Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Cardio & afslapning:

Endnu en dag med morgencardio. Uanset hvordan vejret er, så er det lækkert nok at få lavet morgencardio. Det giver ligesom følelsen af at nu er dagen sq igang :)

Resten af dagen er ikke planlagt, hvilket er noget sløvt. Jeg har ikke fået min forhåndsgodkendelse endnu, hvilket betyder jeg ingen penge har, selvom den skulle være sendt :( Resultetet er at jeg står på en slags standby og ikke kan lave ret meget andet end at hænge derhjemme og træne...bah! :jehon:

Forhåbentlig kommer den idag :bigsmile: Så kan jeg få bestilt "Supertraining" Og en supergripper :devil: og ellers komme videre i teksten :4whip:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg hepper stadigvæk på g-streng til mænd!! :tongue:

Hvordan skal man ellers kunne vurdere fysikken ordenligt!!? Faktisk synes jeg også man skal have lov at RØRE :w00t: bare lige for at vurdere muskelhårdheden!!!

(.... det g-streng må du ikke holde mig fast på, for jeg synes faktisk det er lidt kikset til mænd!! :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Hvordan skal man ellers kunne vurdere fysikken ordenligt!!? Faktisk synes jeg også man skal have lov at RØRE  bare lige for at vurdere muskelhårdheden!!!
Hah! Så kommer det vist helt an på hvem der skal gøre det :rolleyes: Jeg tror ikke lige der er nogle af dommerne, som jeg ville synes var topkandidater til at "håndtere" den tjans ;) :tongue:
(.... det g-streng må du ikke holde mig fast på, for jeg synes faktisk det er lidt kikset til mænd!!  )

Det kan vi godt blive enige om B)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share