Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Godt at se du får trænet igennem på trods af ømhed, lille firebouncer  :firebounce:

Sweet dreams  :sleeping:

Tak, søde Flexius :bigsmile: Det er faktisk fordi jeg er blevet ret glad for styrketræning - ja, ja..også selvom det stadig er maskiner :baaa::hehe:

Hej Fast

Med den træningsindsats du ligger for dagen, er der ingen grund til at tro, at du ikke skulle kunne følge med. Jeg vil næsten vædde med, at du kan køre dig igennem Dame B i løbet af en sæson. Også selvom du skal passe dine studier.

Men pas på! Det er vanedannende at kører cykelløb. Tilsidst ved man ikke, hvad man skal lave om søndagen, hvis ikke der er løb.

Til gengæld er det rigtig fedt!

Fortsat god træning. :smile:

Hejsa Dream :bigsmile:

:blush: Tak for det...man bliver jo helt flov når man ser at der er nogle der tror på, at jeg nogenlunde kan leve op til mit brugernavn på MOL :tongue: Men mange tak for det ihvertfald :wink::smile:

Og det med at det er vanedannende...det døjer man jo med allerede :w00t::laugh:

Er der egentlig nogen der kan anbefale en god cykelklub? (Måske jeg skulle spørge ovre i "Generelt" el. "Sport" :unsure: Prøver lige her først :biggrin:)

-----------------------------------

Onsdag d. 3 nov. - Parken - Eftermiddag:

:devil:Spinning :devil:

:bike: Cykling III ( 58 min. v/Chris MacDonald)

Maxpuls: 197 (ca. 98%) (yeeees!! :4jumpy: ...tvivler fan'me på at den kan komme meget højere op end det pt...der skal klart en mega lang pause før det sker..ligesom efter sommerferien :laugh: )

Average: 178 (ca. 88%)

:bike: Cykling II (52 min. v/Chris MacDonald)

Maxpuls: 188 (ca. 93%)

Average: 164 (ca. ca. 82%)

Kæmpe god træning, pisse glad for at jeg ikke pjækkede :innocent:

Imorgen: kun en times rul og masser af smil på læben :jodler: ( :tongue:Jeg ved du læser det her: Jeg skal bare være super opbakkende, skal jeg :4thumbup:)

Go' aften ;-)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hejsa Dream :bigsmile:

:blush: Tak for det...man bliver jo helt flov når man ser at der er nogle der tror på, at jeg nogenlunde kan leve op til mit brugernavn på MOL  :tongue: Men mange tak for det ihvertfald :wink:  :smile: 

Og det med at det er vanedannende...det døjer man jo med allerede  :w00t:  :laugh:

Er der egentlig nogen der kan anbefale en god cykelklub? (Måske jeg skulle spørge ovre i "Generelt" el. "Sport" :unsure: Prøver lige her først :biggrin:)

Ja,ja Fast...Du spiller dit talent - flere har set det :laugh: Jeg kører (ved at være kørte) for Roskilde CR. Det er en fin klub synes jeg. Men ABC skulle også være rigtig god.-Det er ihvertfald hvad jeg har hørt...

By the way jeg har spinnet 2-3 gange og hader det som pesten. Det er den mest hårde totur jeg nogensinde har været igennem. Hvordan fanden finder du motivation til at køre flere timer om dagen og stadig synes det er sjov? :blink: Jeg er imponeret :wink:

Link to comment
Share on other sites

:bike: Cykling III ( 58 min. v/Chris MacDonald)

Maxpuls: 197 (ca. 98%) (yeeees!! :4jumpy: ...tvivler fan'me på at den kan komme meget højere op end det pt...der skal klart en mega lang pause før det sker..ligesom efter sommerferien  :laugh: )

<{POST_SNAPBACK}>

Er du svedt mand...! :blink:

Call the paramedics - hvordan kan du holde til det der?? :w00t: :1356:

Du må simpelthen være typen man bare ikke kan køre træt....

Link to comment
Share on other sites

Ja,ja Fast...Du spiller dit talent - flere har set det  :laugh:  Jeg kører (ved at være kørte) for Roskilde CR. Det er en fin klub synes jeg. Men ABC skulle også være rigtig god.-Det er ihvertfald hvad jeg har hørt...

Tak for anbefaling af klub – jeg skal vist tjekke den ud :smile:

By the way jeg har spinnet 2-3 gange og hader det som pesten. Det er den mest hårde totur jeg nogensinde har været igennem. Hvordan fanden finder du motivation til at køre flere timer om dagen og stadig synes det er sjov?  :blink:  Jeg er imponeret  :wink:
Det ved jeg faktisk ikke engang selv– det vil jeg tænke over :blink:

:bike: Cykling III ( 58 min. v/Chris MacDonald)

Maxpuls: 197 (ca. 98%) (yeeees!! :4jumpy: ...tvivler fan'me på at den kan komme meget højere op end det pt...der skal klart en mega lang pause før det sker..ligesom efter sommerferien  :laugh: )

Er du svedt mand...! :blink:

Call the paramedics - hvordan kan du holde til det der?? :w00t: :1356:

Du må simpelthen være typen man bare ikke kan køre træt....

