Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Hoos - sig lige til når du skal bræææænde i Parken næste gang - skal lige joine og have nogle fifs :-)

Will do. B) Brænder jo ikke så meget i Parken for tiden, så ellers er du også altid velkommen i TSK (der er nok også større sandsynlighed for at finde kompetente folk :unsure:). Men skal muligvis træne lidt ben i Parken i morgen... :)

Cardio den 17-4-04: :walking:

LØB... :bunny:

Distance: 3.32 km

Tid: 18:06 :)

Gns.puls: 154 bpm

Bare en rolig tur, hvor jeg mere eller mindre lod benene bestemme tempoet, som slet ikke var så ringe endda. :bigsmile: Turen får dog kun 2x :banana:, da jeg nok slet ikke burde have løbet (mærkede en anelse irritation i mit højre ben <_<). Men kunne jo ikke modstå i det gode vejr... :rolleyes: 12-13 °C og solskin - varmt nok til shorts og t-shirt, men ikke så varmt, at man er ved at omkomme - perfekt!! :sun:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Parken den 18-4-04: :bored: :confused: :dozingoff:

Crosstrainer:

10 min (niveau 6)

Goodmornings:

[email protected] + [email protected] + 6/6/6/[email protected] (45 sek pause mellem sæt)

Benpres:

10@80kg + 6/6/6@110kg + 12@80kg (dropset)

Leg extension:

8@65kg + 8@70kg + 6/6@75kg + 8@50kg (dropset :puke2:)

Standing calf raise:

12@30kg + 9/8/7/7@35kg + 8@15kg (dropset :dead:)

Incline reverse bench crunches:

16/16/16@bw

supersetted med:

Reverse hypers:

20/20@bw

Mavemaskine:

10/10/10/10@50kg

Kondicykel:

10 min (niveau 4)

Stødte på Valdemar og hans kone deroppe i dag. Hyggeligt. :) Det var så også det bedste ved dagens træning, for nøj, hvor var der varmt - det var næsten ikke til at trække vejret. :dead: Derfor blev det heller ikke til mere end 2x 10 minutters cardio. :bunny: Når jeg bagefter ser på, hvad jeg har lavet, ser det dog okay ud, så 3x :banana: for dagens træning. :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

:bounce: :bounce: Træning i TSK den 19-4-04: :bounce: :bounce:

Reverse hypers:

20/20@bw (et sæt begyndelsen og et sæt i slutningen af træningen)

Chin-ups:

2@bw (følte ikke for det i dag, så jeg stoppede her)

Db rows:

(2x)8@21kg + (2x)[email protected] + (2x)5/5/5@26kg (vist volumen PR :devil:)

Incline db press:

[email protected] + 8@16kg + [email protected] (PR - med lidt spot fra Thomas - jeg var i øvrigt en skovl til at få vægtene op i postition, selv med spot, så det kostede desværre en del kræfter :()

Pull-down: (smalt håndtag)

10@40kg + 4/4@50kg (PR)

Laterals:

10@5kg + 6/[email protected] (PR)

Standing rear laterals:

12@5kg + 5(?)@7.5kg (føltes lidt underlig i skulderen, så den gad jeg ikke mere i dag... burde nok bare være hoppet tilbage på de 5 kg :rolleyes:)

Pull-down: (bredt håndtag)

8(?)/5/6/7@40kg (Niske spottede og heppede på de sidste tre sæt - derfor rep-øgningen)

Triceps pushdown:

15@30kg + 10@35kg + 3@40kg + 10/9@35kg (niiiiice!!! :4flex:)

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 5@40kg (kunne slet ikke finde ud af at holde ordentligt på stangen, som i øvrigt var en vægtløfterstang :unsure: - så det blev nogle skæve/usikre løft, selvom jeg ellers følte, at der var til et okay pres i dag (føler i den forbindelse virkelig, at det giver mig noget at køre incl. db presses :bigsmile:))

Standing alternating db hammercurls:

6/5/4/5@10kg

Zoa og Anyone var til træning, og Niske kom forbi til en gang kæbe (medbringende chokolade - mums :4mewantfood: - tak for det!). Meget hyggeligt træning i dag - masser af kæbe - det kan Hoosier lide. :D

Nå ja, og så konstaterede Anders, at jeg nok overstrakte min bicepshæftning(?), da jeg var ret trykøm et bestemt sted - auch! :chicken: Det er nok derfor, jeg så hurtigt går død i at køre mange chin-ups - altså at det gør mine biceps så ømme. Vil fremover forsøge at være opmærksom på ikke at strække 100 % ud.

