Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Altså mine ønsker er meget ydmyge hvis jeg selv skal sige det. Jeg vil gerne være et stort jern med lav fedt procent, der er i æstetisk god form, som er stærk og har en god kondition, og i øvrigt har bygget det op uden brug af medikamenter. Det kan vel ikke være for meget at kræve.

Altså ... Og no jokes ... Så er du jo i mål :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik verdens bedste ide her til aften.

En push up cirkel. 10minutter, most reps.

Jeg har undervurderet min triceps effort i dag, for efter 4 minutter og 20 kapitulerede jeg. 62 reps nåede jeg, hvor af de første 56 blev høvlet af på 2 minutter og 30........ Game over

Sidste gang kørte jeg 145 på 10 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Planen i dag var egentlig at nuppe 5km`er mere. Men allerede nu kl 09:39 er jeg ikke sikker på det er muligt. Mine ben er fuldstændig toastede i dag. Selv almindelig gang er mildt sagt udfordrende

Og ja 4-5 kg er desværre helt almindeligt.

En stor kat er 7-12kg, som de helt store Maincoon´s kan blive. Sådan et par overvejede vi også. Det bliver næste gang måske

maine+coon2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mere end presset på job for tiden, og løbe, styrke + WOD´s sætter sine spor i form af akkumuleret træthed.

BVK i dag

Squat

1 x 8 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 117,5

1 x 3 x 127,5

1 x 3 x 135

1 x 3 x 127,5

2 x 3 x 122,5

Præsterede under opvarmningen at få et halvt raseri anfald på den ene af mine trænings makkere. Fedt nok...roide rage......eller

Flat db pres

1 x 15 x 21

1 x 8 x 31

1 x 8 x 41

1 x 7 x 46

1 x 6 x 46

1 x 6 x 46

1 x 7 x 46

1 x 6 x 46

Triceps extensions + stang

2 x 8 x 42,5

1 x 7 x 45

Closegrip

1 x 6 x 70

1 x 6 x 100

1 x 6 x 102,5

1 x 5 x 102,5

Her njiettede min triceps mig

Cabel rows

3 x 8 x 125

Farvel

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Snakecity barbell club

Bench m. pause

1 x 8 x 60

2 x 3 x 110

1 x 3 x 115

1 x 3 x 120

1 x 2,5 x 127,5 mistede koncentrationen på sidste rep og den blev forced

1 x 3 x 122,5

1 x 3 x 120

1 x 3 x 115

EZ Curls + stang

1 x 10 x 35

1 x 10 x 37,5

1 x 8 x 40

2 x 8 x 42,5

Frivend

1 x 5 x 60

1 x 3 x 70

2 x 3 x 80

3 sæt ab-wheel og det er så det.

Hvis det ellers gider køle lidt ned uden for skal jeg løbe 5km senere

Link to comment
Share on other sites

Det lykkedes mig at halte mig igennem en 5km her kl 22 i aften varmen.

Det er virkelig svært at bevare motivationen når jeg tilsyneladende er 5-7 minutter langsommere på denne beskedne distance end folk der ikke løbe træner.....fedt nok

Jeg rykker mig stort set ikke, og 5km er ulideligt tunge at komme igennem. Hvis jeg så bare vejede 110kg så kunne jeg leve med det, men det er ikke tilfældet......Jeg begynder til Jazz ballet i stedet

Link to comment
Share on other sites

Du er en af de eneste mennesker i verden Gud kan lide, og så whiner du over din 5 km tid er lort, hvad fanden sker der?

LOL. Point taken :bigsmile:

Er du ryger? Skal du løbe DHL Stafet?

Nej jeg er ikke, og har aldrig været ryger. Jeg skal løbe DHL for første gang i år. Til ovenstående whine skal det siges at jeg aldrig har løbe trænet før. Løbe træningen er blevet sat i system siden 1 Maj (plus minus), og jeg har altid været en elendig løber. Den første gang jeg cuttede, blev det primært klaret med powerwalks, cykling, roning osv.

Anden gang var der en løbe tur i ny og næ, men igen, ikke kontinuerlig løbe træning. Ikke destomindre er jeg stadig latterligt langsom. På de 4 måneder jeg har løbe trænet har jeg været under 30min på 5 km, en eneste gang.......flot

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvet at ændre distancer/hastighed osv.? Det virker som om du bare prøver at løbe 5 km. og så ikke rigtigt forstår hvad der er galt, fordi det ikke går så godt :bigsmile:

Jammen så tager du fejl :bigsmile:

Jeg har 1-2 gange 5 km om ugen. Ud over det har jeg en 3km rute også. Jeg havde nogle uger med interval træning også, men mine skinneben kan pt ikke tåle det.

Link to comment
Share on other sites

Fed dag igår med 4timer på vandet. Dog blev det ikke til meget motion ud over en smule på en tube, meeeen

BVK i dag

Front squat

1 x 8 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 90

1 x 5 x 87,5

1 x 5 x 85

1 x 5 x 82,5

Bench

1 x 20 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 125

1 x 3 x 130

1 x 2,5 x 132,5 ........ehhh

2 x 3 x 130

1 x 3 x 125

Db flys

3 x 10 x 26

Chins

1 x 13 x bw

1 x 10 x bw

Link to comment
Share on other sites

Nøste gang du skal på vandet sørger jeg gerne for vandski og wakeboard mod at jeg selv kan få en tur eller to :shades:

Hehe. Der var skam vandski og wakeboard om bord. Men tuben virkede som det mine motoriske evner lige rakte til i første omgang. hehe

Mht. løb - jeg fatter ikke, du ikke kan løbe hurtigere. Du må virkeligt være bygget helt forkert til det :laugh:

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige. Vi løber om Søndersø igen i morgen. Så må vi se.

Link to comment
Share on other sites

Ikke for at træde i det, men jeg forstår det altså heller ikke! Er du presset når du løber?

Mja altså vildere mener jeg ikke det er. Jeg har aldrig løbetrænet. jeg har pt løbe trænet i cirka 4 måneder. Jeg laver ben træning 3 gange om ugen, og har kun ringe rutine omkring vejrtræning m.m

Anyway. Jeg var om Søndersø igen i dag. 28:58 som er ny all time bedst. Den første halve km med lidt for høj hastighed, aka 5:10 (snit pr km) , som blev øget til 5:25-5:40, og de første 3km blev tilbagelagt på noget der ligner 16:40.

Især den sidste km var tung, men overall kæmpe forskel fra sidste uge, da jeg denne gang holdte en mere konstant hastighed, bedre vejr træning, ikke var så træt i benene (mindre ben træning igår), og så var temperaturen bedre.

Så lidt sker der, omend jeg forventede det ville gå stærkere

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share