Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Tirsdag:

Kunne desværre ikke nå til salsa som ellers planlagt. :( Men fik da gået en del og sådan, så lidt blev der da lavet. :tongue:

Onsdag:

Let bænk i TSK: B)

Bænkpres:

12@20kg + 2/2/2/2/2@30kg (fløj op - men det skulle 30 kg jo også gerne ;))

Måtte vente en halv time på overhovedet at komme igang, da der ingen ledige bænke var. Men det gjorde nu ikke noget, for så kunne jeg i mellemtiden aggere board-holder for Zoa og anyone, der lavede boardpress (ca. 1000 sæt hver :tongue:). :bigsmile:

Desuden kiggede Niske forbi TSK med "lidt" Valrhona chokolade til en lækkersulten Hoosier (præmie fra et gammelt væddemål). :rolleyes:

Alt i alt endte jeg med at bruge halvanden time i TSK - på seks sæt bænk. :blink: Men det er jo så hyyyyyyyggeligt. :tongue:

:banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike: (mirakuløst nok nåede jeg hjem uden skrammer - var vist mere end almindeligt distræt i går :blink:)

P.S. Glæder mig ekstreeeemt meget til at kunne træne igennem igen, når stævnet er "overstået". :w00t::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nææææh hvor blev der stille lige pludselig... det var som om der sænkede sig en gudommelig ro i TSK jeg ikke har bemærket i flere måneder... jeg lukkede øjnene og kunne høre fuglene udenfor pippe og lyden af dødløft der hamrede mod jorden... hvor fredfyldt... men af en eller anden grund var der noget galt... panisk greb jeg fast i Anders og hviskede "ka' du også høre det puny Anders?"¨... det kunne puny Anders godt... i det samme hørte vi en smaske-lyd ovre fra hjørnet *SMASK* SMASK* ... :blink: der stod vores alt-spisende og snakkende Hoos og så helt salig ud med hvid Valrhona chokolade i hele hovedet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike: (mirakuløst nok nåede jeg hjem uden skrammer - var vist mere end almindeligt distræt i går :blink:)

Du var godt ikke den mest opmærksomme cyklist jeg har set længe. Især da du var ved at blive kørt over på Isafjordsgade, hvor jeg råbte ad dig, og du bare vendte dig om og smilte, og grinte :lol: .

Zoa@1. Apr 2004, 14:33

Nææææh hvor blev der stille lige pludselig... det var som om der sænkede sig en gudommelig ro i TSK jeg ikke har bemærket i flere måneder... jeg lukkede øjnene og kunne høre fuglene udenfor pippe og lyden af dødløft der hamrede mod jorden... hvor fredfyldt... men af en eller anden grund var der noget galt... panisk greb jeg fast i Anders og hviskede "ka' du også høre det puny Anders?"¨... det kunne puny Anders godt... i det samme hørte vi en smaske-lyd ovre fra hjørnet *SMASK* SMASK* ...  der stod vores alt-spisende og snakkende Hoos og så helt salig ud med hvid Valrhona chokolade i hele hovedet 

Hehehe - men du & Anyone var da rimeligt hurtigt over og fedte jer til halvdelen :devil:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Nææææh hvor blev der stille lige pludselig... det var som om der sænkede sig en gudommelig ro i TSK jeg ikke har bemærket i flere måneder... jeg lukkede øjnene og kunne høre fuglene udenfor pippe og lyden af dødløft der hamrede mod jorden... hvor fredfyldt... men af en eller anden grund var der noget galt... panisk greb jeg fast i Anders og hviskede "ka' du også høre det puny Anders?"¨... det kunne puny Anders godt... i det samme hørte vi en smaske-lyd ovre fra hjørnet *SMASK* SMASK* ...   :blink: der stod vores alt-spisende og snakkende Hoos og så helt salig ud med hvid Valrhona chokolade i hele hovedet  :lol:

:lol: :lol: :lol:

:bblush:

Nu fatter jeg ingenting... :unsure:Morgenvægt: 61.5 kg. :blink: WTF?!? Mit kalorieoverskud burde ellers have været ganske omfattende, skulle jeg mene.... især onsdag. :4whistling:

