Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kathrine - tak for dagens "fællestræning" - så er sæsonen åben :lol:

:4whistling: Jeps - havde jo en "præmie", der skulle indkasseres. :angelgrin:

Satser på, at næste gang først bliver på lørdag... :angel: [Must stay away from Paradis, must stay away from Paradis, must stay away from Paradis... :zcyclon:]

Dagens træning, 7-3-04:

Arne og jeg skulle have cyklet en tur + indledt Paradis-sæsonen - vi droppede cykelturen. B)

Før isen var jeg dog lige et smut i Parken:

CII:

5 min (niveau 7)

Crosstrainer:

25 min (intervalprg. 3, niveau 6)

Var ved at gå sukkerkold både før og efter træning (så jeg var "nødt til" at købe lidt slik i de opstillede automater :rolleyes:) - så det kan kun blive til :banana:.

Link to comment
Share on other sites

Satser på, at næste gang først bliver på lørdag... :angel: [Must stay away from Paradis, must stay away from Paradis, must stay away from Paradis... :zcyclon:]

Vær stærk Kathrine, tro på det, DU KAN GODT :thumbwink: :thumbwink: :thumbwink: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i TSK den 8-3-04: :firebounce: :firebounce: :firebounce:

- STARTVÆGT DØDLØFT

Dødløft:

5/5@60kg + 3@70kg + 1/1@80kg (alt med dobbelt overhåndsgreb, uden bælte)

Dragt og bælte på:

1@100kg (leeeet!!!) + 1@130kg (PR :tongue: - fik lidt overbalance på vej op, men den var langt fra så tung som de 120 kg i sidste uge :blink:)

Startvægt til junior DM bliver nok omkring 115 kg.

Note to self: Babypudder på lårene. :tongue:

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 2@40kg + 1@45kg + [email protected] + 2/2/2@40kg (kørte ganske godt i dag - især første sæt med 40 kg var meget eksplosivt - de 45 kg var sådan set også lette nok, så det er helt sikkert psykologisk, at jeg ikke "kan" løfte de 50 kg længere :4ranting:)

Db rows:

(2x)[email protected] + (2x)6@25kg + (2x)4/[email protected] (stilen snakker vi ikke om B))

Hyperextensions på gulv:

15/15@bw

Standing db hammercurls:

8/8@10kg (vist volumen PR)

Rotator cuff (stående, opad):

15/15@2kg

Cat, Zoa og anyone var i huset, så det blev da også til lidt kæbe. :tongue:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: for dødløfts PR'en. :devil:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Btw. Morgenvægt i går morges: 60.7 kg :blink: - har endelig opgivet at komme under 60, og så går man og taber sig... :unsure: Men jeg løfter i hvert fald i 67.5 kg's klassen til junior DM. ;)

Edit: Havde lige glemt at notere rotator-øvelsen...

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 2@40kg + 1@45kg + [email protected] + 2/2/2@40kg (kørte ganske godt i dag - især første sæt med 40 kg var meget eksplosivt - de 45 kg var sådan set også lette nok, så det er helt sikkert psykologisk, at jeg ikke "kan" løfte de 50 kg længere :4ranting:)

Hey powertøz :bigsmile:

Kan du holde dig fra ParadIS en hel uge kan du sq også tage 50 kg i bænk, hep hep :firebounce::firebounce::firebounce::tongue:

Og så til den efterhånden næsten obligatoriske ;) : tillykke med den nye PR :respekt: :respekt: :respekt: :bigsmile:

Hilsen Tulle :)

Link to comment
Share on other sites

Sindssygt flot!!

Nu er jeg faneme skræmt fra vid og sans.. må straks op at dødløfte så hurtigt som muligt :angry:

Tillykke!!! Er du i familie med Crawdaddys fætter PR?

PS: dig og Arne får altså ikke ros for jeres stunt igår... jeg arbejdede, med tømmermænd, og bleve spammet med MMS'er, visende jeres Paradis-spisning.... nøøøj jeg var misundelig :angry: .. hævnen bliver så sød, så sød ....

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

15@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 2@40kg + 1@45kg + [email protected] + 2/2/2@40kg (kørte ganske godt i dag - især første sæt med 40 kg var meget eksplosivt - de 45 kg var sådan set også lette nok, så det er helt sikkert psykologisk, at jeg ikke "kan" løfte de 50 kg længere :4ranting:)

Hey powertøz :bigsmile:

Kan du holde dig fra ParadIS en hel uge kan du sq også tage 50 kg i bænk, hep hep :firebounce::firebounce::firebounce::tongue:

Og så til den efterhånden næsten obligatoriske ;) : tillykke med den nye PR :respekt: :respekt: :respekt: :bigsmile:

Hilsen Tulle :)

:lol:

Det kan du jo have ret i! :tongue:

Alle>> Mange tak - er også viiiildt glad!!! :w00t::devil::devil::devil:

Dagens pic:

post-12-1078784402.jpg

Link to comment
Share on other sites

nasty løftet Kathrine :devil:

damn, man tør jo næsten ik træne i TSK når I er så vant til PRs hele tiden :blink: :confused3:

B)

men nu har jeg jo os en undskyldning for kun at squatte 140 kg på fredag, da jeg jo som bekendt bare er ærweeelig jævnfør ADD.... :D

Link to comment
Share on other sites

Fuuuck hun er lækker.. har du hendes tlf-nummer eller email?? :lol:

Spock>> Hun er fra anyPictures, så det er nok ham, du må have fat i. :tongue:

Angel>> Virkelig fedt at få at vide fra den mest nasty (på den gode måde :devil: ) pige på MOL - tak. :w00t:

Hippo>> Hehe... :lol: Ej, du skal jo passe på fussen. ;) Og tak. B)

MASS, SaintPauli og Snoopy>> Tak skal I have. :D

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Motion i dag:

Ingenting.

Det første af mine to salsahold er helt aflyst. :cries: Blev ikke til det andet, da jeg har en levnedsmiddelkemirapport, der skal være færdig til i morgen tidlig. :thumb_down: Så det er kun blevet til lidt gang til-fra Netto og til-fra Latin Quarter (for at få at vide, at holdet var aflyst...). :walking:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share