AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

klausjensen

Lækkert at du skal dømme! Husk at ta flink-dybde-brillerne på hvis du skal dømme søndag, da det vidst nok er der Juniorene skal løfte.

Zoa

Ja tung var den ikke, ramte bare en mærkelig bane. :blink:

Det er også virkelig godt at ha' dig tilbage makker! Du er min styrke-muse! :4winkkiss:

Henning Friis & Crawdaddy & Kreasvin

Tak, tak! :bigsmile:

Jeg kan garanterer for at jeg gør mit bedste! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Junior DM 2004 Prep | 8/3/04

Startvægt dødløft

- warmup -

5r x 110kg

3r x 140kg

1r x 160kg

- workset · dragt -

1r x 180kg

1r x 200kg

1r x 220kg

1r x 240kg

Havde regnet med at 220kg skulle være startvægt, men fik at vide at den var for let. De 240kg var også lette nok, masser af overskud der.

Dødløft startvægten til DM bliver 230kg (kan s'føli' justeres efter opvarmning).

Det er jeg ganske tilfreds med, da jeg i starten af året håbede på 230kg som slutvægt til DM! :w00t:

DE Squat

- warmup -

5r x 60kg

5r x 100kg

- workset · box -

5s x 2r x 110kg

5s x 2r x 120kg

Seated Cable Crunch

20r x 50kg

2s x 10r x 60kg

Kommentar

Go' fin træning. Dog var det surt at slutte på 240kg idag, for jeg havde virkelig lyst (og overskud) til at brænde fuldstændig igennem, og de 240kg var slet ikke i nærheden af at brænde mig af.

Stemning og humøret var højt i TSK idag, og hvert dødløft for hele etagen til at ryste, hvilket mildest talt tænder os styrkeløftere 100% (motionisterne er dog ik så glade :tongue: ). Der var også fuldt hus i junior afdelingen, da Cat var på et af de sjældne, men gode visits! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

klausjensen

Lækkert at du skal dømme! Husk at ta flink-dybde-brillerne på hvis du skal dømme søndag, da det vidst nok er der Juniorene skal løfte.

Der er en god grund til at de kalder mig den røde onde i klubben :devil: så hvis ikke Klaus giver røde lamper, så skal jeg nok. :D

Det'gaaassss ;)

Link to comment
Share on other sites

lækkert dædlift, det er da lige inden 250 er et lidt lavt mål for dig til DM diverse :devil:

så lige sedlen med tilmeldingerne....det ser ud til du har ændret planer og stiller op i 110 isetdet for 125.....har du ikke fået spist nok?? - hvis det kniber kan jeg anbefale elefant kuren

Link to comment
Share on other sites

Henning

Du skal bare gå til den skal du! :devil:

Min squat dybde plejer at være fin nok, min pauser i bænkpres eksemplariske og jeg har kun krøbet stangen én gang på dødløft! :4smartass:

Zoa

500lbs er bare ik' så meget at pralle med i squatten… Hvis det var bænk var den fin, men squatten skal da minimum være 700lbs club. :unsure:

MaxP

Det kræver så at der ER nogen der har spurgt… B)

Blackmoore

Squatfather har oplyst det så nysseligt.

Prehn

Kim påstod der var til 30kg mere på mit 240kg dødløft! :o ;) :lol:

250kg napper jeg på andet forsøg, hvad der så bliver til i 3., det ved jeg ik' endnu.

Jeg ER i 125, men jeg ser bare slank nok ud til at være i 110! :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis nogen spørger og du IKKE har t-shirten, så er det vel for sent ;)

Man bliver vel ligesom nødt til at have den på og håbe nogen går i fælden :lol:

På den anden side vil man også fremstå som den største NAR, hvis man slet ikke har størrelse, udseende eller styrke til at blive spurgt om det spørgsmål! ;)

Link to comment
Share on other sites

Junior DM 2004 Prep | 10/3/04

Bænkpres

- warmup -

10r x 60kg

5r x 100kg

1r x 120kg

1r x 130kg

- workset · trøje -

1r x 160kg | Lå for langt tilbage, ramte galfen på vej op.

2r x 160kg

1r x 170kg | Bedste løft i trøje. Perfekt bane op og ned, manglede bare pausen.

1r x 170kg | mere om det løft*

1r x 170kg | skidt løft, kom dog op.

