Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Selvfølgelig gør han det. Ingen tvivl der. Men uanset hvad er han en 21årig (eller 22) clean atlet, der har fokus på at være i allaround god form. Dvs han løber, klatrer, laver vægtløftning (han kan stadig vende 150, og støde 140) , roning, osv osv. Roning er hans fokus i dag, og derfor er der IMO også ret hardcore at kunne gøre sig raw i blandt de bedste styrkeløfterem når det aldrig har været hans mål eller egentlige fokus område <BR><BR>Det er jo den samme freak der dødløftede 310kg da han var på toppen med VL greb og uden bælte. Hvor mange har vi i det hele taget i DK der har gjort det. Jeg synes der er al mulig grund til at være imponeret

Bestemt imponerende. Min pointe var også blot, at jeg ikke ser nogen pointe i at alting absolut skal puttes i kasser. Med den indsats du beskriver, kunne han jo dyrke alle former som sport og stadig være nået langt alene ved styrketræningen. Særligt når han har trænet seriøst og længe.

Nu er der jo reelt set også kun ganske få SL'ere i Danmark og kun et meget lille udsnit af disse, der rent faktisk er gode til deres sportsgren (ja hvis man da i det hele taget kan kalde det en sport).

Sune Bak herinde fra er en voldsom stærk all-round person for at nævne én.

Men se dig rundt omkring. Halv og helfede, out-of-shape og average at best betegner meget godt styrkeløfter segmentet herhjemme. Set bort fra enkelte udøvere bevares.

Din provokerende attitude er ved at være trættende. Særligt når du ikke ved hvad du snakker om.

Link to comment
Share on other sites

Altså nu har jeg trænet op og ned af ham i 3 år, og hans squat og dødløft er altid i godkendt form. Så jeg er helt sikker på at hans sagtens kunne performe til et stævne. Hans eneste svaghed er bænk, pga de lange arme. Men 152,5 er da ret pænt.

Jaja han ville da garanteret performe ret fornuftigt, ingen tvivl. Men se fx selv hvordan dine stævner er gået og mine bænkpresstævner, hvor jeg løfter 10 kg. under træningsløft (trøje). Det er bare slet ikke det samme.

jeg har aldrig lagt skjul på at han er vægtløfter, jeg har tit nævnt ham i loggen og andre topics på MOL, med video m.m.

Eftersom at han ikke er styrkeløfter har han ikke kæmpe fokus på teknik og sticking point forbedring, og har ikke kæmpe volume på styrkeløften.

Det var først da du skrev han hed Marcus, at jeg huskede ham. Først lød det bare som om en eller anden random fed dude, der havde tabt 30 kg. og så ikke kunne holde hans kur og taget på igen, var "naturligt begavet" inden for vægtløft/styrkeløft.

Nu er der jo reelt set også kun ganske få SL'ere i Danmark og kun et meget lille udsnit af disse, der rent faktisk er gode til deres sportsgren (ja hvis man da i det hele taget kan kalde det en sport).

Ahhh hva AX? Det er måske også lige at stramme den :laugh:

Alt det andet udenom med kage og guldøl ville det dog klæde SL at komme af med...

Men se dig rundt omkring. Halv og helfede, out-of-shape og average at best betegner meget godt styrkeløfter segmentet herhjemme. Set bort fra enkelte udøvere bevares.

Der er dog også en del, der deltager i SL uden at "være styrkeløftere". Det kunne fx være mig. Jeg tror såmænd bare at SL er meget hobbybetonet i DK netop fordi, der ikke er flere udøvere og større konkurrence.

Link to comment
Share on other sites

Nu er der jo reelt set også kun ganske få SL'ere i Danmark og kun et meget lille udsnit af disse, der rent faktisk er gode til deres sportsgren (ja hvis man da i det hele taget kan kalde det en sport).

Sune Bak herinde fra er en voldsom stærk all-round person for at nævne én.

Men se dig rundt omkring. Halv og helfede, out-of-shape og average at best betegner meget godt styrkeløfter segmentet herhjemme. Set bort fra enkelte udøvere bevares.

