AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ME Bænkpres | 31/3/04

ME (Volumen/3RM) : Close Grip Medium Boardpress

- opv. · no board -

60kg x 8r

- work -

80kg x 3r

90kg x 3r

100kg x 3r

110kg x 3r

120kg x 3r

125kg x 3r

130kg x 3r

135kg x 3r

140kg x 3r

145kg x 2r | Missede den 3.

Er godt nok skuffet over at stoppe på 145kg… <_< Jeg tror det er mit håndled der holder mig tilbage, det er ikke helt på plads endnu.

Supp. : Military Press

40kg x 5r

50kg x 5r

60kg x 5r

65kg x 5r

70kg x 5r

Har altid været vildt svag i overheaf styrke, men det gik stadig fint. Det sidste sæt var med overskud og alle sæt blev kørte med strict form, push pressede dog den første op for at skåne skulderen.

Incline Flyes (s1)

10kg x 12r

17,5kg x 3r

25kg x 6r

17,5kg x 12r

Yates Row (s1)

60kg x 12r

80kg x 3r

110kg x 6r

80kg x 12r

Lying DB Extension (s2)

10kg x 12r

15kg x 3r

20kg x 6r

15kg x 12r

Hammer Curl (s2)

10kg x 12r

15kg x 3r

20kg x 6r

15kg x 12r

3D Shoulder

10kg x 30r x 2s

Kommentar

Det var det ikke meget at tilføje.

Jeg skal til at ha' styr på min kost igen efterhånden, fedtprocenten er efterhånden begyndt at taksere temmelig grufuldt på selvværdet, men jeg holder mig "true" til mit styrkemål, så der er ikke plads til slankekur iår, men fedtprocenten skal bare heller ikke stige så frygtelige meget mere.

Link to comment
Share on other sites

DE Squat/Dødløft | 2/4/04

Reverse Hypers

15kg x 15r x 2s

DE Box Squat

- opv. · no box -

60kg x 6r

80kg x 6r

- work · box -

100kg x 2r x 5s

120kg x 2r x 5s

- work · box -

120kg x 2r

Jeg filmede stort set alle løft og gennemså dem et par gange, for at prøve at gøre det bedre næste løft, jeg poster ikke hele molevitten idag, men har lige 2 billeder der BØR gå over i historien! :w00t:

Teknikken er ikke helt på plads endnu, det køre ikke som én flydende bevægelse, men som en 2-trins raket, men det skal nok komme på plads.

DE Dødløft

- opv. · no box -

110kg x 5r

130kg x 3r

- work -

150kg x 1r x 5s

- work · suit -

170kg x 1r x 5s

Godt fart hele vejen igennem, men NØJ hvor er min dragt dog blevet lille, :bblush: jeg fik ihvertfald ikke afmonteret tudefjæs lige idag!

Dynamic Shrug

80kg x 12r

110kg x 3r

140kg x 6r

110kg x 12r

Floating Crunch (s1)

10kg x 10r

15kg x 10r x 2s

Calf Press (s1)

200kg x 20r

240kg x 20r x 2s

Kommentar

Genial træning, var godt nok mutters alene det meste af tiden, men det var en genial hjælpe at optage og se, optage og se etc. Min workcapacity stinker stadig, men jeg tilføjer langsomt, men sikkert mere og mere arbejde.

Nu til lidt billeder. De er taget fra samme squat, men forskellige stadier, det var også dagens mest perfekt squat.

Billede 1. Her bryder jeg parallel, skinnbenet er næste lodret og knæene er langt, langt bag ved tæerne.

perfect1.jpg

Billede 2. Rock bottom på boxen, superdyb, men knæene er STADIG bag tæerne!

perfect2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det er en rigtigt god idé at gøre det som du gør der(filme) men du skal også tage højde for at din squatstil ændres(faktisk en pæn del, synes jeg selv når jeg squatter) når du bruger alt udstyret, så spørgsmålet er om det ikke er langt mere relevant at filme når du træner med udstyret på?

Link to comment
Share on other sites

ME Squat | 5/4/04

Reverse Hypers

15kg x 15r

ME : Chain Low Box Squat

- opv. · chain -

60kg x 6r

100kg x 2r

- work · chains (vægten er incl. 50kg kæder) -

130kg x 3r x 2s | Skulle lige ha' teknikken ind.

150kg x 3r

160kg x 3r

170kg x 3r | NOSEBLEED! :devil:

180kg x 1r

190kg x 1r

200kg x 1r

205kg x 1r

210kg x 1r PR

MONSTER squat dag!!! Jeg ville faktisk være holdt ved de 200kg da de føltes tunge nok, men hoppede på 205kg, her VAR jeg så holdt, men Thomas (Zoa) lavede herefter et fuldstændig sygt strainer løft, så jeg blev så tændt at jeg måtte ha' én til og den var PUUURE EVIL!!! Gik i stå i midten og holdt den der i noget der føltes som evigheder, men så begyndte jeg at brøle og så kom den ellers op!!! Er fuldstændig ristet!!! :w00t:

Straight Back Parallel Good Morning

60kg x 5r

80kg x 5r

100kg x 5r

110kg x 5r

120kg x 6r | gik ged i min tæller, men det var let nok. RepPR

Jeg tror faktisk jeg kunne begynde at holde af goodmornings, køre for mig for tiden, føltes på intet tidspunkt tung idag.

Floating Crunch

10kg x 10r

15kg x 10r

20kg x 10r

Kommentar

En ME dag af allerbedste slags! Dagene hvor man føler sig færdig og strainet og ALLIGEVEL kaster sig ud i nye forsøg indtil den absolutte max er nået! Det er sådanne dage som den her, der gør WSB det hele værd! :king:

Tak til Zoa for intesity-feeding af topkarakter og Hoosier for råwe support! :step:

Eneste "ting" glæder mig til workcapacityen stiger lidt mere, så jeg kan klare lidt mere work. :)

Link to comment
Share on other sites

så spørgsmålet er om det ikke er langt mere relevant at filme når du træner med udstyret på?

Jo selvfølgelig, men jeg har bare ikke kamera altid, det er et firma/dele kamera, så deeet…

Angel

WHEEEEEEEEEEEE! :w00t:

Jeg ville ihvertfald gøre mit yderste for at dømme meget retfærdigt og præcist, og det kræver jo meget, meget nøje inspektioner. :tongue:

Ellers så prøv at lure det billede jeg har postet i Bamzfars log, det er også guf! B)

Link to comment
Share on other sites

Angel

WHEEEEEEEEEEEE! :w00t:

Jeg ville ihvertfald gøre mit yderste for at dømme meget retfærdigt og præcist, og det kræver jo meget, meget nøje inspektioner. :tongue:

Ellers så prøv at lure det billede jeg har postet i Bamzfars log, det er også guf! B)

Har luret allerede ;)

ellers NASTY avatar du har fået dig der :devil:

Link to comment
Share on other sites

Du er blevet 10 gange så grande-massiv at se på af de 10-15kg du har taget på! Du ser rigtigt grande ud efterhånden! Så ingen grund til tudefjæs, Anders! :)

Kan godt være jeg ser stor ud, men jeg forbeholder mig retten til at kalde mig selv ikke-køn.

Kunne være jeg skulle adoptere lidt af din signatur "Jeg bliver aldrig nogen Günther Pedersen…" B)

sokr@tez

Lavede også samme stunt ned i Hard Work i de go'e gamle dage, men vægten var mere puny og det blødte også mindre voldsomt dengang.

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share