AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Junior DM 2004 Prep | 26/2/04

Bænkpres

- warmup -

10r x 60kg

5r x 80kg

3r x 100kg

2s x 1r x 120kg

- workset · trøje -

4r x 140kg | ikke ned

2r x 160kg | Nr. 1 var 1 cm fra brystet, nr. 2 var perfekt, lige ned, pause, PRES! :w00t:

1r x 170kg | Mer' om det her løft senere ;)

1r x 170kg | Ned, pause, IND over hovedet. :( Ikke nok spænd i armene.

1r x 160kg | Bedste bane, og bedste pause, men jeg var træt her gik i kluder halvvejs, men kom dog op.

Kommentar

Hele ugen har jeg puklet fra ca. kl 16.30 til kl. 22 med at sætte TSKs nye lokaler istand, så træningen er blevet udskudt. Igår efter at ha' flyttet rundt på sager, benyttede jeg lidt ventetid til at få trænet bænkpres. Tidspunktet taget i betragtning - ca. kl. 21.00 - og omstændighederne - puklet fra kl. 17 med sidste måltid var kl. 14 - gik det rigtig godt. Det er sidste gang jeg spilder tid på 140kg for at få trøjen til at sætte sige, går direkte på 160kg næste gang. De 160kg kørte rigtig godt, og de 170kg føltes, super, superlette, alting var på plads, MEN… Grundet roderiet og at jeg trænede midt blandt alt rodet, kunne jeg ikke finde det bælte jeg plejer at bruge, derfor brugte jeg bare mit alm. bælte, der skete bare det, at da stangen kom ned til brystet, jeg pauser og skal til at presse, så springer bæltespændet!!! Jeg blev mega forskrækket og troede det var trøjen der var flækket!!! :D Heldigvis ikke! Alt taget i betragtning en god træning, små fremskridt ER trods alt fremskridt og det skal man ikke kimse af.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er jo gode gamle Andre the Giant. Han er desværre død nu. Han led af acromegaly, en sygdom hvor man producerer for meget væksthormon. Dem som lider af sygdommen er ofte gigantisk store og monster stærke, men de dør desværre i en meget ung alder. Dem som kendte Andre sagde at han var abnormt stærk. Han skulle efter sigende kunne løfte andre store wrestlere op over hovedet uden problemer.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Junior DM 2004 Prep | 1/3/04

Squat

- warmup -

10r x 60kg

5r x 80kg

5r x 100kg

3r x 120kg

1r x 140kg

- workset · dragt -

INGEN

Skulle ha' lavet herlig tung squat idag, og under opvarmningen var der TRYK i benene som der ikke har været siden før skiferien. På grund af de kaotiske tilstande i TSK med nye lokaler (som faktisk slet ikke er åbne for træning), gik der lang tid før jeg kunne komme igang med at squatte. Da jeg endelig havde fået varmet op, måtte Kim gå og han var den eneste styrkeløfter udover mig og Hoosier, ergo: INGEN TUNG SQUAT! :(

Kan man ikke squatte, må man dødløfte! :devil:

Tung Dødløft

- warmup · halv dragt -

3r x 120kg

1r x 160kg

- workset · dragt -

1r x 180kg

1r x 210kg

1r x 230kg

1r x 245kg PR

Opvarmningen var lidt sær, men det gik rigtig, rigtig godt da jeg kom igang!!! Hvis de 240kg sidste uge var 95%, var de 245kg 90% idag!!! MASSER af overskud! Næste gang er SIDSTE tunge dødløft før Junior DM, så der bliver ikke sparet, der brænder jeg igennem! :devil:

DE Squat

- warmup -

3r x 100kg

- workset · løse knæbind -

2s x 2r x 140kg

2s x 2r x 150kg

Super power i benene idag, var kun pga tidsnød jeg ikke lavede flere sæt.

Kommentar

Det tegner rigtigt godt til Junior DM, ihvertfald i squat og dødløft!

Som det ser ud nu, regner jeg med at vægtene bliver:

SQ: 1. 200 | 2. 220 | 3. ???

