Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Dagens første faste føde siden tre bidder hjemmebagt pizza kl. 13 (det kom op igen kl. 13.05...): en proteinbar :lol: Det er jo bare til at grine af, selv om jeg går glip af min træning...

Nå ja, så ved jeg nu lidt om, hvilke drikkevarer, der, efter at være blevet blandet i maven, smager værst, når de kommer op igen. Kakaomælk og saftevand smager hæsligt, mens cola og æblejuice er overraskende mildt; æblejuice og kakaomælk smagte sært fascinerende...

JEG KEDER MIG!!!!!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg er så småt ved at være ovenpå igen; så er spørgsmålet: hvad nu?

Onsdag morgen tager jeg på ferie i otte dage; planen var, at jeg skulle have trænet squat igår eller idag og dødløft tirsdag, men det gik jo ikke.

Min nye plan er at se, hvordan squat'en går i morgen mandag og så evt. køre dødløft, og kun det, tirsdag. Måske er det et hårdt udspil ovenpå sådan en week-end, men jeg har før haft rimelig succes med at køre hårdt på :devil:

Hotellet har et "Fitnessrum", som jeg da nok vil benytte mig af, men det bliver nok ikke til meget frontsquat eller dødløft...

Det kunne da være sjovt at finde et lokalt center, så hvis nogen tilfældigvis kender et sådant i Verona, må I da gerne lige sige til :)

Link to comment
Share on other sites

Så blev det mandag, og jeg tror, jeg har lidt feber.

Er det så klogt at træne tungt? Næppe

Er det direkte dumt? Måske

Men er det TOTAL VIKINGPOWER!? NEMLIG JA :devil:

Godt nok svimlede det lidt for mig under frontsquat'en, men hvad... Det var nok fordi, jeg holdt pauserne på 2½ minut :lol:

Chin ups: 1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,1,2,1

Bred squat: 1*8*80 + 1*8*90

Frontsquat: 5*5*110 - huha, de var gode at få hjem på sådan en dag :w00t:

Skrå DB: 5*5*35 - og her øgede jeg i overensstemmelse med planen

CB rows: 3*8*85

Military press: 3*8*55

CB shrugs: 3*8*125

SL dødløft: 3*8*125

Side laterals: 3*8*15

BF side laterals: 3*8*10

Fåk en smule sygdom; det her var fedt!

Link to comment
Share on other sites

:w00t:

Planen var jo dødløft, og kun dødløft. i dag, for lige at nå lidt af det inden jeg tager på ferie i morgen. Der var også proppet i resten af centret, så det var godt nok.

Og se så lige, hvad der skete:

alm. opvarmning

1*6*110

1*5*185

1*2*205

1*1*210 - tangering af PR

1*1*220 - NY PR med 10 kg. :w00t:

Jamen, der var bare meget at skyde med i dag!

Jeg havde talt med Torben (Lars Emil, den blonde lidt ældre boksers, bror) om at de kørte godt, og at jeg ville prøve 220 i løbet af oktober, men så tog fanden ved mig, og jeg fik ham til at spotte mig.

Men det var ikke nødvendigt :lol:

FEDT!

Der er nok også (EDIT:) 225 i mig, så næste mål må være 230 :devil:

Nu vil jeg tage på ferie med god samvittighed :)

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Blackmoore> den kom utrolig hurtigt op, så det var kun lige det sidste lille stykke til lock out der skulle kæmpes lidt. Faktisk gik det så hurtigt, at jeg blev helt forbløffet.

De 5*5, jeg har kørt, har virkelig givet power fra bunden af; jeg har fokuseret meget på benene, og det har virkelig virket!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er det hjem til det halvkolde vejr efter nogle gode dage i Verona.

De, som interesserer sig for cykling, vil vide, at der var VM i landevejsløb, og det var jo delvist i den anledning, vi var der.

Heldet ville, at vi boede på hotel med det spanske landshold, så vi var nede og se deres cykler og grej osv og tale med rytterne dagene inden løbet.

