Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Men endnu engang op i Versterø jernhule og afsted med led Zeppelin på stereoen (Kan Black Dog være et af det bedste rock numre nogensinde??)

-helt sikkert det er jo klasse musik det der. Kan også godt lide Immigrant song/heartbreaker og så måske lidt ved siden af "Tangerine" som er et ret specielt nummer B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kanon træning idag

jeg var ikke specielt oplagt da jeg kørte ned i den lille jernhule i vesterø i dag. Men..det blev jeg. Det blev en rigtig god gang træning, og det kommer nok til at kunne mærkes lidt i morgen.

Overkrops split:

Bænkpress

13*60kg

3s*5r@90kg

supersættet med

Pulldowns i maskine

15r@9 blokke

3s*15r@11 Blokke

Så var jeg ved at være "in the groove".. helt alene deroppe, med knald på Metallica

Machopis bænk..

(kunne ikke lade være, selvom jeg jo egentlig ikke må løfte så tungt for tiden og der ikke var nogen spotter og..og..og.. Men da CD'en her var nået til Master of Puppets var der ikke andet at gøre end at være en drengerøv og løfte vægten)

1r@112,5kg

1r@115kg

begge to nemme.

Incline DB presses: (Igen, jeg undervuderer nok DB'ernes vægt)

12r@27,5kg

11r@30kg

Sidste sæt var fantastisk, der hvor man rammer "grooven" perfekt, og får presset sig selv, fuld ROM, pause i bunden, langsomme negative, power på vej op og ild i patværket mens "Battery" brølede ud af højtalerne.. Fedt! :devil:

Skulderpress maskine

10r@11blokke

15r@13 blokke

droposæt med:

13r@13 Bokke- 8r@8blokke-15 DB laterals med 7 kg

Så var der ild i deltsene. Grunden til jeg kører maskinudgaven er at der er for lavt til loftet til military og seated DB presses går for meget i skulderskaden.

Skulderøvelser cupersættet med

Seated cable rows

2s*15r@50 kg (hele stacken)

For at få ekstra blod ud til lat skaden, ikke specielt tungt, kørt meget langsomt.

French DB presses:

3s*10r@12,5kg

triceps var allerede ristede efter presseøvelserne , nu blev de tæskede.

Guns N Roses larmede afsted med "Welcome to the Jungle". Sådan havde jeg det også :devil:

DB triceps kickback

dropsæt

10r@10kg-10r@8kg-10r@6kg

med spændingen holdt godt i toppen.. lette vægte, men godt burn

hammercurls

9r@20kg

Dropsæt

10r@17,5kg-15kg-12,5kg-10kg-8kg

Så var mine arme døde og ville falde af. Hjem og hælde en stor shale i halsen og så spise kylling med den noget smukkere halvdel en time efter..Perfect :)

Link to comment
Share on other sites

Løbetur i går aftes

Turen jeg tog på 18:26 forleden fik lidt tæsk , og jeg kom rundt på 16:47 men så var der også udsolgt hos gamle tunge Blackmoore. selv om CD spilleren hamrede Tung industrial rundt i systemet,og vejret var fedt, så kunne jeg nok ikke presse den meget hurtigere..i hvert tilfælde ikke på den tur.

men det var fedt..bagefter :)

Link to comment
Share on other sites

underkrop træning..Kunne ikke komme til versterø i dag , så det var nede i sekvenstræningsgymmet:

Goodmornings:

12r@50kg, 12r@50kg, 12r@56kg

frontsquat:

8r@50kg, 7r@56kg, 8r@56kg, 6r@62kg, 5r@70kg

Dødløft:

3s*10r@90kg (alle skiverne i centeret)

Standing leg curls:

10r@2blokke

12r@2blokke

8r@3blokke

10r@3blokke

Leg press dropsæt:

15*120kg(max vægt), derefter nedaf, 60 reps, derefter direkte til 12r@3blokke på leg curls og tilbage til 50r@100kg på legpressen. SÅ var der det vilde pump i stængerne.

Blandet abs.