Arhhh skal vi nu ikke liiiiige

Link to comment
Share on other sites

Jaja han ville da garanteret performe ret fornuftigt, ingen tvivl. Men se fx selv hvordan dine stævner er gået og mine bænkpresstævner, hvor jeg løfter 10 kg. under træningsløft (trøje). Det er bare slet ikke det samme.

Jeg mener ikke helt det er sammenligningfs værdigt.

Hvad angår dødløfte , lavede jeg 5kg under mit all time bedste til mit første og eneste tre kamps stævne. Hertil skal det siges at mit 240kg løft som jeg har lavet til et klub stævne, næppe ville være blevet godkendt.

Hvad angår squat så havde jeg kun en kort periode lavet squat i korrekt dybde. Så faktisk er mit squat blot patetisk hvilket også viste sig til Nordland. Jeg har stadig ikke lavet mere.

I bænk der skuffede jeg. Men det passer meget godt med min egen erfaring, at bænk er langt mere følsomt over for dagsform end squat og dødløft.

Marcus har deltaget i rigtig mange VL stævner, og jeg tror derfor han har god chance for at ligge sig meget tæt på af trænings max. Men moos har ret i at han nok vil være god til alt hvad han rør ved sports mæssigft "alene" pga hans indsats. 10-14 trænings pas om ugen er ikke unormalt for ham. Først på vandet nogle timer, og senere på dagen 2 timers vægt trænings pas. Der er smæk for skillingen .

Link to comment
Share on other sites

Men moos har ret i at han nok vil være god til alt hvad han rør ved sports mæssigft "alene" pga hans indsats. 10-14 trænings pas om ugen er ikke unormalt for ham. Først på vandet nogle timer, og senere på dagen 2 timers vægt trænings pas. Der er smæk for skillingen

Det er imo det mest imponerende af hvad du har fortalt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er imo det mest imponerende af hvad du har fortalt :smile:

Tja, men det kendetegner egentlig alt hvad han rør ved. En stålsat vilje, og det er meget imponerende.

En dygtig vægtløfter, en dygtig styrkeløfter, en god atlet. Der er ikke mange der kan løfte den slags vægte, som samtidig har en kondition i den ene af skalen. Ligeledes er han sindsygt eksplosiv. Hvordan han får de til at spille når han er færdig med skole osv, må tiden vise.

Men inspirerende, det er det.

Link to comment
Share on other sites

Din provokerende attitude er ved at være trættende. Særligt når du ikke ved hvad du snakker om.

Du har ikke patent på styrkeløft og holdninger omkring styrkeløft.

Ahhh hva AX? Det er måske også lige at stramme den :laugh:

Alt det andet udenom med kage og guldøl ville det dog klæde SL at komme af med...

Ja det er det nok. Men alligevel, så skal vi også til at kalde baseball en sportsgren og så er vi imo helt ude hvor vi skal have revurderet betydningen af ordet "sport". Det er selvfølgelig et spørgsmål om fortolkning.

Der er dog også en del, der deltager i SL uden at "være styrkeløftere". Det kunne fx være mig. Jeg tror såmænd bare at SL er meget hobbybetonet i DK netop fordi, der ikke er flere udøvere og større konkurrence.

Du har utvivlsomt ret.

Link to comment
Share on other sites

Du har ikke patent på styrkeløft og holdninger omkring styrkeløft.

Ikke desto mindre opfører du dig stadig som en provokerende, arrogant snothvalp. Det er simpelthen utroligt at du ikke er nået videre efterhånden end dine sort/hvide synspunkter. Jeg har aldrig sagt at jeg havde det endegyldige svar. Jeg siger dog at din mening indenfor dette emne er forkert.

Link to comment
Share on other sites

Ikke desto mindre opfører du dig stadig som en provokerende, arrogant snothvalp. Det er simpelthen utroligt at du ikke er nået videre efterhånden end dine sort/hvide synspunkter. Jeg har aldrig sagt at jeg havde det endegyldige svar. Jeg siger dog at din mening indenfor dette emne er forkert.

Hvilken del af det?

At det er hobby betonet eller at Dansk Styrkeløft generelt sutter røv?

For jeg er da til dels enig i at give David ret i begge dele.