Hehe…det er jo fordi jeg øver mig sårn så jeg kan imponere Flexi :tongue: Men shit, det var fan’me najs…Der er intet bedre i livet end fremgang og achievements :cooldance:

Torsdag d. 4. nov.:

I dag bliver det ikke til noget træning, fordi mine forældre har fået denne sjove ide at vi i dag skal spise på restaurant :sneaky2: …det nænner jeg ikke at takke nej til. Men dammmn, hvor jeg havde glædet mig til at se den kommende super fede spinning instruktør aka. Spock do his thing! :bike: :banana3:

Og jeg gider heller ikke at styrketræne idag – gemmer energien til imorgen i TSK med Tulle og gutterne :wootdance:

Go' dag ;-)

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

I dag bliver det ikke til noget træning, fordi mine forældre har fået denne sjove ide at vi i dag skal spise på restaurant  :sneaky2: …det nænner jeg ikke at takke nej til. Men dammmn, hvor jeg havde glædet mig til at se den kommende super fede spinning instruktør aka. Spock do his thing! :bike: :banana3:

Det var dejligt, een færre at skuffe fælt :bigsmile: :4thumbup:

Det er da klart du skal gå ud at spise med dine forældre- bliver super hyggeligt.

Link to comment
Share on other sites

Du må simpelthen være typen man bare ikke kan køre træt....

Høhø... Jeg gad da godt prøve... :blush:

Lagoon

Don’t get your hopes up too high – for jeg sigter ihvertfald MEGET højt ;)

Ja, Fast er for vild, der bliver cyklet til den store guld-medalje!!  :devil:  :devil:

Hæhæ Spock…ja, valget stod jo ml. enten spinning-instruktør-uddannelsen, arbejde som cykelbud eller begynde på cykelløb…tror jeg vist nok har valgt the real thing ( :w00t: )..og jeg vil da helt klart gøre mit bedste, har jo ik noget at miste hvis det ik går som planlagt…joh, kun min selvrespekt vist nok. :laugh:

Fredag d. 5. nov. - Nørrebro :sleeping: - Aften:

Jeg meldte afbud til TSK-træning fordi jeg ærlig talt (se, fast er altid ærlig :innocent: ) synes min teknik stadig stinker - ingen grund til at fucke min selvtillid endnu mere op ved at dukke op i selveste styrkeløfter klubben :w00t: og spille svag :wink: Men mange tak til Thomas og Anders fordi de er så søøø'e..og ikke mindst tulle-tøsen...hun var oz bare darjlig og forstående :4thumbup:

Men hey, jeg fik da trænet liiiidt idag:

:firebounce:Styrketræning :firebounce:

Chest press:

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

Siddende dips:

15 reps x 35 kg

10 reps x 40 kg

8 reps x 45 kg

8 reps x 45 kg

Benpres (seated):

15 reps x 100 kg

18 reps x 100 kg

10 reps x 150 kg

10 reps x 150 kg (vildt at underkroppen er så meget stærkere efter ordentlig restitution :raisebrow: )

Biceps curl:

Højre:

8 reps x 7 kg

8 reps x 7 kg

8 reps x 6 kg

8 reps x 6 kg

venstre:

8 reps x 7 kg

8 reps x 6 kg

8 reps x 6 kg

8 reps x 6 kg

Og så var det også idag at jeg fik kørt årets aaaallersidste rulletur på raceren..så det skal self. logføres :biggrin: Brugte fan'me 1 time på at rense den stakkels racer igen...nu får den lov at gå i vinterhi :sleeping: det er sgu blevet alt for koldt til at træne på landevejene :cold::gal:

:bike: Landevejscykling :bike:

Kørte dog uden pulsmåler... i ca. 1 times tid.... Ved ik hvor mange km :wink:

Lige nu sidder jeg og fumler med min nye mobi...skal nok få helt styr på tingene, så jeg kan begynde at poste pics i loggen. Og ang. puls-graf tingsten...Arne siger man skal ha' en mikrofon for at ku overføre data fra pulsur til comp...Og ja, jeg aner self. ik hvor mikrofonen er blevet af :unsure:...Leder stadig efter den :wink:

Go' aften ;-)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm.. Så må det da være et gammel polar du har?.. Jeg mener da det er et stykke tid siden de holdt op med at lave det der med at man overførte data via lyd :blink: .. Nu når infrarød, bluetooth, usb, firewire osv er opfundet, burde de da kunne have lavet noget andet :smile:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Så må det da være et gammel polar du har?.. Jeg mener da det er et stykke tid siden de holdt op med at lave det der med at man overførte data via lyd  :blink: .. Nå når infrarød, bluetooth, usb, firewire osv er opfundet, burde de da kunne have lavet noget andet  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja bluetoth ville være godt. Men nej - Polar bruger stadig Soniclink på S410 og S520 som Fast har.

