Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Træning i TSK den 10-3-04: :pumpin:

- TUNG BÆNK

Bænkpres:

10@25kg + 5@35kg + 3@40kg + 1/1@45kg (den ene kørt med lillefingeren på ringen, den anden med pegefingeren på ringen (som jeg plejer) - på de lette sæt havde det kørt okay med lillefingeren på ringen, men kunne nu bedre styre den med pegefingeren på ringen hér) + [email protected] (ligeså let som de 45 kg) + 2x miss@50kg (:4ranting: - den burde have været der - det er psykologisk - pis pis pis pis pis pis pis :angry3:) + 5 singles@40kg (ca. 30 sek pause imellem - meget lette :))

Db rows:

(2x)8@21kg + (2x)[email protected] + (2x)5/5/4@26kg (pis - tror altså kun, at håndtagene vejer 1 kg - har før noteret dem som 2.5 kg <_< )

Triceps pushdown:

10@35kg + 8@40kg + 6@45kg (PR B))

supersetted med:

Standing db hammercurls:

8/6/5@10kg

Laterals:

12/12/10@5kg

supersetted med:

Cable crunches:

8@25kg + 8@30kg + 8@35kg

Og det var det. :bigsmile:

To meget irriterende miss i bænk. :angry: Men ellers en ganske udmærket træning. :) Anyone fik forskrækket os alle godt og grundigt med et bænkstunt. :o

Trods miss'ene i bænk, får træningen 3x :banana:.

På fredag skal der fastsættes startvægte i squat + der kommer gæster i TSK. :w00t:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Kathrine :bigsmile:

Kunne man ikke forestille sig det måske hjalp hvis nu du lavede en deal med dig selv: ingen ParadIS før de 50 kg er i hus igen??? :confused3: som fast læser af din log er det mit indtryk det måske kunne virke ;) :tongue:

Hep hep fra Tulle :)

Link to comment
Share on other sites

Hey Kathrine  :bigsmile:

Kunne man ikke forestille sig det måske hjalp hvis nu du lavede en deal med dig selv: ingen ParadIS før de 50 kg er i hus igen???  :confused3: som fast læser af din log er det mit indtryk det måske kunne virke  ;)  :tongue:

Hep hep fra Tulle  :)

Tulle>> :lol: Måske ikke et helt dårligt forslag. :tongue:

Kragefar>> Mange tak. :D Du da også selv ret nasty for tiden. :devil:

Træning i TSK den 12-3-04: :bounce:

Squat:

10@20kg + 5@40kg + 3@50kg

Dragt, knæbind og bælte:

1@70kg (ikke dyb nok) + 1@85kg (øh bøh... fik vist overbalance :blink:) + 1@90kg (kun "PR", da den ikke var dyb nok <_<)

Kommentar:

Det irriterer mig, at jeg ikke er bedre i squatten. :angry: For det er jo ikke kg'ene, som er tunge... Grrr... Og det er ikke smidigheden, der mangler, når løftene ikke er dybe nok - skal vist bare have lidt mere fart på nedad.... og holde spændet... og blive tilbage på hælen... og og og... :wacko:

På mandag kører jeg lidt lette løft i udstyr for tilvænningens skyld. :) Den gode nyhed er, at jeg ikke længere er "bange" for squat - nu glæder jeg mig. :devil:

Db rows:

(2x)8@21kg + (2x)8/8/8/[email protected] (forholdsvis lette i dag, faktisk :w00t:)

Dødløft:

5@60kg + 1/1@80kg + 5@60kg (bare for sjov)

Bænkpres:

10@25kg + 3/3/3/3@35kg (ikke så meget energi hér i dag - men sidste sæt var faktisk det med mest power på)

Cable crunches:

10/8@something

I huset i dag var: Anyone, Zoa, Breaker_TG og guest stars: Rommel, MaxPower og Hippo. Meget hyggeligt. Hippo lavede en flot (let!) PR i squat, og MaxP satte PR i både bænk og squat - så det kunne jo næsten ikke have været bedre. :w00t:

Træningen i dag får 4x :banana: - havde fået full house, hvis squatten havde kørt en tand bedre. ;)

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling

Link to comment
Share on other sites

Glemte lige en STOR tak for kage.

Den får :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4mewantfood:

Tak. :bblush: Så har jeg også noget at stræbe efter. :devil:(går ud fra, at fem er max)

Dagens træning:

Ingen decideret træning, men har gået en del i løbet af dagen - måske ti km i alt. :walking:

Link to comment
Share on other sites

Glemte lige en STOR tak for kage.

Den får :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4mewantfood:

Tak. :bblush: Så har jeg også noget at stræbe efter. :devil:(går ud fra, at fem er max)

Mums, jeg kan næsten ikke vente :4eat:

Det var faktisk lidt bevist jeg undlod at kommentere skalaen, men 4 ud af 5 var hvad jeg mente. Man skal jo passe på med at give topkaraktere første gang ;)

10km, det var da ellers en sjat

Link to comment
Share on other sites

Hej Hoos,

Har du helt droppet spinningen, eller gemmer du den bare til efter DM?