Link to comment
Share on other sites

Ikke desto mindre opfører du dig stadig som en provokerende, arrogant snothvalp. Det er simpelthen utroligt at du ikke er nået videre efterhånden end dine sort/hvide synspunkter. Jeg har aldrig sagt at jeg havde det endegyldige svar. Jeg siger dog at din mening indenfor dette emne er forkert.

Jeg bliver nødt til at spørge dig om du kunne identificerer dig med nogle af de udmeldinger jeg kom med siden du tager min kritik personligt?

Enhver sportsgren bør kunne modtage kritik. Fordi du dyrker (eller har dyrket) styrkeløft er det selvfølgelig ikke ensbetydende med at andre ikke må danne indtryk og meninger om sportsgrenen nationalt såvel som internationalt.

"Provokerende", "arrogant", "snothvalp" og "sort/hvide synspunkter" får jeg skudt i skoene. Hvem er joken egentlig på her?

Mine mening er selvfølgelig dannet udfra hvad jeg har læst, udfra de styrkeløftere jeg har snakket med og ikke mindst ud fra de observationer jeg har gjort mig.

Som eksempel kan jeg nævne at jeg ved et visit i TSK oplevede hvordan formanden og kompagni efter endt træningspas satte sig over i sofagruppen for at spise kage og drikke kaffe som post workout måltid.

Link to comment
Share on other sites

Ja det er det nok. Men alligevel, så skal vi også til at kalde baseball en sportsgren og så er vi imo helt ude hvor vi skal have revurderet betydningen af ordet "sport". Det er selvfølgelig et spørgsmål om fortolkning.

Haha det var alligevel lidt sjovt. Baseball - det er vel også en sport at se hvem der kan dope sig mest?

Du har utvivlsomt ret.

Desuden har jeg indtryk af, at en del af "min typer" tit bliver kaldt styrkeløftere, uden at gå vildt meget op i det. BLACKICE er også en smule styrkeløfter - vil gerne være stærkere og deltage i et par stævner. Hvis man skærer ind til benet, er BLACKICE og jeg så egentligt styrkeløftere?

Der er mange i TSK, der falder ind i den gråzone jeg har beskrevet. Lidt få stævner i løbet af året og så ellers bare træning og hobby. Har måske tidligere deltaget i mange stævner. Jeg selv trækker kun SL-kortet når der bliver sat tvivl ved min flotmandsform :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Som eksempel kan jeg nævne at jeg ved et visit i TSK oplevede hvordan formanden og kompagni efter endt træningspas satte sig over i sofagruppen for at spise kage og drikke kaffe som post workout måltid.

Hvis de rent faktisk har sagt, at det var et PWO måltid har de joket. Alle sammen ved godt det ikke udgør et PWO måltid. Det kan jeg garantere. Men det er en gammel klub hvor folk har kendt hinanden længe, der hygges i. Der af blandt andet min snak om hobby.

At de så nok ikke kommer op på verdenselite niveau på det grundlag er, om end meget åbenlyst, så alligevel en anden snak.

Link to comment
Share on other sites

Haha det var alligevel lidt sjovt. Baseball - det er vel også en sport at se hvem der kan dope sig mest?

LOL ja.

Jeg har en god ven der spiller i minor leagues lige nu hos et Major League franchise. Selv han siger at baseball ikke er en sportsgren. Og han er endda "batter" hvilket vil sige at han nok er den på banen der bevæger sig mest.

Desuden har jeg indtryk af, at en del af "min typer" tit bliver kaldt styrkeløftere, uden at gå vildt meget op i det. BLACKICE er også en smule styrkeløfter - vil gerne være stærkere og deltage i et par stævner. Hvis man skærer ind til benet, er BLACKICE og jeg så egentligt styrkeløftere?

Der er mange i TSK, der falder ind i den gråzone jeg har beskrevet. Lidt få stævner i løbet af året og så ellers bare træning og hobby. Har måske tidligere deltaget i mange stævner. Jeg selv trækker kun SL-kortet når der bliver sat tvivl ved min flotmandsform :laugh:

Nej dig og Blackice hører ikke ind under SL segmentet IMO. I dyrker det som ren og skær hobby vil jeg mene. Jeg er helt enig med dig.

