Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Standing rear laterals:

10@5kg (auch, føltes underlig i højre skulder i dag, så jeg stoppede her :( - skulderen føles heldigvis okay nu - må hellere finde på en anden øvelse til mine ikke-eksisterende bagskuldre :unsure:)

Hey Kathrine :bigsmile:

Upright row synes jeg ser ud til at have en god effekt på mine bagskuldre :) De ser ihvertfald bedre ud nu end for bare tre uger siden :w00t:

Prøv det, prøv det :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tulle>> Thx. :) Et eller andet skal der i hvert fald gøres. <_< Er også blevet foreslået BOBB row til brystet med bredt greb - det tror jeg, jeg vil prøve. :unsure:

Ville have løbet i morges, men sengen var så underligt magnetisk. :unsure: Og så i formiddags, da jeg kom hjem fra skole, gjorde den det sørme igen. :blink: Så den joggetur bliver vist ikke til noget i dag, men skal jo også til salsa kl. 18 (sidste gang). B)

Link to comment
Share on other sites

:mandance: :mandance: Salsa den 27-4-04: :mandance: :mandance:

1.5 times salsa - sidste gang. :) Fortsætter ikke på det næste hold, da jeg er blevet enig med mig selv om, at det er for mange penge at give (650,- for 8x 1.5 time), når jeg egentlig hellere vil danse en anden salsa-stilart. Men det er da muligt, jeg nupper et hold igen på et senere tidspunkt, hvis der kommer et N.Y. style (/L.A. style/cross body) på et tidspunkt, der passer mig. :partycrowd:

Dansede ikke vildt godt i dag - men den frie dans, vi fik lov til at lave til sidst, gik dog ret godt (selvom det kostede mig en tot hår :blink:). Så salsaen får 3x :banana:, da jeg ikke havde specielt lyst til at tage afsted, men det jo endte med at blive udmærket alligevel. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

gik dog ret godt (selvom det kostede mig en tot hår ).

:lol: - forklaring ønskes meget gerne :tongue:

Ens hår sætter sig fast i dansepartnerens armbåndsur, mens man er igang med en drejning med hænderne over hovedet. B)

Link to comment
Share on other sites

:sun: :sun: Træning i TSK den 28-4-04: :sun: :sun:

Sov over mig i morges - hvad sker der?!? :blink: Bortset fra en halv times tid, hvor jeg lige var oppe at få noget at drikke + MOL'e lidt, gik jeg forholdsvis tidligt i seng og sov i øvrigt glimrende. (Og nej, det er ikke fordi, jeg har sovet for meget!) Var også træt og fraværende til træning i dag, men det gik nu okay alligevel. :)

Bænkpres:

12@20kg + 3@30kg + 3@35kg + 1@40kg

Inzer 1 på:

1@50kg (let) + 1/1/1@55kg (Kim havde fingrene på)

Inzer 2 på:

1@50kg (tuuung - det fik jeg ikke noget som helst ud af, så gad ikke mere med den trøje)

Uden trøje:

3/3/3/3/3@40kg (ikke vildt tungt, men det føltes som om, jeg pressede ekstremt skævt :unsure:)

Db rows:

(2x)8@21kg + (2x)4/6/5/5@26kg (kørte godt i dag :devil: - grebet + en bænk, der ikke står ordentligt fast, var de største problemer)

supersetted med:

Triceps pushdown:

12@30kg + 10/10/10@35kg

Cable crunch:

12@30kg + 4@40kg (for tung, bør nok prøve med 35 kg næste gang) + 12/12/12@30kg

supersetted med:

Standing db hammercurls:

10/[email protected] (pinligt, I know... :chicken: men skal passe lidt på en mindre overbelastning her)

og:

Laterals:

[email protected] + 12@5kg

Seated rear laterals:

10/10@5kg (føltes mere skånsom mod skulderen end den stående, og lidt lettere at køre kontrolleret - kan ikke helt blive enig med mig selv om, om den sidder lige så godt dog :unsure: - glemte helt, at jeg ville have prøve BOBB rows til brystet med bredt greb for bagskulderen - det må blive næste gang B))

