Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Jeg kan lige se Craw i en stor islandsk sweater og et par massive grønne vaders. Yihaaaaaa. Og så tropper han op sådan i OBBC til en omgang tung dødløft træning, med det største og vildeste garn, fyldt med døde blæksprutter. Thats the spirit soldier 

LOOOOL :lol: :lol:

Tillykke med dødløften idag :devil: Det var sgu easy weight for Kragens Stålkabel hydralik ryg :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej C. ;)

Det bliver rigtig spændende at følge din vej til super-cuttet form :treadmill:

Gode billeder, på trods af at lyset falder forskelligt på de nye og de gamle.

Tydeligt at se en all-over forbedring. :) Dine wheels er godt nok massive. Generelt er det svært at finde nogle mangler, men skulle jeg anstrenge mig, så ville jeg sige dine lægge. Ikke at de er dårlige, men størrelsesmæssigt er de ikke helt med. Faktisk burde de have samme størrelse som gunz'ne. Mener nok at symmetri-målene siger, at arme, hals og lægge skal have samme omkreds.

Nok om det.

Alt i alt syntes jeg, at du har haft en imponerende fremgang, som du jo kan takke dig selv for.

Om alt slæbet har betalt sig, hvad det med garanti har, får vi at se i Herning ;)

Keep up the good work :pumpin: BTW , smider du dit kostprogram på, så man lige kan lure der lidt? Kun tilbage at sige, give them hell :devil: Hilsen density :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis det stod til dig skulle alle mænd ligne besætningen på en fiskekutter

Ja, intet mindre kunne gøre det :D

Jeg kan lige se Craw i en stor islandsk sweater og et par massive grønne vaders. Yihaaaaaa. Og så tropper han op sådan i OBBC til en omgang tung dødløft træning, med det største og vildeste garn, fyldt med døde blæksprutter. Thats the spirit soldier :devil:

Thomas

LOOOL :lol: Det kunne sq være for blæret hehe :lol: Arggghhhh Where be the squid says I Harrrhhh :lol:

Playboy> Den i Århus er gratis, så..... ;)

Hoosier, Moos & Krøya> Thx :) Jeg skal nok få puklet mig i form i løbet af sommeren så jeg kan passe de Waders ;)

Onkel T> Det var feee' endeligt at komme deropaf, nu ligger det næste runde tal lige om hjørnet :D

Morgencardio:

Godt nok fik jeg det ikke postet, men jeg fik da gået en tur på 30 minutter her til morgen. Det kunne tydeligt mærkes at det var længe siden, for læggene syrede godt til, og benene fik også en smule syre. Den første tur af mange.

6 Split; Uge 1, Dag 1:

Efter 3 dages lediggang eller SD :tongue: Var der godt med bask i kragetøjet idag. Det startede med at Fætter PR fik en tur i DL :evillaughter: Efter at have set nogle nasty løft igår til DM diverse var inspirationen i orden, så det kørte rigtig godt :) Resten af træningen var også god, men jeg var bare alt for langsom idag. Der er for mange godtfolk tilstede, så træningen trækker ofte lidt ud :bblush: Men den kom da i hus, og overvejende var den god.)

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Dødløft:

Opv:

100x3

140x2

180x1

Worksæt:

200x1

210x1

220x1

240 Fail Jeg brugte alt for lang tid til at starte løftet, så den kom ikke ret langt :angry: Så måte det jo prøves igen :devil:

240x1 PR :w00t:Den kom op uden at være grim eller noget. Jeg tror også den var pænere end min sidste PR på 235 :bigsmile:

200x3

200x3

200x3

180x5

Så var ryggen brændt godt og grundig aw!!

Chins:

5kgx9

5kgx9

5kgx9

10kgx5 Gjorde den fejl at jeg tog en stor 10kg's skive, som brugte enhver lejlighed til at ramme mine løg :angry:

10kgx8 To små skiver fungerede langt bedre ahhhhh

OL-Rows:

130x9

130x10

140x10

145x8

Yep yep, det kørte ganske fint!!