Derefter, 2*5 kg cykling og 75 skud på skydebanen..så kan de lerduer lære det :)

Link to comment
Share on other sites

Benbøjs fader...meget tæt på i hvert tilfælde...sammen med AC/DC's Back in Black og Rollins band "Weight"

Kort tju bang workout i går:

DB presses, på til 12@30kg/6@35kg

Bænk: 6@90kg, 2s*4r@100kg. 1@110kg

Hammer curls med 20 kg

Havde travlt så det var "In and out"

Link to comment
Share on other sites

Køre rundt i danmark weekend..

Lørdag: 15 min morgen løbe tur i frederetcia med helt utroligt tuge ben.

Søndag: En tur i AUS:

dødløft:

2s*10r@60kg

2s*10r@90kg

6r@110kg

8r@110kg

5r@130kg

Front squat:

3s*5r@60kg

3r@70kg

3r@80kg

2r@90 kg

de sidste par sæt tunge, men rigtigt fede!

Bænk:

17r@50kg

7r@90kg

2s*6r@100kg

2r@110kg

ville lige prøve at tage 3 reps, så jeg fik Store-Holger til at spotte.. men så var der med et mere power så:

4r@110kg

Sådan.. bænken på vej tilbage :) :devil::devil::devil:

9r@90kg

25r@50kg

Og så var der et pump af den anden verden i "patten"

Mil press:

2s*6r@50kg

Cable rows:

15r@50kg

3s*12r@60kg

stille og rolig, for at "kæle for skaden"

DB pullovers:

6r@32,5kg

9r@35kg

går også godt i triceps

triceps dropsæt

5 omgange med 70,60,50 kg, med forskellige "greb". Voldsom pump!

DB hammer curls:

10r@17,5kg

10r@20kg

5r@22,5kg

8r@20kg

Så vare der udsolgt, men en forrygende workout i det gamle tempel, med Guns N Roses, tunge vægte, store folk (større end mig) der løftede meget og følelsen af at trykke den af. Nu er der doms i bryst, triceps og lænd.. og lår..og røv :) Det er forrygende.

Link to comment
Share on other sites

Lidt status:

den 7 Juni målte jeg mine guns til 40,5.

Jeg målte dem i går, kolde (men stadig med doms fra weekenden)

Højre 41, venstre 41,5..de vokser de små puds :) (men det har også været fælt skrumpede, så det kommer jo hurtigt tilbage). kropsvægten er gået 2 kg op, (Fra 106 til 108) men taljemålet er det samme...

Fik min nye lækre GT citybike i går (Til UHØRT lav pris..god cervice der) og den kalder virkeligt på nogen ture. For første gang i mange år har jeg et stel der rent faktisk passer til mig, de GT mountain bikes jeg har haft før har været for små.

Og der er STADIG doms i dag, men af den gode slags, den der siger "kom nu..træn igen... træn hårdt"

Link to comment
Share on other sites

dagens leg:

har været lidt bombet her i ugen efter at have haft travlt på min nye arbejdsplads... Kommunal pamper :)

men jeg cyklede til vesterø (7 K) på den nye super cykel.

Hyperextensions:

15,20,25

leg extensions:

15@8Blokke, 15@10 blokke, 15@12Blokke

DB lounges (min balance stinker)¨

6r@15kg

DB step ups

10r@30kg

12r@30kg

Lige så meget en traps/farmer walk øvelse, laver den med stang næste gang

leg curls:

7r@hele stacken

8r@hele stacken

Bænk:

15r@50kg

6r@90kg

4r@100kg

Følte en overansrengning i venstre pat (føles som en let forstrækning) så jeg stopede her. har også givet den godt gas i bænk på det sidste...så den har nok fået rigeligt tæsk på det sidste..et par gange med flere reps og lavere vægt hermed ordineret.

DB laterals:

3s*12r@12,5kg

6r@15kg

Godt burn

Goodmornings:

5r@60kg, 8r@60kg, 10r@60kg

Easy..easy

DB rows:

10r@60kg, 12r@60kg

Holder stadig MEGET igen pga. ryggen.

Pulldowns:

12@Stacken 15r@stacken

Hammer curls

10r@20kg

og så en stor shake i kæften og en 8-9 K omvej hjem i godt tempo.

Hæderlig træning, ikke specielt godt pump, men rigtig god cykeltur

Link to comment
Share on other sites

Dagens let vægt, high pump træning:

vesterø gym.