Og så vandt Freira sgu' :w00t:

Så vi stod sammen med hans fanklub på ca. 30 mennesker, da han kom tilbage til hotellet med medaljen og tog imod ham med klappen og sang :laugh:

Han var rigtig flink og gav sig god tid til at tale og blive fotograferet, så når nu lige min kammerat får billederne sendt til mig, kommer der et billede af mig og ham, som viser forskellen på en rigtig mand og en verdensmester i cykling: ca. 30 cm. i højden og 40 kg. i vægten...

I morgen er det på arbejde fra 9-16.30, men i morgen aften... :devil:

Total vikingafbrænding i AUS; og jeg regner med at tage samme vægte, som før jeg tog afsted. Ingen tilvænning her.

Link to comment
Share on other sites

Øv, jeg er flad nu!

Sådan ti dages SD med lidt for mange espressoer og god mad betød mere, end jeg lige havde regnet med :laugh:

Nå, men dagens program kom da hjem; jeg havde håbet at få AUS for mig selv, da jeg trænede fra 20.15 til 22, men vi var da et par stykker hele tiden.

Heldigvis fik jeg sat mig igennem med musikken; jeg havde både Rammstein og MC Einar med, så det kunne jo heller ikke gå galt :devil:

Chin ups: 1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,1,2,1

Bred squat: 1*8*80 + 1*8*90

Frontsquat: 5*5*110 - DET var en kamp... :4boxing:

Skrå DB: 5*5*35 - også rigelig tunge

CB rows: 3*8*85

Military press: 3*8*55

SL dødløft: 3*8*125

CB shrugs: 3*8*125

så var der udsolgt.

Nu har jeg jo måttet revidere mine målsætninger. De 220 i dødløft kom hjem længe før, det var meningen.

Målene inden jul er nu:

Dødløft: 5*5*190 og max. på 230 - det skal jeg nok nå. Måske endda mere.

Frontsquat: 5*5*120 - det bliver spændende, men jeg er fortrøstningsfuld.

Skrå DB: 5*5*40 - det bliver nok det sværeste, da jeg er en vatarm, men det er bare to trin op (fra 35 til 37,5 og så til 40) Nu har jeg længe koncentreret mig om benene, så nu er det vist noget andets tur.

Rart at komme tilbage :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning med det mest smadrede kadaver længe; det er sgu' hårdt at kommer tilbage igen.

Hilste på Lasse, som også skriver her på mol :smile:

Chin ups: 1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,1,2,1

Bred squat: 1*8*80 + 1*8*90

Frontsquat: 5*5*110 - ret hårde, da benene var det mest medtagede...

Skrå DB: 5*5*35 - allerede meget bedre end i fredags.

CB rows: 3*8*85

Military press: 3*8*55

SL dødløft: 3*8*125

CB shrugs: 3*8*125

Der var mange mennesker i dag, som både skulle køre BB rows og mere eller mindre helhjertet/teknisk korrekt høj reps dødløft i racket :mad:

Hm, med flere venlige, men bestemte, henvendelser og Rammsteins nyeste på anlægget gik det dog :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej

SÅ er jeg sgu på loggen. :smile:

Hvad siger du til billedet? Gode lår :w00t:

Jeg var nede og træne idag.

Squat i smith-stativ: 3x12xstang+40kg. Det var vist lidt i overkanten. Jeg har i hvert fald ondt i ryggen.

Ses!

Og til de øvrige læsere kan jeg oplyse, at billederne fra Verona af mesteren og verdensmesteren er på vej......

Link to comment
Share on other sites

sikken en gnalling; men med en VM-medalje... :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Han kan sgu' ikke ta' 5x5110 i benbøj foran ham der :dry: Tobak for en skilling. Men okay¸ sikkert lidt halvhurtig på en havelåge

Aha! Succes med billedet :bigsmile:

På den dystre side: mit andet jeg's andet jeg, Hollywoods Supermand Christopher Reeve, døde i går.

Æret være hans minde :smilerock:

<{POST_SNAPBACK}>

Trist.... :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share