XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg må indrømme at jeg er rigtigt meget kylling når det gælder bænkprestrøjer... :chicken::chicken::chicken:

Jeg tør slet ikke tænke at jeg nok skal have den et nummer mindre... :crazy:

Der var også en eller anden, som havde efterladt stangen med 5 røde skiver på hver side af stangen i opvarmningslokalet. Gad vide hvem det har været...?! :rolleyes:

Forresten, du skylder mig benzinpenge fra Tonni af :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er vist heller ikke ligefrem alle der kan få den til brystet første gang :) Jeg er nu ikke sikker på at du skal have den et nummer mindre... så får du samme størrelse som Lars, og godt nok har han store patter men alligevel :)

Min er en str. 52 og det var vist en 50 du var i.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Stævnenote:

Jeg har luret lidt på styrke.dk's terminliste, og jeg har fundet en masse stævner, som jeg nok skal deltage i. Mine to første stævner har overbevidst mig om at dette er den rigtige sport for mig :wub:

DM i Bænkpres: (14 juni)

Selvom jeg overhovedet ikke har en jordisk chance for at vinde, endsige tage medalje, så tager jeg med her. Jeg elsker bænkpresstævner. Det er massere af andre store løft se på, det er hurtigt overstået og så er det ikke så hårdt. :tongue: Iøvrigt så regner jeg med at debuttere med trøje. Det bliver højst sandsynligt nok en Titan Fury, da den umiddelbart lyder som den mindst smertefulde at løfte i :chicken:

Nordland Cup:(28 juni)

Det første RAW-stævne i DK, og selvfølgelig skal man da med :devil:

SM Bænkpres:(30 august)

Ja, endnu et bænkpresstævne, herligt :bigsmile:

SM:(18 oktober)

Her går jeg efter at lave Guldkrav, hvilket burde være muligt, da jeg på nuværende tidspunkt kun mangler 37,5 kg. Hvis jeg kan få 20 kg ud af mine kommende bænkprestrøje, så er der ikke langt igen, så det burde være overkommeligt.

Copenhagen Cup:(22-23 oktober)

Jeg overvejer stærkt at blive styrkeløftsdommer så her bliver det muligvis som dommeraspirant. DSF plejer vist nok at afholde dommerkurser i forbindelse med dette stævne. Hvis ikke der afholdes dommerkursus, så satser jeg blot på at være med og som altid sætte nye PR'ere, og så iøvrigt hilse på de gæve sjællændere fra TSK :wave:

Jeg har overvejet Thy Cup, men det ligger i mine rekruttid, hvor jeg nok ikke skal være helt sikker på at have fysisk overskud til stævnedeltagelse... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

hvis du tænker på at få lavet guldkravet ..så får du nok flere kg ud af en squat-dragt...man kan få mange der er ok til både squat og dødløft... :) ... begge dele ville dog self. være optimalt .. .hvis man nu skal være med i det udstyrsræs.... hvis jeg får chancen ...dvs råd eller andre fra klubben tager med... melder jeg mig nok også til Nordlandscuppen... ...

Link to comment
Share on other sites

Dato: 4/3-2003

Program: PENDLEY POWERLIFTING HYBRID - Let uge

Starttid: kl. 14.15

Sluttid: kl. 16.15 Der gik HSK-tilstande i det med alt for meget kæbetræning... :unsure: :lol:

Squat:

1x2x90 kg

1x2x115 kg

1x2x135 kg Med knæbind

1x2x140 kg Med knæbind

2x2x130 kg Ikke eksplosivt nok, burde have pillet kg af... <_<

Bænkpres:

1x3x50 kg

4x3x75 kg Med pause på bryst, og en anelse for langsomt <_<

1x2x70 kg For eksplosivt... :retard:

Dødløft:

1x1x100 kg

1x1x120 kg

10x1x147,5 kg

DB bent over rows:

1x5x37,5 kg

1x5x42,5 kg

Begge sæt i dejlig strict stil med langsomt eccentrisk fase, lidt for pænt... -_-

I dag skulle jeg lige prøve med knæbind på, mindst fordi jeg på en eller anden måde savnede det lidt. Det gik da også meget godt med de to sæt, og der var god fart i squatten her. Tilgengæld tillod mit ego mig vist ikke at gå ned på 125 kg bagefter, så det blev ikke helt så godt i de to sidste sæt. :chicken: Bænkpres var lidt blandet, følte mig egentlig godt eksplosiv på de triplerne, men efter vidneudsagn fra therealhurra manglede de lidt fart, doh! :retard: Dødløft var også en blandet landhandel. Det lykkes mig en del gange at trække den hurtigt fra gulvet. Til gengæld føltes min teknik lidt off i dag, og jeg synes ikke der var nok fart på i bunden af løftet alligevel. :angry: Chinbaren var optaget til sidst, så jeg nuppede lidt rows med håndvægte til at slutte af med.

I dag trænede jeg også sammen med Troels, så helt ringe var det ikke :bigsmile: Jsc prøvede dog ihærdigt at overtale ham til noget bodybuilding, uha uha :blink::crazy: :lol: ligesom der også gik en del tid med kæbetræning med resten af OBBC's posse, så det tog i alt 45 min. længere end det plejer... :o

En halvringe træningsdag i dag :chicken:

-> jfk & Watts

Et uddrag af en mail som jeg fik fra DSF

Bemærk endvidere når efteråret nærmer sig, og dersom I ønsker at deltage i Sjællandske eller Jyske mesterskaber, at I hører til Sjælland i den forbindelse

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan man savne knæbind!!!! :o :blink: :retard: :D

Det ser ellers spændende ud med din planlagte stævnedeltagelse ;)

Under selv sættene i dag, savende jeg dem hellere ikke så meget alligevel.... :o :lol:

Men jeg ser frem til at deltage i en masse stævner. Det er på en eller anden måde fedt at løfte til stævne, det fokus og den koncentration man har på at lave det perfekte løft. B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share