Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rommel og Arne>> Tak. :D

Træning den 29-2-04: :freaked:

CII:

5 min (niveau 7)

Crosstrainer:

25 min intervalprg. 3 (13.5 min niveau 7, 11.5 min niveau 6)

Mavemaskine:

12@45kg + 12@50kg + 12@55kg + 6/6@60kg + 15@55kg

Crosstrainer:

10 min intervalprg. 5 (niveau 6)

Dagens træning får :banana: :banana: :banana: :banana:, da det var lige, hvad jeg trængte til i dag. Havde brug for bare at stå på crosstraineren og klare hjernen til en eller anden ligegyldig tv-serie. :)

Link to comment
Share on other sites

Ingen ParadIs???? Intet max-past-failure-rep-sæt rekordforsøg i isspisning? :blink:

Niske

Nope! Først den 7. (hvis jeg kan holde mig i skindet... :unsure:). :angelgrin:

Træning den 1-3-04: :dead:

Det hele startede så fint med, at kæden på min cykel knækkede på vej til træning. :thumb_down: Heldigvis fandt jeg en venlig cykelhandler, der var villig til (gratis :bigsmile:) at låne mig en anden cykel + fixe min egen til i morgen. :)

Mødte Anyone på Tårnby Station, og vi fulgtes ad ud til det nye TSK. (Ellers var jeg da vist faret vild, red. :blink: )

Squat:

10@20kg + 5/5@40kg + 3@60kg (med dragt, knæbind + bælte :wub: - lette, men ikke helt dybe nok)

Så skulle Kim og de andre gå, så Anyone og jeg besluttede at rykke squatten til på fredag og dødløfte i stedet (jeg føler mig ikke liiiiige helt parat til at spotte 240 kg i squatten :blink:).

Dødløft: (med dragt + bælte, hvor intet andet er angivet)

3@60kg (halv dragt) + 1@80kg + 1@90kg + 1@100kg + 1@110kg + 1@120kg (en grinder) + 1@110kg (her havde Anders spændet bæltet :wub: en tand ud - tror, det hjalp lidt)

Dødløften kørte ikke specielt godt i dag - men at løfte 120 kg (5 kg fra PR) på en dårlig dag, er også okay.

Anders lavede i øvrigt en serie rigtig nemme, tunge løft i dag - især det sidste - godt løftet! :devil:

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 2/2@40kg + 3@35kg + 10@30kg (back-off)

Øvede mig i at spænde godt igennem i armene - utroligt lette løft i dag. :)

Goodmornings:

15@20kg + 10@30kg + 10@40kg + 8@50kg (pause mellem sættene så lang, som den tid, det tog mig at sætte skiver på cardio- :bunny:)

Squatten kørte faktisk udmærket i dag. Dødløften har jeg gjort bedre før, men bæltet var vist også blevet lidt for stramt, så det hæmmede nok en smule (ja ja, Anyone og jeg har fået nye bælter + trikoter, og jeg har også fået håndledsbind :D). Bænken kørte supergodt, og det samme gjorde goodmornings. Træningen i sig selv var nok til tre bananer, men rigtig god kæbe trækker op, så det bliver til 4x :banana:.

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling. :bike:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig, rigtig godt kæmpet på dit dødløft!!!  :w00t:

Helt æligt havde jeg ikke regnet med at du fik den, men du holdt fast i stangen som en gal pitbull bider sig fast i en strube!  :devil:

Ja, hvad kan jeg sige?! Det er i hvert fald ikke grebet, der er problemet. :blink::tongue:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Salsa den 2-3-04: :firebounce:

2x 1.5 times undervisning. :mandance: Gik nogenlunde godt, synes jeg. Lavede godt nok en del fejl, men til gengæld synes jeg, at der er flere ting, der efterhånden sidder på rygraden; og det er også blevet nemmere at følge rytmen uden at tælle takter helt så meget. :rolleyes: Så 3x :banana: for den omgang. :)

Vi fik desværre at vide, at det første af holdene måske bliver nedlagt :cries: - men vi får det først helt sikkert at vide næste gang. :unsure:

Edit: Dato rettet. :rolleyes:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i "Det nye TSK", den 3-3-04: :pumpin: :4flex:

Bænkpres:

10/10@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 1@40kg + 1/1@45kg + en masse eksplosivt@40kg (teknikmæssigt okay, tror jeg - men føltes lidt tungere, end det burde have gjort <_<)

