Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Nå .. ingen træning de næste par dage. Jeg er forkølet som bare pokker. :ill:

øv bøv ..

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Er det de små møgunger der har smittet dig? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Kender du Echinamin, ta 50 dråber i et glas vand et par gange, over en dags tid, du sveder som et svin så er det ovre, den virker næsten hver gang

a1145.gif

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Bugger.  . . .

men så må Alva da pulse rundt med mjød og urtethe i valkyrie unifoirmen for at få den faldne viking i fom igen  :bigsmile:

Sorry..  :blush:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Alva du må ik falde for den med udklædningen, det er garanteret noget han har gjort med vilje for at få omsorg og uniformer tsk tsk syge mænd :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Bugger.  . . .

men så må Alva da pulse rundt med mjød og urtethe i valkyrie unifoirmen for at få den faldne viking i fom igen  :bigsmile:

Sorry..  :blush:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Alva du må ik falde for den med udklædningen, det er garanteret noget han har gjort med vilje for at få omsorg og uniformer tsk tsk syge mænd :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:

Ja, syge mænd er nogle små stakler :wub:

Men fordelen ved dem er, at man i hvert fald ikke er i TVIVL om at de er syge :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lidt yogatræning (tak for ideen, Maxpower).

Nakke/skudreøvelser

Løven

3 x solhilsen

og benløft.

Nu inden I brækker jer af grin over denne her træningsform, så er begrundelsen bag den, at jeg virkelig har brug for at få løsnet op i nakke og skuldre. Jeg har haft en del spændingshovedpine, men yoga'en ser ud til at virke. Desuden ville en forøget smidighed være en kærkommen bonus.

Jeg har lånt Politikens Yogahåndbog, og følger dens grundtræningsprogram på ikke træningsdage.

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Alternativ hypertrofi uge 7, dag 1

Squat 2 x 3 x 110 kg + 1 x 3 x 110 kg + 3 x 8 x 65 kg i hacksquatten i stedet.

Bænkpres 5 x 5 x 90 kg

BOR lever 10 x 3 x 65 kg

Elendig træning. Selv om jeg er rask, så sidder forkølelsen stadig i kroppen. Når jeg forsøgte at lave et bugtryk under squatten begyndte jeg at hoste, og det gjorde øvelsen fuldstændig umulig så over til hacksquatten.

Det samme med bænkpres, hvorfor jeg smed nogle kilo og tog 5 x 5 i stedet.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Tanker fra tænketanken:

Angående min kost. Hvad er det lige der går galt? Jeg har i teorien 100% styr på, hvilke fødevarer jeg skal indtage, hvor meget og hvor ofte, men det sker bare ikke. Jeg ender altid med at rende rundt på arbejdet og være møgsulten. I dag havde jeg fx bulgur og kylling med i madpakken, men fik jeg spist det? Næh nej, jeg talte med kollegaer i pauserne i stedet. :dry: Hvad kunne jeg gøre i stedet? Tage 1L proteindrik med?

Hvorfor er det så svært at implementere en vane? F**king hell ... :sneaky2:

Angående min træning.Nu har jeg to uger tilbage med AHT-programmet, men jeg overvejer at hoppe direkte over til mit gamle program nu, eller måske skulle jeg tage de to sidste uger og så en maxtest?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

ATH uge 7, dag 2

Dødløft 1 x 3 x 160 kg, 3 x 1 x 190 kg, 1 x 3,43 x 160 kg :blink:

Militarypress 5 x 5 x 50 kg

Pull-ups 10 x 3 x mig + 26,75 kg

Ok træning, egentlig. Dødløft er for hård til, at jeg kunne gøre det lige efter min forkølelse, men jeg skal nok komme efter det. De 5x5 i military var bare noget jeg lige fik lyst til. Damn, jeg savner den slags træning :wub:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Yoga-træning

Løven

4 x solhilsen

Benløft.