Alternate Dumbbellcurls:

27½x4

27½x4

27½x4

27½x4

27½x4

27½x4

Udemærket uden at være prangende.

Hammer-bar curls:

stang+30x12

stang+35x7

stang+35x7

stang+35x8

Tjah, den er noget bedre at lave i højrep stil.

Seated Hammercurls:

15x13

15x13

15x13

Farveller Undergunz :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hej C. ;)

Det bliver rigtig spændende at følge din vej til super-cuttet form :treadmill:

Gode billeder, på trods af at lyset falder forskelligt på de nye og de gamle.

Tydeligt at se en all-over forbedring. :) Dine wheels er godt nok massive. Generelt er det svært at finde nogle mangler, men skulle jeg anstrenge mig, så ville jeg sige dine lægge. Ikke at de er dårlige, men størrelsesmæssigt er de ikke helt med. Faktisk burde de have samme størrelse som gunz'ne. Mener nok at symmetri-målene siger, at arme, hals og lægge skal have samme omkreds.

Nok om det.

Alt i alt syntes jeg, at du har haft en imponerende fremgang, som du jo kan takke dig selv for.

Om alt slæbet har betalt sig, hvad det med garanti har, får vi at se i Herning ;)

Keep up the good work :pumpin: BTW , smider du dit kostprogram på, så man lige kan lure der lidt? Kun tilbage at sige, give them hell :devil: Hilsen density :)

Hej Density og tak for de fine ord :)

Lægge :unsure: Hmmm :tongue: Dem ville jeg også gerne have større, men de er sq så genstridige de sataner at det er helt latterligt :lol: Heldigvis kommer de til at se noget bedre ud, når benene er mindre fede og væskede, men du har ret i at de kunne være bedre :)

Jeg skal nok få postet hvad jeg spiser indenfor den nærmeste fremtid, når jeg lige får elektronificeret :wave:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din PR! :devil: :respekt:

Skidt at jeg ikke så det :(

10kgx5 Gjorde den fejl at jeg tog en stor 10kg's skive, som brugte enhver lejlighed til at ramme mine løg :angry:

Hahaha! Jeg synes uanset hvad du laver så går det ud over dine stakkels løg :unsure: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Go'e pics Kraw'en.... du ser sq OND og LEEEEEEEEEEE' U' ja du gør. :4flex: :devil:

Din form er bestemt bedre end sidst du røg på diæt, og der er kommet betydeligt mere masse på rammen.. :thumbwink:

Ikke det bedste side-chest billede du har fået taget, men vi andre ved jo godt hvor store og beskidte patter du render rundt med.... :blink::w00t:

Ryggen er bred, dine guns er blevet meget bedre og hjulene er beskidte.... :crazy: ja, det ser sq godt ud over hele linien.... ;) (glæder mig sq til at se hvordan det hele ser ud når du er hakket til benet og smurt ind i hele linien af "træfarve" produkter.... )

Og grats med din flotte dødløft PR idag... :4trumpet:

Held og lykke med diæten...

Mass :upwave:

Link to comment
Share on other sites

Gode billeder der Craw, der er en tydelig fremgang. Specielt synes jeg du har fået bragt dine arme helt enormt godt op!!!

Nu så jeg dig jo også "live" i søndags og der er virkelig sket ting, bliver mere og mere massiv. :a-okhand:

Utroligt at en mand i din alder kan blive ved med at ha' fremgang! :lol: :tongue:

…ogsa DAMN nice dødløft der!!! :o

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Gode billeder der Craw, der er en tydelig fremgang. Specielt synes jeg du har fået bragt dine arme helt enormt godt op!!!

