Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

KANON flot løftet Kathrine!!!  :w00t:  :w00t:  :w00t:

Godt at se at du kan brænde uden en hærskare af jublende fans! ;)

Hvem var det der hjalp dig? Claus eller Jens?

Anyone>> Det var Jens. :) Claus var der heller ikke i dag. :blink:

Alle>> Mange tak. :D :D :D

Angel>> I wish. ;)

Arne>> :devil:(Der var jo is på spil... Hvorfor tror du, jeg fik de 125 kg op?! :blink:)

Link to comment
Share on other sites

Tulle & Snoopy>> Tak, tak. :bblush: :D

Hippo>> Yep. ;) Jeg var jo blevet lovet is m.m., såååå.... :rolleyes: :angelgrin:

I går:

Ville have lavet cardio i Parken. Havde faktisk også pakket tasken og var på vej ud af døren. Men så kom jeg til at se, hvor flot et solskinsvejr det var. :sun: Så i stedet blev det til en times gåtur i det gode vejr. :walking: (udenfor MUBSVET)

I dag:

Ikke noget endnu - men i dag skal jeg i Parken for at lave cardio. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine :)

Faldt lige over dette citat i Hessels log. Har godtnok ikke spurgt om lov til at kopiere det, men mon ikke alle kan se at det på en eller anden måde bare lissom passer ret godt her :rolleyes:

"Without ice cream there would be darkness and chaos."

—Don Kardong 

:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine  :)

Faldt lige over dette citat i Hessels log. Har godtnok ikke spurgt om lov til at kopiere det, men mon ikke alle kan se at det på en eller anden måde bare lissom passer ret godt her :rolleyes:

"Without ice cream there would be darkness and chaos."

—Don Kardong 

:lol: :lol: :lol:

En meget vis mand. :lol: :lol: :lol:

emaskulerende

:unsure: ???

Link to comment
Share on other sites

Træning i Parken den 22-2-04: :bunny: :bunny: :bunny:

CII:

10 min (5 min niv. 7 + 5 min niv. 8)

Crosstrainer:

10 min (5 min niv. 7 + 5 min niv. 6)

Mavemaskine:

12@50kg + 12@55kg + 8/8/8@60kg + 15@55kg (back-off)

CII:

10 min (niv. 8)

Crosstrainer:

10 min (intervalprg. 2, niv. 7)

:banana: :banana: :banana:

Blev i øvrigt inviteret på kaffe igen - af den samme fyr som sidst. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Synd for ham han ikke ved du kunne lokkes med is... men det er vel hellere ikke den første indskydelse man får når man ser dig  ;)

:blink:

Det er tophemmelig information. :4police:

Du bedes øjeblikkelig brænde dit indlæg og spise asken.

Jeg garanterer ikke for konsekvenser hvis dette bliver kendt i landets fedtness centre.

Jeg kan ikke tillade at alle de lystne ungersvende får et så kraftigt våben at bruge mod mig.

så hvis du lige underskriver denne, "non disclosure contract" :4signme:

Det er naturligvis heeeelt frivilligt :camper::2revolver:

Link to comment
Share on other sites

Du er for sent ude Nightbringer. Jeg har netop hørt at Paradis is har planlagt en kampange, hvor der skal opstilles fotostater af Kathrine i styrkeløfterdress: "Se hvordan jeg kom til at se ud ved at gå over til REN Paradisis - super proteiner og meget lidt fedt" . jeg spiser Paradis fordi jeg har valgt altid at være stærk!

Link to comment
Share on other sites

Du er for sent ude Nightbringer. Jeg har netop hørt at Paradis is har planlagt en kampange, hvor der skal opstilles fotostater af Kathrine i styrkeløfterdress: "Se hvordan jeg kom til at se ud ved at gå over til REN Paradisis - super proteiner og meget lidt fedt" . jeg spiser Paradis fordi jeg har valgt altid at være stærk!

Har hørt at kampagnen inkluderer både Hoosier og Folmand :lol:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Du er for sent ude Nightbringer. Jeg har netop hørt at Paradis is har planlagt en kampange, hvor der skal opstilles fotostater af Kathrine i styrkeløfterdress: "Se hvordan jeg kom til at se ud ved at gå over til REN Paradisis - super proteiner og meget lidt fedt" . jeg spiser Paradis fordi jeg har valgt altid at være stærk!

Har hørt at kampagnen inkluderer både Hoosier og Folmand :lol:

:lol:

Tung squat i TSK den 23-2-04: :devil::chicken::devil:

Squat:

5/5@20kg + 5/3@40kg

Dragt, bælte og knæbind på:

3@60kg (let) + 2@70kg (I think...) + 1@80kg (PR - let!) + 2x miss@90kg (på første løft var det højre knæbind måske lige en tand for stramt :chicken: - troede ellers ikke, jeg var sådan en tøs :angry: - på andet forsøg kunne jeg slet ikke fokusere - de burde ellers have været der, da de 80 kg føltes som ingeting)

Kommentarer: Anyone aggerede både coach og knæbinder i dag - og det gjorde han til ug. :4thumbup: Fik også at vide, at det er det flotteste squat, jeg nogensinde har lavet. :D Og tak til Cat for at minde mig om at kigge op. ;)

Db rows:

(2x)[email protected] + (2x)6@25kg + (2x)5/[email protected]

Chin-ups:

2@bw

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3@35kg (eksplosiv) + 2/2/2@40kg ("eksplosiv") + 8@35kg (back-off)

Goodmornings:

15@20kg + 10@30kg + 5@40kg + 5@50kg + 6@55kg (PR)

Leg extensions:

8@5 plader + 5@6plader

Cat og Anyone var også i huset i dag. De fik begge fyret nogle svedige løft af i dødløft. :thumbwink: Cat prøvede også min dragt. :tongue:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share