Tog i alt 15 min, og jeg er ved at arbejde mig op til 12 runder af solhilsenen. Selv om jeg kun træner programmet igennem et par gange om ugen, så kan jeg sagtens mærke at min smidighed er forøget, og det er lækkert. :smile: En smule mere smidighed, og så kan jeg gå i gang med de mere krævende øvelser.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fiflet lidt med mit kommende styrketræningsprogram, og her er kladden:

post-3384-1125346599_thumb.jpg

Programmet er det klassiske styrkeprogram, som jeg har lavet før, men jeg har ændret en del af hjælpeøvelserne. Uge 1 til 4 bliver fundamenttræning og derefter bliver programmet mere styrkebetonet fra uge 5 til 8.

Hjælpeøvelserne bliver lavet som 3 x 6-8 eller 3 x 8-12, men det skal jeg lige have tænkt lidt mere over.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Back to the roots program :4thumbup:

Squat 5 x 2 x 110 kg (som en brise)

Bænkpres 5 x 3 x 90 kg (let og dejligt)

Chins 1 x 10, 10, 8 x mig

Pause squat 3 x 10 x 60 kg*

Smal bænkpres 3 x 10 x 60 kg

Roman chair sit-ups 3 x 10 x mig + 21,5 kg

Total tonage: 10070 kg

*Squat med 3 sek pause i bunden.

Dejlig at være tilbage med det gamle program igen. Det er lækkert at kunne lave lidt forskellige øvelser og varierer mellem gentagelses-intervallet. Mine ben syrede helt til, da jeg lavede pause squat. Jeg er simpelthen ikke bygget til noget over 5 reps. :blush:

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Joooh, måske. Men jeg ville gerne have en håndledstyrkende øvelse med. Måske skulle jeg overveje det nærmere?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har selv anskaffet mig en wrist roller efter Kenneth Jay anbefalede mig at skaffe mig sådan en, for at styrke mine håndled.

Er først startet på den her for nyligt, så jeg kan ikke sige hvor god effekt den har, men man kan ihvertfald mærke selv en lille vægt her!!

Link to comment
Share on other sites

Yogatræning

Hvilestilling

Løven

8 x Solhilsen

Benløft

og afsluttet med en hvilestilling.

Det går fremad med smidigheden. Nu kan jeg stå med strakte ben og røre jorden med håndfladerne. :4thumbup: Nu mangler jeg bare een mere omgang af ovenstående program og så går jeg videre i progressionen.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Det går fremad med smidigheden. Nu kan jeg stå med strakte ben og røre jorden med håndfladerne.

Hvis ikke fordi det var nedsættende over for tredjepart ville jeg kalde dig for en ........ :bigsmile: I stedet konstaterer jeg at det er vildt og at jeg gerne ville eje bare 20% af din smidighed.

Edited by TF.
Link to comment
Share on other sites

Det går fremad med smidigheden. Nu kan jeg stå med strakte ben og røre jorden med håndfladerne.

Hvis ikke fordi det var nedsættende over for tredjepart ville jeg kalde dig for en ........ :bigsmile: I stedet konstaterer jeg at det er vildt og at jeg gerne ville eje bare 20% af din smidighed.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmmm ... et ord på ni bogstaver? :blink: Lækkermås? Sukkermus?

Uanset, hvor lamt yogaen end lyder (og jeg synes selv, det er lamt), så er det fantastisk for smidigheden. :smile:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Strykeløftsprogram V 3.0

Dødløft 5 x 2 x 190 kg

Dips 3 x 8 x mig + 10 kg

Stiv benet dødløft 3 x 8 x 70 kg

Roman chair situps 3 x 8 x mig + 25 kg

Chins 3 x 10 x mig

Hammer curls 1 x 5, 5, 4 x 19 kg

Rigtig fin træning. Alle løftene var nemme, og jeg er ved at være sikker på, at jeg nok skal slå min tidligere dødløft PR. :4thumbup:

Jeg talte forresten med et par af styrkeløftgutterne omkring raw styrkeløft. Ifølge dem, så var max-løftene til Nordland Cup i -90 kg klassen 195 kg i squat, 120 kg i bænk og 205 kg i dødløft. Her kan jeg sagtens være med, hvis jeg bare taber mig en smule. :w00t: Det er bestemt en tanke værd, så jeg skal lige have udfyldt en ansøgning om løftelicens.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share