Nå, pyt med det. Efter DM gider jeg under alle omstændigheder ikke forsøge at bulke mere - dumme mig kan ikke lade være med at have lidt dårlig samvittighed over at stoppe så meget i hovedet, selvom det jo er meningen. :chicken: Så mentalt set trænger jeg (allerede!) til en pause, hvor jeg bare spiser "normalt". :)

Link to comment
Share on other sites

Nææææh hvor blev der stille lige pludselig... det var som om der sænkede sig en gudommelig ro i TSK jeg ikke har bemærket i flere måneder... jeg lukkede øjnene og kunne høre fuglene udenfor pippe og lyden af dødløft der hamrede mod jorden... hvor fredfyldt... men af en eller anden grund var der noget galt... panisk greb jeg fast i Anders og hviskede "ka' du også høre det puny Anders?"¨... det kunne puny Anders godt... i det samme hørte vi en smaske-lyd ovre fra hjørnet *SMASK* SMASK* ...   :blink: der stod vores alt-spisende og snakkende Hoos og så helt salig ud med hvid Valrhona chokolade i hele hovedet  :lol:

:lol: :lol: :lol:

:bblush:

Nu fatter jeg ingenting... :unsure:Morgenvægt: 61.5 kg. :blink: WTF?!? Mit kalorieoverskud burde ellers have været ganske omfattende, skulle jeg mene.... især onsdag. :4whistling:

Nå, pyt med det. Efter DM gider jeg under alle omstændigheder ikke forsøge at bulke mere - dumme mig kan ikke lade være med at have lidt dårlig samvittighed over at stoppe så meget i hovedet, selvom det jo er meningen. :chicken: Så mentalt set trænger jeg (allerede!) til en pause, hvor jeg bare spiser "normalt". :)

HEj Kathrine....

Som du oplever lige nu, så skyder de fleste piger der træner, deres kcal-behov helt ved siden af.... hvorfor du heller ikke tager på!!

Lige nu suger din krop sikkert bare til sig af næringsstoffer og får bygget muskler og måske endda smidt lidt fedt, derfor ser du heller ikke at vægten rykker sig!!

Men det er da dejligt for dig at du endelig erfarer at du kan spise langt mere end du ellers går og tror :D

Link to comment
Share on other sites

Angel>> Føler ellers, jeg har ædt og ædt og næsten ikke trænet her den sidste uges tid... :blink: Men jeg skal da ikke klage. :D

Og så lige: AAAAARRRRGGGGHHHH!!!!!! Er ved at blive vanvittig af det her deload crap. :angry: Nu har jeg næsten ikke trænet i TRE UGER!!! :cry:

Selvfølgelig bliver det spændende til stævnet i morgen, men jeg må nok indrømme, at det, jeg glæder mig allermest til på nuværende tidspunkt, er at kunne brææææænde igen fra på mandag. :w00t::devil:

Blev endda så desperat i dag, at jeg tyede til trøste-shopping. :blink: De, der kender mig, ved, at det ellers ikke er noget, jeg normalt gør. Er faktisk ikke særlig god til at shoppe. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg næsten ikke trænet i TRE UGER!!!

Gid det var mig ;) ... Det med næsten altså.... :lol: ... Hellere lidt end intet :unsure: ...

Hoos på shoppetur :blink: ... Som træningserstatning :tongue: .. Sjov tanke :bigsmile: ...

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg næsten ikke trænet i TRE UGER!!!

Gid det var mig ;) ... Det med næsten altså.... :lol: ... Hellere lidt end intet :unsure: ...

Hoos på shoppetur :blink: ... Som træningserstatning :tongue: .. Sjov tanke :bigsmile: ...

Undskyld Cat, du har ret. :bblush:

Shopping er i øvrigt en meget ringe erstatning for træning, må jeg konkludere. :(

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol:

Tror heller ikke man bruger kroppen på helt samme måde :tongue: ... Men hvad ved jeg :unsure: ?... Man er vel en fattig studerende der ikke har råd til at shoppe <_< ..

