge 2, dag 3:

En god gedigen gang nasty træning med alle OBBC lebberne. Det blev tæt ved en alltime PR i frontsquat, men det blev dog kun til en post DM PR, hvilket stadigvæk var suverænt, især når man tager i betragtning at jeg ikke har frontsquattet i laaaang tid :) Men det var en god og hyggelig gang træning, selvom squatstativet nærmest blev voldtaget af samtlige MOL'ere fra OBBC :lol: Da ben træningen var overstået, føltes det ikke rigtigt af noget. Efter en ond gang spændthed i ryggen og træthed for den helt store guldmedalje, må jeg nok sande at det var en god nok træning alligevel :)

Dagens tal; Wheels, kalve og underGunz:

Frontsquat: 60x5, 90x5, 110x5, 130x4, 140x3, 140x3, 145x1, 150x1, 155x1, 160x1 (Den sidste var tung som en MOFO, men op kom den. Fik sat mig lidt for meget ned i den, så den blev tungere end nødvendigt...næste gang...men stadig post DM PR og kun 2½kg fra at tangere min PR i fronts :) ).

Stifflegged deadlifts:100x5, 120x5, 120x5, 2x5@130, 3x5@140, 2x5@150 (Skal starte tungere næste gang).

Legextensions supersætted med Seated legcurls: 170x14, 190x12, 210x11 & 110x16, 130x12, 140x9 (Bedre end sidst, så det spillede max).

David seated calfraises: 50x22, 18, 16 (Hell yeah).

Rotary calfraises: 210x21, 18,18 (farvel med kalvene).

Wristcurls: stang+30x15, 11,7,6 (Nøjagtigt det samme som sidst :angry: ).

Link to comment
Share on other sites

mener den er sikker nu, kan ej huske hvor jeg så det,

men Herning okt 04 er vist bekræftet...

Super cool!

Så er jeg på hjemmebane! :bigsmile:

Man tager da i byen bagefter, gør man ikke?

tager i byen.....

DU MÅ VÆRE TOSSET :blink:

...er du klar over hvor hårdt det er at stille op - NEJ DU!!!

Man tager lige hjem og går i seng for næste morgen at vågne radbrækket over det hele <_<

Link to comment
Share on other sites

mener den er sikker nu, kan ej huske hvor jeg så det,

men Herning okt 04 er vist bekræftet...

Super cool!

Så er jeg på hjemmebane! :bigsmile:

Man tager da i byen bagefter, gør man ikke?

tager i byen.....

DU MÅ VÆRE TOSSET :blink:

...er du klar over hvor hårdt det er at stille op - NEJ DU!!!

Man tager lige hjem og går i seng for næste morgen at vågne radbrækket over det hele <_<

Sidst havde jeg mest af alt bare lyst til at sove, og gå i byen var der ikke lige energi eller lyst til :lol: Englen har ret, man er fuldstændig DOMS'et over det hele næste dag. Især lægge, ben og røv havde DOMS som bare fanden :devil:

Link to comment
Share on other sites

Som sagt har min mormor en forholdsvist stor lejlighed i midtbyen af Herning, og hun ville sikkert gerne huse os op til og natten efter, samt sørge for seriøst og lækker opfedning af en post-DM, udsultet Krage et al.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

tager i byen.....

DU MÅ VÆRE TOSSET 

...er du klar over hvor hårdt det er at stille op - NEJ DU!!!

Man tager lige hjem og går i seng for næste morgen at vågne radbrækket over det hele

Haha... Visse vasse... Jeg har aldrig oplevet, at være for smadret til byen! :tongue:
Sidst havde jeg mest af alt bare lyst til at sove, og gå i byen var der ikke lige energi eller lyst til  Englen har ret, man er fuldstændig DOMS'et over det hele næste dag. Især lægge, ben og røv havde DOMS som bare fanden

Er det så ikke en halv sejr, at kunne stå op som den sidste i byen bagefter? :devil:

Okay, det kan være man skal genoverveje det til den tid! ;)

Som sagt har min mormor en forholdsvist stor lejlighed i midtbyen af Herning, og hun ville sikkert gerne huse os op til og natten efter, samt sørge for seriøst og lækker opfedning af en post-DM, udsultet Krage et al.

Der kunne nok også sove et par stykker hjemme ved mine forældre, hvis der bliver problemer. :)

Ellers så har jeg mine forældres bil til rådighed.

JSC<< Så kan vi bruge din mormors lejlighed som opvarmingssted før byturen? ;)

Link to comment
Share on other sites

du er virkelig opsat på den bytur...

Ja for Fanden, hvis jeg får taget mig sammen, og får kørt mig i konkurrenceform, så skal det da også bruges til noget fornuftigt bagefter, som en go' lang bytur! ;) :tongue:

Jeg er ret sikker på at du hellere ville få lidt at spise og så bare knalde brikker end at gå i byen efter en konkurrence ;)

Jsc & Hippo> Lyder fedt nok med logi og det hele :)

1½ Split; Uge 2, dag 4:

Dagen efter en gang led bentræning, og hele ryggen og bagsiden af lårene føltes som ofre for en gedigen gang prygl. Det var ikke lige særligt realistisk at lave clen & presses, så istedet blev det til knælende clean & presses, som var en del sværere men meget sjovt som afveksling :) Resten af træningen kunne snildt have været bedre, da der ikke lige var så meget energi at køre med, og en del ømhed fra dagen forinden.