BP: 1. 160 | 2. ??? | 3. ???

DL: 1. 230 | 2. 250 | 3. ???

Jeg håber da at det kan nå at ændre sig lidt opad efter en en tung omgang bænk og squat endnu. :)

Tak til Hoosier, for godt humør og BANANKAGE! :w00t:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Jeg glemte lige også bringe en kæmpe, kæmpe tak til JFK for fantom service, bestilte bælte i fredags fik det idag, rigtig farve, rigtig størrelse, helt perfekt! :w00t:

Og en SORT B) METAL trikot, til konkurrence brug!

ThomasJ

Kewl nok, har aldrig hørt om ham før, men synes nok han havde nogen små-mongolide træk i ansigtet (som mine amigos åbenbart synes jeg også har :lol: ).

Link to comment
Share on other sites

Junior DM 2004 Prep | 1/3/04

Squat

- warmup -

10r x 60kg

5r x 80kg

5r x 100kg

3r x 120kg

1r x 140kg

- workset · dragt -

INGEN

Skulle ha' lavet herlig tung squat idag, og under opvarmningen var der TRYK i benene som der ikke har været siden før skiferien. På grund af de kaotiske tilstande i TSK med nye lokaler (som faktisk slet ikke er åbne for træning), gik der lang tid før jeg kunne komme igang med at squatte. Da jeg endelig havde fået varmet op, måtte Kim gå og han var den eneste styrkeløfter udover mig og Hoosier, ergo: INGEN TUNG SQUAT! :(

Kan man ikke squatte, må man dødløfte! :devil:

Tung Dødløft

- warmup · halv dragt -

3r x 120kg

1r x 160kg

- workset · dragt -

1r x 180kg

1r x 210kg

1r x 230kg

1r x 245kg PR

Opvarmningen var lidt sær, men det gik rigtig, rigtig godt da jeg kom igang!!! Hvis de 240kg sidste uge var 95%, var de 245kg 90% idag!!! MASSER af overskud! Næste gang er SIDSTE tunge dødløft før Junior DM, så der bliver ikke sparet, der brænder jeg igennem! :devil:

DE Squat

- warmup -

3r x 100kg

- workset · løse knæbind -

2s x 2r x 140kg

2s x 2r x 150kg

Super power i benene idag, var kun pga tidsnød jeg ikke lavede flere sæt.

Kommentar

Det tegner rigtigt godt til Junior DM, ihvertfald i squat og dødløft!

Som det ser ud nu, regner jeg med at vægtene bliver:

SQ: 1. 200 | 2. 220 | 3. ???

BP: 1. 160 | 2. ??? | 3. ???

DL: 1. 230 | 2. 250 | 3. ???

Jeg håber da at det kan nå at ændre sig lidt opad efter en en tung omgang bænk og squat endnu. :)

Tak til Hoosier, for godt humør og BANANKAGE! :w00t:

Damn, jeg glæder mig helt til, at se hvad du får lavet til Junior dm, det kan jo være at vi render i hinanden, regner med at skulle være hjælper for en randers løfter

Link to comment
Share on other sites

:w00t:MORGEN VÆGT PR: 111,5KG :w00t:

:partycrowd:

USA's præsident, George Bush Jr. udtaler:

Vi er overbevist om at den unge dansker har fået hjælp af Al Queida til at stjæle Amerikanske opfedningshemmeligheder. De klare beviser vil blive fremlagt på pressemøde næste uge, og vi VIL invadere Danmark hvis det bliver nødvendigt. Det er vores gudgivne ret at værne om Amerikansk livsførsel, og ikke at udbrede den til andre lande med mindre de betaler os klækkeligt.

Torben F.

Nikolaj er jo lidt en tøs, så gad vide om det ikke kunne lade sig gøre.

