Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Dum som jeg er, skulle jeg lige, efter en chat med lawman, prøve denne hersens 10 min push up test... (smart aftenen før en gang HST :retard: )

det er sgu hårdt

resultat: 137 reps.. og nede og røre hver gang

avavav..Pump'et fra helvede :devil::devil::devil:

den slår jeg næste gang, jeg lagde alt for forsigtigt ud!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Var ikke specielt øm i dag, men kunne dog godt mærke løbet i skankerne.

Men..jeg er bombet nu her bagefter..der var ikke samme energi i arme og ben idag..

Squat (box) 2*15*85 kg

Dødløft: 2*15*95 kg (yes, you might pass out now..)

Leg extensions: 15*30kg

leg curls 15*15 kg

Yates row 2*15*75 kg ( andet sæt var..meget hårdt)

Pulldowns 15*60 kg

Skrå bænk 2*15*57,5 kg (pattøjet var mærket til sidst)

Flies: 15*15 kg

DB presses 15*22,5 kg (skuldre også trætte)

DB laterals 15*12,5 kg

Rear delts 15*4 kg (gik et kg ned, men jeg var bombet..)

Close grip benches: 15*57,5 kg (overraskende meget power)

DB curls 15*15 kg

Calf raises 15*30 kg

avavav

men avavav på en god måde

Diæten er ret god for tiden. Holder de 4-5 måltider + 1-2 shakes. Meget protein, ingen junk. Kreatinen sparker ind nu, da der er røget 2 kg på siden mandag, men det lyder som vædske fra kreatinen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

havde mega DOMS hele weekenden..så kan jeg lære det.. åd derudover alt for meget Lørdag..(men det smagte godt..mørbrad, nam nam)

Squat 1*15*87,5 kg

Low box squat (10 cm lavere end normal, nu ved at være nede ved godtkendt Dybde)

1*6*87,5 kg, 1*12*87,5 kg (Tuuungt-)

Min højre hofte brokkede sig lidt..som om den bliver "stram" på bagsiden.:(

leg curls: 1*15*20 kg

leg extensions: 1*15*30 kg

Incline presses: 2*15*60 kg (gik overraskende nemt)

træk til brystet 1*15*60 kg

Dødløft: 2*15*97,5 kg . Gik nemt nok, men hoften drillede lidt igen :(

Flies: 1*15*15 kg

DB rows ( kunne ikke komme til at køre yates rows): 2*10*32,5 kg

DB presses: 1*15*22,5 kg

DB laterals 1*15*12,5 kg (hård idag)

Close grip benches: 1*15*60 kg.. god power

DB curls 1*15*15 kg

Calf raises 1*15*30 kg

Alt i alt en Ok dag...men rækkefølgen af øvelserne måtte bytes lidt, da der var folk, der hele tiden brugte det grej, jeg ville bruge : OG..midt i et sæt dødløft med en god AC/DC cd på, var der F**** en gut, der skiftede til POP FM med celine Dion... tal om en testeron inhibitor :D

Kom hjem, loggede på messenger og fik straks en masse folk i hovedet..om alt det her MS snask..er stadig meget forvirret... og et stort hvorfor?? :confused2: :confused2: :confused2: melder sig.

venlig hilsen Peter (Ja, i en kold verden som denne må man hellere bruge sit rigtige navn :( :( )

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

3 timers søvn før HST holder BAAARE ikke

Squat 2*15*100 kg (syntes godtnok den var vanvittig tung.. men så så jeg efter i papirerne, jeg skulle ha kørt med 90 kg :) :w00t: )

leg extensions 1*15*30

leg curls 1*15*20 kg

Dødløft måtte stryges, har stadigt lidt ondt i hoften fra sidste træningsgang, og ved opvarmningen til død kunne det mærkes meget, så....

Incline DB presses

2*15*60 kg

Flies

1*15*17,5 kg

yates rows

2*15*80 kg ( ze pain... ze horror)

Seated Db presses

1*15*22,5

Laterals

1*15*12,5 kg

rear delts

1*15*5 kg

Close grip benches

1*15*60 kg

EZ bar curls

1*12*40 kg ( den gik ikke helt)

calf raises:

1*15*30 kg

rigtigt balret.

