XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

13/8-2002:

Startede kl. 15.40, sluttede kl. 17.00

Dagens arbejde:

Squat:

6 x 2 x 120 kg

1 x 2 x 135 kg

DB Rows:

2 x 6 x 42,5 kg

Bænkpres:

1 x 2 x 75 kg

1 x 2 x 80 kg

2 x 2 x 75 kg

1 x 2 x 82,5 kg

Hyperextended Crunch:

3 x 7-5 med 10 kg

Decline bænkpres:

3 x 8 x 60 kg

Hammer curls:

2 x 6 x 15 kg

Squatten kørte ok i dag, var faktisk lidt bekymret for at det var for let, men det sidste sæt overbeviste mig at det IKKE var. Bænkpres derimod kørte alt for godt, så godt at jeg tog en gang decline i dag foruden. Der skete noget mystisk i hammercurls. I den allersidste rep i det sidste sæt døde mit greb i høje hånd fuldstændig, og håndvægten var ved at falde ud af hånden på mig. Gad vide om mine underarme er ved at overreache, siden det ikke er den eneste gang at min greb har virket slapt her på det sidste?! :blink::wacko:

Nå, men det var iøvrigt også sidste dag med Sheikoen. Nu står den på deload.

En god træningsdag i dag :wave:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen i de voksnes rækker, Xax! Husk at 0,1ton klubben er en eksklusiv klub med visse regler, der skal overholdes.

Fremover skal du...:

- Altid bære slips eller butterfly under træningen

- Kunne udføre 10 dybe grynt med bas på stedet i rimelig form.

- Gå rundt i centret og skræmme folk med din blotte tilstedeværelse.

Ses vi i 0,11 ton udvalget engang?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Et gammelt slogan siger, at "Under 90kg er feminint". Os rigtige mænd ved, at dette ordsprog er opfundet af dem, som går med lyserøde poloshirts og som engang imellem må aflyse træningen, fordi den kolliderer med deres manicureaftale. Den rigtige grænse går naturligvis ved det pæne runde tal 100kg.

Husk forresten, at du i fremtiden skal til at træne med T-shirts, som er ca. fem centimeter for korte. Hos de fleste af os er maven en kraftigt medvirkende årsag til, at vi nu er i denne fornemme klub. Og derfor er det i 0,1ton klubben god skik at give den lov til at se lyset engang imellem. Det skal være sådan, at når du bænkpresser, så skal det på afstand ligne en scene fra fødegangen på et hospital :D .

Link to comment
Share on other sites

15/8-2002:

Startede kl. 16.00, sluttede kl. 17.15

Dagens arbejde:

Squat:

5 x 2 x 105 kg

Bænkpres:

5 x 2 x 70 kg

Rear Delt maskine:

1 x 8 x 30 kg

DB Sidebend:

2 x 6 x 42,5 kg

Rev. grip bb curls:

2 x 8-3 x 10-20 kg + papstang

Ja, det er så første dag med deload. Der er ikke så meget at bemærke udover at højre arm lavede sammen nummer i dag ved gunstræning, måske også fordi jeg proppede lidt for mange kg på til sidst :rolleyes:

Det er dog heldigvis ikke den hånd, som normalt giver op først i dødløft, så helt galt er det nok ikke. Jeg skipper nok bare bicepstræning næste gang.

En let træningsdag i dag :banana:

-> 0,1 ton banden...

Jeg nægter altså at gå med slips eller butterfly, men resten det kan jeg sku, skræmme folk og grynte... :lol:

Jeg makser i øvrigt på næste lørdag, får nok fat i et kamera, og får taget nogle billeder til folket. ;)

Jeg håber på noget der ligner 30-40 kg på totalen måske, men efter Thomas J og Tonni's resultater, så er jeg dog lidt skeptisk og ved ikke helt om det kan lade sig gøres. Det finder jeg jo ud af... :devil:

Link to comment
Share on other sites

hej XAX: du siger du regner md 30-40 kilo i totalen. Hvordan regner du med at de er fordelt? du må vel på nuværende tidspunkt have en god fornemmelse af hvad Sheiko har hjulpet dig mest med.

