Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg ryger selv på røven, hvis jeg sætter mig helt tilbage, men modsat dig, så gider jeg ikke knokle med "for meget udstrækning", selvom jeg burde.

Med smalt greb har du mulighed for at skyde albuerne længere frem, hvilket måske kunne være en "udslagsgivende faktor" i.f.t. at være mere oprejst...(?)

Det er også min egen konklusion, altså mht albuerne.

Mht udstrækningen, så vil jeg tillade mig at sige, at jeg ikke oplever at det i sig selv har gjort den store forskel (ommed det var et forsøg værd). Jeg føler mig ikke mere mobil end før.

Anyways

Jeg havde ikke meget tid til rådighed i dag, så jeg prioriterede dødløft

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

Mixed her fra

1 x 5 x 140

Bælte her fra

1 x 5 x 165

1 x 5 x 167,5

1 x 5 x 170

1 x 5 x 172,5

1 x 5 x 175

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke linke til visse fora på ak-nordland.dk, da de kun kan ses af brugere. Men debatten endte alligevel med, at alle blev enige om, at gode resultater kommer af en blanding af talent og hårdt arbejde.

Sikke ærgeligt at I ikke er i stand til at dele sådan groundbreaking science med resten af verden

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke linke til visse fora på ak-nordland.dk, da de kun kan ses af brugere. Men debatten endte alligevel med, at alle blev enige om, at gode resultater kommer af en blanding af talent og hårdt arbejde.

Og så er det evige spørgsmål hvad "tallent" så end er for en udefinerbar størrelse. :laugh:

Anyway, så lyder konklusionen som en dybsindig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er vildt nok. Tim Kring har vidst lavet 215 i dybe ben. Imponerende

Der er kun en konklusion, jeg er en kylling, og jeg laver ikke nok når jeg træner. Hvilket trænings loggen kommer til at vise sådan cirka nu:

Træning Lørdag:

Flat dumbell pres

1 x 8 x 21,5

1 x 8 x 31,5

3 x 8 x 41,5

1 x 7 x 46

1 x 6 x 46 :crazy:

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

Bælte

1 x 3 x 115

1 x 3 x 120

1 x 3 x 125

1 x 3 x 127,5

1 x 3 x 130

EZ Curls

1 x 8 x 35

1 x 8 x 37,5

1 x 8 x 40

1 x 8 x 42,5

Cabel flies

1 x 8 x 15

1 x 8 x 25

1 x 8 x 30

1 x 8 x 35

Link to comment
Share on other sites

Lidt træning igår

Dødløft

Dobbelt overhånd

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

Mixed

1 x 5 x 140

Mixed + bælte

1 x 5 x 170

1 x 5 x 172,5

1 x 5 x 175

1 x 5 x 177,5

1 x 5 x 180

Military/shoulder pres, fra plint (2.3 cm under normal bryst højde)

1 x 5 x 50

1 x 5 x 60

1 x 5 x 70

1 x 5 x 75

1 x 3 x 80

1 x 2 x 85

Og så tævede jeg nogle pushdowns, og incline bench igennem og skred hjem

Link to comment
Share on other sites

Kort træning i fredags

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 100

1 x 3 x 110

1 x 3 x 115

1 x 3 x 120

1 x 3 x 125

1 x 3 x 132,5 - Grimme

Bænkpres med pause - Eksplosive

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

2 x 3 x 100

2 x 3 x 105

Det logistiske driller mig en smule. Vi har kun en bil, og pt træner jeg 25km væk fra hvor vi bor. Jeg er nød til at finde en bedre løsning. Eller ihvertfald have mulighed for at træne i nær området

Link to comment
Share on other sites

Brug dit eget stativ :tongue:

Det er bestemt også planen. Men vores nye hus har ikke helt så meget ledig plads som man kunne ønske. Det tilhørende værksted/skur (isoleret) er pt ikke kæmpe stort (og fyldt med skrammel) så lige nu og her er det ikke en option. Det ligger dog i kortene at jeg skal have det udvidet en del.