Dødløft:

10r@60kg, 5r @80kg, 5r@90kg, 5r@110kg, 5r@120kg, 5r@120 kg (sumo) 6r@120 kg (stangen utrolig glat, gled ved start af 7 rep)

Zercher squat

3s*6r@60kg

Længe siden sidst, går utroligt godt i lårbasserrne, men hård for mave og ryg, skal dog helt klart med af og til.

High rep bænk (med meget langsom negativ)

12r@60kg

15r@60kg

10r@80kg

DB incline press

kørt med 25 kg efter "continious tension" altså at jeg ikke locker ud, kører meget langsom negativ, normal positiv og så bare repper igennem i 45 sekunder uden pause nogen steder. Giver et enormt pump og burn. Og 45 sekunders TUT er længere end man tror.

2 sæt, 25 kg, 45 sekunder.

rear delt machine:

15r@4blokke

8r@6blokke

9r@6 blokke

med meget langsom negativ

Incline scrugs

3s*8r@27,5 kg

lavet siddende på en incline bænk, utroligt strict, med 3 sekunders pause i toppen. Brænder helt sindsygt i traps, og "længere nede " i traps end de sædvanlige scrugs der primært, for mig, kan mærkes i toppen af traps hæftning ved nakken. Disse ramte længere nede.

Skulder press

continious tension igen, 14 blokke, 45 sekunder, ingen lockout, langsom negativ. Vildt burn.

DB pullovers:

8r@27,5kg

10r@30kg

et par sæt lette seated cable rows for at give blod til skadesområdet.

bryst helt ok igen efter det bette stræk i forgårs.

og så hjem og hælde shakes og kyllig i kæften :)

Link to comment
Share on other sites

Træning:

Mandag:

30 min i højt tempo ude i terrainet på mit nye GT lyn. Nej hvor var det lækkert. Sådan en støddæmpet forgaffel er altså sjov når man ikke har prøvet det før. Jeg føler mig som en kæk 11 årig knægt hver gang jeg skal ud og køre, og DET er livskvalitet.

Tirsdag:

Hurtig træning i Byrum sekvenstræningscenter.

Havde egentligt droppet at træne, for der var så meget..bla bla bla og vi skulle i den lokale bif og se Harry P III. Så vi spiste aftensmnad og så sport, da jeg med et tog mig sammen. Det holdt ikke. Sidde her og finde på undskyldninger for ikke at træne. så med sækken fyldt af omelet og kartofler cyklede jeg alligevel ned til centeret og brændte af.

Ingen tunge vægte… tunge vægte+blackmoore+ lige spist = ikke så godt.

Men jeg kørte incline bænk op til 8* 86kg, (en hel masse pumpsæt med ca 70 kg før), og derefter MASSER af trisæt af: 38Kg EZ bar curls, Dipsmaskine med fuld belastning og 50 kg incline bænk. Bare på og på uden pause. Ind imellem nogen sæt lette pulldowns for at holde rygskaden smidig. Jeg ved ikke om det var fordi jeg lige havde spist, men mit pump var ”out of this world”. Det føltes HELT anderledes. Jeg gad godt have taget et billede der, for mine arme så virkelig store ud.

Så en shake og en cola til Harry Potter, der helt klart er den bedste af de 3. Ikke LOTR, men helt klart meget bedre end de 2 forrige, som jeg begge faldt i søvn til.

Link to comment
Share on other sites

træning:

Torsdag: sprinttræning. det har jeg ikke gjort længe. Når man er 107 kg Blackmoore der er vant til enten at løbe langt langsomt eller løfte vægte (eller drikke kaffe på kontoret) er 400 meter med speederen i bund= vejrtrækning som en asmatisk cockerspaniel. F*** det ramte mig. men effektivt!!!

bagefter fik jeg en af de bedste bøffer jeg har fået i mit liv. Stor økologisk ultramør oksefætter grillet over glødende bål i gode venners selskab. Forrygende mørt og saftigt kød.. efter fulgt af 4 timers intervalprutning mens vi spillede settlers.

I dag, Fredag:

leg i versterø jernhule. Ejeren var oppe og sige dav til mig. Efter en 5 minutter begyndte han at snakke om ombygning/udvidelse og at de fik brug for en instruktør, om jeg ville det?? jeg sagde ja og begyndte til gengæld at ævle om en squat rack...

