AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Evt. featuring Zoa i bar overkrop og minitrusser, det kan han så godt li'!  :lol:

THE HORROR, THE HORROR-THE RETURN OF THE KILLER BLOB :tongue:

(og gad vide hvor mange hvide pletter der alligevel ville kunne være på et par "mini"trusser, lokaliseret på den gode herr zoa)

Jeg vil helst ikke have svaret :lol: :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Evt. featuring Zoa i bar overkrop og minitrusser, det kan han så godt li'! :lol:
THE HORROR, THE HORROR-THE RETURN OF THE KILLER BLOB  :lol:

(og gad vide hvor mange hvide pletter der alligevel ville kunne være på et par "mini"trusser, lokaliseret på den gode herr zoa)

Jeg vil helst ikke have svaret :lol:  :blink:

Jeg er frisk ;)

Link to comment
Share on other sites

Squat Teknik | 27/3/04

Squat

20sæt x 2-3reps @ 60-100kg

Nogen sæt med box, nogen sæt med lukkede øjne, noget sæt med BÅDE box og lukkede øjne! :w00t:

Test af METAL Deadlifter str 52

Dragten er forholdsvis let at komme i og er ganske behagelig, lige indtil stropperne kommer op! :o :o :o

Det er den sindsygeste BallCrusher nogensinde! Nu forstår jeg hvorfor Horst Dieter sagde "man skal ikke prøve at lave børn efter man har dødløftet med den her dragt!" :lol:

Jeg lavede først et par løft med semisumostand, og dragten gør slet ikke det samme som min Titan. METAL dragten gi'r en meget kraftig støtte i ryggen, men hjælper ikke så meget i bunden. Titanen derimod støtter ikke meget i ryggen, men gi'r et *POP* fra gulvet.

Jeg lavede også et par løft med smal stand, og her kan METAL dragten virkelig mærkes, den holder ryggen stram og gi'r go support til lockout.

Jeg kunne forestille mig at f.eks. OnkelTroels kunne får rigtig meget ud af en METAL Deadlifter.

Link to comment
Share on other sites

Nu forstår jeg hvorfor Horst Dieter sagde "man skal ikke prøve at lave børn efter man har dødløftet med den her dragt!" :lol:
HEHE... han er sgu sjov ham Horst Dieter :lol:
Jeg kunne forestille mig at f.eks. OnkelTroels kunne får rigtig meget ud af en METAL Deadlifter.

HVorfor det - hans stil er da perfekt :unsure:

;)

Skal du forresten med på sommerlejr??

Link to comment
Share on other sites

Jeg lavede også et par løft med smal stand, og her kan METAL dragten virkelig mærkes, den holder ryggen stram og gi'r go support til lockout.

Jeg kunne forestille mig at f.eks. OnkelTroels kunne får rigtig meget ud af en METAL Deadlifter.

Det lyder interessant :) Bare lidt ærgeligt at den maser løgene :blink: og at jeg ikke har penge til den slags luxus lige for tiden :(

Link to comment
Share on other sites

ME Squat | 29/3/04

Reverse Hypers

15kg x 15r x 3s

Jeg har haft lidt ondt i lænden siden bænkpres i onsdags og det er gradvist blevet værre over weekenden, men det hjalp at varme op med lidt let lændeguf.

ME (Volumen/3RM) : Green Reverse Band Low Box Squat

- opv. · no box · no bands -

60kg x 6r

100kg x 6r

- work -

140kg x 3r | bands sad ikke ordenligt.

140kg x 3r

145kg x 3r

150kg x 3r

160kg x 3r

165kg x 3r

170kg x 3r

175kg x 3r

180kg x 3r 3RM PR

Nøj det var hårdt og boxen var baaare lav, var helt drænet bagefter.

Straight Back Parallel Good Morning

60kg x 5r

80kg x 5r

90kg x 5r

100kg x 5r

110kg x 5r

Jeg hader good mornings, jeg kan ikke li' bevægelsen, men alle "de kloge" er enige om at det er en genial øvelse, så den skal bare laves indtil jeg elsker den.

Dynamic Shrug

100kg x 8r

110kg x 8r

120kg x 8r

Det var hårdt, har allerede lidt DOMS i trapzne nu! :)

Floating Crunch

0kg x 10r

10kg x 10r x 2s

Cilius lavede en smart maveøvelse som jeg adopterede og der er sindsyg god! Efter 2. sæt spændte jeg mavemusklerne mens jeg sad ned og fik en gennemtrængende krampe i hele maveregionen.

Kommentar

Rigtig fin træning! Hoosier fik lavet lidt let squat, Cilius fik trænet hele kroppen igennem på den tid det tager mig at lave 5 sæt band squat :D og Zoa fik luftet swinger tendenserne med god tæt spot kun ifør boxershorts! :D

Jeg har optaget noget video, men skal lige ha' frigjort noget plads på min netdisk før jeg kan få lagt dem ud. Indtil da, et lille screen capture af en dyyyb box squat! (skiverne dækker for mit knæ, men det ER virkelig dybt!)

post-12-1080587383.jpg

Link to comment
Share on other sites

Skal du forresten med på sommerlejr??

Det kan du tro jeg skal! Jeg glæder mig helt vildt allerede! :w00t:

Onkel Troels

Hvis du kunne vende dig til den og udholde lidt smerte - som trods alt VAR værst med sumo-stand - så tror jeg virkelig der er en MASSE at hente i den dragt for dig. Spar lidt på sprutten en måneds tid, så skal du nok få råd til den! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Den er dyb nok, men din knævandring gør at det ikke ser Ass-to-grass agtigt ud. ;)

Tilgengæld får farven på Thomas' lår, mine til at ligne nogen sprøde latino-farvede stænger! :tongue:

Spøg til side, min knævandring ER gal, men det det er ikke helt let at få så lange ben til at makke ret. Jeg stod og freestance squattede lidt mellem sættene og fandt på en stil hvor mine skinneben forblev praktisk taget lodrette, jeg vil forsøge mig frem med det på fredag hvor det er teknik da. Mandag er "move-heavy-ass-weight-and-dont-give-a-shit-about-form" dag! :devil:

jsc

Den er såre simpel, jeg ligger mig ned på en bænk, således at kun mine baller berøre den, jeg låse så med fusserne nedenunder bænken så jeg ligger fast, dette resultere i at min overkrop svæver ("floating", smart ik?! :w00t: ) udover bænken, jeg bøjer derefter bagover til at toppen af min skalp berøre jorden, hvorefter jeg "cruncher" (ikke hæver) overkroppen op til en en <45° vinkel, fortsæt for ønskede antal gentagelser. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders

Lagde lige mærke til du har srevet squat expert under dit profil billede - det er da det sidst ejeg vil kalde dig efter dit DM diverse.... hehehe 

Morten

Af alle mennesker ville jeg tro du forstod lidt sarkasme, men, ak nej! B)

Flot logbog du holder dig iøvrigt! :lol:

Nu blotter han dem jo oz mere end dig

…og det er almindelig kendt at jo mere man blotter sit ben, desto blegere bli'r det eller…? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sir' du jeg er bleg dit tykke dyr... bare kom an så ska' jeg :boxers: ska' jeg... sir' mig :4flex:

Nej jeg siger ikke at du er bleg… Det ville være en seriøs underdrivelse, JEG er bleg, der findes slet ikke noget definition får den farve du har tror jeg… :unsure:

:lol:

Pinocchio

Du prikker bare løs gør du… Jeg har en yderst kraftig og stødabsorberende body-armor der kan holde til det meste! B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share