Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Og så en gang rigtig træning; dog lidt mærket af alt for meget god rødvin i aftes...

Chin ups: 1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,1,2,1

Bredstående squat: 2*6*65

Frontsquat: 5*5*105

Skrå DB: 10+8*30

"Supersæt" (30 sek. ml. øvelser):

SL dødløft: 2*8*115

Military press: 2*8*55

CB rows: 2*8*75

"Supersæt":

Side laterals: 2*8*15

BF side laterals: 2*8*10

CB shrugs: 2*8*115

"Supersæt":

Dips: 2*8*20

Læg i smith: 2*20*stang+60 - syre :lol:

"Supersæt":

Triceps pushdowns: 2*10*70

BB curls: 2*10*37,5

EZ-curls, overhåndsgreb: 2*10*27,5

DB hammercurls: 2*10*15

Og så lige en gang græsslåning her til aften :)

Nå ja, og så er der jo et par flasker rødvin mere... ;)

Link to comment
Share on other sites

Og sporten:

Clark Kent tabte tidligere på eftermiddagen i AUS arena på teknisk knock-out til Den lumre Varme.

En tydeligt rystet Kent, der var tvivlsom helt op til kampstart, kom ikke ud til første Supersætrunde efter at have været i gulvet i Skrå DB-runden.

Forud var gået flere dramatiske runder, som begger kombettanter har ære af.

Kents muligheder i de første runder var, af flere uafhængige eksperter, blevet vurderet som decideret ringe efter de hårde strabadser på gårsdagens 14 km. enkeltstart på rulleskøjter.

Ringhjørnet havde alligevel lagt en dristig strategi, idet man valgte at gå hele to runder bred squat og derefter den sædvanlige 5*5*105 frontsquat.

Efter en rolig start i chin ups-runden, hvor begge følte hinanden på tænderne, chokerede Kent, da han satte 75 kg på og gik til stangen til alm. bred squat; flere troede således, at han havde "solgt" omgangen. Da der derefter kom 105 kg. på stangen til frontsquat holdt alle vejret i de første to sæt, men da det blev klart, at han gik efter de 5 sæt brød jubelen løs.

Båret frem af opbakningen holdt Kent stand mod Den lumre Varmes konstante pres og fik sættene hjem.

Prisen havde dog været for høj, og tidligt i den følgende runde begyndte Den lumre Varmes dybe arbejde at kunne ses i Kents ansigt som groteske grimasser ved hver gentagelse.

Det resulterede i, at Kent, efter 6 reps i andet sæt, måtte tage tælling og kun blev reddet af klokken.

Og efterfølgende valgte ringhjørnet altså ikke at sende ham ud igen.

En skuffet, men realistisk, Kent sagde efter nederlaget: "Det var en hård kamp, som, mener jeg, kunne være gået begge veje. Mit sats i starten gav klart et psykisk overtag, men det var jo en erfaren rotte, jeg var oppe mod. Jeg var hele tiden tvunget til at være på tæerne og presset blev ikke lettet på noget tidspunkt. Desuden blev min rytme flere gange brudt af skift i musikken og af optagede vægte, men vi ved jo, at det er den slags tricks, man bruger her, og det er en del af gamet. Nu tyder det jo på, at der kommer adskillige muligheder for at få revanche; muligvis stiller Den lumre Varme op allerede på onsdag, og så må jeg bare gøre mit forarbejde bedre."

På spørgsmålet om forholdet til sin modstander erklærer Kent: "Der er i hvert fald ikke kold luft imellem os!"

Kampen i tal:

Chin ups: 1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,1,2,1

Bred squat: 1*6*65 + 1*6*75

Frontsquat: 5*5*105

Skrå DB: 1*10*30 + 1*6*30

;)

Link to comment
Share on other sites

Der er åbenbart bred enighed om, at overhåndsgrebet er det eneste rigtige :) Men jeg har nu talt med flere, som bare ikke kan pga. håndleddenes stilling. Faktisk er presset på håndleddet jo ikke alverden.

I øvrigt: ben-hva-for-noget?

Der er sandelig én, som er fremme i skoen, hva' Anders K :tongue: ...

Nå, endnu en hurtig gang træning i dag:

Skrå DB: 1*10*17,5 + 5*5*30

Supersæt:

Leg curls: strakt vrist: 2*8*30, bøjet vrist: 1*8*35

Military press: 3*8*55

CB rows: 3*8*75

Så ud at køre op og ned ad bakker på cyklen til en kammerats mors nye kolonihavegrund; den gamle møgrønne, der stod, skulle ned :w00t:

Tre timer med koben og hamre senere... :) Det er god terapi!

Ja, og så skulle jeg så hjem igen... :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Så var tiden kommet til at tage revanche for the rumble in the jungle i mandags.

Og det kørte godt i dag, selv om temperaturen og luftfugtigheden i AUS var, ja, høj!