Link to comment
Share on other sites

For det førske skal jeg jo kunne køre 15 reps med god kontrol, og for det andet er det stor forskel fra maskine til maskine. På de maskiner hvor der er frie vægte på siden kan jeg køre meget mere i leg extensions.... men på de maskiner vi har oppe i AUS er det sådan nogen babyvægte jeg skal køre med..især fordi jeg

1) lige har kørt squat og

2 ) Lider af "pindben :)

venlig hilsen Peter

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

10 reps HST:

Squat 2*10*95

Leg curls: 10*20

leg extensions: 10*40

Dødløft: Hoften stadig lidt dum, så kørte 3 sæt CAT død og 2 sæt let goodmornings..føles OK, så den får noget kaffe på Onsdag :devil:

yates row: 2*10*80 kg (Elsker den øvelse)

træk til bryst: 10*60 kg

Skrå bænk: 3*10*65 kg (smed et ekstra sæt ind for "kådhedens skyld" )

Flies: 10*17,5 kg (slight incline bænk)

DB presses 10*25 kg

DB laterals 10*12,5 kg

Rear delts 10*5 kg

Close grip benches: 10*70 kg (elsker close grips :devil: )

DB curls 10*17,5 kg

+ 3 sæt crunches og 2 sæt DB side bends

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

squat 2*10*100 kg (ikke tilfreds med min stil i dag-... hverken dybde eller knæenes vandring :( )

Død: 2*10*105 kg (let)

leg extensions: 10*40

Leg curls 10*20

Flad bænk 3*10*75 kg (skiftede lige skrå ud i dag..kørte lækkert)

træk til bryst: 10*65 kg

yates row 2*10*80 kg

DB skulderpress: 10*25 kg

Triceps pressdowns: 10*70 kg (for bombet til closegrips..:( )

EZ bar curls: 10*40 kg

Calf raises: 10*30 kg

og så var der virkelig 100% udsolgt! Er stadig rigtigt bombet her bagefter..men det var godt

Link to comment
Share on other sites

Squat 2*10*102,5 kg (kørte hæderligt i dag..)

Dødløft 2*10*107,5 kg (let)

leg extenstions 10*45kg

Leg curls 10*25 kg

Flad bænk 3*10*80 kg (min kærlighed til bænk er vist svær at skjule..god fart på )

Træk til bryst 10*65 kg (med langsom udførsel)

One arm rows (min makker kørte død og squat, så der var ikke plads til yates) 2*10*35 kg. Kørte lækkert og smooth

DB skulderpress 10*27,5 kg (havde regnet med den ville være vanvittigt tung, men nej..)

laterals 10*15 kg (havde regnet med den ville være ultraslem, men nej..kørte nemt, god power idag)

Close grip benches 10*70 kg (Glemte desværre jeg skulle smide lidt mere på )

DB biceps curls 10*17,5 kg

Calf raises 10*35 kg (begynder at brænde godt)

Fin dag.- god power. Mødte en anden gut der var blevet inspireret til at prøve HST. jeg havde snakket om HST og MOL oppe i AUS før, og han havde åbenbart fulgt rådet :) "We are legion"

Mht vægt og diæt. Selvom jeg virkelig har "cleaned up" min diæt på det sidste (ingen junkfood, færre øls, ingen slik, ud med smør, mayo og andet "unødvendigt fedt", til gengæld masser af tun, rugbrød, proteinshakes, grøntsager, mælk og æg) er min vægt steget en del. Er oppe på 109 kg nu her, men selvom der stadig er noget flubber på frontpanseret føles min midersektion mere fast end længe. Bryst og ben begynder at vise tegn på mere masse (utroligt, da mine ben ellers aldrig gør det) .Det skal dog siges at en god del af vægtforøgelsen kan skyldes kreatin.. Jeg har haft en uges loadingfase, og kører nu med en 8-10 gram om dagen. har det generelt fysisk godt for tiden... føler mig stærk og har lyst til at træne endnu mere :)

Min makker har taget 1,5 kg på, uden kreatin og det er tydeligt at han øger i masse!

