Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

Søndag d. 24. oktober 2004

Spinning instruktør kursus i Søborg, 7 timer på en cykel, vekslende intensitet - fra 0% til 95%. Dertil 40 mins transport-cykling på fuld hammer => en meget smadret Spock.

Mandag d. 25. oktober 2004

Formiddag: Spinning II i Scala

Eftermiddag: Styrke i Parken:

Bryst/Ryg:

Incline DB Pres.

- 1 x 15 @ 24kg

- 1 x 10 @ 30kg

- 1 x 10 @ 32kg

- 1 x 10 @ 34kg

- 2 x 06 @ 36kg

- 1 x 03 @ 36+40kg (*) :laugh:

- 1 x 07 @ 36kg

* ved en fejl tog jeg en 36kg DB i venstre hånd, og en 40kb DB i højre hånd.. nåede at køre 3 reps (sindssygt hårde iøvrigt), før jeg faldt ned af bænken med et brag :laugh::laugh: - kæft jeg følte mig dum... 4 kg forskel...

Det var første gang jeg reppede med 40kg DB men ikke just den måde min debut skulle foregå på ,hehe.

Incline DB Flyers:

- 3 x 15 @ 20kg

- 1 x 12 @ 20kg

Alt for ondt i armene igen, må finde erstatnings-øvelse snart!

DB Pullover:

- 3 x 15 @ 40kg

- 1 x 18 @ 40kg

Cable Disco:

- 4 x whatever @ whatever (boooooring)

Bent Over BB Rowing:

- 1 x 15 @ 50kg

- 1 x 10 @ 60kg

- 4 x 08 @ 70kg

- 1 x 05 @ 80kg

Hyper Extensions:

- 2 x 20 @ BW

1arm DB Bent Over Rowing:

- 1 x 10 @ 40kg

- 1 x 12 @ 40kg

- 1 x 11 @ 40kg

- 1 x 12 @ 40kg

Chinups:

- 2 x 10 @ BW

- 1 x 09 @ BW

- 1 x 05 @ BW+10kg

Havde afmeldt mine billetter til Chris cykeltimerne, det var forfærdeligt at stå udenfor og se de kørte et superprogram der lige havde passet perfekt til mig.... øvøvøv hvor jeg dog fortrød...

3 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag d. 26. oktober 2004

Træning efter job:

Tid: kl. 1730

Sted: Parken

Program: Skulder/Triceps/Mave

Seated DB Laterals:

- 3 x 10 @ 12kg

- 3 x 10 @ 14kg

- 1 x 07 @ 16kg

Seated DB Pres:

- 1 x 12 @ 20kg

- 1 x 10 @ 22kg

- 1 x 10 @ 24kg

- 1 x 10 @ 26kg

- 4 x 05 @ 28kg

Cable Crossover Rear Shoulder:

- 4 x 10 @ 20kg

Standing Cable Behind Back Laterals:

- 3 x 10 @ whatever

Military:

- 1 x 15 @ 30kg

- 5 x 06 @ 50kg

- 1 x 05 @ 55kg

Dips:

- 3 x 20 @ BW

- 1 x 25 @ BW

Cable Presdown:

- 1 x 15 @ 30kg

- 1 x 10 @ 35kg

- 2 x 10 @ 40kg

1arm Triceps Extensions behind Neck:

- 1 x 10 @ 12kg

- 1 x 10 @ 14kg

- 1 x 10 @ 16kg

Dragon Flags:

- 2 x 10 @ BW

- 1 x 08 @ BW

Swissball:

- 2 x 20 @ BW + 20kg

Skrå Swissball:

- 2 x 20 @ BW + 20kg

Incline Leg Raise:

- 2 x 30 @ BW

Dertil en smule kæbe med Arne

2 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Sgu da nogle ok tri-extensions du har der, 16 kilo DB's? Det stod Thomas Jannsen med i forgårs :)

Skulderen får sgu nok tæsk! Mili. dips og DB press....på én gang?

God volumen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sgu da nogle ok tri-extensions du har der, 16 kilo DB's? Det stod Thomas Jannsen med i forgårs :)

Skulderen får sgu nok tæsk! Mili. dips og DB press....på én gang?

God volumen  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg forstår altså ikke hvordan spock kan lave så mange sæt uden at vokse det mindste...

NÅÅÅ JO, han laver jo alt det der spinning-halløj :tongue::tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Sgu da nogle ok tri-extensions du har der, 16 kilo DB's? Det stod Thomas Jannsen med i forgårs :)

Skulderen får sgu nok tæsk! Mili. dips og DB press....på én gang?

God volumen  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg forstår altså ikke hvordan spock kan lave så mange sæt uden at vokse det mindste...

NÅÅÅ JO, han laver jo alt det der spinning-halløj :tongue::tongue::tongue::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Top klasse :w00t: w000000tt!

Link to comment
Share on other sites

Dammit!!! :mad::mad:

Faktisk har jeg taget en del på - er oppe på 78kg nu og det går opad hele tiden.

Men nu er vi også tæt på det punkt hvor jeg føler mig fee' :blush:

Ja, Flexi - de ryger nu, de Flyes ... de smadrer totalt arme og skuldre, suk... øvøvøv.

Tror også chinups må ryge af programmet igen, har 24/7 smerter i skuldre og arme så der ryger et par øvelser af... må finde alternativer der ikke belaster biceps... øvøvøv

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Lars, altså. Det holder sgu' ikke det dér. Du falder jo snart helt fra hinanden.

Man skal IKKE have ondt (på den ufede måde) hverken under eller efter træning. :bottom:

Du skulle jo gerne kunne runde de 40 uden at være helt invalid - det er jo også snart :tongue:

DET GASSSH - DU KA' TA' DET :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Maxp>> du er sgu så meget stærkere, at selv hvis jeg huggede begge dine arme af, ville du stadig bænke mere end mig, suk.