Nu så jeg dig jo også "live" i søndags og der er virkelig sket ting, bliver mere og mere massiv.  :a-okhand:

Utroligt at en mand i din alder kan blive ved med at ha' fremgang!  :lol:  :tongue:

…ogsa DAMN nice dødløft der!!!  :o

Hehe Thx, sagde den gamle Krage og rettede det uldne tæppe hen over sine knæ. Efter et et stille skub svajede den slidte gyngestol frem og tilbage, så manglede der kun at folde det gyldne papir ud og køre Werthers Echte ned i stor stil :lol:

Armene er blevet en del bedre, og det har jeg bl.a. Werthers Echte at takke for ;)

Maaaa>

Altid godt med ros fra den store onde Mass'kinmester :wave:

Anton> Ja, de har haft et par uheld på det sidste hehe :lol:

Høppo> Takker :) Jeg bliver jo nødt til at trække lidt op mens jeg kan, inden jeg bliver puny om nogle måneder og i alle overhaler mig :tongue: :lol:

Herkules> Thx :) Du skal være velkommen i BB. Der er altid plads til en stort beskidt Herkulæs ;) Herkolossen var vist også en af de løftere i DM diverse med ondest teknik, så du kan kun mere nasty!!

Morgencardio:

Det var en smule svært at komme ud af fjerene her til morgen. Ryggen føles omtrent som katastrofe område udi DOMS-hed :devil: Gunz'ne er også godt brugte :bigsmile: Men ud kom jeg, og det blev til 35 minutter idag, da jeg stadig er ved at checke ruter ud, og de ikke altid lige passer på minuttet. Der blev hvertfals svedt godt igennem, og wheels og kalve syrede ikke nær så meget til som igår :)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Hehe Thx, sagde den gamle Krage og rettede det uldne tæppe hen over sine knæ. Efter et et stille skub svajede den slidte gyngestol frem og tilbage, så manglede der kun at folde det gyldne papir ud og køre Werthers Echte ned i stor stil

LOOOOOOL det er humor :lol:

Syg syg dø'løøøft.... syyyyg sir' jeg :blink::devil: Kragen er flyvende :cry:

Link to comment
Share on other sites

HELT VILD med den forskel der er på dine nye billeder og dine billeder da du var cuttet. Man skulle næsten tro det var to forskellige personer. Nu er jeg bare mere overbevist om at mine bulkeperioder bliver korte og med moderat kalorieoverskud.

Edited by hotgym
Link to comment
Share on other sites

Infested & Hoosier> Mange tak :) Nu er de 250 inden for rækkevidde :tongue:

Hotgym>

HELT VILD med den forskel der er på dine nye billeder og dine billeder da du var cuttet. Man skulle næsten tro det var to forskellige personer. Nu er jeg bare mere overbevist om at mine bulkeperioder bliver korte og med moderat kalorieoverskud.

Det er vel derfor det kaldes Offseason ;)

6 Split; Uge 1, dag 2:

En god gedigen gang diskopump og langt kortere træningstid end igår :) Der var ok pump i pattøjet og det andet, så ikke det helt store at kommentere. Lidt ondt i venstre brachoradialis var det eneste virkelig negative, men den var ikke i vejen for det der skulle laves idag. Der var masser af MOL'ere i hytten. så der blev også kørt en smule kæwe :)

Dagens tal; Pat, Delts & Hestesko:

Flyes:

25x12

27½x12

30x12

30x12

Den kørte udemærket, men jeg fik ikke det helt store stræk i bunden. Måske den er ved at være for let ;)

Incline flyes:

25x12

27½x12

27½x12

For en gangs skyld ramte incline flyes bedre end almindelige flyes. Den sad ganske godt, så intet at udsætte på den :)

Side laterals:

13x15

15x12

17½x8

Det sidste sæt var for tungt til at brachoradialis synes det var sjovt :angry:

Barbell frontraises:

Stang+10x14

Stang+10x14

Stang+15x13

Stang+20x10

Overraskende god!! Jeg tror faktisk det er første gang i årevis, men den sad meget godt både i siden og foran i delten, når man lige holder armene en smule vinklet :) Må prøves en anden gang igen ;)

Closegrip BP:

115x8

120x8

120x8

120x8

Noget bedre smæk i hesteskoen idag end de sidste par gange, så det spiller max :)

Dips:

25

25

24

Sammenlagt en smule bedre end sidst, men første sæt var lidt svagt <_<

Link to comment
Share on other sites

crawdaddy: "Det er vel derfor det hedder offseason".