Link to comment
Share on other sites

Jeg meldte afbud til TSK-træning fordi jeg ærlig talt (se, fast er altid ærlig   :innocent: ) synes min teknik stadig stinker - ingen grund til at fucke min selvtillid endnu mere op ved at dukke op i selveste styrkeløfter klubben  :w00t: og spille svag  :wink: Men mange tak til Thomas og Anders fordi de er så søøø'e..og ikke mindst tulle-tøsen...hun var oz bare darjlig og forstående  :4thumbup:

Hey søde Reem :bigsmile:

Som jeg har skrevet er der ingen grund til at være "nervøs" :smile: Jeg må selv starte helt forfra med squat :tongue:

De bider ikke derude... ikke under første besøg ihvertfald :unsure::wink::laugh:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Ja, du skal vist op i s600 serien for at få infrarød.

Fatter ganske simpelthen ikke hvorfor Polar ikke har lavet bluetooth link endnu... infrarød stinker for vildt...

<{POST_SNAPBACK}>

Nørd :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg meldte afbud til TSK-træning fordi jeg ærlig talt (se, fast er altid ærlig  :innocent: ) synes min teknik stadig stinker - ingen grund til at fucke min selvtillid endnu mere op ved at dukke op i selveste styrkeløfter klubben  :w00t: og spille svag  :wink: Men mange tak til Thomas og Anders fordi de er så søøø'e..og ikke mindst tulle-tøsen...hun var oz bare darjlig og forstående  :4thumbup:

Hey søde Reem :bigsmile:

Som jeg har skrevet er der ingen grund til at være "nervøs" :smile: Jeg må selv starte helt forfra med squat :tongue:

De bider ikke derude... ikke under første besøg ihvertfald :unsure::wink::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare vent :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det der pulsur...mega fuck-system... :nonono:

Hey søde Reem  :bigsmile:

Som jeg har skrevet er der ingen grund til at være "nervøs"  :smile: Jeg må selv starte helt forfra med squat  :tongue:

De bider ikke derude... ikke under første besøg ihvertfald  :unsure:  :wink:  :laugh:

Godt at se du overlevede, min tøs :tongue: ...Men altså, vejen der ikke starter i hjertet ender blindt...og jeg var virkelig umotiveret til frie vægte igår :wink: Men det skal nok komme...og ligesom Thomas sagde: jeg tænker for meget :laugh: tror ik man kan ha' sagt noget der passer så godt om mig :tongue:

Lørdag d. 6. nov. - Parken - Morgen/formiddag:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling III (53 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 186

Average: 171

Virkelig slemt i starten, hader at køre en III'er efter to dage uden spinning :sleepy: Men alligevel ret god time, vi kørte den også uden pause hele vejen igennem :smile:

:bike: Cykling II (50 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 187

Average: 164

Her vågnede jeg endelig op, og der kom mere belastning på...den lavere gennemsnitspuls skyldes pauserne.

Hej hej ;-)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Faktisk fungere det ret godt - har jo selv haft det ur - det er ikke så besværligt - hvis du da kan finde den mikrofon :wink:

Ja, uret er ok...og mikrofonen har jeg også fundet, men får konstant at vide "pulsmåler svarer ikke" når jeg prøver at tilslutte.... :raisebrow:

Vi mangler stadig BILLEDER hvor blir de aw?  :4mewantfood:  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

De er på vej :-) …men jeg tror liiige jeg venter bare små to uger for at få liiidt mere masse smidt på armene :4flex: :)...og vist nok også røven :4whistling: ...vha. benpres-maskinen ...hæ, tro på det Reem :4slap::laugh:

Nå, tilbage til pulsmåler nørderi.... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

De er på vej  :-) …men jeg tror liiige jeg venter bare små to uger for at få liiidt mere masse smidt på armene :4flex: :)...og vist nok også røven :4whistling: ...vha. benpres-maskinen ...hæ, tro på det Reem :4slap:  :laugh: 

<{POST_SNAPBACK}>

Næh nej du..

Bare kom i hug - så kan vi få Før og Efter billeder!! :shades:

Link to comment
Share on other sites

De er på vej :-) …men jeg tror liiige jeg venter bare små to uger for at få liiidt mere masse smidt på armene

:laugh: Søde Reem, det er nok sådan cirka jordens dårligste undskyldning.

Vi vil gerne se både arme og alt det andet, selvom der efter din mening lige mangler 50g muskelmasse :tongue::4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share