Chin ups: 1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,1,2,1

(Meget) bred squat: 1*6*65 + 1*6*75

Frontsquat: 5*5*105

Skrå DB: 5*5*30

Supersæt:

SL dødløft: 3*8*115

Military press: 3*8*55

CB rows: 3*8*75

Supersæt:

Side laterals: 3*8*15

BF side laterals: 3*8*10

CB shrugs: 3*8*115

Supersæt:

Dips: 3*6*20

Læg i smith: 2*20*stang+60 + 1*12*stang+130

Supersæt:

Kabel pushdowns: 1*10*70

BB curls: 1*10*37,5

EZ curls m/ overhåndsgreb: 1*10*27,5

DB hammer curls: 1*10*15

Varmt og hårdt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke en optimal uge for et fast program; så har jeg en halv time her og så tyve minutter der. Hm.

I dag:

Chin ups: 1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,1,2,1

Skrå DB: 5*5*30

Bred squat: 3*6*90

Så må jeg prøve at lægge lidt træning ind i morgen (tidlig! gys!). Onsdag når jeg også lidt træning, og det bliver i hvert fald dødløft. Og så må jeg se...

Link to comment
Share on other sites

Jamen selvfølgelig fik jeg trænet tirsdag morgen.....og månen er en grøn ost.... <_<

Men i dag var fin; der var mere tid, end jeg troede, så det blev en lang omgang.

Chin ups: 1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,1,2,1 - stille og roligt

Dødløft: 1*5*105 + 5*5*175 + 1*10*105 - halløjsovs :w00t: 5*5 :devil:

Skrå DB: 5*5*30 - 5*5 rules!

Supersæt:

SL dødløft: 3*8*115 - så var lænden færdig for i dag :lol:

Military press: 3*8*55

CB rows: 3*8*75

Supersæt:

Side laterals: 3*8*15

BF side laterals: 3*8*10

CB shrugs: 3*8*115

Supersæt:

Dips: 3*6*20

Læg i smith: 2*20*stang+60 + 1*12*stang+130

Rigtig fedt med dødløft; der var virkelig god power i benene.

De gode dødløft smittede af på alle de andre løft, så der var højt tempo og god stil over hele linjen B)

Og så hilste jeg på Fistandantilus; velkommen tilbage :)

Og naturligvis også hej til -Anders- og Apu ((Nehasapeetapetilan) håber det er rigtigt stavet, for det var efter hukommelsen) :wave:

Link to comment
Share on other sites

Total forvirring i AUS i dag: Konditø'zarne LAWMAN og Anders K(ondikarl) løftede vægte (jo, den er go' nok :blink: ) og jeg tog en tur på cyklen...

30 min. cyklen for fuld drøn; mest for at imponere hende den søde på stepperen...

Kabel pushdowns: 3*10*70

BB curls: 2*10*37,5 + 1*9*37,5 - p..!

EZ-curls, overhåndsgreb: 3*10*27,5

DB hammercurls: 3*10*15

LAWMAN kørte lidt med, så det var nok det, der ødelagde koncentrationen i BB curls... <_<

Link to comment
Share on other sites

Når to elementer, så hårde som hhv. en vægtstang og mit maveparti, rammer sammen, er risikoen, for at det svageste knækker, stor; af hensyn til udstyrsniveauet i AUS vil jeg ikke tage chancen B)

Men du mente måske LAWMANs...

Hov, jeg tog da egentlig også nogle crunches i dag: 2*15*15

det er sommer, der er sol og det er søndag...

Link to comment
Share on other sites

Pyha, arbejdsdag i ejerforeningen med efterfølgende tour de chambre = en noget mat Clark Kent!

Det er ikke nemt at holde trit med de unge, men Biermeister-trøjen blev da forsvaret med succes B)

Dagens træning var derfor blot for at komme lidt ud og også lidt for samvittighedens skyld :)

Chin ups: 1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,1,2,1

Skrå DB: 5*5*32,5

15 minutters bedstefar-kørsel på motionscyklen...

Heldigvis var Anders K i huset, så det blev lidt hyggeligt, for der var ikke meget power i dag.

I øvrigt dejligt at se, at han træningsmæssigt er på vej bort fra The Dark Side :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det er da også helt ad h til, som jeg har travlt med alt muligt for tiden; træningen ligger på de mærkeligste tidspunkter og bliver sjældent over tre kvarter :(

I dag er det så min fødselsdag, og jeg var på arbejde til kl. 17.

Alligevel fik jeg væltet mig ned til en gang sen aftentræning med det meste af et kg. brunsviger i sækken... :lol:

Bred squat: 1*6*70 + 1*6*80

Frontsquat: 5*5*105 - pyha...

Supersæt:

Military press: 3*8*55

CB rows: 3*8*75

Supersæt:

CB shrugs: 2*8*115

Side laterals: 2*8*15

BF side laterals: 2*8*10

Tjae, måske når jeg en god halv time i morgen, så jeg har kørt mit sædvanlige, lange, program i gennem over tre dage <_<

På onsdag må den ha' noget gas.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share