XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

-> jsc

191kg x 3. Big, blasting, bulging (bullshit) biceps!
Jeps, det har jeg gjort, men det var mens jeg var alene i centeret. Sådan er det jo når gymlifts tæller :pimp:

-> AF

jsc, det som for alvor bekymrer den gode Xax, er, at mor her kommer og ånder ham i nakken  

Ja, for du har dårlig ånde, som jsc påpeger... :unsure: :D

Link to comment
Share on other sites

Der gik lidt bly i benene i dag til sidst. Jeg må nok erkende at jeg hader anarob-træning, specielt løb. :chicken:

Jeg er sikker på at du mener AEROB træning, da styrkeløft såvidt jeg ved er anarob træning og det virker som om du holder meget af styrkeløft. ;)

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på at du kun har løbet 2,4 km på 22 minutter?

Hvis det er korrekt, så løber du så ufattelig langsomt at det nærmest ikke er menneskeligt muligt :confused2:

En Coopertest er på 12 minutter, og hvis dit tempo gan bruges til at udregne et ca gennemsnit, så ville du nå ca 1300m på en Coppertest. Det tviler jeg krafigt på, da min gamle bedstemor ville kunne stikke den distance med rollator og hele baduljen :lol:

Du må have kigget forkert på uret, eller også har du løbet baglæns eller moonwalked eller?

Ikke for at være flabet, men jeg tror sq ikke på at du ikke kan løbe mere end det?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share