Db rows:

(2x)[email protected] + (2x)8/6/6@25kg

Triceps pushdown:

15@30kg + 12@35kg + 8@40kg (PR)

supersetted med:

Standing alternating db curls:

[email protected] (cheat! :tongue:) + 5/5@10kg

Laterals:

12/12@5kg

+ udmærket kæbe

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

:banana: :banana: :banana:

Tror i øvrigt, jeg vil have meget godt af den deload-uge, vi har op til junior DM. :D

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i TSK den 5-3-04: :firebounce: :firebounce: :firebounce:

- TUNG SQUAT

Squat:

10@20kg + 5@40kg + 3@50kg (gik ikke helt ned, da højre lyske stadig generer lidt, men dog en del mindre end tidligere)

Dragt, bælte og knæbind på:

1@70kg (let!) + 1@85kg (ikke godkendt - kom op, men ved ikke lige, hvad der skete under løftet - der gik i hvert fald en masse galt :unsure:) + 1@85kg (PR - godkendt :devil:) (pev en del over dragten i dag, da den var krøbet lidt højt op ad lårene, så højre inderlår gjorde pænt nas :chicken: - til gengæld bandt Kim dejlige, smertfri knæbind :D)

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 2/2/2/2@35kg (med hhv. pege-, lange-, ringe- og lillefinger på ringen - første og sidste sæt føltes bedst :unsure:) + 1/1/1/1@40kg (med hhv. lille-, ringe-, lange- og pegefinger på ringen - igen føltes første og sidste løft bedst :blink: - normalt løfter jeg altid med pegefingeren på ringen, men fik lyst til at eksperimentere lidt qua en aktuel tråd om grebsbredde:))

Goodmornings:

15@20kg + 10@40kg + 5@50kg + 8@60kg (PR :devil: - ikke max)

skiftevis med:

Squat walkouts + kvarte squats:

1+1 exc. :rolleyes:/3/3@100kg (fedt at prøve at stå med 100 kg på nakken :w00t: - det medførte i øvrigt, at vægtene i goodmornings føltes som peanuts :evillaughter:)

Så kunne vi ikke nå mere, da anyone havde travlt. :tongue:

I øvrigt en super-hyggelig træning i "Det nye TSK" i selskab med anyone og Zoa. :4jumpy:

Dagens træning får topkarakter, 5x :banana: pga. PR i squat og goodmornings :wub: + fordi, det er så lækkert at have Thomas tilbage. :)

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

til gengæld bandt Kim dejlige, smertfri knæbind

Såså, ikke flabbet! <_< ;)

Jeg ved ikke hvad der sker for min knæbinds binding for tiden, selv dem jeg bandt på mig selv gjorde ondt. :cry:

anyone>> Hehe - det var nu ikke ment som en kritik af dig - nærmere lettelse over, at Kim ikke binder knæbind som Claus. ;) Du har altid bundet gode knæbind på mig, min søde. :4winkkiss:

Hippo og Snoopy>> Mange tak. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Parken den 6-3-04: :bunny: :bunny: :bunny:

Crosstrainer:

26 min (25 min intervalprg. 3, niveau 6 + 1 min cool down)

Mavemaskine:

12@50kg + 12@55kg + 8@60kg + 5@65kg (for tungt :chicken:) + 12@60kg

Hyperextensions:

12/12/12@bw

Egentlig ikke noget særligt, men på en eller anden måde føler jeg alligevel, at den fortjener 3x :banana:. :)

Btw. - tjek lige de her ben: :devil:

post-12-1078577538.jpg

Link to comment
Share on other sites

Btw. - tjek lige de her ben: :devil:

:wub: :wub:

... må man spørge - hvor finder ma sådanne billeder???

:bblush:

Jeg fik det af anyone i fredags, da han kedede sig på arbejdet. :tongue: Men jeg kan desværre ikke lige huske, hvilken hjemmeside det er fra. :unsure:

Tilføjelse: Kiggede lige lidt nærmere på billedet... Det skulle vist være fra www.muscletime.com.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

... må man spørge - hvor finder ma sådanne billeder???

:bblush:

Jeg fik det af anyone i fredags, da han kedede sig på arbejdet. :tongue: Men jeg kan desværre ikke lige huske, hvilken hjemmeside det er fra. :unsure:

Jeg finder dem lidt hist og her… ;)

Overkroppen der matcher det sæt ben der:

bild02.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share