XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er sku irreterende at være syg. Har jo selv lige haft en omgang. Hva siger du til hvis vi holder vores "dinnerparty" hos mig den 11/4?

Jeg havde tænkt på virkeligt at holde et miniMOLtræf og invitere Onkel Troels og måske ham der TJ-bare for at se hvad det er for en karl :D hvis han alligevel er herovre om fredagen til undervisning. Hvis du tror det er en god ide, kan du så ikke invitere dem? NÅR vi selvfølgeligt har fundet en dato, hvor alle the usual suspects kan :angry: :retard: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dato: 20/3-2003

Program: Semi-eksplosiv træning.

Starttid: kl. 15.40

Sluttid: kl. 17.20

Exploring uncharted lands...

Bænkpres:

1x3x50 kg

1x2x70 kg

1x1x80 kg Med pause på bryst

1x1x85 kg Med pause på bryst

1x1x87,5 kg Med pause på bryst

1x1x90 kg Med pause på bryst

2x1x92,5 kg Med pause på bryst

Squat:

1x2x80 kg

1x2x100 kg

1x1x130 kg

1x1x140 kg

1x1x145 kg

1x1x147,5 kg

2x1x145 kg Første sæt var lidt tvivlsom i hastigheden, pga. manglende koncentration. :teachingfinger:

Floorpress:(Med 2 sek. pause i bunden og udstrakte ben)

1x2x60 kg

2x2x70 kg

Dødløft:

1x1x100 kg

1x1x140 kg

1x1x145 kg

1x1x150 kg

1x1x160 kg

1x1x162,5 kg

Side deadlifts

2x6x60 kg Hård men lækker øvelse :devil::wub:

Chinups:

1x4xmig

1x3xmig Greb og ryg var lidt ristede. :pullup:

Første dag med semi-eksplosiv træning og det gik egentlig meget godt. Der gik mange sæt med at finde den rigtige vægt idag, men så ved jeg fremover cirka hvor jeg skal starte. I bænkpres var der fin fart, tror godt jeg kan øge den lidt fremover, mens squatten nok ramte plet i dag. I dødløft tror jeg også der er plads til lidt mere. Dagens træning gik generelt godt, på trods af jeg stadig var lidt småforkølet i dag. Jeg har en eller anden god fornemmelse omkring dette program, specielt i forhold til mit bænkpres. Nu er jeg bare spændt på om de endelige resulater også afspejler dette... :alien:

En god træningsdag i dag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Squat: 207,5 kg

Bænkpres: 110 kg

Dødløft: 227,5 kg

Mere ellere mindre træningsløft. De 110 kg i bænkpres blev løftet til stævnet, blev ikke godkendt pga. ujævn pres undervejs, men den kom op.

Laver du dem i samme stilling, men bare med stangen liggende ved siden af og hånden i hammerstilling (med håndfladen ind mod kroppen), og foroverbøjet?

Ja

Link to comment
Share on other sites

Okay, jeg skal da gerne indrømme at jeg ikke har 100% styr på reglerne i RAW stævner, men hvis vi nu siger at knæbindende giver dig 10-15kg så er det jo bare at trække de kg fra squatten :)

En ting der er ærgeligt med squat, det er at folk får så ufatteligt meget ud af dragter, knæbind osv at det er meget svært at bedømme hvad folk reelt kan løfte! Jeg har hørt den lille løfter nævner at han kender folk der får op til 80kg ud af deres dragter og knæbind :blink:

Link to comment
Share on other sites

MOL-note:

Jeg har valgt at neddrosle min aktivitet på MOL fremover, hvilket nok vil resultere i en pause af ubestemt tidsrum. Ganske naturligvis vil dette have været sket i mindre omfang da jeg som sagt skal i hæren snart, men der er et par grunde til at jeg allerede gør det nu og også har valgt at holde mig helt væk.(næsten da)

Alt dette gør jeg fordi jeg synes at MOL er ved udvikle sig i en retning, som jeg ikke er begejstret for, en retning hvor træningsaspektet ikke længere er det vigtigste, men derimod off-topic, men dette er alligevel ikke den primære grund.

Den præcise grund er at jeg dybest set er uenig i den måde hvorpå MOL styres i kulisserne samt tempoet i dette. Mere vil jeg ikke sige, da det er imellem mig(og andre) og så Tek/mod-gruppen. Konsekvensen af dette er at jeg og andre, som har det på samme måde, er blevet opfordret til på venlig vis at holde en pause fra MOL indtil vi synes at tingene er blevet bedre, og det er denne opfordring som vi har reageret på, uden at der er blevet smækket med dørene og råbt grimme ting.

Jeg vil stadig lure lidt på MOL fra tid til anden, nok som "Gæst". Jeg vil afholde mig fra at skrive indlæg og derved også opdatere min log. Den må desværre ligge og samle støv lidt, indtil den dag jeg selv føler at jeg vil vende tilbage...

Hvis folk vil i kontakt med mig, så kan jeg findes på Messenger på e-mail adressen: [email protected] eller der kan også skrives til [email protected]. Jeg vil ikke svare på PM's her på MOL da jeg af gode grunde hellere ikke kan tjekke dem fremover.

Until we meet again, take care everybody :wave:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share