Kan ikke få trøjen til at køre for mig. :( Som det ser ud nu, starter jeg min bænkpres til DM uden trøje på, og hopper i trøjen på andet forsøget, jeg har én gang tilbage i trøje til at ændre på det. Næste gang vil jeg prøve at gå tilbage til det gamle bløde bælte og se om det er det nyes stive der spolere mit opsspænd. Det er et "desparat" forsøg, men jeg er kommet dertil.

* Løft to her gik galt fra start af. Først kunne jeg slet ikke få stangen ud af gaflerne, jeg pressede den med meget besvær op (og der var udløft på), men den kom ikke ud. Jeg fik hjælp til at få den ud, men den sejlede en del rundt. Jeg følte dog jeg fik styr på den, men - jeg mener det var på vej ned, kunne også være da jeg pressede op - stangen kom farende direkte ned mod min pande, spotterne ude i siden stod og sov fordi løftet før havde været så let!!! Heldigvis nåede spotteren bag ved at gribe og holde ved stangen lige før den ramte min pande, så jeg kunne krybe ud under den. Meget ubehageligt, men så kan jeg lære det. Fejlen havde for start af været at stangen lå 2 huller for langt nede, så jeg havde ikke kunne spænde mine arme. :(

Wide Grip Pulldown

10r x 60kg

10r x 70kg

Lying DB Triceps Extension (s1)

2s x 10r x 17,5kg

Seated Hammer Curl (s1)

2s x 10r x 17,5kg

Mine albuer gjorde auvs, så skulle lige ha pumpet lidt frisk blod til.

Kommentar

Er lidt trist nu, men heldigvis køre dødløften godt. Jeg får bare ikke lavet guldkrav uden trøjen på.

Link to comment
Share on other sites

Startvægt squat | 12/3/04

Squat

- warmup -

10r x 60kg

5r x 100kg

3r x 140kg (sygt lette?!?!?!)

- workset · dragt + knæbind -

3r x 180kg

1r x 200kg

1r x 220kg

1r x 220kg

Ok squatdag… Jeg har åbenbart reddet mig en dybdevirus, jeg skær dem liige kort nok. Nr 2 på 220kg var lidt sær, kunne ikke trække vejret ordenligt ind og stod og hoffede og puffede et stykke tid, uden egentlig at få det ind. Det var lidt trælst, så jeg dykkede uanset, gik i stå i bunden, kogte lidt og rejste mig igen (åbenbart uden hjælp fra spottere :blink: ). Nr 2 på 220kg var rigtig fin derimod, manglede lidt dybde, men superlet, god fart op og ned.

Startvægt til DM blive 200kg, selvom jeg personligt synes det er for let en vægt, men jeg er ikke hele "consistent" nok med dybden på de tungere. <_<

DE Dødløft

- warmup -

2r x 120kg

- workset -

5s x 1r x 160kg

DE Bænkpres

- warmup -

10r x 60kg

- workset -

2s x 3r x 80kg

1s x 3r x 90kg

3s x 3r x 100kg

Bare lige lidt let til a' pat.

Kommentar

Rigtig hyggelig træning, der var fuld hus idag + gæster! MaxP var der med sine syge quadz, Hoosier med sit gode humør (trods mobberier i løbet af dagen) og banankage, Zoa med sine fantastiske (og spændstige siger rygterne) glutes og ikke mindst Hippoen: Danmark kønneste styrkeløfter. :tongue:

Jeg var udsædvanelig udkørt efter denne træning, og det var ikke (udelukkende) pga squatten! Fik bundet alt i alt 16 sæt knæbind på forskellige til dages træning og hvert eneste af dem tappede blod, tåre og uendelige mængder sved fra mit sarte legeme.

Det skal blive godt at slappe af fra nu af og op til DM. B)

___________________________________________________

Alle >>>

Tak, det var en ubehagelig oplevelse, som forhåbentligt aldrig kommer igen.

Crawdaddy

Tag ham endelig med, så skal jeg baaaare riste ham TSK STYLE!!! :devil:

jfk

Kravet i -125 er 615 kg, jeg KAN lave guldkrav uden trøjen, men så skal det også være best case scenario: 230 - 130 - 260 = 620. Jeg håver sføli at få de 40kg ekstra med på bænken som jeg VED jeg kan lave, men tør ik regne med det.

Link to comment
Share on other sites

hey man....

tak for en feeed dag, det var ret hygsomt...

næste gang synes jeg du skal love mig 220 kg ;) :tongue:

vi finder lige ud af hvornår vi kommer did igen, men ellers er I jo velkomne herover på den anden ø :) :wave:

og håber du får lavet et nasty squat med de nye bind B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share