Flexy>> MaxP er desværre alt for stærk for en pinde-arm som mig - så det ville være en sørgelig konkurrence hvis den (gud forbyde det) nogensinde fandt sted :laugh:

Niske>> gad faneme godt - men jeg er på spinning kursus 9-17 på søndag, så det er desværre ikke muligt for mig at deltage (suk). Pilates SKAL jeg prøve, skal lige være lidt mere smidig så man ikke falder helt igennem ,ehheh...

Link to comment
Share on other sites

Maxp>> du er sgu så meget stærkere, at selv hvis jeg huggede begge dine arme af, ville du stadig bænke mere end mig, suk.

Flexy>> MaxP er desværre alt for stærk for en pinde-arm som mig - så det ville være en sørgelig konkurrence hvis den (gud forbyde det) nogensinde fandt sted  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

hmm, det må være en ny taktik bare at snakke mig efter munden, og så håbe at jeg slapper af og glemmer at du rent faktisk ikke er så langt efter i bænken.

Men næææ nej, den går ikke :devil::tongue:

PS: Men en gæstetræning i SATS på et eller andet tidspunkt kunne da være særdeles spas, hvis det skulle ske jeg får tid en dag (nok mest sandsynligt efter nytår) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Maxp>> ja vi må lige finde ud af noget med en gæste-træning, så du kan se de søde piger i Parken... :blush::blush:

Onsdag d. 27. oktober 2004

Frokost:

- Wmax-test på CMRC m. Arne.

Efter at have følt mig meget sløj de sidste 3-4 dage var det skæbnens time.

Gik dog ok uden at være prangende, meget spændende at være med til.

Da jeg skal have kørt nogle begynder-timer (pga kurset), kørte jeg spinning i Vesterbro idag:

Tid: kl. 1710 og 1815:

- Spinning I (Brian Petersen)

- Spinning II (Brian Petersen)

Brian kørte en super begynder-time, jeg sugede til mig alt det jeg kunne.

Håber aldrig jeg kommer til at køre en sådan time, men man skal jo lære det...

Cykel-lokalet var iskoldt og jeg frøs som jeg sjældent har frosset. Mine knæled føltes rustne og frosne... fyfor.. hvor var det dog koldt.. jeg savnede Parkens varme...

Nåja, skulle lige blære mig på Vesterbro, så:

Dragon Flags (super strict)

- 1 x 16 @ BW :devil:

1 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 28. oktober 2004

Træning efter job:

Tid: kl. 1630

Sted: Parken

Program: Bryst/Kondi

Incline Bænk:

- 1 x 15 @ 50kg

- 1 x 10 @ 60kg

- 4 x 06 @ 70kg

- 2 x 05 @ 75kg

- 1 x 03 @ 80kg

- 1 x 08 @ 70kg

DB Pullover:

- 1 x 15 @ 40kg

- 3 x 16 @ 40kg

Incline DB Flyers:

- 1 x 15 @ 20kg

- 1 x 14 @ 20kg

- 1 x 13 @ 20kg

- 1 x 10 @ 20kg

Cable Disco:

- 4 x whatever @ whatever

Fuck mand, hvor den venstre skulder gør ondt.

Incline flying må altså væk. Jeg forsøgte idag, men efter pullover anede jeg ikke hvad jeg skulle køre istedet. Efter 10 sæt incline bænk var triceps ristede, så det var ikke en option at køre flere pres-øvelser for bryst...

Kondi:

- Spinning II (Peter Alminde)

God time med Peter - det kørte godt og jeg kørte mig helt ud - fantastisk fedt at mærke at jeg kunne køre helt og totalt igennem.

3 x :banana: - skulderen trækker ned...

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 29. oktober 2004

16-21: Spinning Kursus

Fik endelig installeret mit Polar software, så jeg også kan poste puls-grafer i ny og næ. Indleder med pulskurven fra max-testen i onsdags.

Imorgen står den på spinning kursus fra 930 og fremefter, men jeg håber jeg får tid til at træne lidt også...

post-1882-1099079544_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Interesserede kan se i galleriet (Galleri Spock) hvordan de fra tid til anden omtalte spinniningsko ser ud..  :bigsmile:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

He he, kan se du også har sådan et bluetooth tastatur som jeg har :4thumbup:

Er det dig, der har spist den der klamme kage? :laugh:

Hvordan står det egentlig til med din instruktøruddannelse? Hvornår er du færdig med den?

7 timer i sadlen for nylig var sgu lang tid... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Interesserede kan se i galleriet (Galleri Spock) hvordan de fra tid til anden omtalte spinniningsko ser ud..  :bigsmile:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det dig, der har spist den der klamme kage? :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke kage - det er 2 kg monster chokofanter - chokofanter udgør ca. 10 % af spocks normale energiindtag :laugh:

Playboy: Jep det The man himself

Link to comment
Share on other sites

Hepsan allesammen,

- længe siden jeg har skrevet i loggen. Har holdt lidt pause pga mindre uheld på cyklen - men er frisk igen nu.

Der er eksamen fredag og lørdag i instruktør-kurset, jeg er ved at skide grønne grise over det, for jeg føler mig SLET ikke klar.

Træning: trænede lidt bryst her til formiddag, men det var en ren katastrofe. Min krop er slet ikke frisk til at træne tungt endnu, kunne ikke løfte en skid - skræmmende oplevelse, gider ikke engang poste træningen - vi taler 10-15% under normal vægt.

Vægten siger 77 kg, så lidt chokofanter har der der sat sig på sidebenene :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share