God søndag,

Niske

Niske>> Droppede spinningen i efteråret, da jeg startede på min Sheiko bp cycle. Med fire-fem gange styrke pr. uge blev det simpelthen for meget også at skulle restituere fra spinning. Af samme grund kører jeg heller ikke spinning i disse stævne-tider. Men det er meget muligt, jeg genoptager det engang senere på foråret. :)

I dag:

Igen - ingenting. :blink: Det er vist første gang i umindelige tider, at jeg kun har haft tre træninger på en uge. Men det tager jeg vel heller ingen skade af. :) Har ikke følt mig superfrisk i dag. :cry: Har haft lidt bøvl med øjnene hele ugen - først det venstre, og de sidste tre nætter, det højre. :thumb_down: Iflg. min optiker kan det skyldes fx stress eller en mindre infektion i kroppen, så jeg går ud fra, at min krop forsøger at battle en eller anden mindre sygdom, da jeg samtidig føler mig en lille smule ør i hoved og hals. Men bare det ikke bliver værre end det her, så skal det nok gå. :bigsmile: Hvis jeg skulle være rigtig syg, var jeg nok blevet det by now. :tongue:

Edit: Når jeg siger ingenting, så passer det ikke helt. Fik da slæbt mit dovne korpus ned i DøgnNetto efter cola her til aften - så 2x 750 m gang er det da blevet til i dag. :w00t::tongue:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Hvilken kage skal vi have imorgen?  :bigsmile:

:lol:

Ingen kage i morgen. ;) Men skal nok tage kage med igen om ikke alt for længe - promise. ;)

Hvornår var det nu lige at du kiggede forbi obbc igen? :bigsmile:

For øvrigt så ser det rigtigt godt ud med træningen :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Katrine!

Blev helt caught up i din gamle log og nåede til side 9, før jeg tvang mig selv til at stoppe.

Håber på selv at komme i gang med en log, da projekt vægttab er i startfasen.

Spændende sager!!!

Held og lykke i fremtiden!

Mette

Link to comment
Share on other sites

Hej Katrine!

Blev helt caught up i din gamle log og nåede til side 9, før jeg tvang mig selv til at stoppe.

Håber på selv at komme i gang med en log, da projekt vægttab er i startfasen.

Spændende sager!!!

Held og lykke i fremtiden!

Mette

:bblush:

Mange tak. :bigsmile: Kan stærkt anbefale dig at starte en log. Det har i hvert fald givet mig meget at have én - både mht. motivation men også alle de gode råd + opmuntringer, man får. :w00t:

Moos>> :lol: Og tak - i lige måde ;) - du rykker da for vildt for tiden. :blink: Der går forhåbentlig ikke så længe, før jeg gæster OBBC igen - der arbejdes på at fastsætte en dato. :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 15-3-04: :bounce: :bounce: :bounce:

- STARTVÆGT I SQUAT OG BÆNK

Squat:

10@20kg + 5@40kg + 3@50kg

Dragt, bælte og knæbind på:

1@70kg (miss - stod ikke ordentligt på foden, så det blev noget være makværk :angry:) + 1@70kg (nem) + 2@70kg (første til parallel, anden rigeligt dyb - let! - 70 kg bliver startvægt :))

Bænkpres:

10@25kg + 3@35kg + 1/1@40kg (superlet - 40 kg bliver startvægt :))

Og det var det. :angelgrin:

Anyone, Zoa, Breaker_TG og Cilius :o var også i huset. Hygsomt. :bigsmile:

:banana: :banana: :banana: kan det blive til, da der nu ikke blev lavet mere; men squatten var god i dag. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Motion i dag:

Ingenting.

Det første af mine to salsahold er helt aflyst. :cries: Blev ikke til det andet, da jeg har en levnedsmiddelkemirapport, der skal være færdig til i morgen tidlig. :thumb_down: Så det er kun blevet til lidt gang til-fra Netto og til-fra Latin Quarter (for at få at vide, at holdet var aflyst...). :walking:

:w00t:

Holdet er ikke aflyst alligevel, så i aften står den på 2x salsa. :mandance:

Derudover skal jeg med anyone ind at købe sko til dødløft i dag. :4jumpy:

Og for at fejre det, Vince Tayolor: (fra anyPictures)

post-12-1079431094.jpg

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:mandance: :mandance: :mandance: Salsa den 16-3-04: :mandance: :mandance: :mandance:

2x 1.5 times undervisning. Første hold gik nogenlunde, andet hold gik ret godt, synes jeg. :D

Nummer to af holdene, Sabines, sluttede desværre i dag - det var ellers mit favorithold. :( Og det er ikke engang sikkert, der kommer et let-øvede-hold - og hvis der gør, så bliver det først til maj. :cries:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

DAMN din STYRKELØFTAAAAAAAAAAAAAAAA TØZ...

jeg glæder mig sgu helt vildt til at se dig sætte ny junior DM rekord på søndag :w00t:

JEG SKAL RÅWE SÅÅÅÅÅ MEGET AF DIG!!! :devil:

(... så er du advaret!!!! )

Link to comment
Share on other sites

DAMN din STYRKELØFTAAAAAAAAAAAAAAAA TØZ...

jeg glæder mig sgu helt vildt til at se dig sætte ny junior DM rekord på søndag  :w00t:

JEG SKAL RÅWE SÅÅÅÅÅ MEGET AF DIG!!! :devil:

(... så er du advaret!!!! )

Yeah! :devil::devil::devil:

Dagens "træning": B)

Bænkpres:

15@20kg + 3/3/3/3@30kg (:yawn:)

Det var det. :blink: 3x :banana: trods alt, da der var en del kæbe med diverse MOL'boer. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share