Link to comment
Share on other sites

Det er bestemt også planen. Men vores nye hus har ikke helt så meget ledig plads som man kunne ønske. Det tilhørende værksted/skur (isoleret) er pt ikke kæmpe stort (og fyldt med skrammel) så lige nu og her er det ikke en option. Det ligger dog i kortene at jeg skal have det udvidet en del.

Nu hvor din hustru har sit eget køkken er det vel også på plads at du har dit eget hjemmegym? Just saying..

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor din hustru har sit eget køkken er det vel også på plads at du har dit eget hjemmegym? Just saying..

Hehe :laugh:

Jeg er sikker på at hun er helt indforstået med at jeg bygger mig sådan et. Problemet er jo så at det også er min egen lomme der skal betale møget

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er bestemt også planen. Men vores nye hus har ikke helt så meget ledig plads som man kunne ønske. Det tilhørende værksted/skur (isoleret) er pt ikke kæmpe stort (og fyldt med skrammel) så lige nu og her er det ikke en option. Det ligger dog i kortene at jeg skal have det udvidet en del.

Ledig plads???? Her er et pic fra min træning i går:

post-67-089987600 1293118668_thumb.jpg

No excuses! wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Bare rolig, jeg repper stadig dit max i bænk. Så værre er det ikke :tongue:

Så må du være virkelig, virkelig stærk! Da det ikke er mange måneder siden jeg hapsede 3x140kg med en vægt på 90kg.

Orv ja… Og 10x10@100kg (Stadig omkring 90kg) for 3 uger siden. Jeg kan godt se at du med dine 7,5@110kg er laaaangt foran mig! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så må du være virkelig, virkelig stærk! Da det ikke er mange måneder siden jeg hapsede 3x140kg med en vægt på 90kg.

Orv ja… Og 10x10@100kg (Stadig omkring 90kg) for 3 uger siden. Jeg kan godt se at du med dine 7,5@110kg er laaaangt foran mig! :tongue:

Hmm lad mig se, er det nu rent faktisk bænkpres du omtaler, eller er sådan noget touch and go skrammel? Hvis det er 3 x 140 med pause i bunden, så respekt, hvis ikke, så who cares :tongue:

Link to comment
Share on other sites

jeg vil se en BENCH showdown til Nordland Cup 2011 mellem sortis og AndersL. Så er det afgjort 1 gang for alle. Det er nemt at skrive at man er stærkere end hinanden uden at skulle bevise det. :4band:

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Hmm lad mig se, er det nu rent faktisk bænkpres du omtaler, eller er sådan noget touch and go skrammel? Hvis det er 3 x 140 med pause i bunden, så respekt, hvis ikke, så who cares :tongue:

T'n'G! Men for en gut der ikke har trænet for styrke i snart 4 år og har været i kronisk skade/smert helvede de sidste 3 år, så synes jeg nu det er fint.

Jeg tør godt garantere at jeg til april bænkpresser mere end dig (Også i godkendt stil). Enten på WILKS eller ud fra den forudsætning at du kan få dit efterhånden kraftigt buttede kropus ned på 90 kg! :devil:

jeg vil se en BENCH showdown til Nordland Cup 2011 mellem sortis og AndersL. Så er det afgjort 1 gang for alle. Det er nemt at skrive at man er stærkere end hinanden uden at skulle bevise det. :4band:

That might just happen… :wink:

Jeg skifter med stor sandsynlighed til et andet (the) GYM, hvor der er powerracks, kæder og POWER stemning. Jeg har ikke lyst til at være større (90kg passer mig fint), så det naturlige valg bliver vel egentlig at fokusere på styrken i 2011. Faktisk har jeg et uofficielt mål at lave 180kg T'n'G i bænk inden 2012 udløber, med en kropsvægt omkring 90kg s'føli'. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

lyder godt....så mangler vi bare at se om Nikolaj også TØR møde op til Nordland Cup 2011 og vise sin kunnen. Husk at få licens i god tid, iøvrigt, Anders. Du skal stå 3 måneder på licens listen inden du kan stille op. Og så flæsk dig op på 93kg, nu hvor den nye vægtklasse grænse går ved 93

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share