Nååååå ja, og så blev Anders og jeg også enige om, at mine skuldre, især forskulder, er vokset en del på det sidste. :w00t:(Det er godt nok den ikke-eksisterende bagskulder, der trænger mest, men whatever... :rolleyes:)

Tja... der var jo en del PR's, og kæben trækker op, så mon ikke, den skal have 4x :banana: i dag? :bigsmile:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Meget hyggeligt træning i dag - masser af kæbe - det kan Hoosier lide. :D

HVAD? :blink: Det skjuler Hoosier ellers godt :wacko: Nooot :tongue:

Kanon at høre det går fremad med skuldrene (og alt det andet) :) Kan stadig for mit indre se dig stå og skrige mens du fik 15 kg DB´s op til MOL 4 :w00t: :respekt: :respekt: :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Meget hyggeligt træning i dag - masser af kæbe - det kan Hoosier lide. :D

HVAD? :blink: Det skjuler Hoosier ellers godt :wacko: Nooot :tongue:

:4whistling:

Kanon at høre det går fremad med skuldrene (og alt det andet)  :) Kan stadig for mit indre se dig stå og skrige mens du fik 15 kg DB´s op til MOL 4  :w00t:  :respekt:  :respekt:  :respekt:
De var tunge jo... :bblush: Og tak. :bigsmile:
skal vi andre ik smage den choko.... :unsure:

Hmm... hvis du sød... :tongue:

det er jo ren MASS'kin træning med alle de PRs :tongue:

B) :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:mandance: :mandance: Salsa den 20-4-04 :mandance: :mandance:

1.5 times salsa. :) Næstsidste gang. Gik bedre end sidst, men nogen haj bliver jeg aldrig. :blink: "Prøv at tage større skridt, når du laver trin nummer fire", siger ham jeg danser med på et tidspunkt (trin nr. 4 involverer bl.a., at man krydser det ene ben ind foran det andet, red.). Jeg måtte konstatere, at dette var en umulighed grundet min lårstørrelse. :blink: Til mit forsvar skal dog siges, at min låromkreds er større end hans. :devil:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:bounce: Træning i TSK den 21-4-04: :bounce:

Dødløft:

5/5/3/5@50kg (sættet med 3 reps var sumo) + 5@60kg + 5@65kg + 1@70kg + 1@75kg + 1/1/1/1/1@80kg (stadig en lille anelse øm i lænden, så jeg ville ikke gå højere end de 80 kg, som i øvrigt heller ikke var eksplosive, men dog heller ikke tunge; havde mit bælte på, men det gjorde ikke noget for mig - det var for stort :blink: - må i øvrigt have snakket en del, for da jeg var færdig med dødløften, havde jeg været i TSK i halvanden time :unsure:)

Reverse hypers:

20/22/20@bw

Goodmornings:

15@20kg + 15@30kg + 10@35kg + 10@40kg (så var det ikke sjovt længere :4whistling: - ikke tungt dog :))

Seated cable row: (smalt håndtag)

12/12/12@40kg

Pull down: (bredt håndtag)

7/7/6@40kg

Cable crunches:

15@20kg + 8/10/10@30kg

... og så var der gået 2.5 timer. :blink::blink::w00t:

Temmelig energiforladt træning, men 3x :banana: trods alt, fordi lænden var med på dødløft for første gang siden DM. Og helt svag er jeg trods alt heller ikke blevet. :D

Zoa, Anyone, Cilius og Pinocchio var i huset i dag. B)

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Var det dig jeg så tonse over krydset Vester Søgade / Åboulevarden ved 15.40-tiden?

Råbte og skreg men du hørte det vist ikke.. det gjorde til gengæld alle de andre der holdt i krydset og ventede sammen med mig... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Var det dig jeg så tonse over krydset Vester Søgade / Åboulevarden ved 15.40-tiden?

Råbte og skreg men du hørte det vist ikke.. det gjorde til gengæld alle de andre der holdt i krydset og ventede sammen med mig... :lol:

Don't think so... :unsure: Var lidt sent på den i dag, så jeg passerede først omkring kl. 16.

