Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

BVK i Dag

Nyt program

Benchpres m Pause

1 x 20 x 20

1 x 8 x 50

1 x 8 x 80

10 x 1 x 125

5 x 5 x 105

Standing db shoulder pres

3 x 8 x 21

Chins

1 x 8 x bw

1 x 6 x bw

1 x 7 x bw

Triceps extensions

3 x 8 x 20+stang

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 8 x 80

1 x 8 x 85

1 x 8 x 90

Standing calf raises

1 x 8 x 200

1 x 8 x 220

1 x 8 x 230

1 x 8 x 250

Latterlig øvelse

Mave

3 x 8 x 5kg bold, af en eller anden mærkelig to personers crunch version

Ovenstående er Thomas J´s alternative hypertrofi program

Link to comment
Share on other sites

Så kom tiden til det årlige BVK "klub stævne"

Squat

1 x 1 x 175 Tredje løft

Bænkpres

1 x 1 x 155- Andet løft

Dødløft

1 x 1 x 245 Tredje løft og PR

Fine løft og godt du ikke kom videre i bænken :tongue:

Tillykke med PR!

LOL

Jeg er et smukt menneske. Det er altså dødløft teknik på højt plan mine damer og herrer.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Black.

Fucking giftigt dødløft :4thumbup: grats med den PR!

Jeg kom til at kigge på dine squat video nogle sider tilbage i loggen hvor du beklager dig over du har svært ved at holde øvre del af ryggen pæn under load. Ikke at jeg er squat ekspert eller noget i den stil, men jeg kan se at du kigger ned efter du har loaded op. Jeg gør det selv af og til og mine squats er klart grimmest når jeg kigger ned for at "finde fødderne". Jeg har snakket med min Fys om det, og han er overbevist om at man ofrer noget stabilitet man ikke kan få igen med høj vægt på ryggen. Jeg har fået dette bekræftet gennem Kelly Starett (fys i Crossfit verdenen) hvor han i et seminar forklarer om netop dette fænomen. Det er lidt det samme som når nogen skal military presse og kigger op istedet for at trække hovedet tilbage. dem der kigger op har også en tendens til at tabe holdningen i lænden langt hurtigere og oftere end dem der trækker hovedet tilbage.

Jeg har ikke noget videnskabeligt belæg for det, men det har hjulpet mig rigtig meget i både squat og skulderpres ikke at kigge andre steder end direkte ligeud lige fra jeg unracker stangen.

Tænkte jeg lige ville give min lærte lektie videre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fine løft og godt du ikke kom videre i bænken :tongue:

Tillykke med PR!

:laugh:

Hehe bla bla blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Men tak. Det blev ikke til nogen ny pr i denne omgang, ommed jeg må indrømme at jeg har forsøgt en gang eller to at krydse de 60. Tilgengæld kan jeg oplyse at gode gamle TJ lige har smidt en bench pr med 2 rep på 200............... :devil:

Hej Black.

Fucking giftigt dødløft :4thumbup: grats med den PR!

Jeg kom til at kigge på dine squat video nogle sider tilbage i loggen hvor du beklager dig over du har svært ved at holde øvre del af ryggen pæn under load. Ikke at jeg er squat ekspert eller noget i den stil, men jeg kan se at du kigger ned efter du har loaded op. Jeg gør det selv af og til og mine squats er klart grimmest når jeg kigger ned for at "finde fødderne". Jeg har snakket med min Fys om det, og han er overbevist om at man ofrer noget stabilitet man ikke kan få igen med høj vægt på ryggen. Jeg har fået dette bekræftet gennem Kelly Starett (fys i Crossfit verdenen) hvor han i et seminar forklarer om netop dette fænomen. Det er lidt det samme som når nogen skal military presse og kigger op istedet for at trække hovedet tilbage. dem der kigger op har også en tendens til at tabe holdningen i lænden langt hurtigere og oftere end dem der trækker hovedet tilbage.

Jeg har ikke noget videnskabeligt belæg for det, men det har hjulpet mig rigtig meget i både squat og skulderpres ikke at kigge andre steder end direkte ligeud lige fra jeg unracker stangen.