Held og lykke lørdag! :wave:

Link to comment
Share on other sites

De næsten billeder må hellere have dig i g-pivert med butterfly!

Klaus, du har nogle underlige tendenser, store mænd i g-strenge og ædsler... :blink: :o :lol:

-> T

Squat og bænk tror jeg der er mest at hente, eftersom det er de to som har haltet i forhold til mit dødløft. Jeg er nok typen som får mere ud at træne selve squat og bænkpres, i forhold til WSB, som ikke gav mig så meget i disse to løft.

Men måske, 10-15 kg i squat, 5-10 kg i bænkpres og 10-15 kg i dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Næh, tillykke med din tilstedeværelse i 0,1 ton klubben! En sand præstation af en gut på din højde ;)

Nu er jeg godtnok kvinde, så jeg regner med, at 0,08 tons klubben er næsten lige så godt. Kvinder deles iøvrigt ind efter følgende skala:

-55 kg: Børn

55-60 kg: Insekter

60-65 kg: Anorektikere

65-70 kg: Nipsgenstande

70-75 kg: Magre cykler

75-80 kg: Let undervægtige

80-85 kg: Rigtige kvinder

85-90 kg: Pansret mandskabsvogn

90-95 kg: Kampvogn

95-100 kg: Mejetærsker

+100 kg: Let overvægtig.

Jeg vil gerne se mænnernes skala... :)

Link to comment
Share on other sites

Mændenes skala er meget lig kvinders, dog med enkelte undtagelser:

-55 kg: Børn

55-60 kg: Insekter

60-65 kg: Anorektikere

65-70 kg: Nipsgenstande

70-75 kg: Magre cykler

75-80 kg: Stick Boys

80-85 kg: Let undervægtige

85-90 kg: Tilnærmelsvis mænd

90-95 kg: Mænd

95-100 kg: Rigtige Mænd

+100 kg: Supermænd (Powa' Lifta's og Body Buildere)

Link to comment
Share on other sites

+100 kg: Let overvægtig.
:lol:
Jeg makser i øvrigt på næste lørdag, får nok fat i et kamera, og får taget nogle billeder til folket.

xax> Det ville være kanon, hvis du fik et par pics, af max-testen... :banana: :thumbwink:

Baardi>

:angry: øv, så er jeg kun tilnærmelsesvis en mand! (endnu <_< :D )

Link to comment
Share on other sites

18/8-2002:

Startede kl. 13.00, sluttede kl. 15.00

Dagens arbejde:

Dødløft:

8 x 1 x 135 kg

Bænkpres:

5 x 2 x 67,5 kg

Hyperextended Crunch:

2 x 5 med 10 kg

J.M Press:

2 x 8 x 50 kg

Og lige et enkelt sæt skulderpres og biceps til sidst...

Ganske stille og rolig dag, valgte nærmest at bruge mit dødløft som grebstræning, dvs. med alm greb og holde den lidt på toppen. Resten gik stille og roligt. Dagen i dag var mest præget af Baardi bilder og hans max, hvilket har givet mig fornyet håb til på lørdag hvor det er min tur.

En ganske hyggelig træningsdag i dag :)

Link to comment
Share on other sites

21/8-2002:

Startede kl. 17.00, sluttede kl. 17.40

Dagens arbejde:

Squat:

4 x 2 x 90 kg

Bænkpres:

4 x 2 x 62,5 kg

Div. former for BB Rows:

3 x 6 x 60 kg

Hyperextended crunch:

2 x 5 med 10 kg

Sidste dag i deload ugen, og så går det ellers løs på lørdag. Vægtene i dag var egentlig lette, men føltes hellere ikke sådan, men de føltes hellere ikke tunge, så lidt midt imellem, men det er meget normalt når jeg deloader, har jeg fundet ud af. Det eneste speciale ved træningen i dag var den korte tid, 40 min. ny rekord :hehe:

Og så var jeg et smut ude i dag for at hente noget Magnesiumkalk ude i VK Kono, en vægtløftningsklub i Odense. Fordi det var første gang, fik jeg det gratis og i en pænt stor mængde, så min respekt for vægtløftere er steget lidt mere... :tongue:

En hyggelig træningsdag i dag :wave:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share