AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Bænkpres startvægt| 15/3/04

Bænkpres

- warmup -

10r x 60kg

5r x 100kg

1r x 120kg

1r x 140kg | skulle lige mærke hvordan jeg lå hvis jeg skulle køre RAW stilen i bænk. Nem nok, men løftede bagdelen lidt. <_<

- workset · trøje -

2r x 165kg | Nr 2 var nede.

1r x 165kg | Ned, men glemte pause.

1r x 175kg | Ned, pause, OP! Perfekt løft.

Der bliver ikke noget med at lave første løft uden trøje!!! Alle kort skal på bordet, vind eller forsvind! Gav rigtig godt til selvtilliden at slutte med et løft, der var som løft skal være! :D

Startvægt til Junior DM bliver 160kg. May the lord have mercy on my poor soul. :tongue:

DE Squat

- warmup -

10r x 60kg

5r x 100kg

- workset -

4s x 3r x 120kg

Lidt let squat for "the grooves" skyld, med ca. 50% af projekteret max.

Standing Hammer Curl

20r x 15kg

Standing DB Triceps Extension

20r x 15kg

Kommentar

Fin træning. Hoosier, Zoa og Cilius var i huset, ganske, ganske hyggeligt! :)

Så er der lidt let bænk på onsdag og så går det løs på søndag. Damn jeg er nervøs! :bblush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Godt bænket idag Arnold... du skal ikke være nervøs... der er ikke noget at være nervøs for og hvis der var ville det alligevel ikke gavne ;)

Tak min ven! Jeg plejer at kunne vende det til min fordel og hvis jeg ikke kan må du tæske nervøsitet ud af mig med lussinger! :4whip:

Jeg er lige kommet i tanke om at jeg havde LYD på, på min bænkpres for første gang, det kan være DET der er vejen til succes. :4trumpet::santa2:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu' efterhånden nogen nasty vægte du river rundt i, ogs¨selvom du er trillet ind i en stor beskidt Inzer elastik ;) . Ser vi et forsøg på 180 til DM?? I så fald ville det være NASTY AS HELL  :w00t:

Hvis alt går som det skal i Titan-Trampolinen på de første forsøg, så går jeg helt sikkert på 180kg i sidste forsøg, jeg ved jeg kan, spørgsmålet er bare om jeg kan den dag. B)

Fætter PR er hvertfald kørt godt og grundigt til, så han er 100% klar til at dele ud ;)

Det lyder virkelig, virkelig rart! Jeg vil forsøge at udnytte Fætter PR i så stor grad at han må sidde på en gummiring i en kørestol de næste 4 uger! :devil:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

hej anders!

Du er sgu godt nok nasty :devil: Nasty kropsvægt,nasty: squat-bænk-dødløft! :devil::devil::devil:

Jeg krysser fingere for dig på søndag,det blir spændene! :o

P.S hvis alt andet glipper kan du komme til japan og blive kost vejleder for sumobryderne :lol:

Held og lykke!

Få Zoa til at gi dig et par "håndmadder" inden du skal på scenen! :boxers:

Link to comment
Share on other sites

Fuck da det held og lykke pjat mand..... :lol:

Det har du jo ik' brug for.... du er sq alligevel er et stort beskidt og nasty heavy-ass liftin' uhyre, der river uhyggelige vægte rundt som mange andre ville blive knust under... :evillaughter:

Ingen tvivl om at du laver en stribe ONDE løft..... :devil::devil::devil:

meeeen du får alligevel et held og lykke med på vejen herfra.... :upwave: så er du dækket ind....

Bare du lover at skam-prygle Fætter PR... :4whip:

Mass'kinen :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Jar-man

Hvis jeg rejser til Japan og kostvejleder vil alle de små tynde purke jo bare være SUMOer og så er der ikke noget spas ved det mere, jeg ville faktisk ødelægge en del af den japanske kultur. B)

MAAAASSS

Du har ret!!! Ik' al' d' blødsødene pjevseri der!!! HARTKÅRE!!! Jeg rusker hele lortet rundt gør jeg! :devil:

Blackmoore

Det skal jeg gøre! :devil:

Henning

Øvsa… Havde ellers håbet at jeg kunne bytte en sikker hvid lampe, for min hemmelig knæbindingsteknik! B)

Link to comment
Share on other sites

DM Tapering| 17/3/04

Bænkpres

10r x 60kg

4s x 3r x 90kg

Walkouts

10sek x 185kg

10sek x 225kg

10sek x 265kg

Kommentar

Det var det… Så fik jeg også lige bundet et par knæbind på den pedantisk udstyrs hader nr 1: INCOGNITO! :D

Det ku' ha' godt li' (selvom han med garanti IK vil indrømme det)! :lol:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Hehe… Måtte lige måle min fedtprocent for at se HVOR galt det stod til.

Vægt: 112.5kg

Bryst: 11.3mm

Mave: 20.6mm :o :cries:

Lår: 13.3mm

BF%: 12.8

3-punkts testen plejer at være 3% for "venlig", så fedtprocenten er ca. 15.8%

Min vægt taget i betragtning kan jeg ikke være så meget andet, end tilfreds med det.

Link to comment
Share on other sites

Hehe… Måtte lige måle min fedtprocent for at se HVOR galt det stod til.

Vægt: 112.5kg

Bryst: 11.3mm

Mave: 20.6mm :o :cries:

Lår: 13.3mm

BF%: 12.8

3-punkts testen plejer at være 3% for "venlig", så fedtprocenten er ca. 15.8%

Min vægt taget i betragtning kan jeg ikke være så meget andet, end tilfreds med det.

Du er en skændsel for din vægtklasse. En fedtprocent på under 20, og du vil være i -125 kg. Jeg væmmes ved dig og din (tynde) slags. :thumb_down: :angry:

:lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

Du er en skændsel for din vægtklasse. En fedtprocent på under 20, og du vil være i -125 kg. Jeg væmmes ved dig og din (tynde) slags. :thumb_down: :angry:

Jeg garantere dig for at jeg er mere "TØNDE" end "TYNDE" :lol:

…og faktisk vil jeg helst være i -110kg, men jeg er bare for meget kylling til at konkurrere mod Asbjørn og Tonni, og så er det lettere at komme i -125 end -100 når man er mig! B)

MaxP

Jeg tror 1000kg totalen er den mest realistiske del af det mål! :w00t::bigsmile: :lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

Husk nu, du skal ikke VOLDPRESSE måleren ind i flæsket, men med en følsom pege og tommelfinger trykke let til den siger biiip ;)

Min siger ikke "biiip" den siger "klik", og jeg har en følsom hånd, bare rolig. Og uanset hvor præcis den er eller ej, kan jeg bruge det som en pointer.

Da jeg startede på diæt Januar 2003 sagde fedtprocenten med samme metode her, 16.8% og det var med en vægt på 103kg, så det kan jeg uanset sammenligne med… ;)

Forøvrigt burde jeg slet ikke side her og undskylde mig selv overfor en SÅ atroferet stodder som dig! :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share