Dagens tal; Delts & Gunz:

Kneeling Clean & Press: 40x5, 50x5, 60x5, 65x3, 65x3, 70x1, 75 fail (Så gik den ikke længere. Kunne ikke Cleane den op :angry: ).

Reverse upright rows: 80x8, 2x8@85 (Udemærket).

Side laterals: 15x10, 15x11 (Bedre end sidst).

Dumbbell preachercurls: 12½x14,13,12,11 (Også en smule bedre end sidst).

Zottmann curls: 12½x15, 15x10, 2x7@17½ (Tjah <_< ).

Closegrip BP: 120x8, 130x6, 135x6, 135x6 (Bedre end sidst sammenlagt, men uoplagt som bare fanden :thumb_down: ).

Dumbbell pullovers: 45x12, 11, 10, 9 (Nasty pump, men blottet for energi :dead: ).

Link to comment
Share on other sites

1½ Split; Uge 3, dag 1:

Så blev det rygdag igen. Efter en gang døgnrytmeforskydning i weekenden var jeg en smule flad idag og derudover havde jeg fået mad, som ikke lige var letfordøjelig :cussing: Tudekiksene er fremme, og det var skide irriterende at have en fornemmelse af en fyldt dunk under træning, med den ekstra sløvhed det medfører :angry: Bortset fra det, så gik det rimelig hæderligt <_<

Dagens tal; Hangarwide lats, kalve & Undergunz:

Tri-chins: 10,7,5,5 (Bah, dårligere end sidst :thumb_down: ).

Wide Pulldowns: 4x10-15 med nogle unummererede plader).

Barbellrows: 100x14, 120x12, 130x8,130x8 (Udemærket, men kunne være bedre).

Dødløft: 120x5, 160x5, 180x3, 190x1, 200x1, 210x1, 210x1 (Bedre end sidst, men den sidste var sq ikke for køn :dead: Stadigvæk er det en tangering af min gamle PR, så det er vel ok).

Rotary calfraises: 210x20, 230x19, 250x17, 250x17 ( Udemærket).

David seated calfraises: 50x19, 50x17, 60x15, 60x13 (Tjah).

Wristcurls: stang+30x15, x11, stang+35x8, x7 (Kan tage lige så mange reps med mere vægt som med mindre vægt. Uanset hvad, så kan jeg ikke lave ret mange reps, så jeg kan lige så godt øge vægten, da antallet af reps åbenbart er det samme :blink: ).

Link to comment
Share on other sites

1½ Split; Uge 3, Dag 2:

Pat & Gunz var på programmet :tongue: Det lykkedes dog ikke at få en PR med hjem i patpres idag, selvom Jsc var der med kyndig spotting :( Jeg troede vist ikke helt på det selv, og så går det jo som bekendt ikke. Resten var egentlig godt nok, men efter at have "fejlet" i bænken og lidt et fælt nederlag der, så er det som om resten føles dårligere end det egentlig er :lol: Hvis første øvelse går godt bliver det en kanon træning, hvis ikke ja så <_<

Dagens tal, Pat & Gunz:

Bænkpres: 100x7, 130x5, 2x3@140, 2x2@150, 3x1@160, 165x1, 170 Fail :dead: (Der var desværre ikke samme mentale overskud som sidst, men tonagemæssigt har jeg løftet mere end sidst, så det er ok <_< NOT! :lol: ).

Incline Flyes: 3x10@25, 2x10@27½ (Udemærket).

Interval Dips: 6@15, 10 (Følte ikke for at maxe reps, så jeg tog så mange sæt á 15 reps som muligt, med 1 minuts intervaller).

Dumbbell Preachercurls: 4x6@15 (17½) (Den føltes noget tung, men jeg tænkte at det fandme ikke kunne passe, og så tog jeg dem. Først efter den næste øvelse opdagede jeg, at jeg havde taget en håndvægt, der var 2½kg for tung :lol: Ikke noget at sige til at den føltes tung så :lol: ).

Dumbbell Spidercurls: 4x8@15 (17½) (Samme her, men jeg fik flere reps i den her :) Skal vist til at curle lidt tungere....måske med bind for øjnene :lol: ).

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Bænkpres: ....3x1160, 165x1, 170 Fail :dead: (Der var desværre ikke samme mentale overskud som sidst, men tonagemæssigt har jeg løftet mere end sidst, så det er ok <_< NOT! :lol: ).

Dumbbell Preachercurls: 4x6@15 (17½) (Den føltes noget tung, men jeg tænkte at det fandme ikke kunne passe, og så tog jeg dem. Først efter den næste øvelse opdagede jeg, at jeg havde taget en håndvægt, der var 2½kg for tung :lol: Ikke noget at sige til at den føltes tung så :lol: ).

Nu må du da snart stille op til SL, Craw! :kickass: :respekt:

Så vidt jeg husker har du også squattet 1000kg+ på et tidspunkt. Selv med et forholdsvist normalt DL ville du altså gøre dig helt vildt godt.

Ang. dine preachers, så er det måske forklaqringen på dine rantins over "puny" arme uden power. Kan da godt forstå at du følte dig svag og ussel, hvis du løfter ca 15 % ekstra. Måske skal du lade os sætte dine vægte i BP næste gang.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share