Link to comment
Share on other sites

har det generelt fysisk godt for tiden... føler mig stærk og har lyst til at træne endnu mere

Min makker har taget 1,5 kg på, uden kreatin og det er tydeligt at han øger i masse!

Yeah. Nice mister strong.... Keep on keeping on.
Mht vægt og diæt. Selvom jeg virkelig har "cleaned up" min diæt på det sidste (ingen junkfood, færre øls, ingen slik, ud med smør, mayo og andet "unødvendigt fedt", til gengæld masser af tun, rugbrød, proteinshakes, grøntsager, mælk og æg) er min vægt steget en del.

Hov hov det ender jo med at vi skal til at slås om romaskinen og de lyserøde spandeks... :D

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

dagens " leg"

Squat 2*10*107,5 kg .,. begynder at være tung..især 1 sæt krævede en del!

Dødløft: 2*10*117,5 kg. grebet er ikke et problem, men benene er trætte efter sidste sæt, så leg drive bliver et problem.

leg extensions: 10*45 kg

Leg Curls 10*25 kg

Bænk flad (skrå føles bare ikke godt for tiden) 3*10*82,5 kg (sidste sæt var..tungt!, men det kørte lækkert)

yates row: 2*10*87,5 kg... trak tænder ud, men de kom op.

DB skulder presses 10*27,5 kg.. igen..den var TUNG! (men det skal den også være nu her)

Laterals 10*17,5 kg

triceps pushdowns (for smadret til close grips) 10*70 kg, 10*75 kg

EZ bar curls 10*40 kg

Calf raises 2*10*35 kg (et ekstra sæt for at straffe mig selv :D)

Det er en fed måde at træne på. jeg er ikke øm i en enkelt muskel, men mere "træt all over". Glæder mig dog til at få noget CAT ind i træningen igen efter HST, men det må vente. Brystet begynder virkelig at "vise sig frem" nu her...

Link to comment
Share on other sites

dagens leg. Sidste 10 reps dag... TUNGT!

squat 2*10*110 kg. Oh my lord. især 1 sæt var rigtigt godt, også teknisk. Kom langt ned, og holdt stilen bedre. men hold da op hvor var det tungt. var helt bustet til sidst. Virkelig tømt! Bliver mere og mere glad for squat :)

Død: 1*10*120. Måtte fighte for de sidste 3 gentagelser og teknikken blev sloppy. droppede derfor andet sæt og resten af bentræningen. Der var udsolgt!

Bænk: 2*10*85 kg. Bænk er lækkert

Flies 1*10*22,5 kg (det gav et ondt "stretch" )

træk til bryst: 1*70 kg

One arm rows 2*10*37,5 kg ( tung :) )

DB skulderpress 1*10*27,5 kg

laterals 10*17,5 kg (den måtte fightes lidt)

rear delts 10*5 kg

Close grip benches

10*80 kg (næsten dagens nemmeste øvelse)

DB curls

10*20 kg (burn, biceps, burn)

Calf raises

10*35 kg

så skete der noget dramatisk. da mig og makkeren var ved at slutte, var der en gut der kørte leg curls. Han havde smidt en 2,5 kg vægt oven på stacken. Og så hev han vægten op (hos os er stacken ved hoved-enden) ...håndvægten fløj af og ramte ham rent i hovedet med en klam lyd. KLANK! Og SÅ var der blod over det hele...

Vi fik ham lappet sådan rimeligt sammen og sendt med en taxa til skadestuen. heldigvis var der en gut der havde en 1 hjælps taske med. han var ok, men sådan nogen hovedsår bløder godtnok meget.

10 reps delen overstået. det har været fedt. Glæder mig til næste del:)

Link to comment
Share on other sites

1-2 sæt er en del af HST... 1 sæt i de små, 2-3 i de store øvelser. Når man kører tung squat, død, bænk og rows 3 gange om ugen kan jeg simpelt hen ikke køre mere unden at overbelaste mig selv. Det er jo full body hver gang :)

Prøv selv en tur HST på et tidspunkt, der er mere hårdt end man tror

Link to comment
Share on other sites

Forresten... så i dag hvor meget en lille ting kan bettyde for ens træning...