Reverse hypers:

20/20/20/25@bw (fordelt ud over træningen - bør nok snart putte lidt vægt på her)

:banana: :banana: :banana: for en okay omend en smule energiforladt træning. :)

Zoa og Breaker_TG var også i huset - anyone er desværre stadig syg. :( Så det var Zoa, der fik lov til at give mig trøje nr. to på - måtte lige prale lidt af mine abs, som jeg efterhånden synes er ved at være okay :D (kun den øverste del dog <_<). :angelgrin:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling i det skønne vejr :bike:

Link to comment
Share on other sites

Db rows:

(2x)8@21kg + (2x)4/6/5/5@26kg (kørte godt i dag :devil:  - grebet + en bænk, der ikke står ordentligt fast, var de største problemer)

Damn, du er stærk tøs...næsten det dobbelt af, hvad jeg lige forsøger mig med

måtte lige prale lidt af mine abs, som jeg efterhånden synes er ved at være okay  (kun den øverste del dog ).
Må vi se billeder :) Edited by Snoopy
Link to comment
Share on other sites

Db rows:

(2x)8@21kg + (2x)4/6/5/5@26kg (kørte godt i dag :devil:  - grebet + en bænk, der ikke står ordentligt fast, var de største problemer)

Damn, du er stærk tøs...næsten det dobbelt af, hvad jeg lige forsøger mig med

Og Angel tager dobbelt så meget som mig. :blink::blink: :o Men bare vent om nogle år... :devil:

Og tak. :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan bevidne at Hoos har gode abs på den øverste 3-del af mavsen - jeg er af den faste overbevisning, at såfremt den små Kathrine holdt sig fra chokolade og is i en måned, så ville hun have et rigtig ondt vaskebrædt :devil: , men så er der selvfølgelig spørgsmålet om vi kunne genkende hende efter 30 dage uden choklade og is, og om vi ikke hellere vil beholde vores Hoos som hun er :tongue:

Niske

Link to comment
Share on other sites

måtte lige prale lidt af mine abs, som jeg efterhånden synes er ved at være okay  (kun den øverste del dog ).
Må vi se billeder :)

Snoopy>> Hov! Havde ikke lige set den sidste bemærkning. Jeg håber på at få et digitalkamera i fødselsdagsgave... :rolleyes: Men spørgsmålet er så, om jeg magter at begrænse indtaget af is + choko indtil da, så der overhovedet er noget, der er værd at vise frem. :cry:(Og mine abs er i hvert fald langt fra ligeså gode som dine, Snoopy. ;))

Niske>> :bblush:

Morgenjoggetur den 29-4-04: :w00t:

Distance: 3.32 km

Tid: 19:59 :chicken:

Gns.puls: 140 bpm

Det var vist meget godt, at det kun var en joggetur, jeg havde planlagt, for benene var sørme tunge her til morgen :o - hvilket også ses af den elendige tid. :thumb_down: Men jeg kom da helskindet igennem, og endda uden af have ondt nogen steder. :tongue: Så 2x :banana:.

Link to comment
Share on other sites

men så er der selvfølgelig spørgsmålet om vi kunne genkende hende efter 30 dage uden choklade og is, og om vi ikke hellere vil beholde vores Hoos som hun er 
uh...følgende citat er vist meget dækkende... :4whistling:
I don't feel the sickness yet, but it's in the post. That's for sure. I'm in the junkie limbo at the moment. Too ill to sleep. Too tired to stay awake, but the sickness is on its way.

Sweat, chills, nausea. Pain and craving. A need like nothing else I've ever known will soon take hold of me. It's on its way.

har haft lyst til at bruge den i lang tid nu :tongue:

Link to comment
Share on other sites

men så er der selvfølgelig spørgsmålet om vi kunne genkende hende efter 30 dage uden choklade og is, og om vi ikke hellere vil beholde vores Hoos som hun er 

uh...følgende citat er vist meget dækkende... :4whistling:

I don't feel the sickness yet, but it's in the post. That's for sure. I'm in the junkie limbo at the moment. Too ill to sleep. Too tired to stay awake, but the sickness is on its way.