Los Pumas Backyardos

Jeg glæder mig også til det! :w00t:

Hehe, bommer nok ud i squat eller bænk. ;)

Prehn

Ja, det var lidt ærgeligt, men på den anden side, dødløft er nu sjovest! :bigsmile::devil:

Link to comment
Share on other sites

Junior DM 2004 Prep | 4/3/04

Bænkpres

- warmup -

10r x 60kg

5r x 80kg

3r x 100kg

2s x 1r x 120kg

- workset · trøje -

2r x 160kg

2r x 160kg

2r x 170kg

1r x 175kg | Havde ikke spændt bæltet, så trøjen fløj op i halsen på mig.

1r x 175kg | Bedste løft, men lå for langt tilbage så jeg stødte op i gaflerne.

1r x 160kg | Plumpede ned på maven, men kunne sagtens presse den let op uanset.

God træning idag, følte mig stærk med masser af overskud. Desværre så kørte teknikken ikke. Ingen grund til at være nervøs, jeg har jo trods alt en HEL GANG TIL, til at få trøjen til at køre! :unsure::wacko:

Kim mener at det ikke køre fordi jeg ikke har nok vægt på, han mener jeg er god for 180+. Mangler bare styrke i toppen til at håndtere den slags vægt synes jeg. :cry:

Lying DB Triceps Extension (s1)

2s x 10r x 15kg

Seated Hammer Curl (s1)

2s x 10r x 15kg

Mine albuer gjorde auvs, så skulle lige ha pumpet lidt frisk blod til.

Link to comment
Share on other sites

Telløk med dødløften!! Der er dælme kommet noget heavyweight på stængerne og kroppen - Det er jo en sindsyg udvikling du har haft!

Det er ikke ligefrem diætmotiverende læsning det her :) glæder mig allerede til jeg skal bulke for vildt igennem!

Og jeps banankage i LvK - det lyder godt.... og så sammen med nogen guldøl :devil:

Link to comment
Share on other sites

LungBrush

Tak, taaak!

Diæt siger du? Det bruger vi ikke her!!! :devil:

Der bli'r ædt og ædt og ædt indtil der ikke kan fyldes mere indenbords! Vi mangler nogen 125+ i Danmark, og jeg har så meldt mig frivilligt. :tongue:

incognito

Fra på mandag af er der åbent i de nye lokaler! Glæd dig, de er alt for nice! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Junior DM 2004 Prep | 5/3/04

Squat

- warmup -

10r x 60kg

5r x 100kg

1r x 140kg

- workset · dragt + knæbind -

2r x 180kg

2r x 200kg

1r x 225kg PR

2r x 200kg

Alt føltes egentlig let nok idag, men teknikken kørte bare ikke, det er også alt for lang tid siden jeg har squattet grundet flytteriet i TSK. <_<

Det var sidste tunge squat, i næste uge står den på startvægt til Junior DM.

Quarter Squat (Walkouts)

3r x 220kg

3r x 240kg

3r x 260kg

Heavy stuff. :blink:

DE Bænkpres

- warmup -

10r x 60kg

- workset -

2s x 3r x 80kg

2s x 3r x 90kg

5s x 3r x 100kg

Første tegn på fremgang i patten i et stykke tid. Var supereksplosiv idag, og kørte de sidste 3 sæt i "true WSB style", ingen pause på brystet, bare fuld skrue på.

Kommentar

Fin træning, som gik 100% i hyggeklub efter den tunge squat. Thomas (Zoa) var tilbage og det var dejligt at se drengen igen!!! :w00t: Kathrine (Hoosier) var også i det ganske snaksalige hjørne. Alt i alt en rigtig god fredagstræning (med mere).

Link to comment
Share on other sites

Herkules

Vægten sagde 112kg forleden! Jeg synes immervæk og jeg har fortjent noget styrke afkast med alle de kg (fedt) jeg har taget på! :lol:

Da Thomas kom tilbage til klubben efter sin lille pause her sagde han også: "man ser det ikke så meget i ansigtet, men på maven… men hvad, det jo stabilitet i squat!" :w00t:

Hoosier

Jamen det var det da! :bigsmile:

Prehn

Det bliver rigtig, rigtig spændende ja… Min første 3-kamp, håber at jeg kan få vendt nerverne til min fordel som jeg har kunne gøre ved liga.

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share