DET skal der nemlig arbejdes på, det er surt at alle øvelser med vægt på skuldere er afhængig af at man først kyler den derop(det er ikke slemt i sig selv, det sure er at når man har brændt igennem og skal have den presset over hovedet for at få den ned igen)

træning:

dødløft:

6r@60kg, 5r@90kg, 3r@110kg. 3r@120kg, 3r@125kg, 7r@125kg (F****** glatte stang)

Bænk:

20r@60kg, 12r@80kg, 10r@90kg, 6r@100kg

Rear delt machine

2s*12r@5blokke

pec dec flies:

15r@7blokke

3s12r@9bloke

(gav et godt solidt pump)

barbell stepups

12r@60kg

15r@60kg

Hård, mest cardiovaskulært, men det er en FED øvelse.

leg extensions:

12r@7blokke

12r@10blokke

12r@11blokke

12r@hele stacken

renegade deadlifts

2s*10r@40kg

mest for stretch i bentøjet

DB laterals

2s*13r@12,5 kg

(brændte godt)

jeg fik lige en spand viking creatin af en gut herovre der havde købt for meget, så nu starter jeg på en kur med det. Forresten lagde fruen mærke til her til aften at armene var blevet noget større. den slags gør det ikke noget at høre :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

dagens løbetur

i dag var min nye makker, L så klar.

Så i den varme eftermiddagssol begav 2 mands feltet sig afsted.

der blev lagt hårdt ud på den 1 kilometer og allerede her kunne man se at Blackmoore bar på noget mere kropsvægt end hans noget yngre modstander. Nok kunne Blackmoore godt holde det bissede tempo, men han virkede langt mindre smidig og let i antrittet.

Op imod de 2 km så Blackmoore med et godt ud. Han havde fundet sit tråd og L lå en smule bag ham. De nåede ud på Linjevejen, en umådelig lang, helt lige vej... her rundede de de 3 og 4 km, mens det var klart at Blackmoore, selvom han holdt tempoet, var mærket. De drejede ind gennem skoven,stadig i samme malende dræbertempo, hvor der ingen vind var. Blackmoore blev sat, men kæmpede sig op til L igen. L øgede hårdt, men Blackmoore hang på, nu tydeligt helt oppe i det røde felt. Da de nærmer sig de sidste 800 meter øger L voldsomt.. Blackmoore prøvede at følge med, rammer muren og må sænke tempoet og må se den unge L komme tilbage til gården først.

Tid: 33:50

Med andre ord en tur på 6,1 Km, helt oppe i det røde felt. jeg kom helt ud og røre ydeevnegrænsen..vejrtrækningen kunne ikke køre hurtigere end den gjorde.. og hvor jeg fik røvfuld af en knægt med tømmermænd. Så kan jeg lære det, det er tit mere inspirerende at blive slået end at vinde let. :)

Link to comment
Share on other sites

Urgh..

Doktor Doms er kommet på besøg og bor nu i mine stænger. I øverste 3 del. af låret er det som om en håndfuld af fibrene er blevet erstattet med en lettere flosset rusten stålwire fra Ukraine som nogen regelmæssigt tæsker med en hammer… det kan godt mærkes den fik tæsk i går.. Det er fedt !

Link to comment
Share on other sites

galmandstræning her til aften

gennemført uansvarlig afbrænding af patværk og guns, med doms og smertegaranti i morgen

Smuttede ned i versterø jerncenter. havde mest bare planer om en stille og rolig tur, men.. når Guns N Roses kommer på ryger AL fornuft. Det bør forbydes for Blackmoore, han kan slet ikke styre sig når "welcome to the jungle" brager ud!

Bænk:

6r@60kg, 3s*3r@90kg, 3r@11okg, 1r@115kg, 1r@120kg, 4r@110kg, 7r@100kg, 12r@90kg, 20r@60kg

Galmandsværk, jeg skal fan'me ikke træne så tungt, det går lige i rygskaden..så ikke mere tung bænk i LANG tid, Black! Til gengæld.. de 120 fløj op as easy as nothing, og jeg var ikke presset på de 7*100 kg... min bænk er virkelig på vej tilbage, bare noget pis min ryg ikke kan holde helt til den power mit bryst og arme har nu her.

