Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alle>> Mange tak. :D

Var ellers noget slatten, da jeg kom til træning i dag, så jeg havde ikke de store forventninger. Glemte i øvrigt at skrive, at lysken igen brokkede sig under opvarmningen :( - men da dragten kom på, var der intet at mærke. :bigsmile:

Hippo>> Jeg håber da, de 100 kg kommer før. ;) Men ja, jeg må snart til Odense at braaaaande igen. :devil:

Mange tak for lån af dragt.... Det var interessant  :blink:  ...

Cat>> Dvsl. :) Og hehe... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Endnu engang tillykke med alle dine PR's!! ;)

Jeg tror grunden til de mange PR's skal findes inde i Kathrines hovede. Lige for tiden er det ikke hendes fysiske grænser der er sværeste at bryde, det er de mentale blokeringer. Men det ser ud som om du får mere og mere selvtillid og troen på at det KAN lade sige gøre at løfte de vægte du har sat dig for. Håber du fortsætter den gode mentale udvilking du er igang med :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Endnu engang tillykke med alle dine PR's!! ;)

Jeg tror grunden til de mange PR's skal findes inde i Kathrines hovede. Lige for tiden er det ikke hendes fysiske grænser der er sværeste at bryde, det er de mentale blokeringer. Men det ser ud som om du får mere og mere selvtillid og troen på at det KAN lade sige gøre at løfte de vægte du har sat dig for. Håber du fortsætter den gode mentale udvilking du er igang med :bigsmile:

Freeze>> Tak. :) Og du har garanteret helt ret... I'm working on it. ;)

Tulle>> I TSK. :tongue:

Snoopy>> Tak. :bigsmile:

Og så lige et billede... :angelgrin:

post-12-1077634548.jpg

Link to comment
Share on other sites

Freeze>> Tak.  Og du har garanteret helt ret... I'm working on it

Ja det ved jeg. Det er jo derfor jeg har lånt dig den bog ;)

Freeze>> ;)

Tulle>> Det må du jo se at få gjort noget ved. ;)

Salsa den 24-2-04: :mandance:

2x 1.5 times undervisning. Første halvanden time sammen med bl.a. nightbringer - vi var vist fire piger og otte fyre på det hold. :blink: På hold nr. to gik det heldigvis lige op. Jeg synes, jeg dansede udmærket i dag. :) Føler endelig, at jeg er ved at blive lidt bedre. :w00t:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Dagens jern, den 25-2-04: :tongue:

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3@40kg + 1@45kg

Så skulle jeg prøve en Titan str. 38 - men den var alt, alt for stor - fik 55 kg, var det vist, ned til brystet i god fart. :tongue: Anyone vurderer, at jeg skal i en 34. :devil:

Prøvede så med lidt boardpress - miss på 55 kg - no power today - kun tre timers søvn i nat - det kunne virkelig mærkes på styrken. :thumb_down::cry:

Close grip bench press:

6/6@30kg + 5/5/5@35kg (PR) + 3@40kg (PR (skal dog ses i lyset af, at jeg ikke har kørt øvelsen i noget, der ligner et halvt år) - weird - var lettere end den almindelige bænk, selvom balancen ikke var så god :blink:)

Chin-ups:

1@bw :chicken:

Anyones skåne-skulder-kombo:

Seated incline rear lateral raises:

12/12@4kg

og

One-arm lean away lateral raises:

(2x)12/12@4kg

og

Front raises:

12/12@4kg

Rotator cuff (stående, opad):

15/15/15@2kg :angelgrin:

supersetted med:

Db rows:

(2x)[email protected] + (2x)6/6/6@25kg

Standing db hammercurls:

6/6/6@10kg

supersetted med:

Triceps pushdown:

8/8/6@35kg

Db shrugs:

25@10kg (mens jeg gik over til måtten med håndvægtene - alt for let vægt til den øvelse i øvrigt)

Padded crunches:

20/20/20@bw (var tæt på at falde i søvn på måtten :blink:)

supersetted med:

Standing alternating db curls:

(2x)6/6@10kg :4flex:

Reverse hypers:

25@bw

Virkelig slatten omgang i dag. <_<

Anyone fik hjulpet både Cat og mig i trøjen - til stor morskab for os tøser. :lol: God kæbe med Cat trækker også op - men det kan altså ikke blive til mere end :banana: :banana:.