Tænkte jeg lige ville give min lærte lektie videre :smile:

Det er ikke forkert set. Det er dog efterhånden længe siden at den video er optaget. Min form er blevet noget bedre siden. Der var en del ting at rette op på, og jeg har arbejdet med udstrækning af fodled og hofte, men i bund og grund er de største resultater kommet ved at pille vægten af, og starte forfra. Udgangs positionen er essentiel, og det at få tyngde punktet tilbage, og få et ordentligt opspænder alt afgørende da man ikke kan rette op på det når stangen først er unracket.

Det minder mig om at jeg nok skylder en ny video af status på den front

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

BVK var fyldt med IK`ere. Som alle ved, elsker jeg et lidt for fyldt trænings center, og det trigger jo mit yderst socaliserende væsen.............

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

1 x 3 x 130

1 x 3 x 160

10 x 1 x 185

5 x 5 x 160

Military

1 x 8 x 20

1 x 5 x 45

10 x 1 x 67,5

5 x 5 x 57,5

Incline dumbell pres

1 x 8 x 21

5 x 8 x 31

Db culrs

3 x 8 x 21

Utroligt så små vægte, kan gøre mig så træt.............

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Ikke just en dans på roser. Der var behov for en deal coaching i dag, hvilket som sådan er ok, men det influerer min egen træning massivt ind i mellem

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

10 x 1 x 135

5 x 5 x 117,5

Closegrip benchpres

1 x 20 x 20

1 x 8 x 62,5

5 x 8 x 92,5

BB rows

5 x 8 x 72,5

Standing calf raises

3 x 10 x 250

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 3 x 130

1 x 1 x 160

10 x 1 x 190

5 x 5 x 167,5

Utroligt så tunge de 167,5 kunne være efter de singles på 190

Military

1 x 10 x 20

1 x 5 x 50

10 x 1 x 70

5 x 5 x 61

Incline dumbell pres

1 x 8 x 21

5 x 8 x 31

dumbell curls

3 x 8 x 21

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag. Uge 3

Bench m. pause

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 8 x 80

10 x 1 x 127,5

5 x 5 x 112,5

Dumbell shoulder pres

3 x 8 x 26

Chins

1 x 8 x bw+rød ankel vægt

1 x 7 x bw + rød ankel vægt

1 x 8 x bw

Triceps extensions

3 x 8 x 25

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

3 x 8 x 97,5

Lidt mave og så hjem

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag.

Military pres

1 x 5 x 20

1 x 5 x 50

10 x 1 x 73

5 x 5 x 63

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 1 x 140

1 x 1 x 170

10 x 1 x 195

5 x 5 x 172,5

Den trak tænder ud

Incline dumbell pres

1 x 8 x 21

5 x 8 x 36

Done deal. Føler så småt at kalorie underskudet kan mærkes på energien

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag. Uge 4.

Igår var jeg i BVK og lave lidt cardi, aka body bike, ergometer, kettlebells, wall slams, osv......

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 8 x 80

1 x 3 x 110

8 x 1 x 132,5

1 x 2 x 132.5

1 x 3 x 132.5

5 x 5 x 115

Db shoulder pres

4 x 10 x 26

Chins

2 x 9 x bw

1 x 8 x bw

Triceps extensions - Hbar

3 x 8 x 27,5 (plus stang)

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

3 x 8 x 102,5

Tre sæt mave, og så hjem.

Mit cut kører fortsat ikke så godt. Efter tre uger har jeg smidt 1100gram. Minimums grænsen er 500 gram om ugen. Det fortæller mig at min kost nok alligevel ikke har været så ringe som jeg har troet. I de tre uger har jeg intet sodavand, saft, junk food, sliks, kage, chips, desserter osv rørt.

Intet hvidt brød, intet pasta, intet ris.

Mælken er skåret signifkant ned.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Lyder vildt med "cuttet"... Du må spise ret meget? Og så har du bare ligget i ret stort overskud før?

Mja, altså, mit overskud har været rimelig begrænset, for ser vi på udviklingen de sidste 3-4år, har jeg i snit gainet en 4-6kg om året. Dvs i snit et halvt kilo om måneden. Det er naturligvis ikke et konsekvent gain, men alligevel.

Jeg spiser naturligvis en del, men upåagtet af at jeg ikke er en kæmpe, så er der trods alt 95kg , og en rimelig muskel masse at vedligeholde. Ligeledes tre ugentlige relativt tunge pas, som sluger lidt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share