Link to comment
Share on other sites

må i øvrigt have snakket en del, for da jeg var færdig med dødløften, havde jeg været i TSK i halvanden time

:blink:

gad vide hvornår de andre lærer at de bare skal ha en plade choko liggende klar,

som de lige kan stikke dig når det er tiltrængt....

:D :biggrinhat: :nahnah:

so funny...sooo very funny...

Link to comment
Share on other sites

Don't think so... :unsure: Var lidt sent på den i dag, så jeg passerede først omkring kl. 16.

Jo jo det var dig, så var klokken 16.... ikke supersikker på tiden.. du kørte mod Rådhuspladsen og havde en lille taske på ryggen.. men ligemeget.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Don't think so... :unsure: Var lidt sent på den i dag, så jeg passerede først omkring kl. 16.

Jo jo det var dig, så var klokken 16.... ikke supersikker på tiden.. du kørte mod Rådhuspladsen og havde en lille taske på ryggen.. men ligemeget.. :lol:

Jo, så var det mig. :D Undskyld jeg ikke lige hørte dig :bblush: - havde vist tankerne et andet sted i dag... :unsure:

Hippo>> :flipa::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træningsplan for resten af ugen:

Torsdag: Ville have løbet i morges, men sov over mig. :unsure: Vågnede ellers før mit vækkeur ringede, slog det fra, og ja, så faldt jeg åbenbart i søvn igen. :4slap: Men planlægger at nuppe turen engang i aften i stedet. :)

Fredag: Skal prøve endnu en trøje - en Inzer, der er to numre mindre en den, jeg prøvede sidst, så den burde være stram nok. :devil: Anyone har lovet at aggere hjælper igen - for han klarede det jo ganske godt sidste gang - jeg var meget stolt af ham. :D

Lørdag: Træningsfri, regner jeg med. :)

Søndag: Der skal braaaaandes (i OBBC). :4flex:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: :bunny:Aftenjoggetur den 22-4-04: :bunny: :bunny: :bunny:

Distance: 3.32 km :tongue:

Tid: 18:56 :)

Gns.puls: 142 bpm

Jepjep, så kom jeg sørme afsted, og det var nu meget rart. :bigsmile: Tog den med ro, da jeg syntes, mine knæ knagede en lillebitte smule... :unsure:... men det var vist ikke noget. :) Bortset fra de sidste ca. 500 m, foregik turen i joggetempo, så jeg er såmen godt tilfreds med tiden. B)

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Har haft et par dage, hvor jeg har følt mig sådan lidt kvabset... :( men var på vægten i morges... 60.8 kg (knap et kg mindre, end hvad den plejer at ligge på). :blink::blink::blink: Man skal åbenbart stole mere på sit styrkeløfterbælte end på sin fornemmelse... :unsure::tongue: Efter mit chokoladeorgie i mandags har kosten faktisk kørt glimrende, og jeg har så godt som ingen cravings haft :D - det er meget usædvanligt for mig. :blink: Normalt kan jeg spise noget sødt igen, så snart kvalmen fra det forudgående orgie har fortaget sig. :tongue: Kan lige for tiden ikke rigtig beslutte mig for, om jeg vil cutte eller gaine, så jeg fortsætter nok bare med at forsøge at holde en fornuftig kost. :)

Og i dag skal jeg i trøjen :devil: - kunne det være bedre?!?!? :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Efter mit chokoladeorgie i mandags har kosten faktisk kørt glimrende, og jeg har så godt som ingen cravings haft :D - det er meget usædvanligt for mig. :blink: Normalt kan jeg spise noget sødt igen, så snart kvalmen fra det forudgående orgie har fortaget sig. :tongue: Kan lige for tiden ikke rigtig beslutte mig for, om jeg vil cutte eller gaine, så jeg fortsætter nok bare med at forsøge at holde en fornuftig kost. :)

Og i dag skal jeg i trøjen :devil: - kunne det være bedre?!?!? :w00t::w00t::w00t:

Hvad, chokoladeorgie på en mandag :w00t: .