Link to comment
Share on other sites

Hvis de rent faktisk har sagt, at det var et PWO måltid har de joket. Alle sammen ved godt det ikke udgør et PWO måltid. Det kan jeg garantere. Men det er en gammel klub hvor folk har kendt hinanden længe, der hygges i. Der af blandt andet min snak om hobby.

At de så nok ikke kommer op på verdenselite niveau på det grundlag er, om end meget åbenlyst, så alligevel en anden snak.

Jeg betvivler ikke at de under normale omstændigheder indtager andet. De sagde intet, jeg observerede blot hvorledes kaffe og kage på pågældende dag var hvad de indtog efter træning.

Anyways, så var det mere ment som en sjov indskydning da det næppe ville være seriøst at basere mine holdninger omkring SL her i landet på et par enkelte løftere jeg iagttog en any-given day.,

Link to comment
Share on other sites

Nej dig og Blackice hører ikke ind under SL segmentet IMO. I dyrker det som ren og skær hobby vil jeg mene. Jeg er helt enig med dig.

Jeg regner heller ikke mig selv som "styrkeløfter". Når nogle der ved lidt om det spørg hvad jeg træner, så svarer jeg "stykeløft". For det er jo det jeg træner. Men det er kun på hobby plan, og det bliver for mit vedkommende også kun til et stævne i ny og næ (pt har jeg deltager i 2).

Men målet er da afgjort at blive stærkere, og kunne gøre mig rimeligt RAW. Men den indsats jeg ligger for dagen, rækker jo ingenlunde til andet end hygge træning.

Link to comment
Share on other sites

Overstående vil jeg lige uddybe.

Efter min mening er det smukke i styrkeløft at det, udover kort indlæring af de tre øvelser, er en ekstrem simpel sportsgren, der absolut INGEN skills kræver udover MAX STYRKE. Det er den absolut mest simple sportsgren der eksisterer og en sportsgren hvor selv den MINDST atletiske person kan komme rigtig langt. Det er smukt da ALLE mand i princippet kan stille op og deltage. Resultater sort på hvidt.

Smider du udstyr ind i ligningen smider du efter min mening alt det overstående væk.

For slet ikke at snakke om hvor åndsvagt det er at bruge udstyr bare for at kunne løfte noget man ikke selv er i stand til.

Edited by Athlete X
Link to comment
Share on other sites

Hvilken del af det?

At det er hobby betonet eller at Dansk Styrkeløft generelt sutter røv?

For jeg er da til dels enig i at give David ret i begge dele.

Sikke dog en overraskelse...

Nu skal jeg gøre dig en tjeneste og simpelthen citere det, jeg mener er til grin (Udover naturligvis det med at det ikke skulle være en sport, fordi det jo er umuligt at tage seriøst), at styrkeløftere er

Det kræver ikke mere end ti minutters søgen på nettet at finde en stor del af den nye genereation af styrkeløftere, og det er nemt at se at de seriøse både er enormt gode ift erfaring når man sammenligner med tidligere, de fleste går voldsomt meget op i deres træning, bruger meget tid på teknik, planlægning, kost (Og det er virkeligt ved at være slut med den fede styrkeløfter)

Selvfølgelig er der mange, der ikke udmærker sig. Hobbyløfterne, der bare træner og stiller op for sjov, og som udgør størstedelen af segmentet. Nu er tilfældet bare den at det er en lille sport.

Derudover er der så sandelig mange gode løftere herhjemme for tiden.

Jeg bliver nødt til at spørge dig om du kunne identificerer dig med nogle af de udmeldinger jeg kom med siden du tager min kritik personligt?

Enhver sportsgren bør kunne modtage kritik. Fordi du dyrker (eller har dyrket) styrkeløft er det selvfølgelig ikke ensbetydende med at andre ikke må danne indtryk og meninger om sportsgrenen nationalt såvel som internationalt.

"Provokerende", "arrogant", "snothvalp" og "sort/hvide synspunkter" får jeg skudt i skoene. Hvem er joken egentlig på her?

Mine mening er selvfølgelig dannet udfra hvad jeg har læst, udfra de styrkeløftere jeg har snakket med og ikke mindst ud fra de observationer jeg har gjort mig.

