Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Alle>> Mange tak. :bigsmile: Var godt nok nervøs, hvilket givetvis også spillede ind på resultaterne. Men det var feeeedt, og jeg glæder mig til næste gang. :devil:

Vejede forresten ind på 61.6 kg... Deres vægt var venlig... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke med det

Der er jo ingen tvivl om ay det er mange flere kilo i dig.

jfk>> Mange tak. :bigsmile: Du må undskylde, jeg ikke lige fik hilst på dig... Var vist ret nervøs og distræt... :unsure:

Det var ellers godt kæmpet på den sidste dødløft, du havde da puplikum på din side.

:lol: Ja, det må man sige!

Btw... Hvor længe vil I andre, der så på, i øvrigt vurdere, jeg brugte på at få de 128 kg op?

MaxP>> Thx. B)

Link to comment
Share on other sites

du så godt nok lidt kullert ud

det tog lang tid, men omkring en 15-20 sekunder tror jeg

sikke en buhe koncert efter dommerne, men de havde jo ret.

:blink: Så længe - wow!! :w00t:

Ja, dommerne havde ret. Men jeg er nu alligevel glad for, at jeg fik den lock-outet... så har jeg ikke "rigtig" misset den... :tongue:

Troels, Henning, Hippo>> Takker. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Også til lykke herfra!

-men til benefice for os lidt mindre regelkyndige: Hvad var der galt med dødløftet? Jeg har ikke noget problem med at forstå, at man kan få squat underkendt, f.eks pga. manglende dybde, men dødløft? Jeg mener - enten løfter man vel skidtet eller også gør man ikke?

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med debuten. Jeg så desværre ikke så mange af dine løft da jeg var optaget af at hive i Lars :)

CogRouge -> Højst sandsynligt nedadgående bevægelse under løftet, eller fordi hun ikke var helt strukket ud, du kan tjekke reglerne her.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med debuten. Jeg så desværre ikke så mange af dine løft da jeg var optaget af at hive i Lars :)

CogRouge -> Højst sandsynligt nedadgående bevægelse under løftet, eller fordi hun ikke var helt strukket ud, du kan tjekke reglerne her.

- Rod

Rod>> Jeg skulle mene, jeg fik strukket ud til sidst... Men nedadgående bevægelse, skraben mod lårene og hvad ellers, du kan komme på, har der garanteret været galt... :blink:

Og tak for tillykke'n. B)

Baardi>> Tak. :bblush: Det kan sikkert godt arrangeres. :tongue:

Prehn og Craw>> Ja, det brændte pænt meget. :blink: Har også let lænde- og mave-DOMS i dag. :D

Krea, Svækling, Arne, Robberto Baggio og CoqRouge>> Mange tak, mange tak. :bigsmile: Selvom jeg var supernervøs, var det også vildt fedt. :w00t: Næste gang håber jeg dog på at være lidt mindre nervøs og lidt mere tændt (à la på det sidste dødløft B)). :devil: Vil simpelthen ikke nøjes med pinlige 40 kg i bænk igen. <_< Men overall er jeg nu ret godt tilfreds med min debut. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share