Som altid oppe i AUS var "musikken" ramt af P3/The voice.. Og så stod jeg der, efter opvarmningen..midt i 1 sæt squat, og der er celine dion. :retard: :retard: . Og alt føles æv :) Så er der en der smækker en "hjemmebrændt" "Best of metallica" på. Jeg er helt sikker på at min styrke liiige steg med 5 %, og det hele føltes meget mere "balls to the wall" resten af træningen :D :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fungerer tunge laterals som støtteøvelse for andre af dine øvelser?, eller er det for at få bredere skuldre? Og hvor højt svinger du håndvægtene op? (til vandret?).

Har du ikke hørt, at Celine Dion skal lave en duet med Metallica? Jo jo den er god nok. De er blevet inspireret af Sissel Kyrkjebøs duet med Sort Sol. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

er i københavn og besøge min forlovede der arbjeder herovre for tiden. Derfor var jeg med hende inde i Fitness DK at træne..så kunne jeg også se om mine fordomme passede.

Startede med 1,5 timers poweryoga. Hårdt for en 109 kg usmidig fætter som mig, men sikkert sundt. har dog lidt ondt i højre knæ efter nogen af de der sindsyge stillinger :)

Så op og hit ze weights.. havde glemt mit hst program. Derudover var der ingen muligheder for squat og død og kun en ikke alt for god bænk.

Bænk: 5*90, 5*95, 1*100, 1*105, 1*110, 1*120, 1*125 kg

Noget benpress i en ækel technogym

One arm rows med 30 kg (den tungeste vægt de havde :( )

Scrugs med de samme 30 kg vægte

Sidebends med de samme vægte

Pulldowns 5*79 kg

Plate front raises 2*5*20 kg

Close grip benches 2*5*90 kg

Curls 1*5*20 kg

Vældig smart center, men ikke noget for mig,. Glæder mig til at komme tilbage til min kælder :) Sprugte en af de smarte instruktører om hvorfor der ikke var en powerrack. Fik at vide at det faldt uden for målgruppen. Rart at vide man falder uden for deres målgruppe :w00t::w00t::w00t:

Mdk.-.laterats er for at ramme side delts i mit hst program, og for at få større skuldre. Kører kun til vandret.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning, hst 5 reps

Squat 2*5*120 kg. Især andet sæt kørte godt

Dødløft 2*5*122,5 kg

Leg extensions 5*55 kg

Leg curls 5*30 kg

Bænk 2*5*90 kg ( andet sæt med pause i bunden)

træk til bryst 5*85 kg

One arm rows 2*5*40 kg

DB presses 5*30 kg

Laterals 5*17,5 kg

rear delts 5*9kg

Close grip benches 5*82,5 kg

EZ bar curls 5*45 kg

Calf raises 5*45 kg

God tung dag..ikke specielt hård, men lækker

Link to comment
Share on other sites

dagens træning..lidt mere hårdt :)

squat 2*5*125 kg..sidste sæt tog godtnok ved :) jeg var alvorligt bange for at strande i bunden på 4 rep, men så måtte jeg lige putte lidt sjæl i det.

Dødløft 2*5*130 kg. Gik overraskende nemt. God fart.

Leg curls 5*30 kg

leg extensions 5*55 kg

Bænkpress 3*5*95 kg. (Smooth and sweet :) )

Chins: 5 ( kunne ikke køre træk til bryst, den blev brugt af en anden )

One arm rows 2*5*42,5 kg (ved at være tung)

DB presses 5*32,5 kg

Laterals 5*17,5 kg

Close grip benches 2*5*87,5 kg (sweeeeet)

DB curls 5*20 kg

Calf raises 5*45 kg'

Fin træning. Der er lige kommet det store indryk af nye medlemmer oppe i AUS... det vil sige at der igen er curls ved alteret (undskyld..squatracken), folk der kører 20 sæt cable crossovrs (jeg sværger..det var ikke løgn..) folk der glor sært når mig og makkeren leger med squat og dødløft og alt det andet i den slags. har egentlig mest lyst til at give en masse gode råd, men jeg gider heller ikke være påtrængende. Hvis nogen beder om hjælp, får de det:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share