Som eksempel kan jeg nævne at jeg ved et visit i TSK oplevede hvordan formanden og kompagni efter endt træningspas satte sig over i sofagruppen for at spise kage og drikke kaffe som post workout måltid.

Jeg er fuldstændigt ligeglad med sporten i sig selv, men dine meninger er tydeligt baseret på et ekstremt begrænset grundlag, og sviner mange, hårdtarbejdende folk til. Omvendt bliver folk, der bare gør det for sjov, svinet til, fordi de ikke lever op til dine krav. Der er ikke 2 grams menneskelig, sportlig, historisk, kulturel indsigt - og så er du provokerende ud over alle grænser.

Så kan det godt være at det er mig, der er joken, men jeg mener at hårdt arbejde fortjener respekt - og at folk ellers skal have lov til at hygge sig med det, de vil.

(Og bare for at nævne det, så er det så længe siden, at jeg har været en aktiv del af sporten, at jeg kun har en meget begrænset tilknytning til den. Jeg holder dog kontakten til mange af de mennesker - hvilket mit indlæg naturligvis bærer præg af)

Ps. Bænktrøjer er fjollede :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Udstyr er fuldstændig vanvid. Det skal der da ikke et sekund herske tvivl om.

Hvis du er det mindste i tvivl, kan jeg godt garantere dig for, at det også var det, Jhax hentydede til wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fuldstændigt ligeglad med sporten i sig selv, men dine meninger er tydeligt baseret på et ekstremt begrænset grundlag, og sviner mange, hårdtarbejdende folk til. Omvendt bliver folk, der bare gør det for sjov, svinet til, fordi de ikke lever op til dine krav. Der er ikke 2 grams menneskelig, sportlig, historisk, kulturel indsigt - og så er du provokerende ud over alle grænser.

Så kan det godt være at det er mig, der er joken, men jeg mener at hårdt arbejde fortjener respekt - og at folk ellers skal have lov til at hygge sig med det, de vil.

Sviner hårdtarbejdende folk. Slap dog af, Manden er hverken racistisk, diskrimerende og stjæler ej heller slik fra udsultede børn. Man har vel lov til at have en holdning også selvom den er skarp. Og - æh, hvad er egenligt din definition på hårdt arbejde, når vi nu taler 'elite-sport'?

Mit bedste gæt er at den differentiere en hel del fra X's. Sandsynligvis også fra min. Jeg kommer til at tænke på Wulff-Morgenthalers Wozniaki tegning, når du jamrer sådan.

Hvad h har kulturel og historisk indsigt iø. med noget at gøre??

Nu er du jo meget personlig i din kritik, så det vil jeg så også være. Jeg har endnu til gode se et 'dagsforms-billede' eller lign. hvor du nogen måde ligner noget man kunne betegne dig som en sportsmand. Tror du ikke du bare føler dig ramt bagi af kage-bajer bemærkningen?

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Sikke dog en overraskelse...

Nu skal jeg gøre dig en tjeneste og simpelthen citere det, jeg mener er til grin (Udover naturligvis det med at det ikke skulle være en sport, fordi det jo er umuligt at tage seriøst), at styrkeløftere er

Det kræver ikke mere end ti minutters søgen på nettet at finde en stor del af den nye genereation af styrkeløftere, og det er nemt at se at de seriøse både er enormt gode ift erfaring når man sammenligner med tidligere, de fleste går voldsomt meget op i deres træning, bruger meget tid på teknik, planlægning, kost (Og det er virkeligt ved at være slut med den fede styrkeløfter)

Selvfølgelig er der mange, der ikke udmærker sig. Hobbyløfterne, der bare træner og stiller op for sjov, og som udgør størstedelen af segmentet. Nu er tilfældet bare den at det er en lille sport.

Derudover er der så sandelig mange gode løftere herhjemme for tiden.

Jeg er fuldstændigt ligeglad med sporten i sig selv, men dine meninger er tydeligt baseret på et ekstremt begrænset grundlag, og sviner mange, hårdtarbejdende folk til. Omvendt bliver folk, der bare gør det for sjov, svinet til, fordi de ikke lever op til dine krav. Der er ikke 2 grams menneskelig, sportlig, historisk, kulturel indsigt - og så er du provokerende ud over alle grænser.