Pulldowns (for at varme ryggen igennem)

op til 15r@hele stacken

slow and easy

DB Flies

30r@15kg

26r@17,5kg

SÅ stod der sindsyge stikflammer op af brystet. Det var helt galning!!!

EZ french press:

20r@10kg+stangen

15r@15kg+stangen

15r@20kg+stangen

6r@30kg+stangen

EZ bar curls

3s*6r@30kg+stangen

Concentration curls

2s*6r@17,5kg

Pec dec:

15r@11blokke

10r@hele stacken (15 blokke)

helt galninge flammer i brystet.

så en kæmpe shake og hjem og smække is på ryggen..

Armene ryster og pecs'ene har lyst til at falde af og dø..

Uansvarligt, dumt..og fedt!

Link to comment
Share on other sites

DB Flies

30r@15kg

26r@17,5kg

SÅ stod der sindsyge stikflammer op af brystet. Det var helt galning!!!

haha det lyder som et god træningspas hvor du er blevet grillet igennem :devil::devil:

Syndt det med ryggen , kunne være fedt hvis du rigtig kunne presse dig fuldt ud engang imellem :)

Link to comment
Share on other sites

Tak John

Jeg er nu sikker på at ryggen med tiden nok skal blive bedre. Jeg overvejer kraftigt at gå til en fys snart og få nogen gode tips, da jeg selv tror jeg efterhånden har gjort så meget for den som jeg kan. Der er stadig et stykke til mit gamle max, men jeg tror godt at jeg kunne have smidt 125 op i går hvis jeg havde taget mig helt sammen.

Men det var en god oplevelse at der stadig er lidt saft i armene og brystet.

Og så bor dr Doms snart i hele kroppenm..stængerne er stadig ømme, og hver gang jeg bare skal ramme en tast på tastaturet er det som om pecsene ryster..

Link to comment
Share on other sites

aftenens løbetur.

Skulle have været ud af 4,5 km ruten, men den var groet så pokkers meget til at jeg endte med at ramme den forkerte vej. Løb derfor en runde i plantagen og så tilbage til cyklen. det blev ca 4-4,5 km i astadigt men utroligt vådt tempo. Stadigt lidt tunge ben efter søndagens tur, men rart at få dem rørt og strukket igennem.

derefter udstrækning og lidt lette rygøvelser for området omkring skaden.. God følelse. Nu vil jeg så i seng

Link to comment
Share on other sites

dagens ULTRA disco..min nye makker L var helt klar på en gang turbo bryst. jeg fik dog lov til liiige at leget lidt dødløft først, derefter var det morgen disco forced med korte pauser og hånlige tilråb. Ikke specielt smart, men sjovt at prøve igen :) :)

Dødløft:

10r@50kg

10r@70kg

3s*5r@110kg

5r@120kg

9r@130kg( Et ok sæt)

Bænk:

20r@50kg

12r@70kg

10r@90kg

4r@110kg

2r@120kg :devil:

(og 1*120 kg var "sejt" sidste træningsgang)

Hæderlig bænk, selvom jeg følte mig lidt flad..fra NÆSTE gang holder jeg løftet om ikke at bænke tungt :bblush: :angel2: :bblush: )

derefter.ultra wide grips (helt ude ved skiverne, med 60 kg til failure)

Pec dec:

3s*12r@stacken

1 dropsæt med stacken først og så 2 blokke ned 2 gange

avav, det tog ved.. men på dne gode måde!!!

Flies:

30r@15kg

15r@20kg

10r@22kg

Flammer i den pumpede pat!!

DB pullovers:

15r@30kg

2s*10r@40kg

lat pulldowns

3s*15r@stacken

hammer curls

3s*12r@15kg

10r@20kg

Ren popdrengstræning, så der skal snart fast program på igen..men det var sjovt :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal nok passe på.. :bigsmile::bigsmile: det var kun de 2 tunge sæt bænk der var i den "halvgale" zone, resten var ikke tungt, bare hårdt :D, men det er da en god følelse at rive rundt med +100 kgt vægte for brystet igen..det har jeg savnet :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share