Sweat, chills, nausea. Pain and craving. A need like nothing else I've ever known will soon take hold of me. It's on its way.

har haft lyst til at bruge den i lang tid nu :tongue:

Hippo>> :lol: :lol: :lol:

Q>> Sikkert... men man har jo ikke altid så meget tid om morgenen. :rolleyes: Tror heller ikke, stængerne er decideret brændt af - de tunge ben kommer sig nok nærmere af tidspunktet på døgnet, tror jeg. :)

Tilføjelse: Og så fik jeg heller ikke sovet nok i nat - det spiller sikkert også ind.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 30-4-04: :w00t:

Var monstertræt igen i dag. :yawn: Denne gang havde det dog en naturlig forklaring... kom aaaalt for sent i seng i går grundet rapportskrivning (:angelgrin:) + jeg sov ikke specielt godt pga. nogle underlige drømme(/mareridt). :wacko: Nuppede 2x "en lille morfar" i løbet af dagen, men det hjalp ikke specielt meget. Underligt nok, var der ikke noget at mærke, da jeg først kom igang med træningen. :unsure:

Dødløft:

5/5/5@60kg (let nok, men det var også bare opvarmning til rackpulls)

Rackpulls fra det øverste af knæet:

3@60kg + 3@70kg + 1@80kg + 1@90kg + 1@95kg + (det var vist heromkring, jeg tog bælte på: ) 1@100kg + 1@105kg + 1@110kg + 1@115kg + 1@120kg + 1@125kg + 1@130kg (første gang, jeg prøvede denne øvelse - det var sgu feeee' nok (hmmm... har jeg mon været for meget på Fyn? :unsure:) - endte med samme antal kg som min PR i dødløft med dragt, så jeg er godt tilfreds :) - prøvede også et par gange med 135 kg fra hhv. to og ét hul højere oppe, men den rokkede sig ikke ud af stedet :cry::chicken:)

Reverse hypers:

25/20/20@bw

Leg press:

8/8/8/6@100kg (ville have taget fem sæt, men jeg var ved at dumme mig i fjerde sæt, så jeg besluttede at holde, mens legen var god :chicken:)

Goodmornings:

15@20kg + 10@30kg + 10@40kg + 6/6/6@50kg (ikke specielt tung, selvom teknikken begyndte at halte en smule på de 50 kg <_< - men jeg er sikker på, det kommer igen, når jeg lige har vænnet mig til at køre lidt tungere i denne øvelse igen :))

Bænkpres: ("Holde-korrekt-om-stangen-tekniktræning" :tongue:)

10/10/10@20kg (de sidste to sæt med minibands - det fungerede sgu meget godt :w00t: - thx. Anders :bigsmile: - skal helt sikkert øve mig noget mere på dette - tror dog, jeg putter lidt vægt på stangen næste gang, for den er lidt svær at styre ellers ;))

Seated cable rows:

12@40kg + 8@50kg

Så var Zoa, Tenace og Anyone alle gået hjem, og så gad jeg ikke mere. :rolleyes: Det, jeg fik lavet i dag, var nok til fire bananer, men det trækker ned, at jeg ikke lavede mere, så 3x :banana: for dagens træning.

Breaker_TG var også i huset, så der var næsten ikke andet end MOL'ere. :devil:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

:bounce: :bounce: Træning i Parken den 2-5-04: :bounce: :bounce:

Havde stadig lidt DOMS i hams og glutes fra træningen i fredags, men mærkede ikke noget til det, da jeg først kom igang. :bigsmile:

Crosstrainer:

21 min (20 min niveau 6 + 1 min cool down)

Leg press:

12@80kg + 6@100kg + 5/5@120kg + 20@80kg (dropset - vist lidt for let :rolleyes:)

Leg extension:

8@65kg + 8/8/8@70kg + 6@55kg (dropset - lidt for tungt)

