XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tillykke med din nye rekord :) . Dit squat og dødløft er meget flot. Underligt, at bænkpresset ikke følger med, men det må vel komme på et tidspunkt. Og så vil der virkelig være lagt op til en styrkeløfter på Fyn, som man ikke kan komme udenom :hehe: .

Der var pænt fart i squat i dag, havde egentlig lidt travlt, men kom i snak med en gut, som dyrkede noget tungt styrkeløftssquat. Det viste sig at han havde dyrket lidt hyggestyrkeløft i Aask og havde stillet op til et klubsstævne. Jeg forsøgte naturligvis på at overtale ham til at stille op for OBBC  , og det var han da åben overfor, dog først til sommer, grundet hans studie i idræt, som på nuværende tidspunkt tog en del af hans energi i bentræning.

Hedder han Morten? For så må du hilse ham fra Bruno i Aalborg :) .

Link to comment
Share on other sites

Tilykke med dødløftet xax :D

du er sku lige i hælene på toppen af mol i det dødløft der hva'(er det mvp's 260kg'?) tillyks mæ det..

Min PR siger 272,5 kg. Ligger nok på 265 kg lige p.t. Så jeg ejer dødløftet lidt endnu ;)

Tror faktisk iøvrigt at det er TT som er dødløft kongen på MOL ?? Hvem er der ellers ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jo tak drenge B)

Der er kun tale om 2,5 kg løftet og næsten 5 kg i alt, men opnået på ganske kort tid, på et halvt program, så er det yderst tilfredsstilende. :bigsmile: Der er dog stadig lang vej til toppen, men I skal ikke vide jer for sikre derude ;) :devil:

-> Beleriand_K

Faktisk er bænkpressen begyndt gå pænt fremad alligevel. Indtil videre er den steget 7,5 kg i løbet af dette år, endda fra touch'n'go til pause på bryst. Ang. Morten, jeg spurgte ham faktisk om han kendte en som hed Bruno, men han var ikke helt sikker. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke.... det var virkelig flot, Xax. det er åbenbart officiel "god dødløfts dag " :) :) .. Med den "trækstyrke " du viser for dagen tror jeg du vil nærme dig de 240 før du ved af det.

:a-okhand: :a-okhand: :a-okhand: :a-okhand: :a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

Dato: 11/3-2003

Program: PENDLEY POWERLIFTING HYBRID - Tung uge

Starttid: kl. 18.00

Sluttid: kl. 20.20

Squat:(Med bælte og knæbind)

1x2x70 kg Intet udstyr

2x1x120 kg Bælte på i anden sæt

1x1x150 kg Kun bælte

1x1x195 kg

1x1x207,5 kg Fik den! :devil: Ny PR med +2,5 kg

1x1x210 kg Miss...

Bænkpres:

1x3x50 kg

1x2x70 kg

1x1x90 kg

1x1x100 kg Skulle egentlig have forsøgt ny PR, men venstre albue føltes ikke helt god, og jeg havde glemt mine 0,5 kg's skiver :unsure:

3x1x95 kg

Dødløft:

1x1x105 kg

2x1x145 kg

6x1x195 kg Kun bælte på i første sæt, men vil også have en gang ektra mavetræning med, så derfor blev bæltet droppet

DB Bent over rows:

1x5x40 kg

1x5x45 kg

Suitcase holds:*

1x10 sek. x 60 kg

1x10 sek. x 64 kg

*Den øvelse jeg før kaldte statisk hold med håndvægte, hvor der kun holdes med en side af gangen

Første dag, hvor den officielle licensbande i OBBC var samlet til træning... :cool3: (Troels, hans makker og så undertegnede her...) Vi optog squatstativet totalt, råbte lidt, grissede med magnesiumpulver og fik prøvet nogle maxløft. :w00t:

Squatten føltes ikke helt så let i opvarmningen, selvom Troels nok mente noget andet. Første forsøg over gammel PR kom ok let hjem. I andet forsøg vippede stangen meget frem og tilbage, og jeg var generelt pisse ustabil med vægten og så døde den på halvvejen. :retard: Måske kunne jeg have taget den med et ekstra forsøg, hvem ved...?! :unsure: Det var som sagt også meningen at jeg skulle prøve max i bænkpres i dag, men følte mig ikke stærk nok til at prøve, foruden min venstre albue ikke føltes alt for godt, dog kun mens jeg bænkede. Dødløft var en tung satan i dag, forståeligt da jeg trak ny PR for 2 dage siden. Jeg skal have gjort noget ved mavetræningen fremover og måske træne lidt mere med knæbind, således at jeg i squat kan håndtere tungere vægte, men med god fart også.

En god træningsdag i dag :bigsmile:

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share