Så kan det godt være at det er mig, der er joken, men jeg mener at hårdt arbejde fortjener respekt - og at folk ellers skal have lov til at hygge sig med det, de vil.

(Og bare for at nævne det, så er det så længe siden, at jeg har været en aktiv del af sporten, at jeg kun har en meget begrænset tilknytning til den. Jeg holder dog kontakten til mange af de mennesker - hvilket mit indlæg naturligvis bærer præg af)

Ps. Bænktrøjer er fjollede :tongue:

Styrkeløft er også i mine øjne en sport, bare så det lige er på plads.

Dejligt at høre at talentmassen er voksende i Danmark, og at der er resultater på vej. Min erfaring med styrkeløft er bare at der i Danmark findes ret få der tager det seriøst.

Med seriøst mener jeg ikke at de kører en Smolov to gange i træk eller træner seks gange om ugen. Nej hvis man vil sin sport seriøst, så ånder og lever man for den. En elite inden for en sport er dem der vil være de bedste og det bliver man kun hvis man tager sin sport seriøst. Søvn, ernæring, træning, aktiv restitution osv, alt skal gå op i en højere enhed. Det er der ikke mange inden for dansk styrkeløft der kan skrive under på.

Link to comment
Share on other sites

Sviner hårdtarbejdende folk. Slap dog af, Manden er hverken racistisk, diskrimerende og stjæler ej heller slik fra udsultede børn. Man har vel lov til at have en holdning også selvom den er skarp. Og - æh, hvad er egenligt din definition på hårdt arbejde, når vi nu taler 'elite-sport'?

Mit bedste gæt er at den differentiere en hel del fra X's. Sandsynligvis også fra min. Jeg kommer til at tænke på Wulff-Morgenthalers Wozniaki tegning, når du jamrer sådan.

Hvad h har kulturel og historisk indsigt iø. med noget at gøre??

Nu er du jo meget personlig i din kritik, så det vil jeg så også være. Jeg har endnu til gode se et 'dagsforms-billede' eller lign. hvor du nogen måde ligner noget man kunne betegne dig som en sportsmand. Tror du ikke du bare føler dig ramt bagi af kage-bajer bemærkningen?

Nemlig. Jeg snakker nemlig om mig selv, for jeg har utroligt meget med styrkeløft at gøre og det hele bunder i min dagsform. Åh Jens, hvorfor vil du ikke nok rose min dagsform? Det er så utroligt vigtigt for mig, hvilket er derfor jeg altid har fokuseret så utroligt meget på det :wink:

Tjah, dem jeg har i tankerne træner 6 dage om ugen, følger kostplan, har konstant coaching, rejser landet rundt for træningssamlinger med DSFs coaches og har hele tiden næste stævne i baghovedet. Det naturligvis på trods af at det bare er hobbysport, og de har arbejde, studier, osv ved siden af.

Naturligvis har vi forskellig opfattelse af hårdt arbejde, come on... Er det virkelig væsentligt? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Styrkeløft er også i mine øjne en sport, bare så det lige er på plads.

Dejligt at høre at talentmassen er voksende i Danmark, og at der er resultater på vej. Min erfaring med styrkeløft er bare at der i Danmark findes ret få der tager det seriøst.

Med seriøst mener jeg ikke at de kører en Smolov to gange i træk eller træner seks gange om ugen. Nej hvis man vil sin sport seriøst, så ånder og lever man for den. En elite inden for en sport er dem der vil være de bedste og det bliver man kun hvis man tager sin sport seriøst. Søvn, ernæring, træning, aktiv restitution osv, alt skal gå op i en højere enhed. Det er der ikke mange inden for dansk styrkeløft der kan skrive under på.

Nu må du undskylde mig, men det er ikke ligefrem mit indtryk at du er en autoritet indenfor dansk styrkeløft, ej heller har jeg det indtryk at du har indsigt i sportens udøvelse landet over. Altså er det på lidt usikker baggrund at du udtaler dig om hvad jeg mener er seriøs træning - eller hvad folk ellers gør for at yde deres bedste (Igen: særligt, når nu det stadig kun er amatørsport)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share