Det har du selvfølgelig ret i. Netop derfor mener jeg, at jeg i mine bulkeperioder vil køre med meget moderat kalorieoverskud og ikke i meget lange perioder, da det er min hensigt at være i topform HELE året rundt. Men for en proffesionel BB`er som dig,kan det være dette ikke er muligt, eller hvad?? For det er vel klart at foretrække.. I stedet for at gå rundt og ligne en oppustet ballon (no offence) ;)

Link to comment
Share on other sites

crawdaddy: "Det er vel derfor det hedder offseason".

Det har du selvfølgelig ret i. Netop derfor mener jeg, at jeg i mine bulkeperioder vil køre med meget moderat kalorieoverskud og ikke i meget lange perioder, da det er min hensigt at være i topform HELE året rundt. Men for en proffesionel BB`er som dig,kan det være dette ikke er muligt, eller hvad?? For det er vel klart at foretrække.. I stedet for at gå rundt og ligne en oppustet ballon (no offence) ;)

Jeg kunne da godt gå rundt i topform året rundt, hvis det var formålet at stille op igen i nøjagtig samme form som sidste gang. Nu var formålet så at stille op i en bedre form, hvorfor det ikke er specielt smart at gå rundt med et minimalt kalorieoverskud året rundt. Udover det faktum, så er der heller ikke særlig meget ved at skulle sidde og tælle hvor mange brødkrummer man må indtage 24/7 365, for at undgå at noget kommer til at sætte sig. Sålænge man har tøj på, hvilket alligevel er det meste af tiden, så kan det, efter min mening, være bedøvende ligemeget om man har 6 pack eller ej. For den sags skyld kunne det også være ligegyldigt når man ikke har tøj på. Hvis man bilder sig ind at alle mulige mennesker går rundt og bekymrer sig om ens fedt%, så har man vist både for høje tanker om sig selv, og for få reelle ting at tage sig til. Jeg har det fin nok med ikke at rende rundt og være rippet hele året rundt. Hvad er det lige pointen med det skulle være?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne da godt gå rundt i topform året rundt, hvis det var formålet at stille op igen i nøjagtig samme form som sidste gang. Nu var formålet så at stille op i en bedre form, hvorfor det ikke er specielt smart at gå rundt med et minimalt kalorieoverskud året rundt. Udover det faktum, så er der heller ikke særlig meget ved at skulle sidde og tælle hvor mange brødkrummer man må indtage 24/7 365, for at undgå at noget kommer til at sætte sig. Sålænge man har tøj på, hvilket alligevel er det meste af tiden, så kan det, efter min mening, være bedøvende ligemeget om man har 6 pack eller ej. For den sags skyld kunne det også være ligegyldigt når man ikke har tøj på. Hvis man bilder sig ind at alle mulige mennesker går rundt og bekymrer sig om ens fedt%, så har man vist både for høje tanker om sig selv, og for få reelle ting at tage sig til. Jeg har det fin nok med ikke at rende rundt og være rippet hele året rundt. Hvad er det lige pointen med det skulle være?

Super indlæg Craw :a-okhand: ... rart at se at selvom du går op i dit udseende så er det ikke dybt fanatisk på nogen måde selvom om andre sikkert vil bilde dig det ind... du formår at stille dig et mål for øje og alligevel have en afslappet indstilling til tingene... :respekt: herfra... det er den eneste måde at nå langt på... blot min ydmyge personlige mening ;)

Link to comment
Share on other sites

Enig med Zoa ... Rigtig godt svar Craw!

Skal der muller på, skal der ædes - sådan er det bare. Det er jo ikke sportsdans det drejer sig om. Så synes jeg iøvrigt da overhovedet ikke at Kragens dunk er i nærheden af oppustet - næh kom til LvK og se mig med bæltet strammet ind - klar til dødløft ;)

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Enig med Zoa ... Rigtig godt svar Craw!

