XAX's log - 2. udgave


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 754
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg tror nu mere at det er mit alm. bænkpres som har rykket sig i den rigtige retning. :yeah:

Jeg snakkede med Troels om det i dag, og han var også en del svagere i floorpress end alm. bænkpres, så på den led er jeg ret optimistisk. :bigsmile:

Jeg kører kun pause ved singles af den grund at jeg synes det tager for meget på kræfterne at køre med pauser ved alle sættene, og jeg ynder at gemme det bedste til det sidste. B)

Og ja, opvarmningen er ret voldsom, men det er en del af ME-dagen, hvor man også skal akkumulere volumen i den valgte øvelse.

Link to comment
Share on other sites

Nasty Nasty... synes du stiger i det hele i øjeblikket... hvis det fortsætter på den måde flytter jeg sgu til Odense og træner med jer der... men som vi har været inde på før (i Onkel T's log var det vidst) gør den samme tyngde-acceleration sig åbenbart ikke gældende for jer i Odense som for os andre ;) ... Tillykke :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nu mere at det er mit alm. bænkpres som har rykket sig i den rigtige retning. :yeah:

Jeg snakkede med Troels om det i dag, og han var også en del svagere i floorpress end alm. bænkpres, så på den led er jeg ret optimistisk. :bigsmile:

Med dine korte arme og din tøndeformede torso gør det jo nok heller ikke den store forskel om du ligger på gulvet eller på bænken. :lol:

Link to comment
Share on other sites

WSB - Squat/Dødløft(DE)

Start-tid: kl. 14.30

Slut-tid: 15.35

Sted: OBBC

Træningsmakkere: Ingen.

Dødløft

1 x 3 @ 60 kg

1 x 2 @ 90 kg

1 x 1 @ 110 kg

1 x 1 @ 115 kg

2 x 1 @ 120 kg Sumostil

2 x 1 @ 120 kg

Havde ikke noget (rent) squattøj så den stod kun på dødløft i dag. Planen var også kun at lave en af disse løft i dag grundet træthed i kroppen fra i fredags.

DB Sidebends

1 x 5 @ 32,5 kg

1 x 5 @ 45 kg

1 x 5 @ 50 kg

3 x 5 @ 52 kg

Jeg lod grebet sætte begræsningen i dag.

BB Curls

1 x 5 @ stang

1 x 5 @ stang + 10 kg

1 x 5 @ stang + 25 kg

3 x 5 @ stang + 27,5 kg

1 x 5 @ stang + 30 kg Mener at det er tangering af PR.

Det var mine arme glad for. :4flex:

Ivanko Supergripper

3 x 5 @ ?

Pushdowns med V-greb

1 x 5 @ 15 kg

1 x 5 @ 30 kg

1 x 5 @ 40 kg

1 x 2½ @ 45 kg V-greb sutter. :chicken:

Hyperextended crunches

1 x 6 @ kropsvægt

3 x 6 @ kropsvægt + 10 kg

Overall

:4flex: :4flex: :4flex: :4flex:

Forlod centeret i dag med fysisk og mentalt overskud. Herligt vejr i øvrigt. B)

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Ja, det slog mig også om jeg ikke bare skulle lave samme nummer. Nu stod jeg heldigvis i den situation at jeg kun skulle køre et af løftene i dag, så det blev ikke så svært at vælge. :angelgrin:

Hvis folk hellere ikke kan lide at vi tager bænkprestrøjerne på i offentligheden, så tror jeg slet ikke at de vil acceptere at jeg squatter i mine underhylere. :wacko: selvom jeg har en god røv... B) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det har Baardi da gjort
Bardi tager også gerne underhylere på hovedet,,, i ædru tilstand!
Må I ikke tage bænkprestrøjer på mens folk kan se jer? Lorte OBBC

Pjat, gør hvad du vil, bare se Onkelen, han tager dødløft i balletsko ;)

Vi må godt, men det er ikke populært, men det er ligesom generelt for hele vores tilstedeværelse i OBBC.

Pjat pjat, grejet er der for at blive brugt! Så må de forskellige cardio- fitness :chicken: leve med at se folk træne noget fornuftig :) Der skal være og til vis grad er der også plads til alle medlemmer!

Det er dog en længere omgang som jeg ikke ser mig istand til at gå igang med her og nu :blink:

Edited by loonie
Link to comment
Share on other sites

Baardi falder også lidt for normalen hvad det angår :angelgrin:

Vi fik på et tidspunkt at vide, gennem jsc som vist nok hørte det fra en fra bestyrelsen af, at det med bænkprestrøjer ikke var så velanset, så derfor har vi været lidt diskrete med det.

Vi kræver hellere ikke meget plads eller mange maskiner, men alligevel føler vi os til tider lidt malplaceret, som om vi ikke er velansete. :unsure: Vi ved godt at OBBC kun er medlem af DSF for at få dopingkontrol og intet andet. <_<

Jeg kunne godt overveje at stille op til bestyrelsen, næste gang der er valg, for at komme ind og gøre lidt mere forskel end blot som menigt medlem af klubben.

Link to comment
Share on other sites

Vi fik på et tidspunkt at vide, gennem jsc som vist nok hørte det fra en fra bestyrelsen af, at det med bænkprestrøjer ikke var så velanset, så derfor har vi været lidt diskrete med det.

Ja i skulle jo nødigt lokke de unge i fordærv... det er en glidebane, det kunne jo ske at ende med at de køber knæbind eller andre grusomheder :lol:

Er der ikke en af jer der har en kælder i kan starte jeres egen klub i :devil:

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Vi fik på et tidspunkt at vide, gennem jsc som vist nok hørte det fra en fra bestyrelsen af, at det med bænkprestrøjer ikke var så velanset, så derfor har vi været lidt diskrete med det.

Ja i skulle jo nødigt lokke de unge i fordærv... det er en glidebane, det kunne jo ske at ende med at de køber knæbind eller andre grusomheder :lol:

Er der ikke en af jer der har en kælder i kan starte jeres egen klub i :devil:

- Rod

Ja tænkt hvis de unge mennesker begyndte at træne for styrke i stedet for at træne for at se godt ud på det lokale diskotek. Det vil sørme være trist.

Jeg satser selv på at bygge et lille kældergym(Ja, endnu en flot vision fra min side af. :tongue: ) og så henlægge det meste af træningen dertil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share