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling :bike: (var igen ved at gå sukkerkold på turen derud :angry: )

Edit: Havde lige glemt et par øvelser. :bblush: + cardioen :4slap:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3@40kg + 1@45kg

Så skulle jeg prøve en Titan str. 38 - men den var alt, alt for stor - fik 55 kg, var det vist, ned til brystet i god fart.  Anyone vurderer, at jeg skal i en 34.

Prøvede så med lidt boardpress - miss på 55 kg - no power today - kun tre timers søvn i nat - det kunne virkelig mærkes på styrken. 

træls, vi regnede ellers med at den passede :unsure:

så må du ha fat i en 34 ;)

og husk nu at få sovet :) :dance:

Link to comment
Share on other sites

Hey Hoos  :)

Imponerende... selv med en for stor trøje fyrer du lige et par PR´s af  :4thumbup: Utroligt og virkelig imponernede at du bare kan blive ved  :w00t:

Tulle>> Det må du jo se at få gjort noget ved. ;)

Still working on it ;)

Tulle>> Mange tak. Men mine PR's var nu ikke i trøjen. ;) Fik ikke rigtig løftet noget i den, desværre, da den som sagt var alt, alt for stor. :( (Og det er nu heller ikke så svært at blive ved med at sætte PR, når man noterer PR, hver gang man nupper en højere vægt og evt. også ved rep-PR i alle øvelser. Men som en eller anden skrev i Mass' log - det er motiverende. :bigsmile: )

Og :thumbwink: til dig. ;)

Link to comment
Share on other sites

I dag:

Ikke andet end powerwalk frem og tilbage til Føtex :walking: - knap 30 min alt i alt - langt, langt udenfor MUBSVET.

Er blevet beordret til at holde træningsfri i dag af Spock - ja, I læste rigtigt, af Spock. :blink::tongue:

I morgen formiddag vil jeg således både nuppe en let full-body samt lidt cardio - 20-30 min, regner jeg med. :)

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i Parken den 28-2-04: :pumpin:

Teamede op med Spock til dagens træning, så det blev selvfølgelig til en masse kæbe. :bigsmile: Han tog i øvrigt et par pics af mit højre knæ (knæbindsmærker fra i mandags), så det kan være, de kommer i loggen senere. :devil:

Goodmornings:

[email protected] + [email protected] + [email protected] + [email protected] (for let, så jeg blev nødt til at putte lidt mere vægt på... havde ellers kun tænkt mig at køre 3x6 med denne vægt) + 10/[email protected] (PR)

Bænkpres:

[email protected] + [email protected] + [email protected] + [email protected] (de to første rep med pause... første rep pæn nok - de sidste to ikke noget at råbe hurra for <_<) + [email protected] (back-off)

Leg extensions:

10@61kg + 6@66kg + 6@71kg (PR - besluttede, at jeg ville gå efter en PR på 75 i dag, da jeg opdagede, at jeg faktisk allerede havde sat PR med 71 - havde ikke set 1 kg's vægten ovenpå stakken :rolleyes:) + 5@75kg (PR) + 3@80kg (PR - på de sidste tre sæt havde jeg besvær med at blive siddende i sædet, så det var det, nærmere end benene, der satte begrænsningen)

Standing calf raises:

12/12@30kg (fordi Spock lå og kørte leg curls ved siden af... så kunne vi jo lige køre lidt kæbe imens :tongue:)

Triceps pushdown:

8/10/10@20kg (efter første sæt var jeg åbenbart blevet varm)

supersetted med:

Standing db hammercurls:

10/5@10kg (10 reps er PR)

Standing alternating db curls:

8@10kg :4flex:

Db rows:

(2x)8@22kg + (2x)6/6/6@24kg (var ved at være godt flad her :dead:)

Laterals:

8@6kg

Seated rear laterals:

15@6kg (stilen snakker vi ikke om... :4whistling:)

Incline reverse bench crunches:

15/15/15@bw

supersetted med:

Reverse hypers:

25/25@bw

Så ned at få taget pix af knæet + spise min banan... :4eat:

Cardio: 30 min crosstrainer (25 min intervalprg. 3, niveau 6 + 5 min niveau 7)

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share