Skal der muller på, skal der ædes - sådan er det bare. Det er jo ikke sportsdans det drejer sig om. Så synes jeg iøvrigt da overhovedet ikke at Kragens dunk er i nærheden af oppustet - næh kom til LvK og se mig med bæltet strammet ind - klar til dødløft  ;)

Der er noget med at man ikke kan lave omeletter uden at smadre æg eller noget, og det er vist desværre det samme med at tage masse på :) 2 skridt frem og 1 tilbage :tongue:

Morgencardio:

Så kom der fart på igen :treadmill: 30 minutter med tilsyrede kalve og fuld drøn på :tongue: Rocky cd i hørebøfferne, så kan man kun være klar og det er lige før man kommer til at smålunte hehe :D Nu må vi så se om det går ud over bentræningen i eftermiddag, men jeg tror det ikke ;)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

... Sålænge man har tøj på, hvilket alligevel er det meste af tiden, så kan det, efter min mening, være bedøvende ligemeget om man har 6 pack eller ej. For den sags skyld kunne det også være ligegyldigt når man ikke har tøj på. Hvis man bilder sig ind at alle mulige mennesker går rundt og bekymrer sig om ens fedt%, så har man vist både for høje tanker om sig selv, og for få reelle ting at tage sig til. Jeg har det fin nok med ikke at rende rundt og være rippet hele året rundt. Hvad er det lige pointen med det skulle være?

:cries:

;)

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy>Jeg mener da helt klart, at det har betydning om man render rundt med 6 pack hele året rundt, eller kun om sommeren. Det første er da klart at foretrække. Det har for mit vedkommende intet at gøre med, hvad andre tænker om min fedt% osv. osv. Det er mere fordi jeg har det bedre med mig selv hvis jeg er i topform hele året rundt ;)

Desuden er det vist også en overdrivelse, at man ved moderat kalorieoverskud, skal tælle vær en brødkrumme (ved godt det er ironisk ment). Når vi cutter holder vi vores kalorieunderskud på et absolut minimum (300-500) for at undgå tab af muskelmasse. Hvis dette kan lade sig gøre, kan vi vel også finde ud af at have en tilsvarende lille overskud så lagringen af fedt bliver minimal.

Edited by hotgym
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Crawdaddy>Jeg mener da helt klart, at det har betydning om man render rundt med 6 pack hele året rundt, eller kun om sommeren. Det første er da klart at foretrække. Det har for mit vedkommende intet at gøre med, hvad andre tænker om min fedt% osv. osv. Det er mere fordi jeg har det bedre med mig selv hvis jeg er i topform hele året rundt ;)

Desuden er det vist også en overdrivelse, at man ved moderat kalorieoverskud, skal tælle vær en brødkrumme (ved godt det er ironisk ment). Når vi cutter holder vi vores kalorieunderskud på et absolut minimum (300-500) for at undgå tab af muskelmasse. Hvis dette kan lade sig gøre, kan vi vel også finde ud af at have en tilsvarende lille overskud så lagringen af fedt bliver minimal.

Svaret på dit spørgsmål er ja.. - Men nu er vi nogen der har andet at tage os til end at tælle kalorier på alt hvad vi hiver i gabet..

Desuden kan du jo nogen dage have brug for flere carbs end andre dage alt efter aktivitet osv.. Det vigtigste er stadig at få nok at spise..

Nu synes jeg heller ikke at craw er fed, men lidt læsket er han da.. :lol: .. Men det er nu ikke noget kriminelt.. Se f.eks. Lee Priest, han spiser sig bælgfed offseason, og alligevel kan han præstede en superripped topform i sæsonen..

Link to comment
Share on other sites

Playboy> Elendig eksempel. Lee Priest stikker sig mere end narkomanen nede på hovedbanegården

Måske, men det gør Crawdaddy ikke og til trods for du synes han er fed, ser det, jvf. hans konkurrenceform, ud til han alligevel kan ramme en "nogenlunde" form når tiden kommer.

Igen hvad skulle formålet være med at holde en super lav fedt% hele året, medmindre man stiller op i konkurrencer hver måned(det er der ingen der gør). Dit argument med at du har det bedre er sådan, er vel fint nok for DIG. Andre bryder ikke sammen blot fordi deres 6-pack forsvinder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share