Seated leg curl:

10@45kg + 8@50kg + 5/5@55kg + 20@35kg (dropset - igen for let)

Standing calf raise:

10/9/9/8/8@35kg + 6@20kg (dropset - igen for tungt :dead:)

Mavemaskine:

12@45kg + 12@50kg + 12@55kg + 8/8@60kg

Hyperextensions:

15@bw + 10/10@10kg

Faktisk udmærket (maskin- :tongue:)træning. :) Tog cardioen før styrken i dag, da jeg nok ikke ville være specielt motiveret bagefter. :unsure:

:banana: :banana: :banana:

Heldigvis var der lang kø foran Paradis, da jeg cyklede hjemad, for ellers var der noget røget en liter Ferrero Rocher ned. :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Hov, glemte lige...

Målte læg og lår den anden dag... ca. 37.5 cm og ca. 58 cm :devil: (begge dele upumpet, flexet) - kunne være meget fedt at få dem op på hhv. 40 cm og 60 cm. Og så skal overarmene selvfølgelig op på 30 cm :4flex: - ligger stadig og roder rundt nede på 28.5 cm. :( Det er bare irriterende, at jeg ikke rigtig kan tage mig sammen til at bulke ordentligt. :chicken: Vil jo også gerne have vaskebræt... er såååå tæt på... :rolleyes:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Det er bare irriterende, at jeg ikke rigtig kan tage mig sammen til at bulke ordentligt. :chicken:

Nøjjj, hvordan kan det være svært, Hoosie? :w00t::bigsmile: Hvor mange ekstra kJ skal man ha' indtaget før det kan betragtes som "ordentlig bulk"? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis var der lang kø foran Paradis, da jeg cyklede hjemad, for ellers var der noget røget en liter Ferrero Rocher ned. :angelgrin:

Jeg stod næsten en time i kø før jeg kom frem til isen... :devil: - mellem 15.30 og 16.30... så hvis du kom forbi i det tidsrum kunne jeg have købt guf til dig... :bigsmile:

Næste gang jeg står i kø, lover jeg at være på MSN så du evt. kan afgive bestilling :devil:

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis var der lang kø foran Paradis, da jeg cyklede hjemad, for ellers var der noget røget en liter Ferrero Rocher ned. :angelgrin:

Jeg stod næsten en time i kø før jeg kom frem til isen... :devil: - mellem 15.30 og 16.30... så hvis du kom forbi i det tidsrum kunne jeg have købt guf til dig... :bigsmile:

Næste gang jeg står i kø, lover jeg at være på MSN så du evt. kan afgive bestilling :devil:

:lol:

Hvor er det ondt sagt, spockie

Link to comment
Share on other sites

MaxP>> Ond? Moi?? :devil:

QUOTE=Fast,2. May 2004, 21:18]

Det er bare irriterende, at jeg ikke rigtig kan tage mig sammen til at bulke ordentligt. :chicken:

Nøjjj, hvordan kan det være svært, Hoosie? :w00t::bigsmile: Hvor mange ekstra kJ skal man ha' indtaget før det kan betragtes som "ordentlig bulk"? :unsure:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Heldigvis var der lang kø foran Paradis, da jeg cyklede hjemad, for ellers var der noget røget en liter Ferrero Rocher ned. :angelgrin:

Jeg stod næsten en time i kø før jeg kom frem til isen... :devil: - mellem 15.30 og 16.30... så hvis du kom forbi i det tidsrum kunne jeg have købt guf til dig... :bigsmile:

Næste gang jeg står i kø, lover jeg at være på MSN så du evt. kan afgive bestilling :devil:

:lol:

Hvor er det ondt sagt, spockie

MaxP>> Synes nu, det var et meget godt tilbud. ;)

Spock>> :lol: :lol: :lol:

Spock og Reem>> Tror, der er noget, I har misforstået - det er ikke rent fysisk, jeg har svært ved at bulke (man kan da altid spise :tongue:) - det er psykisk (vil ikke være for feeee' jo B))

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share