Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Styrketræning i TSK den 26-3-04: :devil:

Bænkpres:

10@20kg + 4@30kg + 2/2/2/2@35kg (eksplosiv, meget let)

Close grip bænkpres:

10/8@30kg (også let)

Db rows:

(2x)8@21kg + (2x)8/8/[email protected] (fløj op i dag! :w00t:)

Reverse hypers:

25@bw (så kom anyone og Zoa og rettede på min teknik (eller mangel på samme :tongue:) :D) + 15/15@bw

Kørt skiftevis med:

Laterals:

15/12/12@5kg (aaaaalt for let)

Triceps pushdown:

10@35kg + 6/6@40kg

Kørt skiftevis med: (for meget snak, til at det kan kaldes et superset :rolleyes:)

Standing db hammercurls:

6/5@10kg (lidt bedre end sidste, men stadig svagt :chicken:)

Standing alternating db curls:

6/5/5@10kg :4flex:

Kørt skiftevis med:

Seated cable rows:

10@30kg + 8/8@40kg (dejligt stræk :))

Cable crunches:

10@20kg + 10@30kg + 3@40kg (for tungt) + 10@30kg

Derudover: En del kæbe :angelgrin:

God træning med ca. ti gange så meget energi som i onsdags, og det til trods for, at jeg ikke var helt med i hovedet. :unsure: Men som jeg kom igang, fik jeg mere og mere lyst til bare at braaaaande, men jeg holdt igen, så godt jeg nu kunne. :angel:

Anyone, Zoa og Breaker_TG var i huset i dag. :bigsmile: Zoa kom desværre til skade med et ribben, :( men det er forhåbentlig ikke alvorligt. :unsure:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Stadig DOMS og stivhed i baglårene efter goodmornings i onsdags, så jeg tog i Parken for at forsøge at få løsnet lidt op (i mangel af bedre :tongue:)...

Det blev til:

- 30 min crosstrainer (niveau 5)

Stille og rolig omgang cardio med Indiana Jones kørende på tv - :banana: :banana: - mere fortjener den vel ikke, selvom jeg af en eller anden grund er fristet til at give mere. :unsure::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så lige det her:

67½ Kg. Klassen

Kathrine Bak Tårnby

Cathrine Nielsen Tårnby

Kirsten Borggård Thisted

Så skal der bulkes igennem nu, hvad Hoos :lol: . Du er jo et lille nips i øjeblikket :tongue: .

Hav en en god weekend,

Niske

Link to comment
Share on other sites

Jeg så på startlisten at I kun er 3 i din vægtklasse, Hoos. Ved du noget om hvor meget de andre piger løfter?

Niske

Vi bliver kun to, idet Cat desværre har måttet melde fra. :( Selvom Kirsten ifølge rygterne ikke har trænet det helt store siden december, forventer jeg dog ikke at komme op i nærheden af hende, da hun er rekordholder i 67.5 kg's klassen. :)

Link to comment
Share on other sites

Fra ParadIS hjemmeside:

4. ParadIS introducerer 1. april ParadIS-kortet med 10 % rabat på alle køb.

ParadIS vil den 1. april introducere et nyt kasseapparatsystem. I forbindelse med dette, indføres ParadIS-kortet. Dette vil give ca. 10% rabat på alt hvad du køber hos ParadIS.

ParadIS-kortet er gratis, men der skal betales et depositum på 30 kr. som refunderes ved tilbagelevering. Kortet skal ved tilbagelevering være i brugbar stand og tilbagelevering kan ikke ske samme dag som kortet anskaffes. Der skal tankes op for min. 200 kroner. Kortet er specielt tilegnet de stamkunder (isoman´er) som ofte nyder vores is.

Så er den kære lille Hoosier vist stemplet... ISOMAN :lol: :lol: :lol: ;)

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Kathrine - beslut dig nu så vi andre kan komme til  :lol:

:lol: :lol: :lol:

Ingen træning i dag. :( Havde tænkt mig at lave lidt cardio i Parken, men min nattesøvn blev lidt rodet (what's new?! <_<), så da jeg endelig kom op, var det hen foran computeren og igang med eksamensopgave (skal afleveres i morgen). :graduate: Hvis jeg nu havde arbejdet lidt mere seriøst, kunne jeg dog "sagtens" have nået at træne, men det er nu knap så kedeligt at skrive opgave, hvis man chatter og MOL'er samtidig. B)

Ang. mit bulke-projekt... Tror ikke liiige, det er mig... :unsure: Men holder i hvert fald til og med stævnet på lørdag, og så tager vi den derfra. :)

Link to comment
Share on other sites

Ang. mit bulke-projekt... Tror ikke liiige, det er mig...  Men holder i hvert fald til og med stævnet på lørdag, og så tager vi den derfra.

Vi kan stadig nå at gøre en indsats i morgen hvis du er frisk :biggrinhat:

Jeg har jo sagt, at jeg ikke har tid. <_<

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 29-3-04: :pumpin:

STARTVÆGTE I SQUAT OG BÆNK

Squat:

10@20kg + 3@40kg + 3@50kg

Dragte, bælte og knæbind på:

1@70kg (okay, men jeg holdt ikke spændet) + 1@70kg (fint spænd, men ikke dyb nok)

Bænk:

10@20kg + 5@30kg + 2@35kg + 1@40kg (fin)

Reverse hypers:

15@bw

:banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Fik lige hilst på Breakter_TG, da jeg kom og på Cilius, da jeg gik. :wave: Desuden var anyone og Zoa naturligvis i huset og i fuld gang med deres WSB. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er med på :dropjaw:

Ditto. :dropjaw:

Abs, der er synlige gennem træningstøjet - mums! :D

Vægt up-date: 61.6 kg her til morgen. :blink: Har ellers ædt som et svin siden onsdag aften. :unsure: Måske, man skulle tage en kontrolmåling igen i morgen...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share