Jeg aner heller ikke om jeg vil cutte eller gaine, så jeg prøver bare på at holde formen til bikinisæsonen. Det er jo ikke smart at gaine her frem mod sommeren, men vil nu også gerne have lidt større gunz...nå det må blive til efteråret. Så jo, som du nok kan læse, så kender jeg godt dilemmaet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK i går, den 23-4-04: :freaked:

Bænkpres:

10@20kg + 3@30kg + 2@35kg + 1@40kg

Trøje på... en Inzer str. 36 (ehphd... eller noget i den stil...?!? :unsure:):

1/1@50kg + mangexmiss@55kg :4ranting:

Kunne slet ikke få denne trøje til at fungere, selvom den sad noget strammere end de to, jeg prøvede i sidste uge. Den sad bedre i armhulerne og noget strammere over brystet - men den gjorde slet ikke ondt at bænke i (jeg var lidt skuffet :bblush:), så den er nok også for stor. :unsure: Faktisk er det den Inzer Phenom str. 40, jeg prøvede i sidste uge, som har givet mig mest. Er ikke helt sikker på, hvad jeg skal gøre - vil muligvis prøve at bænke i Phenom'en engang til... :unsure: Men jeg vil i hvert fald have en trøje - jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil. :devil:

Reverse hypers:

20/20/20@bw

Incline db bp:

12/12/[email protected] (rep PR :tongue: - ville have kørt med 16'erne, men var åbenbart lidt for drænet efter trøje-legen til at få dem op... :chicken:)

I huset var: Anyone, MaxP, Cilius, og senere kom også Zoa, som skulle dødløfte til liga om aftenen. B)

:banana: :banana: --> jeg var elendig, men selskabet var godt. :)

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Hov, glemte lige... jeg lavede også lidt statisk hold i bp - 10 sek med 65 kg og derefter 10 sek med 75 kg. Bøjer i håndledene. :angry: Men bortset fra det var det let nok.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Træning den 25-4-04: B)

Dødløft:

5/5@60kg + 3@70kg + 1@75kg + 1@80kg + 1@85kg (med bælte) + 1@90kg (med bælte - ikke super stil - lidt tung i bunden, men ret let i toppen - kan nok stadig trække 100 kg kun med bælte) + 20/10@65kg (rep PR :tongue:)

Db side press:

(2x)10@8kg + (2x)12@10kg + (2x)12@12kg (første gang, jeg prøvede den - skal starte tungere næste gang)

Så var der ikke tid til mere, da centret skulle lukke.

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:pumpin: :4flex: :pumpin:Træning i TSK den 26-4-04: :pumpin: :4flex: :pumpin:

Ikke mange MOL'ere i huset i dag... Anyone er syg, og Zoa deloader vist. Breaker_TG gik, lige som jeg kom, og jeg smuttede, da Cilius kom. Endte alligevel med at være i TSK i et par timer, men halvdelen af tiden gik vist med at sumpe og forsøge at tage mig sammen (både til at komme igang og til at køre hjem igen). Det har været lidt af en møgdag i dag, så der var hverken megen motivation eller energi til træningen, men det var trods alt meget rart at få rørt sig lidt. :)

Pull-down:

10@30kg + 9/8/8@40kg (bredt håndtag) + 6/6/6@50kg (smalt håndtag, vist rep PR)

Reverse hypers:

20/20/20@bw (spredt ud over træningen)

Laterals:

15@5kg + [email protected] (rep PR, men stilen taler vi ikke om B))

Standing rear laterals:

10@5kg (auch, føltes underlig i højre skulder i dag, så jeg stoppede her :( - skulderen føles heldigvis okay nu - må hellere finde på en anden øvelse til mine ikke-eksisterende bagskuldre :unsure:)

Triceps pushdown:

10@30kg + 8/8/8@35kg

Standing calf raise:

12@50kg + 12@60kg + 12@70kg + 8/9@80kg

Leg extension:

8@4 plader + 5/5/4@5 plader

Seated cable row:

12@40kg + 8/8@50kg (PR)

Cable crunch:

12/12/12/12/12@30kg (volumen PR :tongue:)

En så umotiveret træning kan ikke give mere end :banana: :banana:, selvom den dog ser bedre ud nu, hvor jeg skriver den ned, end den føltes, da jeg var igang. :)

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

+ har vadet usædvanligt meget rundt omkring i dag - godt en time i godt tempo B)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share