Det var også bare et gavekort, jeg fik i julegave, der blev fyret af. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe :) :bigsmile::w00t: .. Ved ikke hvorfor, men jeg kan heller ikke rigtig se det for mig :unsure: ;) ...

Har faktisk et mere liggende...

Crazy :tongue: ... Godt nok shopper jeg heller ikke vildt meget, men hvis jeg ligefrem har et gavekort liggende bliver det brugt med det samme :devil: ...

Link to comment
Share on other sites

Her til aften blev det til en lille gåtur... :walking: Havde fået nogle dumme sko på, så jeg frøs om fusserne. Derfor gik der ikke længe, før jeg vendte snuden hjemad igen. Ca. 20 min i alt. Derudover lidt løst i løbet af dagen - måske 45 min. (udenfor MUBSVET selvfølgelig)

Link to comment
Share on other sites

Ja held og lykke til DM. Husk nu på hvor meget DOMS du havde sidst. Så det kan jo være at din træning bliver ødelagt af det på mandag ;)

Freeze>> Ja, jeg er godt nok også pænt ramt i dag. :blink: Auch! Men lidt bicepscurl og sådan kan man vel altid klare. :4flex:

DM i Rødby den 3-4-04:

Vejede ind på 61.6 kg :blink:

Squat:

1. 70 kg - godkendt - let, men fik overbalance, så den blev løftet på tæerne

2. 82.5 kg - godkendt - stævne PR - vist det bedste løft

3. 90 kg - godkendt - PR :devil::devil::devil: - havde virkelig meget bøvl med at få stangen til at ligge ordentligt på ryggen, så jeg måtte lige lægge den ind i racket igen; da jeg så havde fået den ud, rystede jeg åbenbart på hovedet for at få håret væk fra ansigtet, hvilket selvfølgelig resulterede i, at stangen begyndte at gynge på ryggen af mig. :4slap: Kom godt ned, men knækkede lidt sammen på vej op, så der måtte da kæmpes en anelse - men tror nu helt sikkert, der var til mere. :bigsmile:

Bænkpres:

1. 40 kg - godkendt - meget let, fløj op - men de føles nu stadig lettere til træning <_<

2. 45 kg - godkendt - stævne PR - okay let - lidt skæv på vej opad, men den blev heldigvis godkendt alligevel :D

3. 47.5 kg - miss - kom lidt længere end for to uger siden, men det er stadig ikke godt nok. :angry:

Var i øvrigt den eneste, der bænkede uden trøje - det spiller jo ikke. :wacko:

Dødløft:

1. 115 kg - miss - fik overbalance (dog ikke samme vej som for to uger siden)

2. 115 kg - godkendt - okay

3. 128 kg - miss - rokkede sig ikke ud af stedet. Der var ellers god power i benene, så bare ærgerligt, at fjolset her valgte at dødløfte med rund ryg og stive ben. :4slap:

Total:

250 kg - PR

Blev nr. to af to - vinderen lavede 400 kg, så der er et stykke vej endnu. B) Squatten er jeg rigtig godt tilfreds med, bænken var okay, og selvom jeg ærgrer mig lidt over, at jeg ikke fik min dødløft til at fungere (det var virkelig noget værre hø, og jeg var pi... sur lige bagefter :4ranting:), er jeg ret tilfreds denne gang.

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Flot af vores lille powa-tøz... håber du overlevede al mandehørmen i hytten og på resten af turen men det lod da til du hyggede dig ganske gevaldigt  :lol:  :)

Zoa>> Ja, synes da, jeg klarede det ganske udmærket. :4whistling:

Angel og MaxP>> Thx. :D

Herkules>> Tak og ja. :bigsmile: Og ang. trøjen - ja, det er også planen. Vil gerne kunne levere et noget bedre resultat til DM i bænk. :)

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med sølvet, du gjorde det rigtigt godt!

Og når man taber til Kirsten Borggård, så er der ikke noget at tude over. Den kone er knokkelstærk!  :blink:

Tak. :D

Ja, jeg var også ret imponeret over, at hun lavede samme total som ham, der vandt den tilsvarende vægtklasse hos herrerne. :blink:

Hun ville dog ikke være med til et "først-til-200-i-dødløft's-race". :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share