Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Hey Hoos :bigsmile:

Stort tillykke med den nye stævnePR :respekt: :respekt: :respekt: :step: :step: :step:

Du bliver jo mere og mere brølstærk :w00t: Glæder mig til at følge dine videre deltagelse i stævner, synes det er virkelig flot at du gør det og beundrer din kamp- og træningsindsats

:bowdown:

/Tulle :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lige endnu tillykke herfra. Din squat så overbevisende ud og jeg er sikker på at du snart får ram på den bænk. Og mon ikke dødløften også ryger deropad når du for lov at træne den igen. ;)

Tak for et godt stævne

Q

Og den medalje var nu slet ikke så grim... :D

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Rigtig god fight i weekenden Kathrine, selvfølelig dine løft, de siger jo sig selv 3PRs ud af 4 mulige :w00t: , men også at du kunne holde Lås, Pinnochio, Tossen og Puny ud en hel weekend, det var VIRKELIG imponerende! :blink: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Lige endnu tillykke herfra. Din squat så overbevisende ud og jeg er sikker på at du snart får ram på den bænk. Og mon ikke dødløften også ryger deropad når du for lov at træne den igen.  ;)

Q>> Jo, jeg tror da, at du har ret. :) Der var helt sikkert til mere i squatten, og også i bænken - men det mangler jeg dog lige at overbevise mig selv om, når der skal løftes. <_< En trøje burde også kunne give nogle kg. Og jo, jeg er også sikker på, dødløften nok skal blive øget, når jeg får lidt mere rutine i at løfte i dragt. Skal også have stropperne syet ind - dragten sidder aaaalt for løst - håber, det kan give nogle kg også. :evillaughter:

Og den medalje var nu slet ikke så grim... :D

Køn er den nu ikke - men derfor kan jeg jo godt være stolt af den. :D

Tulle>> Mange tak. :bblush:

Cat>> Thx. B) Nu vil jeg bare snart nakke de 100. :devil:

Rommel, MASS, Niske, Moos, Rasmus G og Vivsen>> Mange tak skal I have. :) Og tak for opbakningen - det betyder meget. :bigsmile:

anyone>> Hehe... :tongue: Tak for god support og en feeeed weekend. B)

Btw. Fik jeg nævnt, at TSK blev bedste klub hos herrerne?! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

jfk>> Tak for billeder. :bigsmile: De er dog desværre så mørke på min oldnordiske skærm, at jeg ikke kan se andet end racket :weeping: - men Anders har lovet mig, at jeg er der et eller andet sted. :tongue:

Puma og Snoopy>> Mange tak. :bigsmile:

Træning med tudefjæs i TSK den 5-4-04: :cry:

Ømheden i lænden var bestemt ikke blevet mindre udtalt i forhold til i går. Og efter cykelturen ud til TSK var det da helt galt. :chicken: Så der var virkelig dømt tudefjæs under dagens "træning". Skulle jo ikke lave så meget ovenpå stævnet i lørdags, så der blev bare kørt lidt let disko + lidt kæbe. :)

Reverse hypers:

10/20/15/15/15@bw

Seated db shoulder press:

10/10/10@10kg (for let, men så er der da plads til progression)

Standing alternating db curls:

15/15/[email protected] (også mere vægt på næste gang)

Triceps pushdown:

10/10@30kg (min ømme lænd brød sig ikke om det, så efter to sæt gad jeg ikke dét mere)

Standing db hammercurls:

12/12/[email protected] (her skal også mere vægt på)

Seated db shoulder press: (igen)

10/12/15@10kg (det er vist rep PR - der var heller ikke til mere efter sidste sæt, men bortset fra det, var det stadig ikke særlig hårdt :rolleyes:)

Anyone og Zoa leverede nogle rigtig flotte løft i bl.a. box squat :bowdown: med kæder, og en af de andre løftere lavede det vildeste stunt: Han kørte squat i strømpefødder på podiet uden underlag, hvilket resulterede i, at hans venstre fod gled ud til siden, han røg forover, og stangen trillede ned over nakken og hele vejen over hovedet på ham. :o Heldigvis skete der ikke noget. :)

Rommel, Breakter_TG og Cilius var også i huset i dag. Ellers var der ret tomt, da folk jo lige skal komme sig ovenpå stævnet. B)

Dagens træning kan kun få :banana: pga. den absurd ømme lænd. :cry::chicken: Det kan kun blive bedre næste gang, når min lænd er mindre øm. :)

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

P.S. Fik jeg nævnt, at min lænd er øm i dag? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fandt kige denne her i min gamle log:

Så er handsken kastet  - kan nu officielt meddele, at Frk.Hoos modtager den dobbelte vægt af det allerede lovede i hvid Valrhona chokolade, såfremt der laves pr til dm i Lalandia.

Niske

Og nu lavede du jo pr, så der er endnu mere chokolade på vej til det lille hjem på Frederiksberg. Men denne gang vælger du selv hvilken slags det skal være :)

Niske

Link to comment
Share on other sites

undskyld jeg lige spammer din log Hoos, men hvor skriver man sig op til sådan en sending chokolade :tongue: :lol:

For at modtage en sådan sending chokolade, skal man først og fremmest have pisket en stemning op, klynke over manglende evner, og så få tilbudt chokolade som motivationsfaktor, hvorefter man så viser sig at være en sølvmedaljevinderstyrkeløftertøz :tongue: .

Niske

Link to comment
Share on other sites

Fandt kige denne her i min gamle log:
Så er handsken kastet  - kan nu officielt meddele, at Frk.Hoos modtager den dobbelte vægt af det allerede lovede i hvid Valrhona chokolade, såfremt der laves pr til dm i Lalandia.

Niske

Og nu lavede du jo pr, så der er endnu mere chokolade på vej til det lille hjem på Frederiksberg. Men denne gang vælger du selv hvilken slags det skal være :)

Niske

:4winkkiss: @ Niske

Hmm... så kunne jeg godt tænke mig en lys, en mørk og en hvid. :4mewantfood: :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share